DrRambo Napisano 23 Luty 2014 Napisano 23 Luty 2014 ahh sory, nie doczytalem ze doda tlo, przepraszam : (
Biolo_idiota Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 Hah tło z policyjnymi syrenami i trupem było całkiem fajne, ale zdecydowanie dłoń zasługuje na więcej światła. Dla mnie by było bardziej detektywistycznie, mógł by nie tylko patrzeć na łuskę, ale skanować ją jakimś laserowym-tentegulatorem. Fireprint, unikalny dla broni etc. Co do ucha, to (tutaj żart) wsadź mu tam odznakę! Będzie, że detektyw. No, ale tak poważnie to dodaj mu matrixowy kabelek agenta i małym spike. Praca zaczyna naprawdę co raz lepiej wyglądać, ale musisz koniecznie "dodetektywić" ujęcie, bo Future mamy pełną gębą.
Gumen Napisano 24 Luty 2014 Napisano 24 Luty 2014 Jest super. Moim zdaniem nic mu nie brakuje do detektywa. Klimat i jego badawczy wzrok mówi wszystko. Czekam na finał.
Quentin Napisano 26 Luty 2014 Autor Napisano 26 Luty 2014 (edytowane) dzięki dzięki ;) teoretycznie to już finał, ale jeśli coś wam się rzuci w oczy to jeszcze spróbuję poprawić. :D edit 26.02.2014, poprawiłem jeszcze kolory, obciąłem trochę kadr i dorzuciłem odciski na łusce. zapasowy link - http://i.imgur.com/dU5lU2t.jpg Edytowane 27 Luty 2014 przez Quentin
DrRambo Napisano 26 Luty 2014 Napisano 26 Luty 2014 Konkret stary. dodałbym jakiś odcisk na łusce, widoczny dzięki skanerowi detektywa, coś w stylu; http://techcity.pl/wp-content/uploads/2009/12/GE-holograficzny-odcisk-palca.jpg
chudy Napisano 26 Luty 2014 Napisano 26 Luty 2014 super praca. ale nie pasuje mi ludzkie ucho. Na miniaturce jakoś aż tak bardzo nie przeszkadza, ale na powiększeniu już kompletnie nie pasuje do reszty.
Biolo_idiota Napisano 26 Luty 2014 Napisano 26 Luty 2014 Zgadzam się z opinią DrRambo, może na takiej rozdział ce nie będzie to tak widoczne, ale chyba warto. Skan z oka daje bardzo słabe światło, znaczy samo oko mogło by jakoś bardziej rozbłysnąć, ewentualnie obrócić ten cylinderek na barku by dać mu funkcję. Obecnie wydaje mi się, że odrobinę wszystko jest takie "Uśpione". Ładnie oświetlona dłoń, podoba mi się, ale "pasek" wiązki lasera na obiekcie mógł by się przydać. Fajnie dla mnie wyglądały światła policyjne w tle, może odrobinę banalnie, jednak bardzo mi przypasowały. Oczywiście praca bardzo ładna, dla mnie #1 na ten moment. Będę miał nową ładną tapetę i coś czuję, że na długi czas. Chętnie zobaczę więcej! Edit nie wiem czy tylko ja mam takie odczucie, ale wydaje mi się że tło daje jakąś oszukaną perspektywę.
Piwczyk Napisano 26 Luty 2014 Napisano 26 Luty 2014 i co najwazniejsze - czuc klimat detektywistyczny bez uzycia kapelusza, lupy czy odznaki. GJ!
Marcin Przybyłek Napisano 26 Luty 2014 Napisano 26 Luty 2014 Mnie się ucho podoba. Ale tło... Kurczę, podobała mi się pierwotnie wrzucona podłoga i słabo oświetlone nogi jakiegoś ciała. Ale może to efekt pierwszego wrażenia - po prostu się przyzwyczaiłem...
mateusz_s Napisano 26 Luty 2014 Napisano 26 Luty 2014 Moim zdaniem rewelacyjnie, bardzo mi się podoba, ma klimat, gratulacje :)
brave Napisano 26 Luty 2014 Napisano 26 Luty 2014 pro pro pro ! wiecej co tu godac :) gdybym byl w juri bylo by #1 :) powodzenia
ezils Napisano 26 Luty 2014 Napisano 26 Luty 2014 (edytowane) Tapeta już zmieniona ;) Chciałbym zobaczyć wersję z innym tłem, ale na to już chyba za późno. Piękna robota Artur. You have my sword. Ziarno jest odrobinę za mocne w prawym górnym rogu/to coś wystające z pleców Edytowane 26 Luty 2014 przez ezils
NV Napisano 26 Luty 2014 Napisano 26 Luty 2014 Niesamowity klimat i JAKOŚĆ !!! :) Gratuluje ukończenia i życzę powodzenia !
Raju Napisano 27 Luty 2014 Napisano 27 Luty 2014 Praca naprawdę świetna - klimatyczna, dopracowana i kolorystycznie bardzo przyjemna. Pozwoliłem sobie wrzucić ją na tapetę - wygląda genialnie. Jedyne zastrzeżenie, jakie mam to badany odcisk palca na łusce - nie wiem skąd się tam wziął ;) Ale rozumiem, że trudno było osadzić na niej jakieś ślady, więc to tylko czepialstwo. Gratuluję efektu końcowego!
Kris_R Napisano 28 Luty 2014 Napisano 28 Luty 2014 Miłe zaskoczenie. Nie spodziewałem się aż tak wysmażonych renderów. DUŻO świetnego detalu tam wpakowałeś. Bardzo przyjemnie się na to patrzy. Ładnie oświetlone, fajny kadr. Dla mnie bomba. Przyłożyłeś się do tej pracy i widać ilość czasu jaką przy niej przesiedziałeś. Robi wrażenie!
Selena Napisano 28 Luty 2014 Napisano 28 Luty 2014 jak na mój gust to wygrałeś :) no jeszcze czekam na Strzyga tylko...
Luki Luki Napisano 28 Luty 2014 Napisano 28 Luty 2014 Może jeszcze byś się zastanowił, czy ta dziura na ramieniu jest już niezmienialna. Bo teraz tak wygląda, że ma tam dziurę, pod którą nic nie ma. Ucho sugeruje, że to jednak człowiek, więc pod spodem powinno być jakieś ciało. Natomiast jeśli założeniem było, że ta ręka jest na przykład protezą, elementem jakiegoś egzoszkieletu, to trochę tego też nie czuć. Edit: ok, spojrzałem na wcześniejsze rendery i na nich wszystko jest jasne, może po prostu przesuń ten element w dziurze wyżej, żeby bardziej łapał światło? Ale w ogóle to jest moc, świetna praca.
mookie Napisano 28 Luty 2014 Napisano 28 Luty 2014 Mistrzowska grafika, po prostu kawał dobrego 3D. Pewny kandydat po "złoto".
Marcin Przybyłek Napisano 28 Luty 2014 Napisano 28 Luty 2014 Ikoniczna praca. Po prostu archetyp. Brawo. Nie rozumiem do końca, jakim cudem taką się stała, ale tutaj chyba zagrało powiedzenie: pokaż mniej by powiedzieć więcej. Naprawdę robi wrażenie.
Quentin Napisano 2 Marzec 2014 Autor Napisano 2 Marzec 2014 Wielkie dzięki wszystkim za komentarze i opinie. ;)
jerzzz Napisano 2 Marzec 2014 Napisano 2 Marzec 2014 Świetny klimat. Takie ujęcie postaci buduje atmosferę tajemniczości, jakieś dziwne napięcie, super! I do tego ładnie wymyślone formy. Gratuluję.
kotisded Napisano 3 Marzec 2014 Napisano 3 Marzec 2014 No. Kopara opada. Klimat, kadr, temat, modele, materiały, tekstury, design, historia - wszystko miszczowsko. U mnie egzekwo pierwsze miejsce z taaddeekk`iem, patrze, patrze i nie mam pojęcia, która praca lepsza.
ezils Napisano 4 Marzec 2014 Napisano 4 Marzec 2014 U mnie wciaz na tapecie ;) Masakrycznie dobre to jest.
tr3buh Napisano 16 Marzec 2014 Napisano 16 Marzec 2014 klimat Hansa Gigera ;] ciekawy jestem jak robiłeś UVW na takich highpolowych rzeczach, mógłbyś to trochę opisać, używałeś pluginów? albo mógłbyś pokazać uvw z teksturą?
Quentin Napisano 16 Marzec 2014 Autor Napisano 16 Marzec 2014 Dzięki za komentarze ;) A więc tak.. Wszystkie części oprócz głowy i dłoni modelowałem w c4d, rozkładałem uv, a następnie dodawałem w zbrushu drobny detal, tam rekalkulowałem uv i wypalałem. Natomiast głowa i dłoń rzeźbiona była od zera w zbrushu, potem retopo (chwała Zremesherowi dzięki któremu była to kwestia minut), następnie rozkładałem uv w c4d i zbrushowym uv masterze. W cinemie łatwiej ciąć na wysepki, a uvmaster lepiej relaxuje uv, dlatego w ten sposób. :) Potem wypalałem głównie displacement, normal tylko na niektórych elementach. Subtooli było chyba ponad 25, dopiero do wypalania mapek łączyłem je w grupy, których ostatecznie było 7. Następnie tekstury malowałem w photoshopie, przy niektórych elementach pomogłem sobie body paintem. Poniżej 3 mapki z kolorem. Naramiennik, głowa, dłoń.
Quentin Napisano 17 Marzec 2014 Autor Napisano 17 Marzec 2014 Wrzucam jeszcze 2 screeny postaci z viewportu. ;)
Sebazx6r Napisano 17 Marzec 2014 Napisano 17 Marzec 2014 Jeszcze czysty render bo pamiętam ze w poście robisz fajne cuda :).
Quentin Napisano 17 Marzec 2014 Autor Napisano 17 Marzec 2014 Spoko, wrzucam beauty pass postaci. Wszystkich passów było chyba z 15.
Quentin Napisano 18 Marzec 2014 Autor Napisano 18 Marzec 2014 Photoshop z pluginami lenscare frischluft i photolooks.
Rekomendowane odpowiedzi