SWRSC Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 szybka kuchnia na potrzeby reklamy prasowej. Gdzieś tu ma jeszcze stać jakiś gość, ale już nie moja działka jego wklejenie:
grzegerz Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 SWRSC bardzo ladne chociaz za bardzo sie wszystko zlewa.
pressenter Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 Świerszczu: Fajnie, nawet bardzo, chociaż strasznie monotonnie, ale lubię taki modernistyczny monochrom. ;) Co zabawne: niby archmodels, a cytrynka wchodzi w koszyk. Wstyd! :P
!Ewert Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 Ja się tam nie znam, ale zastanawia mnie zlew ? Normanie tak się robi połączenie kamienia z dziurą? Super wiz
Gość szysia565 Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 Teraz coś ode mnie... Buduję biurko, i kiedy już policzyłem sobie wszystkie wymiary jakie potrzebuję, znalazłem w garażu trochę materiałów, a część dokupiłem, to... postanowiłem zobaczyć jak to będzie wyglądało. Model nie jest powalający w szczegółach, ale przynajmniej ma prawdziwe wymiary. A taki był mój cel. Chętnie przyjmę wszelkie uwagi :) Ps. Klawiatura to coś NA BAZIE M-audio keystation 88es, ponieważ nie chciało mi się dokładnie modelować, natomiast głośniczki to takie z wyobraźni - minutka modelowania. Nic specjalnego...
SWRSC Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 Ja się tam nie znam, ale zastanawia mnie zlew ? Normanie tak się robi połączenie kamienia z dziurą? Tak. Ogólnie ta wizka jest w 100% jako koncepcja klienta. Nic od siebie nie dawałem. soska - bardzo fajne szaderki.
KaeMS Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 Swrsc jak zwykle wgniata. Gdyby nie znak wodny na fotce powyżej to pomyślałbym, że to też twój render.
Gość szysia565 Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 Bielik93 Nie... Tak się może wydawać, ponieważ szerokość to 158 cm. Natomiast wysokość półki na klawiaturę, to 60 cm, a blatu biurka 73. Czyli standard.
maly_cg Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 tak sobie ćwiczyłem - znalazłem gdzies fajna wizkę i na jej ksztalt zrobiłem coś takiego. Mental Ray.
Camel Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 Nie przesadziłeś z kaflami i kolorystyką? Mało ciekawe :(
Touch Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 (edytowane) Ziarno rulezz: do mocnego dopracowania. W przerwie od większej sceny:) W ogóle, to byłbym wdzięczny za rady jak ugryźć nocny interior tego typu, gdzie mamy taki właśnie układ świateł. Czuję, że zejdzie mi trochę na walce z plamami i tym ziarnem:) Pozdr Edytowane 24 Lipiec 2009 przez Touch
chudy Napisano 24 Lipiec 2009 Napisano 24 Lipiec 2009 damn you Kub@ :D pierwszy świetny świetny świetny :)
pionix Napisano 24 Lipiec 2009 Napisano 24 Lipiec 2009 (edytowane) Bacry - ciekawy klimat. Większe wrzuć. Kub@ - A niech Cię...! ;) Maksymalnie realistycznie, zwłaszcza to pierwsze. Touch - bardzo wysokie nastawy i jakiś LWFik tu widzę. Edytowane 24 Lipiec 2009 przez pionix
Bacry Napisano 24 Lipiec 2009 Napisano 24 Lipiec 2009 większego na razie nie ma bo mi się max wywala przy większej rozdzielczości :)
trosiek Napisano 24 Lipiec 2009 Napisano 24 Lipiec 2009 (edytowane) Kub@ - wymiatasz! A mi kazali w pracy coś wyrenderować - pierwszy raz od daawna coś z wizek renderuje. Miło by było usłyszeć wasze opinie :) płachty na górze nie ma - przypadkowo unhide zrobiłem) i wersja z troszkę innym postpro: Edytowane 24 Lipiec 2009 przez trosiek
Loki Napisano 24 Lipiec 2009 Napisano 24 Lipiec 2009 2 fajniejsza trosiek, chociaz hmm zaszumiałe to drewno , lewituje koc na wyrku, a buty przenika chyba włosie wykładziny
jlidesign Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 Witajcie mam pytanie chcę uzyskać taki efekt na lampie( to znaczy roztopionej smoły) wiecie może jak wymodelować??
jlidesign Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 Wiem że nie ten dział ale najwięcej osób na niego wchodzi więc liczę na wasza pomoc.
Bielik93 Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 Po to sa wlasnie dzialy by byl porzadek wiec nie rob smietnika. Ludzie widzac balagan raczej nie beda chcieli Ci pomoc ale zrobic pozadek. Jak poprosisz o pomoc w odpowiednim miejscu pwnie ktos sie znajdzie kto by ci mogl cos doradzic.
Morphe Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 ja nawet jakbym chcial to nei pomoge bo nie wiem w tej chwili :) odemnie tescik oswietlenia.
Bielik93 Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 Morphe To chyba pradu braklo bo u mnie nic nie wiedac zadnego brazka nie ma ;]
JunioR Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 Jlidesign- w sumie mozna bylo by to zrobic za pomoca glu3d+particle. Na podstawie tego tutku może coś wykombinujesz: http://www.evermotion.org/tutorials/show/7822/3dsmax-particles-glu3d Morphe- świetne! bardzo ładny klimat i nieźle wyszła trawka.
Loki Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 fajnie zbalansowana zieleń, Morphe, podoba mnie się - klient na pewno będzie zadowolony.
Morphe Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 junior - trawka zwykla no blurem 1 plan potraktowany - rozmywa ulomnosc dispa. co do zadowolenia - klient to nie wiem, grunt zebym ja byl zadowolony jak skoncze. ;)
Tores Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 Morphe - świetnie. Widok z tej pozycji ładnie dynamiki dodał. Czy to drzewo po prawej udało ci się zrobić w onyxie czy to może własny modeling?
Morphe Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 ano ano, onyx, ale niezadobre imo - robilem topod inny projekt i okazalo sie nie byc zbyt uniwersalne - za duza korona przez co nie udaje mi sie go uzyc zawsze tka jak cce, msuze zrobic troche szczuplejsze a wyzsze. - kwadratowe liscie i brak galazek powinno zdradzic ze to onyx ;)
Kub@ Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 Dunablaster silnik to vray. Bardzo ladne swiatlo morphe, a to drzewko jest genialne :] a nie da sie po prostu na liscie dac opacity jakiegos zeby nie bylo rombow ?
Morphe Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 no mozna, tylko ze nie bez konsekwencji jak sadze 1. to czas rendera, jak cos jest w tel to nie ma sensu, chyba zeby nadac tylko temu drzewku ktore jest na 1 planie, 2. inaczej gryzie sie przezroczystosc - wydaje mi sie ze ladniej reaguje geometria z translucentem, niz material z opacity na 2 sided material... wlasciwie mi sie na 2 sided wogole nie podoba efekt mzoe cso zle robie... pozatym z gory trzeb zapalnowac czy sie da na opacity - bo trzeba ustawic lisc albo jako plane, albo 2x wiekszy romb, zeby opacity nie okroilo zabardzo...
Bonifatz Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 (edytowane) Render dla dewelopera ... nadal wip: Edytowane 28 Lipiec 2009 przez Bonifatz
pressenter Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 Co prawda to matowe szkło na tarasie to tak ni w dupę ni w oko z przeproszeniem, ale render świetny. Morphe: Ciebie to już nawet nie będę komentował, bo nie mam siły. Wyjdź. :P
_Arti_ Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 (edytowane) taki speed.... na rozluźnienie... :[) wiem, nie ma oczu ale nie chciało mi się robić... ^ ^ i uszczu.... i może uśmiech z ząbkami? eee tam... :> Edytowane 26 Lipiec 2009 przez _Arti_
Touch Napisano 26 Lipiec 2009 Napisano 26 Lipiec 2009 Bonifatz, jeśli te meble to rattan, to ostatnio też z tym walczyłem i przygotowałem sobie mapkę disp'a, jak chcesz, to się częstuj: Tylko trzeba dobrze zmapować model:) Pozdr 3
Bonifatz Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 Touch : świetny ten rattan! dzięki. rep polecial! pressenter : niestety ja tych szyb nie projektowalem...
Bacry Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 Bonifatz mógłbyś powiedzieć parę słów o soku pomarańczowym? Dla mnie bomba.
Gość szysia565 Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 Odgrzebałem moją scenkę z przed miesiąca. Parę rzeczy poprawiłem i oto jest wynik 6 i pół godzinnego renderu:
pressenter Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 Sześć i pół godziny?! Na to... no! To powyżej?! 166 mmx(tak, wiem, nikt już nie pamięta tego proca)? :P
indian Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 pokaż ustawienia scenki, bo aż mi się wierzyć nie chce
cfaniak Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 Ja pamiętam 166mmx kolega miał go kiedyś, ale zazdrość zżerała ;]
polka dot Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 jlidesign - wymodelować nie wiem jak. w realflow na pewno da się zrobić. tylko kto to potrafi.. Morphe - świetny kolor w cieniu na białej ścianie, dodaje sporo realizmu:) Bonifatz - super materiał rattanu ale kolor już średni;) ja próbuję uzyskać klimat studyjnych fotografii do katalogów z lat 70, ale nie kadrów z komiksu o człowieku nietoperzu, co myślicie?
NV Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 (edytowane) Taki test. Vray 1.5 / ~40min tomek1212m: Ręczniki to gotowce od everów. Ale nie jest to taki problem je zrobić. Można na parę sposobów, między innymi clothem. Edytowane 28 Lipiec 2009 przez NV
Vehr Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Nvidia: Mnie się bardzo podoba tylko chyba troche za mala ta wanna. I moje pytanko jak zrobleś te ręczniki w szafce i zawieszone??
!Ewert Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Polka dot - podoba mi się, jest klimat :) Co zrobiłeś że obrazek ma taką lekko widoczną fakturę? Nvidia - bardzo duży progres ! Podoba mi się :)
Rekomendowane odpowiedzi