Napisano 19 Marzec 20159 l stalin rządzi https://www.youtube.com/watch?v=Q8ef8cPOjUA widzę że nieźle ogarniasz fibermesha, ja mam małe problemy z tym
Napisano 4 Listopad 20168 l Fajnie, że wrzuciłeś ostatnią główkę do ściągnięcia. Super bomba :D Świeta inspiracja. Edytowane 4 Listopad 20168 l przez michalo Błędy LOL
Napisano 5 Listopad 20168 l Autor dzieki :) Michalo dobrze ze przypomniales :) jakby ktos chcial to model moze sobie sciagnac tutaj: https://gumroad.com/klicek pozdrowienia Edytowane 5 Listopad 20168 l przez KLICEK
Napisano 5 Listopad 20168 l Wlasnie dalem Ci na dobre piwo (5 euro). Pozwolisz ze oteksturuje, wyrenderuje i pokaze swiatu z creditsami do Ciebie?
Napisano 5 Listopad 20168 l Autor jasne, rob co chcesz pod warunkiem ze walniesz pozniej kreditki/ link do mojego folio ;) btw. dzieki za 5 ojro :)
Napisano 5 Listopad 20168 l To ja dziekuje. Model jest wart znacznie wiecej - jest mega pro. Swietny detal. Widac ze plynnie poruszasz sie po sculpcie. Ale do kogo ja mowie :) Wyrenderuje go w nowym maxwellu - zobaczymy jak wyjdzie. Jak bedzie bieda to nie pokaze, nie martw sie - ale jak bedzie okay albo sztos to co innego.
Napisano 2 Luty 20187 l Ale noob, stóp nie zrobił... :D Opowiesz coś o renderowaniu? Wygląda jak glina. Bardzo mi się podobają twoje rendery. Wszystko świetnie widać.
Napisano 12 Luty 20187 l Autor dzieki :) tak stop mi sie niechcialo robic :D reszta tu: https://www.artstation.com/artwork/enxl6
Napisano 17 Kwiecień 20186 l Jak zawsze świetne postacie :) A ja robię n'te podejście do zbrusha, mam nadzieję, że tym razem ostatnie ;)
Napisano 17 Kwiecień 20186 l Tak naprawdę to nic mnie nie odstrasza :) Bardzo podoba mi się ten program :) Tylko, że zwykle uczę się rzeczy, które wykorzystuje w pracy, a zbrush mi się średnio przyda (robię głównie wizualizacje), więc w zetce dłubałbym głównie dla przyjemności :)
Napisano 11 Listopad 20186 l Odkopię wątek, bo pracki są super i mam kilka pytań technicznych: - ile czasu zajmuje średnio zrobienie postaci do wieśka? Ile na hipoly, an ile na lowkę, i teksturowanie? - jakie są rozmiary tekstur? - Czy charaktersi zajmują sie też skinowaniem do szkieletu i teksturowaniem postaci u was?
Napisano 20 Listopad 20186 l Autor Odkopię wątek, bo pracki są super i mam kilka pytań technicznych: - ile czasu zajmuje średnio zrobienie postaci do wieśka? Ile na hipoly, an ile na lowkę, i teksturowanie? - jakie są rozmiary tekstur? - Czy charaktersi zajmują sie też skinowaniem do szkieletu i teksturowaniem postaci u was? - 14 dni hi poly, 5 low, 1 uv + kilka dni na texturki, skin i wrzut do silnika. Postacie zamykane byly w 25-27 dni, z potworami bylo trudniej. Duzo eksperymentowania na hi poly w sensie szukania proporcji i wygladu. Duzo zmian itp. Wiec czas sie wydluzal do 30-kilku dni. - texy 2k, ryjec 2k cialo 2k itp - wszystkim, czyli dostajesz koncept i odpowiadasz za model do momentu wydania gry.
Napisano 7 Grudzień 20186 l O fajnie informacje u zrodla i to od samego speca :). To i ja sie dozuce z pytaniem. Czy jeszcze ktos sie bawi w reczna retopologie do low-poly czy w wiekszosci robi sie to z automatu z uzyciem narzedzi jakie sa w zbrushu czy houdinim?
Napisano 7 Grudzień 20186 l Automatem to mozna propy cisnac typu kamien. Wiekszosc to reczna robota raczej.
Napisano 8 Grudzień 20186 l Autor tak jak Seba pisze, wszystko to reczna robota, male rzeczy czasem sa traktowane decymationmasterem, ale one sa "nie animowalne". Generalnie retopo to troche sie robi taka udreka, jak masz recznie rozlozyc 80-100k poly ;)
Napisano 13 Grudzień 20186 l A np. oczy i włosy robicie do postaci na osobnych teksturach czy staracie się ograniczyć ilość tekstur na jeden model ? Druga rzecz która szalenie mnie ciekawi to jak wielu artystów postaci pracuje nad takimi dużymi grami jak wiedźmin 3 ?
Napisano 17 Grudzień 20186 l Autor oczy, wlosy wszystko jest na osobnych texturach. Co do ograniczen, wszystko zalezy od postaci i jaka role gra w grze. Wiadomo pierwszeplanowe assety beda mialy wyzsze rozdzielczosci textur i wiecej materialow na sobie. Nad wiedzminem bylo nas 10 osob. Trzeba liczyc ze w roku srednio wychodzi od jednej osoby 5-10 modeli ;)
Napisano 17 Grudzień 20186 l Dzięki za info ;) A tak poza tym to szacunek dla wszystkich artystów którzy pracowali nad grą. Odwaliliście kawał świetnej roboty.
Napisano 18 Grudzień 20186 l Dzieki KLICEK za info. Tak tez sie myslalem, ze tak to wlasnie wyglada. Tylko zaczalem sie zastnawiac, bo ostanio widzialem ze propaguje sie rozne narzedzia niby do utomatyzacji tego procesu, glownie jakies toole w Houdinim. Bo wiadomo kiedy obiekt jest animowany to musi miec odpowiednio rozlozona siatke, ale tak naprawde w grach glownie animowane sa postacie i zastanawialem sie czy wszelkie masci propsy od environment leca przez takie narzedzia automatyzujace ten proces czy dalej robi sie to recznie.
Napisano 16 Maj 20195 l WOW! Kawał dobrej roboty :) Wszystko jest tak mocno "namacalnie" organiczne szacun :D
Napisano 4 Październik 20195 l Bardzo Ci zazdroszcze skilla, ale wiem ile lat pracowales nad nim - pamietam te slynna serie video tutoriali do zbrush 2.0 - niestety odpadlem jak zaczeles tam bakowac noisemapy i sie do dzis nie pozbieralem i nie dodykam zbrush. Troche mnie przerasta ten soft. Nie mniej tez chcialbym siasc i w 60 minut takiego "speeda" zrobic jak ty - pomalowac, wyrenderowac i sluchac ahy i ochy. A swoja droga to malo modeli teksturujesz i renderujesz a przeciez potrafisz 🙂 Nawet te rendery clay co masz sa mega dobre - to w zbrusz taki noise i swiatlo? Edytowane 4 Październik 20195 l przez keajra
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto