Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie grałem jeszcze, ale z pewnością to zrobię, może już w te święta :)

 

Jest na czym oko zawiesić, modele mają wiele smaczków!

W grze powinna być animowana galeria 3D, po zabiciu stwora powinien on zostać zidentyfikowany aby gracz mógł w każdej chwili wejść sobie do takiej galerii i przeglądać bazę modeli.

Podczas grania, gdy wszystko jest w ruchu ciężko jest się dokładnie przyjrzeć.

Napisano
na jakich textach gra chodzi? w sensie te modele..
roznie :) na potwora jest 2k czasem jezeli glowy sa wymienne to 2k na cialo i 1k na twarz. Wiadomo ze pozniej jest to skalowalne

 

jeszczek zbroja

 

marcin-klicki-skellige-armor-01.jpg

marcin-klicki-skellige-armor-03.jpg

marcin-klicki-skellige-armor-02.jpg

Napisano

No i co tu komentowac? Miszcz i tyle. W obecnej grze rpg nad ktora pracuje jest 6 stopni przedmiotow inventory:

1. POOR

2. COMMON

3. UNCOMMON

4. RARE

5. EPIC

6. LEGENDARY

 

Twoje modele to gdzies miedzy EPIC a LEGENDARY. Chociaz nie wiem czy cos w nich mozna lepiej...

 

Cheers:)

Napisano
BADASS

ile średnio czasu zajął Ci jeden model i który najdłużej?

roznie :) na hp mamy 7 dni roboczych

I jak przenieśliście włosy ze futra pancerza, do gry? Jako plejny z alpha?

 

plany z alpha

 

Czy jest bestiarusz Wiedźmina w formie książki albo albumu?

 

nie ma

 

 

marcin-klicki-ghoul-hi.jpg

marcin-klicki-ghoul-l-1.jpg

marcin-klicki-ghoul-l-2.jpg

marcin-klicki-minion-h-1jpg.jpg

marcin-klicki-minion-h-2.jpg

marcin-klicki-minion-h-3.jpg

Napisano

Niesamowity detal - szczególnie ogar miażdży ostrymi krawędziami. Faktycznie w grze tego nie widać, bo za szybko się morduje :P

Animowany model w bestiariuszu (najlepiej z możliwością obracania) byłby genialny! :)

Napisano

Widziałem foto relacje ze szczecińskiego TechFusion, w którym było zapewne co nieco o tych potworkach. Szkoda że nie mogłem przyjechać na to wydarzenie, a szkoda, bo mnie ominęło sporo fajnych prezentacji... Mógłbyś co nieco opowiedzieć o materiale przedstawionym na w/w imprezie? Bo jestem ciekaw :)

PZDR.

Napisano

Organizacyjnie daliśmy d... tzn. spotkanie mogło nie dojść do skutku do niemal ostatniej chwili (kwestie miejscówki trochę nas zaskoczyły, jakby ktoś chciał coś robić w starej rzeźni to zapraszam na priv po parę tipów), stąd tak wyszło.

Napisano

No szkoda. W szczecinie otworzyli kierunek gier komp. I daje korepetycje jednej osobie, wiec jakbym dal jej znac to by sie zleciala masa dzieciakow naprawde zafascynowana klickiem :)

Napisano

@kengi - szkoda że mało informacji na temat samego spotkania było, raptem raz widziałem zapowiedź jednego z prelegentów. Gdyby było głośniej, choćby o tym że będą ludzie od Wiedźmina, byłby tabun ludzi, sam bym chorobowe wziął i przyjechał ;)

Aż taki przypał z lokalem był? Ostatnio byłem na TF w szczecińskim Inkubatorze i było całkiem całkiem.

Napisano
Mógłbyś co nieco opowiedzieć o materiale przedstawionym na w/w imprezie? Bo jestem ciekaw :)

 

bylo o roznicach przy modelowaniu postaci a potworow, pod wzgledem ilosci zmian i poprawek. Troche tez bylo o technicznych sprawach takich jak nvidia fur itp. To tak z grubsza.

Marek opowiadal o koncept arcie hehe

Napisano

Siedem dni roboczych na jeden model? are you kiddin' me? masakra... normalnie... prace jak zwykle zacne, top row jak dla mnie, ciekawe jak coś takiego wygląda po retopo

Napisano
Siedem dni roboczych na jeden model? are you kiddin' me? masakra... normalnie... prace jak zwykle zacne, top row jak dla mnie, ciekawe jak coś takiego wygląda po retopo

 

tylko sculpt na model mamy wiecej czasu. Kazdy robi model od poczatku do konca, hi, low,textury, skin, shading itp

 

Grzywa wyskulptowana? Pytam powaznie, gdyz wyglada bardzo zacnie.

 

nie, grzywa to fiber mesh poczatkowo byla przepalona na mesha, ale kiepsko to sie sprawdzilo. Finalnie wlosy sa zrobione na plejnach, klasycznie + nvidia fur

 

ciekawe kto był odpowiedzialny za caretaker'a z hearts of stone, jedna z najciekawszych postaci

 

O ile sie nie myle Grzesiu Chojnacki robil caretakera ;) Marek u nas robi koncepty

Napisano

Anyway, super Klicek że dzielisz się tym na forum, baaardzo inspirujące prace na najwyższym poziomie, tym bardziej że wszystkie te sculpty były zapewne klepane ręcznie od zera, więc należy się ogromny respect :-)

Napisano (edytowane)

Jestem po przejściu gry(Hearts of Stone) i chciałbym tylko dodać że jestem w szoku że fabuła gry może być tak genialna a postacie tak charakterystyczne, szczerze to fabuła zrobiła na mnie znacznie większe wrażenie w tym dodatku niż w podstawowej grze

Taki mały offtop żeby Klicek tylko wiedział ;]

Edytowane przez tr3buh
Napisano
tez uwazam ze dodatek lepszy niz podstawka :)

 

...a ja ciągle nie przeszedłem nawet podstawki, nie to co moja kobita, która teraz ciągle mi ględzi, że się nudzi i mam kupić dodatek :-) A tak poza tym to propsy ogromne, kawał roboty, serce się kraje, że to ostatnia część, ale ciągle wierzę, że za kilka lat jednak będzie ta 4-ka :-)

Napisano
...a ja ciągle nie przeszedłem nawet podstawki, nie to co moja kobita, która teraz ciągle mi ględzi, że się nudzi i mam kupić dodatek :-) A tak poza tym to propsy ogromne, kawał roboty, serce się kraje, że to ostatnia część, ale ciągle wierzę, że za kilka lat jednak będzie ta 4-ka :-)

Jeszcze będzie jeden ostatni dodatek w następnym roku, wtedy będzie się serce krajało

 

A na temat prac nie wiadomo co pisać krytycznego wszystkie są mega




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności