Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

1 plan nieprzepalony - dodalem glowa celowo zeby zrobila sie taka poswiata. drzewa plaskie bo bez shedera zadnego narazie, bez dispa ino bump. to test brzoz, texturki, i tam takich dupereli. wszystko 3d, proxy to siano i trawa, te rozlozyste to model bo jak nie przetestuje to nie proxuje.

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Morphe jeśli jeszcze nie studiujesz, lub nie masz co zrobić z czasem to architektura krajobrazu jest kierunkiem dla Ciebie. :D

Napisano

chaszczy i zadupi nikt nie projektuje, a slicznych krzaczkow kwiatkow i innych duperali nie mam :

Napisano

zielenina miażdży. trawa tylko się zlewa i wychodzi płaska, reszta mjód

Napisano

nie jest miod, chaos na obrazku skrzetnie to kryje, ale porpacuje nad tym napewno... kiedys...:/

Napisano

ale luzeczko sprawia wrazenie takiego miekkiego... chetniej bym sie na nim wyspal...

Napisano

Ja tam osiągnąłem etap, w którym bym się wyspał i w żelaznej dziewicy...

 

Bonifatz: No! To mi się podoba. Bardzo przytulnie, nawet może bym się pokusił o jeszcze lekkie podbicie kontrastu. ;)

Napisano

bonifatz a weź spróbuj krótszej ogniskowej...wolisz katalogowe ujęcie czy bardziej dynamiczne?

Napisano

Morphe eh nie mam już do ciebie siły, kiedy wydasz własne dvd z tymi krzakami? ;)

Abell trawka po postprodukcji jest całkiem fajna, ale i tak zmieniłbym w oryginale tą rave-techno-zieleń na coś bardziej stonowanego.

 

Pytanie do onyxowych drzeworobów - próbowaliście coś zrobić w xfrogu? Widziałem że ma parę fajnych opcji których w ogóle nie ma w onyxie, i sposób tworzenia drzewa jest jakiś taki bardziej logiczny (coś a'la node'y). Jak znajdę czas to go potestuję podczas robienia drzew do mojej pseudowiedźmiskiej wioski.

Napisano

press: hehehe z tym kontrastem to ja już koszmary mam xD

remanent: bardziej w katalogowe bym celował

Xiz0r : pracuję nad tym ;)

Napisano

Bonifatz - kolor dywanu i zasłon bardziej w brązowo czerwony, kolorze bym widział. Teraz jest taki zielono zółtawy.

 

Moja mało udana próba oddania walorów kafli Tagina Fucina:

 

6b1671dda98bf2ec.jpg

 

f3b54154b0fef47c.jpg

 

225dcf42d6191efb.jpg

Napisano

hmm ale żyrandol fajny :) na ostatnim ujęciu ta mozaika na falowanej ściance wyszła nieźle.

Napisano

razer - niestety nie mam xfroga:(, ale nie ukrywam ze chetnie bym sprobowal, bo onyx ma troche ograniczenia, i ma tendencje do robienia miotel zamiast galezi... :)

Napisano

Pionix- swietna robota stary!

Zwlaszca podobaja mi sie textury.

pozdr.

Napisano

Pionix: Super kolorki ! zresztą jak zawsze praca na poziomie. To czyste renderki ? Aaaa i takie pytanko.Zawsze doświetlasz wnętrza jakimiś światłami w środku ?

 

pzdr.

Napisano

Dzięki za komentarze.

Teksturki własna robota. Rendery przeszły minimalne "levelsowe" przeróbki w Photoshopie. Generalnie poprawiony jest kontrast.

Cornelius Scipio - co do Twojego pytania. Doświetlam wtedy kiedy to jest potrzebne bo jest zbyt ciemno, czyli prawie zawsze;) Jak doświetlam to tylko światłami tymi które są w projekcie. Raczej nie stosuję dodatkowych elementów doświetlających ale muszę pokombinować z takim rodzajem oświetlania.

Napisano

Thx Pionix :) staram się zrozumieć niektóre rzeczy ;]

 

pzdr.

Napisano

Czytając wątek Hcpitera o jego wnętrzu zastanawiałem się czy to faktycznie jest aż tak cięzko wydobyć biel z wnętrza czy ludzie coś ściemniają z tym narzekaniem...

 

12410513.jpg

 

Prosto z maxa, bez żadnego post poza 3dsowego. ;) Ustawienie sceny i render zajęły mi w całości 16 minut.

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

Bonifatz Świetny dywan i materiał narzuty. Dywan - mistrzostwo.

Napisano
pressenter: U mnie podłoga jest przepalona, chyba ze to miało tak być.

 

Literówka. :| Zamiast 1 wpisałem w reinhardzie 2 w burnie. :|

 

Bo pressenter wydobywa biel ;).

