Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przypasował mi wiekiem i drugą brodą do postaci która sobie wymyśliłem. Pod koniec dłubania połapałem się ze mogłem poszukać kogoś mniej charakterystycznego :)

Napisano

:EEEEEEEE taki fajny robot i detektyw z dobrym pyskiem, a tu takie kompo, gdzie wszystko się gubi :P Ani nie mozna się nacieszyć detektywem, a i robot stracił większosć swoich walorów...w dodatku zasłonięty jest przez jakiś pierwszoplanowy karton ;P

 

Osobiście jesli już bym dziabał taki zarys wydarzenia jak powyżej, to detektywa dałbym 15 metrów bliżej kamery, tak aby był tylko do pasa. Hitczkokowska facjata wtedy fajnie wyjdzie i w ogóle dynamizm będzie większy.

 

A w ogóle turbo hiper mega uber dynamizm to by był, gdyby kamera była z dołu skierowana ku górze, gdzie nad głową detektywa na ścianie jakiegos budynku czycha ten pająko-robot. Detektyw w zaskoczeniu sięga po gnata.

O coś takiego jak ten batman na dolnym kadrze-> http://www.pinterest.com/pin/571112796467594163/

albo tutaj, pierwszy kadr-> http://www.pinterest.com/pin/571112796467602556/

Napisano

Faktycznie mocno statyczny ten kadr wyszedł. 3 plan ma być ciemny i zamglony żeby wyciągnąć robota i detektywa. układu sceny raczej nie chciał bym zmieniać, ale nad kadrem popracuje. W założeniu detektyw ma za rogiem czekać aż robot patrolujący przejdzie dalej. Skierowany w stronę detektywa reflektor miał tu zrobić suspens. teoria swoje a na obrazku nuda :)

Napisano

Przeglądam max3d.pl już od jakiegoś czasu i mimo iż konto założyłem dopiero dziś (i pewnie nikt nie będzie brał mojej opinii na serio) to chciałbym powiedzieć ,że bakteria twój projekt jest według mnie jak na razie najlepszy i mam nadzieje ze tak pozostanie.

Napisano

@tr3buh, @Vdirectcor - dzięki :)

 

@Biolo_idiota - chowa się bo jest nieśmiały :D

 

 

mały up z kilkoma propami plus szybka podmalówka. Z kadrem będę kombinował jak zriguje detektywa bo na razie stoi jak manekin i nic mi nie leży

 

c10ajpg_epnahaq.jpg

Napisano

Wydaje mi się, że detektyw powinien się po prostu bać. Niech się przytuli do ściany, niech wykręci głowę tak, jakby intensywnie nasłuchiwał, niech mu pot płynie po skroni, niech dyszy. Łatwo jest namalować twardziela. Trudniej kogoś, kto boi się o życie :).

Napisano

Moim zdaniem on musi wyglądać jak twardziel. Spójrz na niego, wyglada na bardzo doswiadczonego. Widac ze dlugo siedzi w tej robocie.Pewnie sie nie porusza jak kiedys bo brzuszek urósł ,druga broda także ale doswiadczenie zostało. :D

Napisano

@mateusz_s

dopakował bym ta scenę i przepościł propy przez zbrusza żeby je podniszczyć ale czasu raczej na to nie starczy :/

 

 

Co do pozy to plan jest mniej więcej taki jak napisał Marcin Przybyłek z tą różnica ze nie chcę żeby był przerażony tylko czekał aż patrol sobie pójdzie dalej. Nie będę mu jakoś specjalnie zmieniać mimiki.

 

 

Musiałem sobie trochę odpocząć od enviro i wziąłem się za teksturowanie detektywa. Materiał narazie testowy. Wpięte tylko diffuse, displacemant i normalka

 

dziaduglo_epeshhr.jpg

Napisano (edytowane)

Dzięki za motywujące komentarze :D

 

@jaras - Śmietnik robi za zasłonkę żebym nie musiał pół miasta modelować :)

 

Na razie wrzucam coś takiego na szybko, żeby nie było że nic nie robię.

Dalej nie jestem pewien kadru i testuje światła żeby trochę bardziej odciąć robota od tła.

Detektyw wciąż czeka na rig

 

 

scena3jpg_ehrepnh.jpg

 

 

scena3aoj_ehrexwn.jpg

Edytowane przez bakteria
Napisano

bardzo podoba mi się klimat i światło

 

jednak po obejrzeniu AO renderu wydaje mi się, że tak model robota i wszystkie detale nie zasługują, żeby go ukryć całego w cieniu, fajnie jakby udało Ci się pokazać więcej detalu robotka nie tracąc jednocześnie tego klimatu

Napisano

Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu.

Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.

Napisano

JEST MEGAAA !! Ale mam jedną uwagę, model głównej postaci jest tak wypasiony że szkoda by było trochę jeszcze nie doświetlić od pasa w dół. Rozumiem że on stoi w cieniu i się ukrywa, ale na pewno da się to jakoś rozwiązać, aby zachować koncepcje i nie zgubić tego detalu :)

Pozdrawiam i powodzeni !!

Napisano (edytowane)

Bardzo ładna praca, detektyw tropiony przez robota fajny twist, broń w jego ręku dla mnie jest niepotrzebna, całość i tak jest bardzo wymowna.

 

Trochę brakuje mi jakiegoś mocniejszego oświetlenia na budynkach w tle, ale praca naprawdę profesjonalna.

Edytowane przez Biolo_idiota
Napisano

Dzięki :D

 

Testowałem sporo wersji oświetlenia i czym bardziej chciałem pokazać włożoną robotę, tym bardziej scenka traciła klimat. Więc zostaje tak jak jest :)

Napisano

Mnie z całej pracy najbardziej podoba się twarz, a w dalszej kolejności potem postać hiczkoka (szkoda że tak daleko odsunięta od kamery, na spokojnie można było dać na zbliżeniu bo ładne detale), w moim odczuciu wykonanie twarzy (tj. model+material+oswietlenie) najbardziej się wyróżnia spośród do tej pory zamieszczonych pracek.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności