tr3buh Napisano 19 Marzec 2015 Napisano 19 Marzec 2015 stalin rządzi https://www.youtube.com/watch?v=Q8ef8cPOjUA widzę że nieźle ogarniasz fibermesha, ja mam małe problemy z tym
michalo Napisano 4 Listopad 2016 Napisano 4 Listopad 2016 (edytowane) Fajnie, że wrzuciłeś ostatnią główkę do ściągnięcia. Super bomba :D Świeta inspiracja. Edytowane 4 Listopad 2016 przez michalo Błędy LOL
KLICEK Napisano 5 Listopad 2016 Autor Napisano 5 Listopad 2016 (edytowane) dzieki :) Michalo dobrze ze przypomniales :) jakby ktos chcial to model moze sobie sciagnac tutaj: https://gumroad.com/klicek pozdrowienia Edytowane 5 Listopad 2016 przez KLICEK
keajra Napisano 5 Listopad 2016 Napisano 5 Listopad 2016 Wlasnie dalem Ci na dobre piwo (5 euro). Pozwolisz ze oteksturuje, wyrenderuje i pokaze swiatu z creditsami do Ciebie?
KLICEK Napisano 5 Listopad 2016 Autor Napisano 5 Listopad 2016 jasne, rob co chcesz pod warunkiem ze walniesz pozniej kreditki/ link do mojego folio ;) btw. dzieki za 5 ojro :)
keajra Napisano 5 Listopad 2016 Napisano 5 Listopad 2016 To ja dziekuje. Model jest wart znacznie wiecej - jest mega pro. Swietny detal. Widac ze plynnie poruszasz sie po sculpcie. Ale do kogo ja mowie :) Wyrenderuje go w nowym maxwellu - zobaczymy jak wyjdzie. Jak bedzie bieda to nie pokaze, nie martw sie - ale jak bedzie okay albo sztos to co innego.
JunioR Napisano 2 Październik 2017 Napisano 2 Październik 2017 O panie, ale żeś pojechał ! Model i prezentacja najwyższych lotów.
michalo Napisano 2 Październik 2017 Napisano 2 Październik 2017 Świetna poryta kreatura. Piknie, proszę Pan!
michalo Napisano 2 Luty 2018 Napisano 2 Luty 2018 Ale noob, stóp nie zrobił... :D Opowiesz coś o renderowaniu? Wygląda jak glina. Bardzo mi się podobają twoje rendery. Wszystko świetnie widać.
KLICEK Napisano 12 Luty 2018 Autor Napisano 12 Luty 2018 dzieki :) tak stop mi sie niechcialo robic :D reszta tu: https://www.artstation.com/artwork/enxl6
blazejbobek Napisano 15 Luty 2018 Napisano 15 Luty 2018 Jak zawsze ŁAŁ :) Czekam na Twoje postacie w Cyberpunku :}
pbcg Napisano 4 Marzec 2018 Napisano 4 Marzec 2018 Te ostatnie alien'owate postacie są ekstra (jak wszystkie zresztą).
KLICEK Napisano 9 Kwiecień 2018 Autor Napisano 9 Kwiecień 2018 dzieki chlopaki :) wrzuta z bety zbrusha: 1
makak Napisano 17 Kwiecień 2018 Napisano 17 Kwiecień 2018 Jak zawsze świetne postacie :) A ja robię n'te podejście do zbrusha, mam nadzieję, że tym razem ostatnie ;)
michalo Napisano 17 Kwiecień 2018 Napisano 17 Kwiecień 2018 No no super prace jak zwykle ;) Makak, co cibie tak w zb odstrasza?
makak Napisano 17 Kwiecień 2018 Napisano 17 Kwiecień 2018 Tak naprawdę to nic mnie nie odstrasza :) Bardzo podoba mi się ten program :) Tylko, że zwykle uczę się rzeczy, które wykorzystuje w pracy, a zbrush mi się średnio przyda (robię głównie wizualizacje), więc w zetce dłubałbym głównie dla przyjemności :)
JoseConseco Napisano 11 Listopad 2018 Napisano 11 Listopad 2018 Odkopię wątek, bo pracki są super i mam kilka pytań technicznych: - ile czasu zajmuje średnio zrobienie postaci do wieśka? Ile na hipoly, an ile na lowkę, i teksturowanie? - jakie są rozmiary tekstur? - Czy charaktersi zajmują sie też skinowaniem do szkieletu i teksturowaniem postaci u was?
KLICEK Napisano 20 Listopad 2018 Autor Napisano 20 Listopad 2018 Odkopię wątek, bo pracki są super i mam kilka pytań technicznych: - ile czasu zajmuje średnio zrobienie postaci do wieśka? Ile na hipoly, an ile na lowkę, i teksturowanie? - jakie są rozmiary tekstur? - Czy charaktersi zajmują sie też skinowaniem do szkieletu i teksturowaniem postaci u was? - 14 dni hi poly, 5 low, 1 uv + kilka dni na texturki, skin i wrzut do silnika. Postacie zamykane byly w 25-27 dni, z potworami bylo trudniej. Duzo eksperymentowania na hi poly w sensie szukania proporcji i wygladu. Duzo zmian itp. Wiec czas sie wydluzal do 30-kilku dni. - texy 2k, ryjec 2k cialo 2k itp - wszystkim, czyli dostajesz koncept i odpowiadasz za model do momentu wydania gry. 1
Pawelkos Napisano 7 Grudzień 2018 Napisano 7 Grudzień 2018 O fajnie informacje u zrodla i to od samego speca :). To i ja sie dozuce z pytaniem. Czy jeszcze ktos sie bawi w reczna retopologie do low-poly czy w wiekszosci robi sie to z automatu z uzyciem narzedzi jakie sa w zbrushu czy houdinim?
Sebazx6r Napisano 7 Grudzień 2018 Napisano 7 Grudzień 2018 Automatem to mozna propy cisnac typu kamien. Wiekszosc to reczna robota raczej.
KLICEK Napisano 8 Grudzień 2018 Autor Napisano 8 Grudzień 2018 tak jak Seba pisze, wszystko to reczna robota, male rzeczy czasem sa traktowane decymationmasterem, ale one sa "nie animowalne". Generalnie retopo to troche sie robi taka udreka, jak masz recznie rozlozyc 80-100k poly ;)
Graft Napisano 13 Grudzień 2018 Napisano 13 Grudzień 2018 A np. oczy i włosy robicie do postaci na osobnych teksturach czy staracie się ograniczyć ilość tekstur na jeden model ? Druga rzecz która szalenie mnie ciekawi to jak wielu artystów postaci pracuje nad takimi dużymi grami jak wiedźmin 3 ?
KLICEK Napisano 17 Grudzień 2018 Autor Napisano 17 Grudzień 2018 oczy, wlosy wszystko jest na osobnych texturach. Co do ograniczen, wszystko zalezy od postaci i jaka role gra w grze. Wiadomo pierwszeplanowe assety beda mialy wyzsze rozdzielczosci textur i wiecej materialow na sobie. Nad wiedzminem bylo nas 10 osob. Trzeba liczyc ze w roku srednio wychodzi od jednej osoby 5-10 modeli ;)
Graft Napisano 17 Grudzień 2018 Napisano 17 Grudzień 2018 Dzięki za info ;) A tak poza tym to szacunek dla wszystkich artystów którzy pracowali nad grą. Odwaliliście kawał świetnej roboty.
Pawelkos Napisano 18 Grudzień 2018 Napisano 18 Grudzień 2018 Dzieki KLICEK za info. Tak tez sie myslalem, ze tak to wlasnie wyglada. Tylko zaczalem sie zastnawiac, bo ostanio widzialem ze propaguje sie rozne narzedzia niby do utomatyzacji tego procesu, glownie jakies toole w Houdinim. Bo wiadomo kiedy obiekt jest animowany to musi miec odpowiednio rozlozona siatke, ale tak naprawde w grach glownie animowane sa postacie i zastanawialem sie czy wszelkie masci propsy od environment leca przez takie narzedzia automatyzujace ten proces czy dalej robi sie to recznie.
seblen11 Napisano 16 Maj 2019 Napisano 16 Maj 2019 WOW! Kawał dobrej roboty :) Wszystko jest tak mocno "namacalnie" organiczne szacun :D
genitalius Napisano 3 Październik 2019 Napisano 3 Październik 2019 spoko Klicus, dzieki za moc inspiracji 1
KLICEK Napisano 3 Październik 2019 Autor Napisano 3 Październik 2019 mordko kochana, dzieki za mile slowo 🙂
keajra Napisano 4 Październik 2019 Napisano 4 Październik 2019 (edytowane) Bardzo Ci zazdroszcze skilla, ale wiem ile lat pracowales nad nim - pamietam te slynna serie video tutoriali do zbrush 2.0 - niestety odpadlem jak zaczeles tam bakowac noisemapy i sie do dzis nie pozbieralem i nie dodykam zbrush. Troche mnie przerasta ten soft. Nie mniej tez chcialbym siasc i w 60 minut takiego "speeda" zrobic jak ty - pomalowac, wyrenderowac i sluchac ahy i ochy. A swoja droga to malo modeli teksturujesz i renderujesz a przeciez potrafisz 🙂 Nawet te rendery clay co masz sa mega dobre - to w zbrusz taki noise i swiatlo? Edytowane 4 Październik 2019 przez keajra
michalo Napisano 4 Październik 2019 Napisano 4 Październik 2019 Pewnie czasu nie ma. Dawko Klicek żadnej scenki nie wypuścił 😔 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się