Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Marcin super Ci to wyszło. A mógłbyś się podzielić mapką tej roślinki czarnej na szafkach i na ścianie? Bo super wygląda.

Napisano

Wiem, że jest nie tak jak być powinno z oknem..choć ustawienia irr sa wysokie to takie coś jest;/

 

1recoverddcopyforumyi3.jpg

 

 

Wizka zrobiona żeby troche zapełnić strone.

Napisano

Tomek - czy mi się wydaje, czy w prawie każdej wizce masz taką samą podłogę? :P

Napisano

Marcin tak ostry render to jak sie domyslam, otrzymuje sie przez skalowanie obrazka w PS? Czy moglbys opisac jak to sie robi?

 

Pozdrawiam

Napisano

Black Mamba framuga okna jakies grzyby brak parpatu i podloga jakas tak nijaka no i to VHS :D popraw i bedzie spoko

Marcin ooo w morde cisza cisza nic nie pokazujesz a Tu bummm

piekne fajan gra swiatel ma klimat gratki :]

 

pozdrawaim

Napisano

coś szybkiego...juz na samym koncu nie mialem czasu szyb dorobic. Zaslonki odsloniete bo w ogole wg mnie projekt pod katem elektryki niedopracowany i ciemno by bylo tak czy siak niestety a i uklad tez rowkowato zaprojektowany...to biale cos za oknem to...sciana...nie wiem po co ale kazali zrobic :/

c201b5d7454296e4.jpg

.

db9d78a91b1e3a52.jpg

.

d3f54f93fb303ab9.jpg

.

Napisano

ttaaddeekk, bardzo fajne! to jest czysty render bez postprocesu?

(trochę Jonkajtysem zajeżdża tak btw;p)

 

A ja dalej walczę z fastskinem, tym razem z texturkami +ao pass:

Zrobiłem inny render dla ao , stąd widać np na brodzie jak się warstwy źle nałożyły:/

3d89b2977645c6c0.jpg

Napisano

Pierwszy test LWF-a (chyba), scenka na szybko, co sądzicie o światełku? Pozdro.

 

9e253ae1f72afe63.jpg

Napisano

kolejne zmagania z roslinkami i oswietleniem:

 

 

dajcie znac co co tym sadzicie.

 

edit:

update - i po górce ;D

dzieki za komenty!

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

Boni - Sadzimy ze jest dobrze:D Robiłem testy z tym input output jako mowiles ale cos mi nie wychodzilo;) Wracajac dop exteriorka to rani mnie ostra linia trawy za domkiem. Walnij tam jakies chaszcze czy cos;)

 

Kolega wcześniej - na pewno wyciagniesz z tego wiecej;)

Napisano

drzewka super, ale po prawej łączenie drzew i trawy jakoś tak dziwnie wygląda. tak jakby drzewa były zakopane z 2 metry w ziemi ;]

Napisano
chudy - górki nie widziałeś? Mi sie render podoba :)

 

eheheheheh widocznie nie :) no dobra może się czepiam :P

Napisano

to juz finalowa wersja :

 

 

 

jak zwykle dajcie znac co o tym sadzicie.

Pozdro

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

Myślę, że z zieleni możesz być zadowolony, niezły efekt końcowy :] Jeśli chodzi o dom to dla mnie bez pomysłu :D Btw czy ja dobrze widzę, że po prawej stronie domu masz drzwi balkonowe a za nimi ... poręcz :D. A i drzwi mi się nie podobają ( jakies takie dziwne ).

Napisano

Test LWF ciag dalszy.

Czy moglby mi ktos wytlumaczyc w jaki sposob mozna sterowac natezeniem cieni w IES-ach. Chcialbym, zeby cien jednego z IESow byl mocniejszy, a pozostale, IESy, doswietlaly scene i tylko w niewielkim stopniu rzucaly cienie.

testsz2.jpg

Napisano

DraB dziekuje, skorzystam

 

dalsze proby exteriora, sam domek nie do konca dopracowany ale prosze o krytyke wizki

domek.jpg

Napisano

polishai- kolor lisci drzew z tylu moim zdaniem jest zbyt niebieski. pobawilbym sie tez ogniskowa, zeby domek nie wygladal jak zabawka. ladna trawa:)

Napisano

etyr racja, troche to tak wyglada, ogniskowa to focal lenght czy film gate? myla mi sie te dwie rzeczy i jakos nie rozrozniam...czym sie powinno operowac?

kuba na jakosc renderu nie wplynie, ale na samo ujecie jak najbardziej

trosiek nie widze zeby sie kamienie rozjechaly

 

dzieki

Napisano
Test LWF ciag dalszy.

Czy moglby mi ktos wytlumaczyc w jaki sposob mozna sterowac natezeniem cieni w IES-ach. Chcialbym, zeby cien jednego z IESow byl mocniejszy, a pozostale, IESy, doswietlaly scene i tylko w niewielkim stopniu rzucaly cienie.

 

W zakładce Shadow Parameters masz Dens. (density ) i tam możesz ustawić "jasność" cienia.

Napisano

w sumie speed modeling, jednak mam rendering(przepraszam za AA).

 

Lapalma- Laaka

Designer: Karri Monni

 

lampalachairrenderkb5.jpg

 

lampalachair02cf9.jpg

Napisano

JunioR, hcpiter - czysto i bardzo miło dla oka - fulprofeska - choć arev ma chyb trochę racji :)

daymon - bardzo realistycznie to wygląda ale fale wywal ;)

Napisano

daymon --> zapomniałeś zgasić światła;) Przepalenie po lewej blee

JunioR, hcpiter --> fajne mebelki, bystre renderingi;)

 

Pozdr

Napisano

o dzieki

 

rzeczywiscie widac ochydny tilling, chyba mam cos nie tak z monitorem bo u mnie nie bylo go widac :]

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności