Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Marcin super Ci to wyszło. A mógłbyś się podzielić mapką tej roślinki czarnej na szafkach i na ścianie? Bo super wygląda.

Napisano

Wiem, że jest nie tak jak być powinno z oknem..choć ustawienia irr sa wysokie to takie coś jest;/

 

1recoverddcopyforumyi3.jpg

 

 

Wizka zrobiona żeby troche zapełnić strone.

Napisano

Tomek - czy mi się wydaje, czy w prawie każdej wizce masz taką samą podłogę? :P

Napisano

Marcin tak ostry render to jak sie domyslam, otrzymuje sie przez skalowanie obrazka w PS? Czy moglbys opisac jak to sie robi?

 

Pozdrawiam

Napisano
  JohnZi napisał:
a czemu tak idealnie krzesla ustawiles?:D

 

Same sie tak ustawiły :)

Napisano

Black Mamba framuga okna jakies grzyby brak parpatu i podloga jakas tak nijaka no i to VHS :D popraw i bedzie spoko

Marcin ooo w morde cisza cisza nic nie pokazujesz a Tu bummm

piekne fajan gra swiatel ma klimat gratki :]

 

pozdrawaim

Napisano

coś szybkiego...juz na samym koncu nie mialem czasu szyb dorobic. Zaslonki odsloniete bo w ogole wg mnie projekt pod katem elektryki niedopracowany i ciemno by bylo tak czy siak niestety a i uklad tez rowkowato zaprojektowany...to biale cos za oknem to...sciana...nie wiem po co ale kazali zrobic :/

c201b5d7454296e4.jpg

.

db9d78a91b1e3a52.jpg

.

d3f54f93fb303ab9.jpg

.

Napisano

ttaaddeekk, bardzo fajne! to jest czysty render bez postprocesu?

(trochę Jonkajtysem zajeżdża tak btw;p)

 

A ja dalej walczę z fastskinem, tym razem z texturkami +ao pass:

Zrobiłem inny render dla ao , stąd widać np na brodzie jak się warstwy źle nałożyły:/

3d89b2977645c6c0.jpg

Napisano

Pierwszy test LWF-a (chyba), scenka na szybko, co sądzicie o światełku? Pozdro.

 

9e253ae1f72afe63.jpg

Napisano

kolejne zmagania z roslinkami i oswietleniem:

 

 

dajcie znac co co tym sadzicie.

 

edit:

update - i po górce ;D

dzieki za komenty!

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

Boni - Sadzimy ze jest dobrze:D Robiłem testy z tym input output jako mowiles ale cos mi nie wychodzilo;) Wracajac dop exteriorka to rani mnie ostra linia trawy za domkiem. Walnij tam jakies chaszcze czy cos;)

 

Kolega wcześniej - na pewno wyciagniesz z tego wiecej;)

Napisano

drzewka super, ale po prawej łączenie drzew i trawy jakoś tak dziwnie wygląda. tak jakby drzewa były zakopane z 2 metry w ziemi ;]

Napisano
  sand napisał:
chudy - górki nie widziałeś? Mi sie render podoba :)

 

eheheheheh widocznie nie :) no dobra może się czepiam :P

Napisano

to juz finalowa wersja :

 

 

 

jak zwykle dajcie znac co o tym sadzicie.

Pozdro

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

Myślę, że z zieleni możesz być zadowolony, niezły efekt końcowy :] Jeśli chodzi o dom to dla mnie bez pomysłu :D Btw czy ja dobrze widzę, że po prawej stronie domu masz drzwi balkonowe a za nimi ... poręcz :D. A i drzwi mi się nie podobają ( jakies takie dziwne ).

Napisano

Test LWF ciag dalszy.

Czy moglby mi ktos wytlumaczyc w jaki sposob mozna sterowac natezeniem cieni w IES-ach. Chcialbym, zeby cien jednego z IESow byl mocniejszy, a pozostale, IESy, doswietlaly scene i tylko w niewielkim stopniu rzucaly cienie.

testsz2.jpg

Napisano

DraB dziekuje, skorzystam

 

dalsze proby exteriora, sam domek nie do konca dopracowany ale prosze o krytyke wizki

domek.jpg

Napisano

polishai- kolor lisci drzew z tylu moim zdaniem jest zbyt niebieski. pobawilbym sie tez ogniskowa, zeby domek nie wygladal jak zabawka. ladna trawa:)

Napisano

etyr racja, troche to tak wyglada, ogniskowa to focal lenght czy film gate? myla mi sie te dwie rzeczy i jakos nie rozrozniam...czym sie powinno operowac?

kuba na jakosc renderu nie wplynie, ale na samo ujecie jak najbardziej

trosiek nie widze zeby sie kamienie rozjechaly

 

dzieki

Napisano
  Kubaswielgus napisał:
Test LWF ciag dalszy.

Czy moglby mi ktos wytlumaczyc w jaki sposob mozna sterowac natezeniem cieni w IES-ach. Chcialbym, zeby cien jednego z IESow byl mocniejszy, a pozostale, IESy, doswietlaly scene i tylko w niewielkim stopniu rzucaly cienie.

 

W zakładce Shadow Parameters masz Dens. (density ) i tam możesz ustawić "jasność" cienia.

Napisano

w sumie speed modeling, jednak mam rendering(przepraszam za AA).

 

Lapalma- Laaka

Designer: Karri Monni

 

lampalachairrenderkb5.jpg

 

lampalachair02cf9.jpg

Napisano

JunioR, hcpiter - czysto i bardzo miło dla oka - fulprofeska - choć arev ma chyb trochę racji :)

daymon - bardzo realistycznie to wygląda ale fale wywal ;)

Napisano

daymon --> zapomniałeś zgasić światła;) Przepalenie po lewej blee

JunioR, hcpiter --> fajne mebelki, bystre renderingi;)

 

Pozdr

Napisano

o dzieki

 

rzeczywiscie widac ochydny tilling, chyba mam cos nie tak z monitorem bo u mnie nie bylo go widac :]

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności