Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
t0m3k - racja to disp... ale już nie długo :) bo efekt mi się nie podoba... fakt ze samo zdobienie chwile mi zajmie ale czuje, że dla efektu się opłaci :)

a tak na zbliżeniu ma wyglądać:

p1080431.jpg

wymodeluj a potem zrob z tego mape Displacement

 

 

t0m3k - podzielisz sie nastawami oswietlenia i enviro?

 

big - mega czas:D takie czasy to mam przy panoramach 8k, ale render zacny, bardzo ładny

Napisano

wypasna skura, zywcem zarta... :)

ja wrzucam od siebie cos... test, nie wiem czy ejst udany czy nie, bo w zsadzie wyszedl przypadkowo chcialbym tylko sie dowiedzec czy moze sie podobac :/ wyklulo sie pare h temu i nie wiem... bo to nie w moim stylu, chodzi o klimat i kolory.

 

ujecie11s.jpg

Napisano

Morphe troszke nie za ladne ujecie, wszystko az trzeszczy i krzyczy, z prawej strony kiepska linia tej barierki, zmasakrowane ujecie lawek, to drzewo w centrum ujecia rozbija caly kadr, i generalnie

wszystkie elementy zlaly sie w jedna linie pozioma i "przysiadly" na dole kadru

 

sama graficzka, piekna jak zwykle, top notch! tylko to ujecie troche takie "na szybko",

nie pokazuj tyle tych schodow bo nie sa za piekne

Napisano

Tym razem bez drzew byłoby lepiej ;) Ładniej wyszedł budynek.

Czy te liście naprawdę podobają się inwestorom? Ostatnio stało się to jakimś męczącym standardem w wizualizacjach.

 

ps:

ujęcie jest bardzo dobre

Napisano

 

Arch: Dof/Bokeh test

44:09:22 ktoś przebije :)?

 

A na jakim to silniku? Swego czasy testowałem sobie taki silny bokeh na vray - stwierdziłem że się nie opłaca. Żeby to odziarnić potrzeba zbyt dużo czasu, unbiasy radzą sobie w tym przypadku o wiele lepiej.

Napisano

Wymienić drzewko, zmniejszyć gloss na stole i krześle, dodać bump i spec mapę do podłogi i betonu. Może ogień w kominku? Hmm, jakiś detal by się jeszcze przydał bo teraz scenka wydaje się być zbyt sterylna. Ale nie wiem jaki to detal :)

Napisano

zapomniałeś SWRSC oteksturować ciężarówkę. (szare opony, całe podwozie biało/szare i brzydkie nadwozie). Te kaktusy po lewej stronie w rogu (zamaskowane liściastym krzakiem) brzydkie - zlewa się zieleń z trawnikiem za bardzo (moze wina mojego monitora), iglaki obok drzwi (te świerki czy sosny) za ciemne - u mnie to na prawie czarne wygląda) W sumie nie jest źle, ale szału też nie ma. Fajne oświetlenie.

 

Ta elewacja to model czy bump / displace ? - ładnie AA obszedł się z nią - dużo widać - to plus :)

Napisano

morphe- ujęcie masakrator jak dla mnie, nie jest taki cukierek kolorystycznie jak najczesciej u ciebie, ale akurat nie uważam tego za minus, kolorki super.

 

Glob- super pomysł na prezentacje tych lampek

 

tulis, oświetlenie mega nuda, nieostre aa, wogóle popracować trzeba nad nastawami, gloss na biurku strasznie przesadzony

Napisano

Glob - bardzo dzień dobry :) Super to wygląda.

SWRSC - ale światło bardzo ładne, komercyjne i czyste:)

 

Rzeknij słowo a wywalam. Nie mogłem się powstrzymać:

 

ab26017f2bae5376.jpg

Napisano

SWRSC - Arch: Dof/Bokeh to mentalowski ukryty shader. Na pewno lepszy i szybszy niż zwykły dof mentala, no ale ciągle mocno nieużytkowy. Co kilka lat testuje se dofy i ciągle efekt jest taki sam, czasy chyba rosną zamiast spadać :)

Napisano

w moim stylu? znaczy no tak na 1 planie wywalone dzewo;) ujecie mialo na celu pokazac jaksi nstroj sytuacji niekoniecznie architektore jako taka. na inych ujeciach jest ona pokazana, to ujecie zrobione jest jako "dodatek" i takie ujecie wybral inwestor sposrod kilkunastutakich takich szybkich propozycji... tak ze mi pozostalo jakos cos z tym zrobic....

liscie nie sa standartem ale jak wpsomniano schody nudne... to dalem liscie ...

 

tjviking, najlepiej napisz do mnie na gg i wytlumacz lopatologicznie o coc hdozi z linia lawek balkonow, lczego to kompozycyjnie ie wali, jestem laikiem w ytch sprawach wiec moze cos sie naucez na zas.

Napisano

tjviking, najlepiej napisz do mnie na gg i wytlumacz lopatologicznie o coc hdozi z linia lawek balkonow, lczego to kompozycyjnie ie wali, jestem laikiem w ytch sprawach wiec moze cos sie naucez na zas.

 

Morphe nie emocjonuj sie tak bardzo, podnies kamere troche do gory i zlamia sie te

poziome linie, malo fortunne jest ustawienie kamery "pod gorke" gdzie wszystkie elementy sa na linii oczu, a drzewo, kwestia gustu, jak sie klientowi podoba to

po co zmieniac :P

a to ze zawsze cos mozna poprawic... to wiadomo, ale tak mozna bez konca...

Napisano

Loki dzięki za uwagi, jeżeli będą jakieś poprawki ze strony klienta no uwzględnię to co napisałeś. Elewacja ma displace, render jest w 3500px, dlatego AA dobrze się rozłożyło.

 

Pionix, no lepiej to wygląda :)

Biglebowsky: no ekstremalne DOFy na bucketowych silnikach to porażka nadal :/ może się kiedyś doczekamy... DOF pro się dobrze spisuje na z-depth mapie.

Napisano (edytowane)

grzegerz VrayLight w Envrio + mocniejszy VrayLight w slocie Refl/Refr, Reinhard 2.2 - 0.1 - 0.5, IR + QMC, PhysCam, w nocnym dodatkowo parenascie Omni.

 

Glob fajne lampki

 

Boss91 1 i 3 wyglada niezle ale lepiej skopiuj jakies istniejace produkty a felgi z opona nie wrzucaj do portfolio dopoki nie zrobisz reszty samochodu

 

SWRSC nie moglem sie powstrzymac, powiedz slowo i wyrzuce...

pkp2max1.jpg

Edytowane przez t0m3k
Gość skrzynak
Napisano

Obrazek do projektu konkursowego wiec i czas mocno ograniczony - ok 9h - modelowanie, poprawki, renderowanie, postpro.

Max09, Vray, PS

 

7c21f15760b3204f.jpg7c21f15760b3204f.html

Napisano

skrzynak - nawet daje rade choć po nim nijak nie idzie się skapnąć co to jest.

 

Odgrzewam starego kotleta i testuję na nim światło (sun&sky) i trawkę. Bez postprodukcji.

 

uj1.jpg

Napisano

Tores - jeżeli trawka to rzeczywiście disp, to chylę czoła nad sposobem uzyskania takiego efektu. Naprawdę wyszła elegancko :)

JunioR - bardzo ładny model i fajne zestawienie kolorystyczne

gientekwi - jeśli test studia i aa, to chyba spoko, tylko kompresja trochę popsuła obrazek, no i ior szkła jest jakiś dziwny...

Napisano

Dzięki chłopaki ale materiał szkła wydaje się być ok...

IOR na 1,5, Material Solid... Hm...

Tomek, używam MR także shader pod vray'a mi się nie przyda ;) ale dzięki

Napisano

gientekwl: mam nadzieję ze model jest poprawny bo go jakoś nienaturalnie widzę, mam na myśli kształt dna. w sumie ja ior zwykle dla takiego szkła stawiam na 1,56.

t0m3k: tekstura na suficie pod balkonem się masakrycznie powtarza, miejscami scena za ciemna, więc mało przyjemna. ale reszta jakoś ujdzie

Napisano

Dzięki

Trawka to disp odpowiednio przygotowany. Sharpena tam nie ma. Obrazek prosto z maxa. Zmniejszam zawsze blur na teksturach więc ostrzej wychodzą. Ring w AA miałem też trochę wyżej ustawiony.

Junior - lampka ładna ale światło jakie daje w rzeczywistości mi nie podoba się aż tak. Na zdjęciach widać, że świeci z jednego punktu u ciebie natomiast wygląda jakby na całej długości. Może za mocne to światło po prostu albo za duży jego zasięg

gientekwl - ja jeszcze zmieniłbym to studio. Nie podchodzą mi te pasy jasno ciemne w poziomie. Wydaje mi się, że lepiej kieliszek prezentują płynne przejścia pionowe

t0m3k - poprzednie wersje bardziej mi się podobały. Kontrast jest za duży i sharpenem pewnie pojechałeś po nim. Prawie czarne drzewa mimo, że są w słońcu. Powtarzająca się tekstura na tynku tez nie najlepiej wróży temu renderowi. Za czarne odbicia w stali. Może spróbuj jakiś innych ustawień. Bardziej niebieskie cienie i żywsza roślinność bo się smutno zrobiło.

Napisano

Bacry - ja próbowałem mentala i tak dobrze mi nie poszło. Zasłona dziwne cienie ma na sobie. Przydało by się też wyostrzyć render

jahred6 - cienie takie blade coś przy takim niebieskim niebie. Ogólnie to blado wszystko wyszło

Napisano

jahred6 trawa za mało soczysta, chyba że miała być taka podsuszona to wtedy OK.

Dziwne cienie na zasłonie ponieważ jest tam materiał refleksyjny (miały być jakby cekiny- a wyszło ...).

Napisano (edytowane)

hiro trawka za duży bleeding oddaje i wydaje mi się ,że disp map powinien być gęstszy.

gientekwl 20 minut poprzedni i ten co teraz wrzucam ja mam quada i7 i 8giga ramu.

 

Ja poprawiłem swoje wypociny, od dwóch dni bawię się trawką :-) Co do kolorów to przedtem był reinhard plus zwykła kamera i na pewno zła mapa disp. Teraz jest exponential VrayCamera z f-number 6.5, shutter speed 50 i ISO 350 - nie ogarniam do końca jeszcze tego Vraya więc wale na czuja - z CM i camerą. Co do trawy to zrobiłem lepszą mape disp rzadszą (większe ciemne obszary pomiędzy białymi pixlami) mix z inną b&w innej trawy i tutaj moim zdaniem z tym mixowaniem jeszcze powinienem powalczyć. Do tego dif w postaci mixu dwóch rodzajów trawek - różnorodna i bezszwowa. Tak sobie kombinuje, sam nie wiem czy ok.

10i.tif

Edytowane przez jahred6
Napisano

moim zdaniem za dużo żółtego jahred6, poprzedni preset bardziej mi się podobał (trawnik taki spalony troche - lepiej pasował do oświetlenia, tzn takie "połódniowe" słońce i letnia trawa)

Napisano

hiroo - takie to trochę bez ładu i składu. Cienie czarne a w odległości 20m od kamery działa już perspektywa powietrzna. Co do trawy to zbyt jednolita i kolor nie ten

 

jahred6 - już lepiej ale pozmieniałbym jeszcze ustawienia sky, sun i balans bieli. Wogóle to dałbym słońce z prawej aby ten murek po prawej był zacieniony i może trochę kamerę przekręcił. Te drzewka za murkiem kiepsko wyglądają. Daj jakieś piękne drzewo co występuje w Polsce z masą dużych liści bo ta sztuka od everów do testowania to raczej średnio się nadaje.

Napisano

gientekwl: no naprawdę znacznie lepiej. Dodałeś mocniejsze odbicie o czym zapomniałem.. mam wrażenie że ktoś w myślach czyta :p... przydałby się mały bloom albo.. jakaś scenka z roznymi bzdetami. No np. martwa natura ;)

 

BTW: nie wiem jak tam jest ale czy powinno się użyć jeszcze fresnela do odbić na szkle??

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności