Skocz do zawartości

Modele 3d : Afterfall.pl projekt


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

Z początku myślałem, że domena im wygasła, no ale devBlog również nie działa. Pewnie jakaś drobna usterka albo nowa strona? (choć w sumie byłoby to nieco bezsensowne posunięcie, obecna jest/była? dobra)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 804
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Możliwości są dwie:

1. Praca nad nowym wizerunkiem, w co wątpię bo raczej jest to przesiadka co najwyżej day/after/day. Może prowokacja bo czasami też się takie akcje uskutecznia, w co jeszcze bardziej wątpię bo w tym wypadku jest to nielogiczne.

2. Projekt przeżywa trudne chwile, w co nie ukrywam jest skłonny uwierzyć bo niestety jest trochę przecieków. Stąd mój poprzedni post, miałem nadzieję, że ktoś mniej lub bardziej rozwieje te przypuszczenia - szkoda, że się tak nie stało.

 

W każdym razie życzę AF jak najlepiej nawet jeżeli to już nie jest AF takim jakim miał być.

 

Pozdro,

S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się nie obawiam ;] ten projekt się ciągnie bardzo długo, pamiętam nawet czasy słynnej burżuazji, mod pod fallout 2 z 2003? ;p więc jeżeli nawet będzie zastój czy kolejna przesiadka technologiczna to ambicja chłopaków nie ustanie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym, żeby tak było Kruku ;) Ale chłopaki teraz pracują pod szyldem Nicolas więc to już nie ta sama "wolność tworzenia". Teraz liczą się inne priorytety i mam nadzieję, że nie kosztem miodności AF. Druga sprawa, że sporo firm boryka się teraz z problemami finansowymi, brak płynności, etc. Może Nicolas to też dopadło, może okroili budżet na AF i może to już nie jest AF, tylko coś AF-podobne.

 

Ale to tylko spekulacje :D Oby chłopaki nas zaskoczyli premierą w tym roku, z przyjemnością wydam kaskę na pudełkowe AF ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie liczyłbym na to (:

Wiec za przeproszeniem przestancie piprzyc o dupie maryli, bo jesli studio uwaza za stosowne nie wypowiadac sie w tym temacie, to tego tematu po prostu nie ma. Ja tam chopakom bardzo kibicuje i licze ze zagram jeszcze w Afterfalla.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt tu nie chce nikogo piętnować/kamieniować/linczować [niepotrzebne skreślić]. Ale chyba każdy kto śledzi AF i wierzy w projekt widzi niepokojące symptomy: community down, zmiany wewnątrz teamu, etc.

 

To co mam siedzieć cicho z obawami? Poza tym są coś winni swojemu community i tym, którzy mniej lub bardziej projekt wspierali niezależnie od tego co sobie o tym myśli "studio". Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się oficjalne info, które rozwieje wszelkie wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak stwierdza Jakub Cekielski, pracownik działu software w Media Markt, gra może odnieść duży sukces, ponieważ nawiązuje do tematyki postnuklearnej, która dzięki grze Fallout 3 jest teraz na fali.

 

Normalnie to mnie rozwaliło xD Pracownik działy softu MM jako wyrocznia, do tego dzięki F3 "postap" jest na fali... Żenada! F3 to shit, shitem poganiany [z drobnymi wyjątkami bo trzeba przyznać, że jak na swoje produkcje Bethesda naprawdę się wysiliła]. AF mógł być/będzie odskocznią właśnie od takiego chłamu mejd baj hapi juesej entertejmnet. Dla firm jak MM liczy się tylko ilośc sprzedanych pudełek, szkoda, że zapomina się o graczach, dla których liczy się coś więcej niż engine, grafa i ewentualnie muza - to "starość" przeze mnie przemawia ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, myjcie włosy. A już na pewno, gdy telewizja przyjeżdża. :D

Lepiej się strzyc na pałę bo na mycie łba to trzeba czas jeszcze mieć:D:D

 

A tak poważnie, to co się dzieje z tą stroną Waszą?

I ogólnie co słychać?

Nie wierzę, że nikt z zainteresowanych tutaj nie zagląda:p

 

pozdro!

PS: i nie martwcie się, idzie wiosna, niedługo będzie cieplej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym, że Kolos z AF odszedł "bo musiał" to już jakiś czas wiadomo. Mnie bardziej interesuje kondycja AF, chociaż wszyscy zgodnie twierdzą, że projekt idzie do przodu bez żadnych zmian. BTW ciekawe kto zastąpił Kolosa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aredni, żeby nie było niejasności - jak ktoś tu najeżdżą to nie na team, który robi swoje, ale na NG i ewentualnie managerów. Niestety wszystkich wrzuca się do jednego wora ;)

 

Powodzona życzę i mam nadzieję, że community jednak ruszy bo moim skromnym zdaniem potencjalni gracze, którzy kiedyś kupią pudełka powinni być dla was najważniejsi ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ja moge napisac, nie bede mowil dlaczego po co etc. tak wyszlo i tyle. NG zlych zamiarow nie ma, nic do nich nie mam, ekipie kibicuje, mam nadzieje ze wyjdzie.

 

szkoda ludzi, szkoda projektu, szkoda poswieconych lat, ale trza leciec do przodu

 

e: szkoda tez domeny.. :|

Edytowane przez intoxicate
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdzie sie nie dowiedzialem jak i nic nie wiem jak wszyscy... poprostu zadalem pytanie czy projekt jest martwy... wystarczy krotka odpowiedz jedno literowa :P t/n?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdzie sie nie dowiedzialem jak i nic nie wiem jak wszyscy... poprostu zadalem pytanie czy projekt jest martwy... wystarczy krotka odpowiedz jedno literowa :P t/n?

Nie :D [ze względu na komunikat: Twoja wiadomośc jest za krotka, postanowiłem napisać coś w nawiasie za co bardzo przepraszam moderatorów i adminów, których to może razić w oczęta, ale Mr trójwymiarowy mrówek pragną możliwie krótkiej odpowiedzi].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No stronkę znam :)

Zastanawiam się w jakim jesteście zaawansowaniu i jakie są procentowe szanse na to, że wydacie grę w terminie (pierwszy kwartał 2011?). Powiedzcie coś więcej, bo na stronie to mało jest. Kiedy planujecie pokaz gameplay? Jak stoicie z wydawcami w Polsce (wiem, że CDP) i na świecie. Ogólnie jak postrzegany jest tytuł :)

 

Z góry dziękuję za sensowne odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie przeciętnie to wygląda, widać ile jeszcze macie do zrobienia, ale gra trzyma klimat. Kamera wydaje się zachowywać dość chaotycznie, walka też.

Momentami biegasz, strzelasz, walczysz, a innym razem szukasz wyjścia rozwiązując małe zagadki itp. tak to odbieram i bardzo mi się to podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisałem w wątku z newsami - enviro to najsilniejsza strona gry - bardzo wyraźny postęp w oświetleniu scenki, bardzo pomagają dymki, latające śmieci, kurz - detal naprawdę spokok, calość bardoz spójna - osobiście myślę, że taki mógłby być finalny poziom, nie mówię, że rwie jaja, ale jest przyzwoicie

 

cała reszta niestety leży... cała - animacje, walka, praca kamery (parę wyjątków - podczas biegu oraz podczas przeskakiwania przez rzekę), ogólnie pojęty gameplay

 

wygląda tak jakbyście nie mieli pomysłu na tą grę - sztuczne wydłużanie gameplayu - gracz się nudzi banalnymi akcjami jak szukanie czegoś by wsadzić w coś i... iść dalej - poważnie, znacie osobę która odczuwa przyjemność grając w pierwszą cześć levelku z pokazu?

 

później niby coś się dzieje - ale kurde... jak nietoperze "zaleciały" gracza prawie na śmierć to się złapałem za głowę

 

walka nie wygląda na przyjemną, a podejrzewam, że to będzie ważny element gry, więc w tej kwestii jest spooooooro do roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, że to szczegół i mam nadzieję, że nie wyjdę na głupka (żaden ze mnie anglista), ale "you must had keys"? :) chyba błąd. co do gry to klimat jest - to na plus. mnie osobiście denerwuje fakt, że postać cały czas jest z lewej strony. taki niedosyt widoku po lewej... generalnie mi się nawet podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest źle. Modele takie sobie, tekstury całkiem fajne i przedewszystkim podoba mi sie oświetlenie. Gorzej jest niestety z ruchliwością bohatera, no to wygląda na filmiku jak w zwolnionym tempie i do tego miejscami widać ścinki. Nie wiem na ile to jest spowodowane nagrywaniem filmika, a na ile optymalizacją, no ale w końcowej wersji mam nadzieje tak nie będize.

Poza tym to co już było napisane czyli kamera, gościu pół ekranu zasłania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blad po byku, you must have keys jak juz, ale angielska werjs jezyczna dyzo lepsza, jak widzialem vid z polska wersja to omal sie nie poplakalem.....

 

co do gry, bardzo srednio to wyglada ale poczekam na finalny efekt, i jeszcze jedno, strasznie wam sie ssao kaszani, najbardziej to widac podczas ujecia kuchni, dokladniej stolu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi sie bardzo podoba, projekt idzie w dobrą strone jesli chodzi o całe otocznie, klimat jest, swiatła tez fajnie grają. Troche jednak banalna rzecz z zagatkami i te takie "przewidzenia" co widzielismy je juz w fear. Jak juz ludzie pisali kamerka cos nawala, moze przy takich ciasniejszych ujeciach postac stawała by sie przeźroczysta, zeby nie zasłaniac 50% widoku ?

 

Zwrocilem uwage jeszcze na jedna rzecz , mianowicie, jak bohater schodzi po schodach, wyglada to tak, jakby się z nich ześlizgiwał, postac porusza się tak samo jak przy chodzeniu po płaskiej powierzchni. Mam nadzieje, ze to poprawicie.

 

Ogolnie plus za klimat, jadnakze nad resztą trzeba jeszcze sporo popracowac.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny klimat i enviro, lecz zastanawiają mnie spadające z góry elementy otoczenia odcinające nam drogę, akurat w momencie kiedy podchodzimy. Dwa takie zdarzenia w przeciągu kilku sekund. ;]

 

Żarówka widoczna np. 2:58 wisi za nisko, a w kuchni nieco wcześniej szafka ma jakiegoś selfillumination.

Lens od tych żarówek po pewnym czasie jest dla mnie irytujący. ;)

 

Animacja chodzenia głównej postaci zdecydowanie słaba.

 

Ogólnie graficznie jest spójnie, lecz jak tego nie wydacie lada moment, to technicznie grafika będzie przestarzała, bo już texel jest trochę mały, a modele kanciastością zaczynają razić.

Grze zdecydowanie brakuje dynamiki! Zanim ludzie się zbiegli gdyż (prawdopodobnie) zabiłeś jednego mieszkańca ich społeczności, powinna wcześniej paść jakaś groźba w Twoim kierunku, poprzedzająca, że ktos zaraz przybiegnie.

 

Krew ma brzydki specular.

 

Postaci, do których strzelasz nie reagują na to.

Edytowane przez Pussik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lecz zastanawiają mnie spadające z góry elementy otoczenia odcinające nam drogę, akurat w momencie kiedy podchodzimy
to włąsnie są skrypty. fajny efekt połączony z tym widokiem postaci jak dostaje drzwiami, niezbyt przekonuje ten model jaki spada zaraz potem, sięgajacy do pasa, blokujący przejście. gdyby tam ruszał się jakić kabel z iskrami albo bylo to po prostu większe znacznie bardziej wiadrygodnie by wypadło.

 

obejrzałem do konca. straszny pasztet ta walka z innymi.

Edytowane przez olaf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy tylko ja tak odczuwam, ze to taki ubozszy krewny HalfLife'a? (nie wiem czy to zle, ale nawet bohater podobny) Momenty, w ktorych jest zupelnie czarno sa troszke kiszkowate, jakikolwiek walor, ktory dawalby jakakolwiek informacje o miejscu by sie przydal, a tak to wpadamy w czarna dziure. No i jakos nie czuje tych kolorow, ale to 99% tego typu gier ma skaszanione, widocznie to sie teraz sprzedaje :/ Jest co dopracowywac, ale sa dobre klimatyczne momenty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności