arturprx2 Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 daj dispa na kore, zroznicuj delikatnie trawke i bedzie przyjemnie ;)
patry Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 JohnyCa - mapowanie drzewa to siakiś zwykły box czy był unwrap? Kamyczki super, trawa bardzo ładna, a liście niefajne ;)
viz.k Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 pionix: bardzo bardzo dziekuje test wszystkiego, sorry za watermarka
JohnyCa Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 arturprx2: displace w materiale nie dam bo się max sypie, jest za to na pniu i na gałęziach modyfikator (geometrii) displace, najwyżej pobawię się jeszcze z VRayDisplacment-em :) patry: drzewo z to moja wariacja w Onyxie wydziubana więc mapowaie orginalne z Onyxa
JunioR Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 czesc swiatlo Vrayowe sphare+cam fizyczna. textury z displecaem czy jakos tak. siatka:
JunioR Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 spoko nie bede oszukiwal, fronta nie chce i zachwytow bo to tylko test ;) http://img144.imageshack.us/img144/1411/11111et9.jpg
Lis Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 JunioR-> teraz już wiem jak powstą te wszystkie super fotoreal rendery zarombistych furek :D
pionix Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 bueheheheh Lis dobre!!! Ale swoją drogą JunioRowi fajnie ta scenka wyszła. W prostocie tkwi geniusz. polshai - jest klimacik.
arturprx2 Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 wiz bardzo przyjemny ale z tymi pajacami to sio z kadru a napewno z tą panną, gosc pasuje :P
palmer Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 (edytowane) renderek ladny wywal panne - wstaw samochod przyroda ...laaadna (onyx'owa czy edit:xfrogowa ) ? Edytowane 10 Lipiec 2008 przez palmer
jacekdrze Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 arturprx2 -dzieki, rzeczywiscie panna drętwa ;) palmer - thx, przyroda :] onyxowa
palmer Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 wlasnie walcze z przyroda ....onyxowa jak cos ladnego wywalcze to wrzuce :)
pressenter Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 To fotomontaż jest czy wszystko modelowane?
Levus Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 (edytowane) TWOJA STARA LICZY FOTONY!:p n-ty render z nocnych testów futra:/ Mental, jakieś 10 minut liczenia.. Na szkle od brylek jakieś bambole:/ Edytowane 11 Lipiec 2008 przez Levus 1
Master Kiełbaster Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 To fotomontaż jest czy wszystko modelowane? wymodelowane z 10 boxó i oteksturowane zdjęciem
vision3d Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 taki tam pic na wode, fotomontaz;) tlo - fotka, autko - 3d, oswietlenie - home made hdr ;)
Vorek Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 bardzo spoko, tylko przód autka wychodzi już nieco poza obszar głębi ostrości, powinien być chyba delikatnie rozostrzony.
Master Kiełbaster Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 no i cień się nie zgadza. hdrka robiona była dokładnie z tego miejsca co samochód?
vision3d Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 Niestety fotke wzialem pierwsza lepsza i juz nie chcialem blurowac autka, zeby gralo ze zdjeciem 100%. Bardziej chodzilo mi tu o dopasowanie refleksow i swiatla, i jak to zauwazyl Master nie zgralo sie to idealnie, mimo ze hdrka byla robiona niemal z tego miejsca w ktorym stoi autko. Musze jeszcze nad tymi popracowac. Dzieki chlopaki za uwagi:)
demigod Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 dokladnie to co Klicke powiedzial tylko patrzec jak Poland w 3d zrobisz :] normalnie sypiesz tymi vizkami a poziom to hehe brak slow Majestro pozdrawiam
pionix Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 (edytowane) Lis - fajooowe :) edit: Napisałbyś coś o świetle. Edytowane 11 Lipiec 2008 przez pionix
Zbychowaty Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 Lis...tradycyjnie lipa:P Jaca co to za ufo...yyy w sensie budynek? :D
Lis Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 gradient ramp w enviremencie i target direct jako slonce. Ogolnie render wyglada lipnie. troche mu sie poprawia po psie.
Osterman Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 Próba sztucznego oświetlenia + testy shaderów :
patry Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 Osterman - był genialny hosting -> był genialny render Teraz jest szitowy hosting -> render gorszy :( Mocno czuć lewitację, popraw shading :)
patry Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 A, no ja tam się nie znam :) Mam już coś z oczami chyba, bo wszędzie widzę lewitację :D
SWRSC Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 A, no ja tam się nie znam :) To niech Cię wyobraźnia nie ponosi...
trosiek Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 haha. kogoś nie było stać na normalną podłogę to zostawili beton ;x żart. Mi się podoba, tylko poduszki po prawej jakieś takie dziwne i dywan wyrasta z podłogi. I pusto troszkę. Ale jest ładnie.
Osterman Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 Przedewszystim chodziło o MTL kanapy i betonu na ścianie. Reasumując jestem zadowolony z efektu. Dywan poprawie przy okazji montowania kolejnej sceny. Patri: masz racje troche lewituje, to przez złe ustwienie cieni światełek. Trzeba bedzie jeszcze nad tym popracować.
JohnyCa Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 Dalej męczę "naturę" - test trawy, spękanej gleby i kamieni
KamillM Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 Nie za gruba ta trawa? Spękana ziemia wyszła git :) Kamień trochę za bardzo pokręcony, imo za dużo tych wcięć i zagłębień.
Lis Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 Tutaj sucha ziemia bez grama wody a zaraz obok bujna trawka. hmm
Destroyer Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 a mi trawa pasuje, kamulec też ale ziemia ni diabła :) no ta w oddali jeszcze by preszła ale tej przy kamerze czegoś brakuje ;) JohnyCa a weź dogódź wszytkim hę? ;)
Temporal Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 Johny mi sie tylko ten kamien podoba bo trawa i spekana ziemia cos kiepsko.
sand Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 taki fotel zrobilem. troche sie pobawilem. efekt taki. Mam nadzieje ze sie podoba, a jak sie nie podoba to chce wiedziec czemu, ok?
JohnyCa Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 Tak sobie testuję RPC. Czy ktoś może wie czemu VRay nie generuje dla nich poprawnych cieni? Właściwie to dopiero przy RPC animowanych jest sensowny cień. Animacja: http://www.f4a.eu/index.php?p=5599
t0m3k Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 to nie blad vray'a prawym na rpc i zaznacz receive/cast shadows
JohnyCa Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 to nie blad vray'a prawym na rpc i zaznacz receive/cast shadows Mam zaznaczone. Ale i tak cienie nie są za dobre. Pewnie dlatego że RPC to tak czy inaczej tylko płaska mapa :(
makbol Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 WiP, 4Fun. Zna ktoś jakiś dobry przepis na zasłony ?
arch515 Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 2-side vrey materiale. Spisuje się rewelacyjnie…dla tego typu zasłon, a teraz podziel się szmata:)
pionix Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 (edytowane) Małe mieszkanko. Nie wiem czy nie za dużo niebieskiego. Mój monitor coś szwankuje ostatnio . edit: wersja 2. Która lepsiejsza:) Edytowane 16 Lipiec 2008 przez pionix
Rekomendowane odpowiedzi