v1ck Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 Ciekawy projekt :) nie podoba mi sie to ze pierwszych kilka sekund filmu ukazuje ciekawy swiat, ze swietnym klimatem, po ktorym chcialoby sie pochodzic, pozwiedzac, a tutaj wydaje sie to nie mozliwe bo bohater ma przed soba utarta droge przez rozne smieci i nie moze zabardzo isc nigdzie indziej ;] ps. bedzie jakies demko do pogrania?
Jonasz_Real Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 Zalety: -Panowie jest KLIMAT. Miejscami jak w Silent Hill. Duży plus. -zagadki -oświetlenie i grafika daje rade :) Wady: -animacja wszystkich postaci "włącznie z bossem" jest tragiczna. -Ujęcie 04:45. Podobają mi sie cut-scenki. (dajcie tego wiecej) ale animacja spadania bohatera przez dziure jest słaba. (Brzuszki robi na stojąco ? :) -IQ przeciwnika. (11:06 Koleś rzuca krzesłem swojego) Poprawcie to, a będzie dobrze. Bo naprawdę skoda zepsuć takiej gry. Pozdrawiam
gutekfiutek Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 No niby znośnie, tylko ze jeśli te parę minut było bazowane na dosyć dużej kupie skryptów, to ciekaw jestem jak macie zamar zrobić kilkugodzinną grę w ten sposób... No i takie dosyć zagadkowe zagadki - z p-ktu widzenie designu - jakoś nie rozumiem zupełnie co postać robi, dlaczego i po co. Ciekaw jestem co by się działo jakby nad tym usiadł zwyczajny gracz.
peterr Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 (edytowane) Zalety: -Panowie jest KLIMAT. Miejscami jak w Silent Hill. Duży plus. -zagadki -oświetlenie i grafika daje rade :) Wady: -animacja wszystkich postaci "włącznie z bossem" jest tragiczna. -Ujęcie 04:45. Podobają mi sie cut-scenki. (dajcie tego wiecej) ale animacja spadania bohatera przez dziure jest słaba. (Brzuszki robi na stojąco ? :) -IQ przeciwnika. (11:06 Koleś rzuca krzesłem swojego) Poprawcie to, a będzie dobrze. Bo naprawdę skoda zepsuć takiej gry. Pozdrawiam jw. + to co mara napisał, do czego zmierzacie? do listy życzeń dopisałbym -więcej odgłosów bohatera przy wykonywaniu różnych czynności i ogólnie żeby coś gadał, (a w animacji dużo więcej luuuzu) -krew 2d jak postać spada nie wygląda dobrze, za to kałuża w 9;50 tak, -jakby niespójne miejscami tekstury - 1m:08s drzwi mega wyraźne a obok brzydki kosz low res. ogólnie spoko. Edytowane 22 Listopad 2010 przez peterr
GrześDuro Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 Głowny bohater klimatycznie utytłany i umorusany, a przeciwnicy jakby dopiero co z wyprzedaży w markecie wyszli..? Szukanie bezpiecznikow zeby odtworzyć drzwi..? Mało ambitne troche. To mowie jako gracz.. zaś jako 'grafik' powiem że mam bardzo dobre przeczucia jesli chodzi o tą Residento-DeadSpaceo-heavyRainowatą gre;) Jeszcze zepnijcie sie troche do pracy i bedzie o tym głośno. Przedewszystkim animacje postaci jw. np. Proba otwarcia zamknietych drzwi.. za długa za nudna.. za monotonna.. bedzie flustrująca..
velendil Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 Jeszcze pare spraw, mianowicie, moim zdaniem, zbyt wiele rzeczy dzieje sie w bardzo przewidywalny sposob. Cos zawala nam droge i nie mozemy przejsc, cos sie pojawia i znika, nagle zawala się podłoga... A moze by zmusić gracza do jakiegos myslenia, do rozwiazania zagadek, do przeczytania jakiegos tekstu gdzie sa wskazówki, tzn nie gdzie jest napisane: "klucz jest pod wycieraczką", tylko bardziej ambitne, zagadkowe. Pojawia się tutaj straszna liniowość i aż niestety przychodzi mi na myśl obrazek: http://infobot.pl/r/1SvR . Tak jak juz wyżej pisano, pozwolcie na zbadanie świata, niech nie będzie tej liniowości. I jeszcze jedno, czemu w 5:25 bohater wykopuje drzwi wygladajace na takie same spruchniałe co dotych, do których potrzebował klucza ? Moze drzwi które rzeczywiscie potrzebuja klucza do otwarcia były by bardziej mosiężne ? Pozdrawiam serdecznie i czekam na wiecej : )
Shalivan Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 Siema. Dorzucam jeszcze kilka screenów, na filmiku mimo że HD kompresja ukradła bardzo duzo: (screeny i filmik są z wersji alpha gry). Fotoszopa nie ma tu zbyt dużo, flary ect.. silnikowe..
Kruku Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 Tylko tyle ? XD no ale to pewnie chwilowo :]. Btw co jest z tą krwią na drugim obrazku ? odstaje jakoś dziwnie ;>
Adamek Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 (...) niestety przychodzi mi na myśl obrazek: http://infobot.pl/r/1SvR Ten obrazek mnie znokautował. No nie sposób się nie zgodzić. Strzał w 10.
melkor Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 ...Pojawia się tutaj straszna liniowość i aż niestety przychodzi mi na myśl obrazek: http://infobot.pl/r/1SvR . Tak jak juz wyżej pisano, pozwolcie na zbadanie świata, niech nie będzie tej liniowości... ciężko będzie fundować rozległe lvl na kilka miesięcy przed premierą.
ThoR_ Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 pierwsza praca b fajna, taki plakat promocyjny i rozumiem ze trochę się Photo podkręciło drugi to standard i nie powinien być upiększany co więcej environment najlepsze jeśli chodzi o ta produkcje
Shalivan Napisano 26 Grudzień 2010 Napisano 26 Grudzień 2010 fajne koncepty Jak juz wspominałem w poscie wyżej to prosto z silnika.. :) Pozdrawiam :)
torm Napisano 26 Grudzień 2010 Napisano 26 Grudzień 2010 obejrzałem trailer... bardzo fajny TPP z elementami przygodowymi.. nie nazywajcie tego RPG, bo się ośmieszycie ;)... chociaż, z drugiej strony, w dzisiejszych czasach trudno się zbłaźnić ;)
PAINbringer Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 Screenshot artist pojechał po całości. Żeby zrobić screeny, które do złudzenia imitują podmalówki... cóż za przebiegłość (!)
Blejsoid Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 wogóle nie rozumiem światła na pierwszym "screenie". ze światłocienia na typie wynika, że właśnie minął latarnię; ewentualnie że jest tuż pod nią. zwłaszcza podświetlona nogawka prawej nogi rzuca się w oczy. A z perspektywy i plamy światła na asfalcie wynika, że typ jest jeszcze przed latarnią. wtf? poza tym, w życiu swojem nie widziałem tak mocno zaświetlonej lampy latarni. trochę to psuje klimat, bo wszędzie brud i zgliszcza, a tu jakby świeżo żarówkę wymienili i starannie umyli szybkę. nie chodzi mi tylko o realizm - przybrudzone, ciemniejsze światło dodało by więcej grozy do atmosfery. Świetlista latarnia psuje wrażenie "osamotnienia w miejscu gdzie wszędzie coś się czai", bo podświadomie kojarzy się z opatrznością, nadzieją, boskością itd. Po prostu nie ma w tym obrazku niepokoju.
plasti Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 @Blejsoid - dobrze sie przyjrzyj, bo swiatlo z latarni oswietla tak jak powinno
Por@szek Napisano 15 Luty 2011 Napisano 15 Luty 2011 Filmiku nie dalem rady obejrzec bo mi wyswietlilo password protected :D Zwala Screeny ... tak tutaj zgodze sie z painem. Ktos kto je robil mial chyba nadzieje ze nie da sie zauwazyc ps'a :) Nie wiem ja mam mieszane uczycia po tych screenach. Szczerze myslalem ze pojdziecie w w ujecie kamery jak nowy alien breed. Wsyzloby to imho o wiele lepiej. No ale sadze ze Nicolas jako profesjonalna firma udziela wam odpowiedniego wsparcia. Takze nie ma co sie martwic napewno bedzie dobrze.
Manver Napisano 17 Luty 2011 Napisano 17 Luty 2011 Od dawna nie zaglądałem na stronę. Widać, że jest postęp, choć screeny faktycznie są za bardzo szopnięte. No ale fajnie to wygląda.
_Seth_ Napisano 17 Luty 2011 Napisano 17 Luty 2011 Może i jest postęp, ale cały czas do mnie ten projekt nie przemawia. Wydaje się, że gra będzie bez konkretnego pomysłu. Widzę tu wszystkie możliwe straszaki wrzucone na siłę bez dbania o klimat.
plasti Napisano 25 Kwiecień 2011 Napisano 25 Kwiecień 2011 ja to z pytaniem do ludzisk od afterfalla, o to kiedy w koncu ujrzymy gierke an polkach ? :]
Persh Napisano 26 Kwiecień 2011 Napisano 26 Kwiecień 2011 ja to z pytaniem do ludzisk od afterfalla, o to kiedy w koncu ujrzymy gierke an polkach ? :] Napisz do wróżbity Macieja może on ci coś powie. Chyba wiesz o czym ja mówię...
plasti Napisano 26 Kwiecień 2011 Napisano 26 Kwiecień 2011 Napisz do wróżbity Macieja może on ci coś powie. Chyba wiesz o czym ja mówię... blysnales jak nic
rasq Napisano 11 Maj 2011 Napisano 11 Maj 2011 (edytowane) Persh tak w ogóle to byś przeczyścił sobie podpis bo coś domena Ci nie śmiga... Ja dopingowałem Afterfalla gdy był jeszce grą RPG w stylu Fallouta... Jako s.horror po dotychczasowych pokazach... muszę przyznać że gra jest słaba puki co... nie wiem czy nie było by rozsądnym przełożyć całość na przyszły rok... niż starać się zrobić jeszcze w tym. aha i jeszcze pytanko do ludzi z Nicolasa, możecie mi wyjaśnić co powodowało wami że odeszliście od Unigine na rzecz UDK?? wiem, że wielu w waszym zespole to raczej typowi programiści, a graficy niewiele działają i tak. Pomijam tutaj kwestie samego niedopracowania silnika oczywiście... Edytowane 11 Maj 2011 przez rasq
Loki Napisano 12 Maj 2011 Napisano 12 Maj 2011 muszę przyznać że gra jest słaba puki co... nie wiem czy nie było by rozsądnym przełożyć całość na przyszły rok... niż starać się zrobić jeszcze w tym. zapominacie o ważnym fakcie - Nicolas Games to spółka notowana na NewConnect - więc musi to wydać w tym roku, jeśli chce przedstawić jakieś sensowne wyniki finansowe (akcje są w segmencie "groszowym"). Jeśli ich nie przedstawi, to sporo osób które w to (tzn akcje) zainwestowały w ten czy inny sposób - będzie mało zadowolonych :)
plutko Napisano 12 Maj 2011 Napisano 12 Maj 2011 zapominacie o ważnym fakcie - Nicolas Games to spółka notowana na NewConnect - więc musi to wydać w tym roku, jeśli chce przedstawić jakieś sensowne wyniki finansowe (akcje są w segmencie "groszowym"). Jeśli ich nie przedstawi, to sporo osób które w to (tzn akcje) zainwestowały w ten czy inny sposób - będzie mało zadowolonych :) Nie rozmieszaj. Nicolas od dawna podaje swoim inwestorom informacje, ktore nijak sie maja do rzeczywistosci i nic z tego nie wynika. Chocby te o dacie premiery gry. A co do zadowolenia inwestorow to przeciez te akcje od ponad roku sa na zerowym poziomie.
rasq Napisano 12 Maj 2011 Napisano 12 Maj 2011 zapominacie o ważnym fakcie - Nicolas Games to spółka notowana na NewConnect - więc musi to wydać w tym roku, jeśli chce przedstawić jakieś sensowne wyniki finansowe (akcje są w segmencie "groszowym"). Jeśli ich nie przedstawi, to sporo osób które w to (tzn akcje) zainwestowały w ten czy inny sposób - będzie mało zadowolonych :) Tak... tylko co lepsze... wydać złą grę w terminie... czy dobrą po terminie... co bardziej rozzłości inwestorów? Spółka już teraz powinna szukać innych źródeł finansowania oraz postarać się o inne projekty, bo tez z rynku gier raczej im nie idą jak na razie.
_Seth_ Napisano 13 Maj 2011 Napisano 13 Maj 2011 Z punktu widzenia Nicolas, to chyba jednak im później, tym lepiej. Zawsze marketingowym slangiem można zbywać akcjonariuszy, z których pewna część nie zna się na branży w ogóle, a jedynie inwestuje w "świetną polską firmę tworzącą megahit". Laicy po przeczytaniu np. takiego artykułu (http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90439,9506171,Wirtualna_rzeczywistosc_made_in_Poland.html) są pewni, że "Nasz kraj dosyć niepostrzeżenie stał się dla świata gier niemal tym, czym Hollywood jest dla branży filmowej.". I jak tu nie inwestować ;)
rasq Napisano 14 Maj 2011 Napisano 14 Maj 2011 Z punktu widzenia Nicolas, to chyba jednak im później, tym lepiej. Zawsze marketingowym slangiem można zbywać akcjonariuszy, z których pewna część nie zna się na branży w ogóle, a jedynie inwestuje w "świetną polską firmę tworzącą megahit". Laicy po przeczytaniu np. takiego artykułu (http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90439,9506171,Wirtualna_rzeczywistosc_made_in_Poland.html) są pewni, że "Nasz kraj dosyć niepostrzeżenie stał się dla świata gier niemal tym, czym Hollywood jest dla branży filmowej.". I jak tu nie inwestować ;) Też tak myślę... niestety dla inwestorów liczy się dobry PR, bo większość z nich na niczym się nie zna... tak naprawdę jedyny sposób w jaki są w stanie cokolwiek ocenić to artykuły w prasie które wychwalają lub nie pewne firmy... no a tutaj wkraczają firmy od PR i mamy sytuację gdy liczy się tylko co co piszą a nie to co się naprawdę dzieje.
Por@szek Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 Hej, w polsce jest naprawde spora ilosc jak to sie mowi "wymiataczy" + masa polakow siedzi na kontraktach albo freelancuje dla zagranicznych firm jak crytec, ubi, ea, itd. Dodatkowo czesto o wiele ciezej pracujemy i mamy lepsza percepcje niz tzw, uniwerysteccy artysci z uk czy francji, bo w wiekszosci to samoucy. Polacy sa bardzo cenieni w branzy przez duze firmy. Niestety w Polsce firm ktore potrafia wykorzystac i zaprezentowac soba zachodni poziom ( jaki prezentuja poszczegolne indywidua) jest tyle co kot naplakal. Nie chodzi tylko o place, ale przedewszytkim i workflow i samo podejscie do pracownika jak i projektu, ktore czesto jest niepowazne. Takze tak, zgodze sie ze w Polsce mamy drugi "hollywood", ale tylko pod wzgledem ludzi. Natomiast firm w ktorych, moglbym powiedziec, ze jest na poziom zachodni, z reka na sercu moglbym wymienic jedna, moze dwie (trzymajac sie AAA).
_Seth_ Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 Mamy wymiataczy w zagranicznych firmach - true, ale mam wrażenie, że w artykule nie chodziło polskich wymiataczy pracujących dla firm zagranicznych, a o te firmy i ich best produkcje właśnie.
FiK_ Napisano 30 Maj 2011 Napisano 30 Maj 2011 (edytowane) layla, po Twoim poscie wnioskuję, że obejrzałeś gameplay, który jest na hasełko... Możesz je zdradzić? Bo ja chyba jestem ślepy :-) Edytowane 31 Maj 2011 przez FiK_
Persh Napisano 1 Czerwiec 2011 Napisano 1 Czerwiec 2011 wow świetne!!!! A więć człowiek rejestruje się 30 Maja, o godzinie 12 i jedyne co robi to stawia swój znak obecności słowami "WOW świetne." W dodatku ogląda film który jest zabezpieczony wprowadzeniem tak zwanego passwordu. Którego to znajomość chyba nikt nie posiada . Kiedyś ten film nie był zaplombowany, to i ja miałem przyjemność obejrzeć te cudo. Jak dla mnie to dość zastanawiające. Nie twierdze jednak że komentarz "wow świetne" jest bezpodstawny a użytkownik wydał osąd nie znając przedstawionej tam pracy. Na pewno użytkownik layla miał przyjemność widzieć Afterfala w działaniu. Zastanawia mnie jednak czy to było na jego komputerze, czy też jego kolegów. Pozdrawiam
velendil Napisano 1 Czerwiec 2011 Napisano 1 Czerwiec 2011 tak, teoria spiskowa, w 3 sek słychac strzały. W tym temacie sa tez screenshooty z gry, nie tylko film.
SoAd Napisano 1 Czerwiec 2011 Napisano 1 Czerwiec 2011 A więć człowiek rejestruje się 30 Maja, o godzinie 12 i jedyne co robi to stawia swój znak obecności słowami "WOW świetne." W dodatku ogląda film który jest zabezpieczony wprowadzeniem tak zwanego passwordu. Którego to znajomość chyba nikt nie posiada . Kiedyś ten film nie był zaplombowany, to i ja miałem przyjemność obejrzeć te cudo. Jak dla mnie to dość zastanawiające. Nie twierdze jednak że komentarz "wow świetne" jest bezpodstawny a użytkownik wydał osąd nie znając przedstawionej tam pracy. Na pewno użytkownik layla miał przyjemność widzieć Afterfala w działaniu. Zastanawia mnie jednak czy to było na jego komputerze, czy też jego kolegów. Pozdrawiam Persh, niezla teoria spiskowa :) , nie mam pojecia co to za layla i co wogole komentuje. Moze screeny z pierwszej strony wątku :). To ja zaproponuje spiskową teorię ze to twoje drugie konto, ktore założyłeś, żeby sobie potrollować. Jest równie prawdopodobna :) pozdrawiam PS A i wybaczcie , że nie wdaję się w dyskusje giełdowe :).
_Seth_ Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 Chyba jeszcze nigdzie nie było na maxie. Nowy trailer: Jak dla mnie strasznie wtórne..
olaf Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 straszna kaszana jak dla mnie. wiem, ze to praca ciezka innych ludzi ale chyba zostali zle poprowadzeni.
Chico Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 Hmmmm nie znam sie na prowadzeniu kamery itd itp. ALe wiem ze popatrzec bedzie na co. Moze pograc nie do konca, ale popatrzec napewno. Dzieci z xboxem kupia. :P
plasti Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 ja mam mieszane uczucia, widac ze przy produkcji pracowali i profesjonalisci i totalni amatorzy, jeden element blyszczy wykonaniem, texturkami, etc a drugi zas jakby wyciagniety z jakiegos gniota z przed 6 lat
Bruneq Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 mi sie wydaje ze nie jest tak zle...poziom podobny do gier z serii "piła"
Nezumi Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 Sama gra mnie nie zachwyca glownie dlatego ze przypomina mi udawanie falloutow i innych dead spaceow. Wydaje mi sie za cale wieki temu byly plany zrobienia postapokaliptycznych Gliwic czy jakos tak - w kazdym razie rodzime klimaty, troche jak stalker gdzie czujesz ze jestes na opuszczonym osiedlu z wielkiej plyty a nie na Manhattanie. No coz.. Na innych filmikach widzialem sporo fajnych konceptow - szacunek dla koncepciarza - wie ktos moze kto to? Za to nigdy nie udalo mi sie zobaczyc dnia w tej grze - zawsze ciemno. Tak cala giera? Oby sie chlopakom chociaz zwrocilo - jednak sie napracowali nad tym. Moze giera nadrabia historia i grywalnoscia - tekstury i modele to nie wszystko (patrz Minecraft :D) Trzymam kciuki - nie zaszkodzi nam kolejna, chocby i tylko poprawna produkcja. A team pewnie sie niejednego nauczyl i dogral.
Eric_Draven Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 jak coś z tego to krężel http://conceptjunkyard.blogspot.com/ 1
Nezumi Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 Eric_Draven - o stary, dzieki za linka. Duzo dobrego! Chodzilo mi o koncepty mutantow jakie sie pojawily w ktoryms tam developers diary. Wyglada podobnie. Mocny gosc.
Hatred Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 nom to Krez :D byl przy Burzuazji wsumie od samego poczatku :D spoko koles mocno podskillowal od tamtych czasow
Chris Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 Skomentuje to w ten sposob: Całkiem wpada w ucho =) Dodaje do ulubionych. To ja pozwolę sobie skomentować w taki sam sposób: :)
plutko Napisano 14 Czerwiec 2011 Napisano 14 Czerwiec 2011 Oj tam, zaraz nienawisc. Co najwyzej lekka i bezinteresowna zlosliwosc ;) Ale majace swoje podloze. Nicolas jest spolka gieldowa, Tomasz Majka chyba najczesciej brylujacym w mediach szefem firmy robiacej gry, duzo szumu i obietnic. Gdy sie przedstawia jako lider branzy w Polsce, (a wg mnie nim nie jest), to wywoluje u niektorych niechec. Proste. Skromnych ludzi nie zaczepiam. Inna sprawa sa losy calego projektu i to tez budzi we mnie niesmak. Jeszcze kiedy to byla burzuazja uwazalem, ze tak duzy amatorski projekt nie ma szans powstac. I argumenty, ze nawet jak nie powstal, to i tak jest ok, bo czesc ludzi zdobyla doswiadczenie, odrzucam. Wiecej by sie nauczyli robiac gre, ktora by zostala wydana. Nie mowiac o marnotrawstwie czasu i pieniedzy (w koncu nie moje). Etap z Nicolas mogl duzo zmienic. Przyjecie innej formuly uwazalem za dobry krok. Ale mijaja znow lata, obietnice, terminy a efekt jest mierny. To co widzimy na filmach i screenach niestety odbiega od obowiazujacej normy. I akurat najmniej sie czepiam grafiki (choc ostatni trailer jest kiepski), raczej chodzi o gameplay. Czas taryfy ulgowej minal kilka lat temu. Zreszta co tam, czy myslisz, ze potencjalny nabywca bedzie ja stosowal?
Chris Napisano 14 Czerwiec 2011 Napisano 14 Czerwiec 2011 ...Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia... Chciałbym dożyć dnia gdy ludzie dostrzegą różnice między Nicolasem i jego zarządem a studiem Intoxicate robiącym Afterfalla. Jako team wystrzegamy się korporacyjności, newsów giełdowych, szumu medialnego. Mamy to naprawdę głęboko. Szczerze przyznam, że mnie (i nie tylko) też wkurzają te puste newsy o tym jacy jesteśmy świetni, nie popierając tego dokonaniami. Nie lubię naszego marketingu, ale co zrobić. Przykro mi jedynie jest, że społeczność tak łatwo potrafi zniechęcić się do czegoś zapominając co kiedyś nakłaniało do trzymania kciuków za projekt. Niesamowicie mało jest amatorskich teamów, które dostały finansowanie swojego projektu. Wciąż jest to AF, wciąż mamy to same uniwersum, wciąż jest kilka osób które pracowały nad projektem jeszcze przed pojawieniem się NG. Zmieniliśmy koncepcje, odkładając rpg'a na dalszy plan z wiadomego powodu. Teraz robimy wszystko by zrobić dobrą grę. Czy wyjdzie czy nie, nie widzę powodu by skreślać z góry, wieszać psy i życzyć źle. Po prostu tego nie rozumiem. Została przywdziana nam gęba, której prawdopodobnie jeszcze długo się nie pozbędziemy. Ale co z tego - żywot męczennika jest bardziej epicki :) Odnosnie burżuazji nie masz racji. Strasznie dużo (ponad 100) osób przebiło się przez projekt i każdy zdobył jakieś doświadczenie. Mniejsze czy większe. Większość pracuje wciąż w branży. W moim przypadku - za czasów amatorskich byłem w liceum - uważam, że wykorzystałem świetnie ten czas zdobywając warsztat, robiąc fajny projekt. Na pewno nie nazwę tego marnowaniem czasu (pieniędzy tym bardziej - nie wiem skąd ten pomysł). "Okres taryfy ulgowej minął kilka lat temu" - Nie rozumiem. wychodzi na to, że już od kiedy zaczęło powstawać Insanity z góry skreśliłeś projekt. Bo ta gra jest robiona od 2 - 2,5 lat. Od podstaw. Owszem, potencjalnego nabywcy to nie interesuje. Ale przynajmniej od was spodziewałbym się konstruktywnej krytyki i odrobiny dobrej wiary. A póki co cały czas załamuje ręce. Pozdrawiam 1
PAINbringer Napisano 14 Czerwiec 2011 Napisano 14 Czerwiec 2011 (edytowane) Chris, a może to jest właśnie konstruktywna krytyka ludzi? Ktoś kto by życzył Wam źle, jestem pewien, że właśnie napisałby iż wszystko wygląda dobrze i jest super Plutko wcale nie jest złośliwy, szczodrze przekazał obiegowe zdanie jakie ma teraz wiele osób wokół tego projektu Los developera jest zawsze srogi, jak jest dobrze - wszyscy są z tobą. Ale jak jest coś źle - nie można obwiniać innych że im się nie podoba i zarzucać że złorzeczą. To po prostu nieprofesjonalne. IMO lepiej brać wszystkie baty na siebie, wyciągać z wszystkiego wnioski a źródeł problemów najpierw szukać u siebie. Inaczej nadal nikt nie będzie traktował Was poważnie, a już na pewno - nie ma co liczyć, że coś się poprawi. Peace Edytowane 14 Czerwiec 2011 przez PAINbringer
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się