Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Loki - daj jakiegoś IORa na te czajniki. Będzie fajny powyginany efekt.

Światło fajne ale chętnie zobaczę jak wyjdzie w praktyce :)

No i jeszcze szczegóły poproszę. HDRI? VRaySky?

hcpiter - ładny materiał bardzo.

J.Ch.Pasek - wyglądają naturalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świecone JPG na półsferze(vrayLightMTL) + VraySun ( w sumie sun pod horyzontem, więc za wiele nie wnosi, raczej został z dziennego ustawienia)

 

patrzone: vrayphisicalCamera.

 

Faktycznie, prawdziwy test będzie dopiero w gotowej scenie - jeszcze troche modelowania zostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki - fajnie, czekam exterior z tym oświetleniem :)

hc - super.

Kuba - Wszystko super i efektownie to wygląda, ale gdzie są takie lasy? Nie chodzi mi o drzewa bo one racja są wypas ale gleba mnie zastanawia - wszędzie paprocie i paprocie :) Czepiem się na maxa bo naprawdę bardzo fajnie to wygląda :)

Edytowane przez !Ewert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hcpiter super material, mozesz pokazac model?

@J.Ch.Pasek miejscami mocno przepalone a mimo tego brak kontrastu

@Loki ciekawa technika, czy uzywajac vraylight material nie trzeba mocno podkrecac ustawien zeby uzyskac dabra IR i zredukowac szumy?

@Tores na razie mi sie nie podoba...

 

 

a odemnie testy exteriora, na codzien robie glownie wnetrza i nie mam za bardzo doswiadczenia z exteriorami. planuje zrobic cos ciekawszego a na razie tylko trenuje dlatego prosze nic nie pisac o dworku...

 

97385627.jpg

.

89620515.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

indian, test krzesełka masz bardzo ładny., gratki. Fajnie też zfotosklepowałeś. No chyba że tak xD Normalnie.. bardzo udany! Tak dla mnie ;) 6*

 

JediLuke: szader fajny, tylko niezbyt miło zachodzi niebieskawością na linii horyzontu modelu (w rodzaju..mgły)

 

BTW: LightWave? Czyli jak - uzywasz tam jakiegoś normalnego engina, czy dodatkowy np. Kray czy vRay? :)

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbliżenie na kawałek rendera testowego (to tak w kwestii pytań o szumy i GI)

 

renderowane 5000x3000. ustawienia IRR: 30, 20 (Low), LC - 500.

 

Myślę że efekt jest nie najgorszy. (w photoshopie przycięty tylko rozmiar żeby na forum pasowało)

 

closeupteapots2.jpg

 

AA hmm defoultowe chyba było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunablaster: thx co do "mgly" to cos sie wykombinuje ;]

co do softu to tak... to lightwave na standardowym renderze nie stac mnie na kraya a vraya nie ma pod lw niestety.

 

Eddy__ ; thx a no pewnie sie pobawie :]

 

Loki: czad to wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@indian jakbys to lepiej zmapowal i na krawedzie nalozyl material sklejki to by super bylo

@Loki ladnie, jak poprzednicy jestem ciekaw jak sie takie oswietlenie spisze w praktyce

@JohnyCa oswietlenie wieczorowo-nocne a za oknem srodek dnia

 

test zmierzchu...

dusk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hiroo - świetny render. Dałeś chłopakom dobry podkład do postprodukcji.

!Ewert, etyr11 - bardzo ładne postpro. Czym wy tak kręcicie, że tak świetnie wychodzi?

Ja próbuje cały czas ale zawsze mi czegoś brakuje.

 

O Razer też super

 

A teraz następny teścik tego samego wnętrza

salon03post800.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że sie podoba. fajnie wyszło Wam to postpro :) !Ewert pochwal się co i czym kręciłeś.

mirekbini - świecone tym co zawsze Direct dla słońca i Vray Plane w oknie. A jeśli chodzi o ustawienia to wzorowałem się na tym :

http://www.aversis.be/tutorials/vray/essential_gamma_01.htm

 

Pozdrawiam

Edytowane przez hiroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności