Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 90
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hah tło z policyjnymi syrenami i trupem było całkiem fajne, ale zdecydowanie dłoń zasługuje na więcej światła.

 

Dla mnie by było bardziej detektywistycznie, mógł by nie tylko patrzeć na łuskę, ale skanować ją jakimś laserowym-tentegulatorem. Fireprint, unikalny dla broni etc.

 

Co do ucha, to (tutaj żart) wsadź mu tam odznakę! Będzie, że detektyw. No, ale tak poważnie to dodaj mu matrixowy kabelek agenta i małym spike.

 

Praca zaczyna naprawdę co raz lepiej wyglądać, ale musisz koniecznie "dodetektywić" ujęcie, bo Future mamy pełną gębą.

Napisano (edytowane)

dzięki dzięki ;)

 

teoretycznie to już finał, ale jeśli coś wam się rzuci w oczy to jeszcze spróbuję poprawić. :D

 

edit 26.02.2014, poprawiłem jeszcze kolory, obciąłem trochę kadr i dorzuciłem odciski na łusce.

finalGrading_08.jpg

 

zapasowy link - http://i.imgur.com/dU5lU2t.jpg

Edytowane przez Quentin
Napisano

super praca. ale nie pasuje mi ludzkie ucho. Na miniaturce jakoś aż tak bardzo nie przeszkadza, ale na powiększeniu już kompletnie nie pasuje do reszty.

Napisano

Zgadzam się z opinią DrRambo, może na takiej rozdział ce nie będzie to tak widoczne, ale chyba warto.

 

Skan z oka daje bardzo słabe światło, znaczy samo oko mogło by jakoś bardziej rozbłysnąć, ewentualnie obrócić ten cylinderek na barku by dać mu funkcję. Obecnie wydaje mi się, że odrobinę wszystko jest takie "Uśpione".

Ładnie oświetlona dłoń, podoba mi się, ale "pasek" wiązki lasera na obiekcie mógł by się przydać.

 

Fajnie dla mnie wyglądały światła policyjne w tle, może odrobinę banalnie, jednak bardzo mi przypasowały.

 

Oczywiście praca bardzo ładna, dla mnie #1 na ten moment. Będę miał nową ładną tapetę i coś czuję, że na długi czas.

 

Chętnie zobaczę więcej!

 

Edit

nie wiem czy tylko ja mam takie odczucie, ale wydaje mi się że tło daje jakąś oszukaną perspektywę.

Napisano (edytowane)

Tapeta już zmieniona ;)

Chciałbym zobaczyć wersję z innym tłem, ale na to już chyba za późno.

Piękna robota Artur. You have my sword.

Ziarno jest odrobinę za mocne w prawym górnym rogu/to coś wystające z pleców

Edytowane przez ezils
Napisano

Praca naprawdę świetna - klimatyczna, dopracowana i kolorystycznie bardzo przyjemna. Pozwoliłem sobie wrzucić ją na tapetę - wygląda genialnie. Jedyne zastrzeżenie, jakie mam to badany odcisk palca na łusce - nie wiem skąd się tam wziął ;) Ale rozumiem, że trudno było osadzić na niej jakieś ślady, więc to tylko czepialstwo. Gratuluję efektu końcowego!

Napisano

Miłe zaskoczenie. Nie spodziewałem się aż tak wysmażonych renderów. DUŻO świetnego detalu tam wpakowałeś. Bardzo przyjemnie się na to patrzy. Ładnie oświetlone, fajny kadr. Dla mnie bomba. Przyłożyłeś się do tej pracy i widać ilość czasu jaką przy niej przesiedziałeś. Robi wrażenie!

Napisano

Może jeszcze byś się zastanowił, czy ta dziura na ramieniu jest już niezmienialna. Bo teraz tak wygląda, że ma tam dziurę, pod którą nic nie ma. Ucho sugeruje, że to jednak człowiek, więc pod spodem powinno być jakieś ciało. Natomiast jeśli założeniem było, że ta ręka jest na przykład protezą, elementem jakiegoś egzoszkieletu, to trochę tego też nie czuć.

Edit: ok, spojrzałem na wcześniejsze rendery i na nich wszystko jest jasne, może po prostu przesuń ten element w dziurze wyżej, żeby bardziej łapał światło?

 

Ale w ogóle to jest moc, świetna praca.

Napisano

Świetny klimat. Takie ujęcie postaci buduje atmosferę tajemniczości, jakieś dziwne napięcie, super!

I do tego ładnie wymyślone formy. Gratuluję.

Napisano

No. Kopara opada. Klimat, kadr, temat, modele, materiały, tekstury, design, historia - wszystko miszczowsko. U mnie egzekwo pierwsze miejsce z taaddeekk`iem, patrze, patrze i nie mam pojęcia, która praca lepsza.

Napisano

klimat Hansa Gigera ;] ciekawy jestem jak robiłeś UVW na takich highpolowych rzeczach, mógłbyś to trochę opisać, używałeś pluginów? albo mógłbyś pokazać uvw z teksturą?

Napisano

Dzięki za komentarze ;)

 

A więc tak.. Wszystkie części oprócz głowy i dłoni modelowałem w c4d, rozkładałem uv, a następnie dodawałem w zbrushu drobny detal, tam rekalkulowałem uv i wypalałem. Natomiast głowa i dłoń rzeźbiona była od zera w zbrushu, potem retopo (chwała Zremesherowi dzięki któremu była to kwestia minut), następnie rozkładałem uv w c4d i zbrushowym uv masterze. W cinemie łatwiej ciąć na wysepki, a uvmaster lepiej relaxuje uv, dlatego w ten sposób. :) Potem wypalałem głównie displacement, normal tylko na niektórych elementach.

 

Subtooli było chyba ponad 25, dopiero do wypalania mapek łączyłem je w grupy, których ostatecznie było 7. Następnie tekstury malowałem w photoshopie, przy niektórych elementach pomogłem sobie body paintem.

 

Poniżej 3 mapki z kolorem. Naramiennik, głowa, dłoń.

vP4eJ6j.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności