biglebowsky Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 Arch: Dof/Bokeh test 44:09:22 ktoś przebije :)?
grzegerz Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 t0m3k - racja to disp... ale już nie długo :) bo efekt mi się nie podoba... fakt ze samo zdobienie chwile mi zajmie ale czuje, że dla efektu się opłaci :) a tak na zbliżeniu ma wyglądać: wymodeluj a potem zrob z tego mape Displacement t0m3k - podzielisz sie nastawami oswietlenia i enviro? big - mega czas:D takie czasy to mam przy panoramach 8k, ale render zacny, bardzo ładny
Morphe Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 wypasna skura, zywcem zarta... :) ja wrzucam od siebie cos... test, nie wiem czy ejst udany czy nie, bo w zsadzie wyszedl przypadkowo chcialbym tylko sie dowiedzec czy moze sie podobac :/ wyklulo sie pare h temu i nie wiem... bo to nie w moim stylu, chodzi o klimat i kolory.
Kubaswielgus Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Morphe. Klimat w twoim stylu, ale czy to czasem nie jest 2 wersja projektu, który już jakiś czas temu robiłeś? Bardzo przyjemna architektura.
Gość Gosc Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Morphe troszke nie za ladne ujecie, wszystko az trzeszczy i krzyczy, z prawej strony kiepska linia tej barierki, zmasakrowane ujecie lawek, to drzewo w centrum ujecia rozbija caly kadr, i generalnie wszystkie elementy zlaly sie w jedna linie pozioma i "przysiadly" na dole kadru sama graficzka, piekna jak zwykle, top notch! tylko to ujecie troche takie "na szybko", nie pokazuj tyle tych schodow bo nie sa za piekne
buczer Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Tym razem bez drzew byłoby lepiej ;) Ładniej wyszedł budynek. Czy te liście naprawdę podobają się inwestorom? Ostatnio stało się to jakimś męczącym standardem w wizualizacjach. ps: ujęcie jest bardzo dobre
tulips24 Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 pierwsze rendery, test wszystkiego. Co pozmieniać by było lepiej?
SWRSC Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Arch: Dof/Bokeh test 44:09:22 ktoś przebije :)? A na jakim to silniku? Swego czasy testowałem sobie taki silny bokeh na vray - stwierdziłem że się nie opłaca. Żeby to odziarnić potrzeba zbyt dużo czasu, unbiasy radzą sobie w tym przypadku o wiele lepiej.
arev Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Wymienić drzewko, zmniejszyć gloss na stole i krześle, dodać bump i spec mapę do podłogi i betonu. Może ogień w kominku? Hmm, jakiś detal by się jeszcze przydał bo teraz scenka wydaje się być zbyt sterylna. Ale nie wiem jaki to detal :)
Loki Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 zapomniałeś SWRSC oteksturować ciężarówkę. (szare opony, całe podwozie biało/szare i brzydkie nadwozie). Te kaktusy po lewej stronie w rogu (zamaskowane liściastym krzakiem) brzydkie - zlewa się zieleń z trawnikiem za bardzo (moze wina mojego monitora), iglaki obok drzwi (te świerki czy sosny) za ciemne - u mnie to na prawie czarne wygląda) W sumie nie jest źle, ale szału też nie ma. Fajne oświetlenie. Ta elewacja to model czy bump / displace ? - ładnie AA obszedł się z nią - dużo widać - to plus :)
Orangegraphics Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 morphe- ujęcie masakrator jak dla mnie, nie jest taki cukierek kolorystycznie jak najczesciej u ciebie, ale akurat nie uważam tego za minus, kolorki super. Glob- super pomysł na prezentacje tych lampek tulis, oświetlenie mega nuda, nieostre aa, wogóle popracować trzeba nad nastawami, gloss na biurku strasznie przesadzony
pionix Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Glob - bardzo dzień dobry :) Super to wygląda. SWRSC - ale światło bardzo ładne, komercyjne i czyste:) Rzeknij słowo a wywalam. Nie mogłem się powstrzymać:
biglebowsky Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 SWRSC - Arch: Dof/Bokeh to mentalowski ukryty shader. Na pewno lepszy i szybszy niż zwykły dof mentala, no ale ciągle mocno nieużytkowy. Co kilka lat testuje se dofy i ciągle efekt jest taki sam, czasy chyba rosną zamiast spadać :)
adrian2608 Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Kolejny test autka, pewnie za dużo postpro ,ale wrzucam(przemilczmy teksturę asfaltu ). [/url]
Morphe Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 w moim stylu? znaczy no tak na 1 planie wywalone dzewo;) ujecie mialo na celu pokazac jaksi nstroj sytuacji niekoniecznie architektore jako taka. na inych ujeciach jest ona pokazana, to ujecie zrobione jest jako "dodatek" i takie ujecie wybral inwestor sposrod kilkunastutakich takich szybkich propozycji... tak ze mi pozostalo jakos cos z tym zrobic.... liscie nie sa standartem ale jak wpsomniano schody nudne... to dalem liscie ... tjviking, najlepiej napisz do mnie na gg i wytlumacz lopatologicznie o coc hdozi z linia lawek balkonow, lczego to kompozycyjnie ie wali, jestem laikiem w ytch sprawach wiec moze cos sie naucez na zas.
Gość Gosc Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 tjviking, najlepiej napisz do mnie na gg i wytlumacz lopatologicznie o coc hdozi z linia lawek balkonow, lczego to kompozycyjnie ie wali, jestem laikiem w ytch sprawach wiec moze cos sie naucez na zas. Morphe nie emocjonuj sie tak bardzo, podnies kamere troche do gory i zlamia sie te poziome linie, malo fortunne jest ustawienie kamery "pod gorke" gdzie wszystkie elementy sa na linii oczu, a drzewo, kwestia gustu, jak sie klientowi podoba to po co zmieniac :P a to ze zawsze cos mozna poprawic... to wiadomo, ale tak mozna bez konca...
SWRSC Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Loki dzięki za uwagi, jeżeli będą jakieś poprawki ze strony klienta no uwzględnię to co napisałeś. Elewacja ma displace, render jest w 3500px, dlatego AA dobrze się rozłożyło. Pionix, no lepiej to wygląda :) Biglebowsky: no ekstremalne DOFy na bucketowych silnikach to porażka nadal :/ może się kiedyś doczekamy... DOF pro się dobrze spisuje na z-depth mapie.
Boss91 Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Takie trzy do portfolio.. co poprawić? :) blender & yaf'a'ray.. bez post pro
t0m3k Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 (edytowane) grzegerz VrayLight w Envrio + mocniejszy VrayLight w slocie Refl/Refr, Reinhard 2.2 - 0.1 - 0.5, IR + QMC, PhysCam, w nocnym dodatkowo parenascie Omni. Glob fajne lampki Boss91 1 i 3 wyglada niezle ale lepiej skopiuj jakies istniejace produkty a felgi z opona nie wrzucaj do portfolio dopoki nie zrobisz reszty samochodu SWRSC nie moglem sie powstrzymac, powiedz slowo i wyrzuce... Edytowane 1 Grudzień 2009 przez t0m3k
Gość skrzynak Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 Obrazek do projektu konkursowego wiec i czas mocno ograniczony - ok 9h - modelowanie, poprawki, renderowanie, postpro. Max09, Vray, PS
mkeruj Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 skrzynak, wygląda jak biuro 2030... :D Tym razem nie miałem czasu.
Tores Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 skrzynak - nawet daje rade choć po nim nijak nie idzie się skapnąć co to jest. Odgrzewam starego kotleta i testuję na nim światło (sun&sky) i trawkę. Bez postprodukcji.
Razer Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 Fajowa trawka, niby zwykły disp ale jakoś tak "za dobrze" wygląda jak na zwykły disp - czary? :)
JunioR Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 No trawka super wyszła Tores, ale wydaje mi się, ze sharpen za mocny. Ode mnie taki test lampy w trzech kolorach.
gientekwl Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 Test AA i studia. Tylko kieliszki, nie bijcie :>
barel Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Tores - jeżeli trawka to rzeczywiście disp, to chylę czoła nad sposobem uzyskania takiego efektu. Naprawdę wyszła elegancko :) JunioR - bardzo ładny model i fajne zestawienie kolorystyczne gientekwi - jeśli test studia i aa, to chyba spoko, tylko kompresja trochę popsuła obrazek, no i ior szkła jest jakiś dziwny...
t0m3k Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Tores fajna trawka JunioR ladne lampki, mozna prosic siatke... gientekwl studio OK ale szklo kiepskie, sprobuj tego http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=484 odemnie kolejny test...
gientekwl Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Dzięki chłopaki ale materiał szkła wydaje się być ok... IOR na 1,5, Material Solid... Hm... Tomek, używam MR także shader pod vray'a mi się nie przyda ;) ale dzięki
Camel Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 gientekwl: mam nadzieję ze model jest poprawny bo go jakoś nienaturalnie widzę, mam na myśli kształt dna. w sumie ja ior zwykle dla takiego szkła stawiam na 1,56. t0m3k: tekstura na suficie pod balkonem się masakrycznie powtarza, miejscami scena za ciemna, więc mało przyjemna. ale reszta jakoś ujdzie
t0m3k Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Dunablaster masz racje, wlasnie popatrzylem na to na skalibrowanym monitorze... :/
Tores Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Dzięki Trawka to disp odpowiednio przygotowany. Sharpena tam nie ma. Obrazek prosto z maxa. Zmniejszam zawsze blur na teksturach więc ostrzej wychodzą. Ring w AA miałem też trochę wyżej ustawiony. Junior - lampka ładna ale światło jakie daje w rzeczywistości mi nie podoba się aż tak. Na zdjęciach widać, że świeci z jednego punktu u ciebie natomiast wygląda jakby na całej długości. Może za mocne to światło po prostu albo za duży jego zasięg gientekwl - ja jeszcze zmieniłbym to studio. Nie podchodzą mi te pasy jasno ciemne w poziomie. Wydaje mi się, że lepiej kieliszek prezentują płynne przejścia pionowe t0m3k - poprzednie wersje bardziej mi się podobały. Kontrast jest za duży i sharpenem pewnie pojechałeś po nim. Prawie czarne drzewa mimo, że są w słońcu. Powtarzająca się tekstura na tynku tez nie najlepiej wróży temu renderowi. Za czarne odbicia w stali. Może spróbuj jakiś innych ustawień. Bardziej niebieskie cienie i żywsza roślinność bo się smutno zrobiło.
Bacry Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Pierwsze testy mentala. FG bez photonów (takowe niestety przy użyciu skylight portali nie docierają do wnętrza pokoju :(). Pozdrawiam B.
jahred6 Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Test światła i trawki. VraySun i VrayDisplacement.
Tores Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Bacry - ja próbowałem mentala i tak dobrze mi nie poszło. Zasłona dziwne cienie ma na sobie. Przydało by się też wyostrzyć render jahred6 - cienie takie blade coś przy takim niebieskim niebie. Ogólnie to blado wszystko wyszło
Bacry Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 jahred6 trawa za mało soczysta, chyba że miała być taka podsuszona to wtedy OK. Dziwne cienie na zasłonie ponieważ jest tam materiał refleksyjny (miały być jakby cekiny- a wyszło ...).
Loki Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 jahred6 - fajne to. VrayPhisicalCamera? jakie ISO i s-speed jeśli możńa wiedzieć?
hiroo Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Ode mnie też trawka - VrayDisplacement, świecone Directem
Morphe Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 hiroo, skad jest ta trawa miedzy kamorkami? te kepki.
hiroo Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Chodzi o te kępki obok wody?? To któryś z modeli roślinek Everow Pozdrawiam
gientekwl Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 jestem ciekaw panowie jakie są czasy renderów takiej zieleniny i na jakim sprzęcie :> ?
jahred6 Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 (edytowane) hiro trawka za duży bleeding oddaje i wydaje mi się ,że disp map powinien być gęstszy. gientekwl 20 minut poprzedni i ten co teraz wrzucam ja mam quada i7 i 8giga ramu. Ja poprawiłem swoje wypociny, od dwóch dni bawię się trawką :-) Co do kolorów to przedtem był reinhard plus zwykła kamera i na pewno zła mapa disp. Teraz jest exponential VrayCamera z f-number 6.5, shutter speed 50 i ISO 350 - nie ogarniam do końca jeszcze tego Vraya więc wale na czuja - z CM i camerą. Co do trawy to zrobiłem lepszą mape disp rzadszą (większe ciemne obszary pomiędzy białymi pixlami) mix z inną b&w innej trawy i tutaj moim zdaniem z tym mixowaniem jeszcze powinienem powalczyć. Do tego dif w postaci mixu dwóch rodzajów trawek - różnorodna i bezszwowa. Tak sobie kombinuje, sam nie wiem czy ok. Edytowane 2 Grudzień 2009 przez jahred6
Loki Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 moim zdaniem za dużo żółtego jahred6, poprzedni preset bardziej mi się podobał (trawnik taki spalony troche - lepiej pasował do oświetlenia, tzn takie "połódniowe" słońce i letnia trawa)
grzegerz Napisano 3 Grudzień 2009 Napisano 3 Grudzień 2009 zwykle osiedle, do galerii się nie nadaje, wiec czekam na uwagi w testach:) Pozdrawiam
Nowi Napisano 3 Grudzień 2009 Napisano 3 Grudzień 2009 na 3 super wyszła trawa to zwykły disp czy jeszcze jakieś czary :)
Tores Napisano 3 Grudzień 2009 Napisano 3 Grudzień 2009 hiroo - takie to trochę bez ładu i składu. Cienie czarne a w odległości 20m od kamery działa już perspektywa powietrzna. Co do trawy to zbyt jednolita i kolor nie ten jahred6 - już lepiej ale pozmieniałbym jeszcze ustawienia sky, sun i balans bieli. Wogóle to dałbym słońce z prawej aby ten murek po prawej był zacieniony i może trochę kamerę przekręcił. Te drzewka za murkiem kiepsko wyglądają. Daj jakieś piękne drzewo co występuje w Polsce z masą dużych liści bo ta sztuka od everów do testowania to raczej średnio się nadaje.
Camel Napisano 3 Grudzień 2009 Napisano 3 Grudzień 2009 gientekwl: no naprawdę znacznie lepiej. Dodałeś mocniejsze odbicie o czym zapomniałem.. mam wrażenie że ktoś w myślach czyta :p... przydałby się mały bloom albo.. jakaś scenka z roznymi bzdetami. No np. martwa natura ;) BTW: nie wiem jak tam jest ale czy powinno się użyć jeszcze fresnela do odbić na szkle??
Rekomendowane odpowiedzi