 

Dokładnie. Swoją drogą niezła Pamela... ;)

 

bonifatz - to ten obrazek miałem na myśli.mam nadzieję że autor sięnie obrazi:

http://www.hoppearchitektura.pl/architektura_wnetrz/projekt_03/projekty3.html

 

Autor pousuwał posty, i wątpię żeby jeszcze bywał, a szkoda. ;)

Napisano

Pionix, Bonifatz -> Szykowne wizki :)

 

Ode mnie TEST ogólny.

zarys.jpg

Napisano

arev bardzo fajna wiska:)

Lis- niezła fota

A ja :D test teksturki i mapy disp wlasnej roboty

testbruk.jpg

Napisano

panowie juz paru osób pytalem ale bez rezultatu... nie bede nowego watku zakladal wiec tu dam.

Otóz czy ktos sie orientuje co to za sedes? paczka modeli ever vol6

a jezeli nie jest on "firmowy" tylko tak z wyobrazni to moze ktos zna cos podobnego na rynku i by podpowiedzial...

096km.jpg

Napisano

arev- ładnie tylko rozmył bym siateczkę barierki na zewnątrz trochę

Lis - elegancko ale ten cień pod fotelem taki trochę nieciekawy patrząc na oświetlenie jego samego

grigoriob - ładny bruczek

Napisano

grigoriob - dobrze wyszło.

Lis - zaiste też zacna wizka. Tylko większe plizzzz:)

arev - fajne światło, ładny lakier czarny i ogólnie good.

Bonifatz - jest gitara ale coś te zasłony zbyt proste jak dla mnie. Trochę bym je pogniótł. Coś w tym stylu: http://images32.fotosik.pl/155/0652a1cb73e98682.jpg

pressenter - tylko zauważ że u hcpitera światło jest żółto-niebieskie a u Ciebie widzę, tylko czyste białe. No i ściany w moim odczuciu wydają się być jasnoszare a nie białe ;)

Edytowane przez pionix

Napisano
Czytając wątek Hcpitera o jego wnętrzu zastanawiałem się czy to faktycznie jest aż tak cięzko wydobyć biel z wnętrza czy ludzie coś ściemniają z tym narzekaniem...

 

12410513.jpg

 

Prosto z maxa, bez żadnego post poza 3dsowego. ;) Ustawienie sceny i render zajęły mi w całości 16 minut.

 

Pozdrawiam

Szymon

 

wydaje mi się, ze jest ciężko wydobyć biel we wnętrzu, w sumie sam to potwierdziłeś własnym renderem. Popatrz, postawiłeś 4sciany, jeden fotel i tak nie wyszło ci to dobrze, bo nie ma odcieni błękitu plus cieplej barwy.

Napisano

pressenter- nie lepiej szkolic wlasny warsztat niz kopiowac innych ? zrobic 4 sciany i fotel to akurat nie problem oswietlic, schody zaczynaja sie przy duzych wnetrzach, gdzie jest duzo oddzialywujacych na siebie kolorow itp.

Napisano

arturprx2 - dawna historia, ale o ile mnie pamięć nie myli to kibelki były robione "z głowy" ;)

Napisano
pressenter - tylko zauważ że u hcpitera światło jest żółto-niebieskie a u Ciebie widzę, tylko czyste białe. No i ściany w moim odczuciu wydają się być jasnoszare a nie białe ;)

 

wydaje mi się, ze jest ciężko wydobyć biel we wnętrzu, w sumie sam to potwierdziłeś własnym renderem. Popatrz, postawiłeś 4sciany, jeden fotel i tak nie wyszło ci to dobrze, bo nie ma odcieni błękitu plus cieplej barwy.

 

Prawda, prawda, pomyślimy.

 

pressenter- nie lepiej szkolic wlasny warsztat niz kopiowac innych ? zrobic 4 sciany i fotel to akurat nie problem oswietlic, schody zaczynaja sie przy duzych wnetrzach, gdzie jest duzo oddzialywujacych na siebie kolorow itp.

 

Ja zazwyczaj robię "po swojemu" co widać na moich wizkach, to było tylko takie dla testu i zabawy. ;)

 

I tak, żeby pusto nie było.

 

int51.jpg

Napisano

troche za ciemny ten ostatni. z fotela i kanapy troche sie 2 brązowe plamy zrobiły. ogólnie ładnie jest :)

Napisano

Ogolnie ladnie, ale jakos tak ciemno. Jeszcze mam pytanie - halogeny sa zapalone? Bo mozna wnioskowac po swietle, ze tak, ale zaroweczki sie nie pala.

Napisano
troche za ciemny ten ostatni. z fotela i kanapy troche sie 2 brązowe plamy zrobiły. ogólnie ładnie jest :)

 

No dodałem tam troszkę PSa, i jak widać, było to chybione. Ogólnie to tam powinno być mniej więcej tak jasno:

 

int52.jpg

 

Ogolnie ladnie, ale jakos tak ciemno. Jeszcze mam pytanie - halogeny sa zapalone? Bo mozna wnioskowac po swietle, ze tak, ale zaroweczki sie nie pala.

 

Są, zapomniałem rozbłyski dodać.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności