t0m3k Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 hcpiter piekne, mozesz cos napisac o ustawieniach IR? jlidesign przepalone / za duzy kontrast SWRSC przyjemne swiatlo, bardzo ladna IR'ka (uchylisz rabka tajemnicy?) Reanimator cokolwiek to jest super wyglada, pokaz calosc...
Reanimator Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 jak bedzie gotowe do pokazania, to pokaze:) gdzies w tym watku byly juz probne rendery ;)
polka dot Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 hcpiter - dużo dobrego! może spróbuj jakieś większe wnętrze, super wyjdą te różnice tonalne ode mnie test oświetlenia
Loki Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 test zieleniny - żywopłotek. 1 moduł ma jakieś 200tys poly, w scenie będzie około 700 modułów (to co widać to gdzieś ze 20-30 modułów, wys. 55cm, szerokość jakies 30-40)
Loki Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 (edytowane) pień i gałezie z Onyxa, dla zaoszczędzenia czasu, (następne chyba ręcznie zrobie) liście modelowane osobno. Miał być ligustr, ale średnio mi to ligustr przypomina, więc jeszcze troche czasu poświęce na dopracowanie tego zielska. Edytowane 18 Styczeń 2010 przez Loki
Morphe Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 loki, nie znam sie na nazwach roslinnosci, ale jak dla mnie bardoz ladnie to wyglada:) pokazal bys 1 modul, no i pytanie, ile typow molow w tym jest?:)
Loki Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 (edytowane) loki, nie znam sie na nazwach roslinnosci Cytat miesiąca :) a na serio, jest 1 moduł, w sumie nic nie stoi na przeszkodzie żeby zrobić ich więcej i użyć na raz większej ilości chociaż przy takiej konstrukcji w sumie nie zmieni to wiele chyba. poniżej render 1 modułu to chyba wyjaśni dlaczego nie trzeba więcej niż 1 - tzn są cylindryczne, ale gałęzie nie są symetrycznie rozłożone, więc mogą być obracane wokół osi - stąd "losowość" :) Ponieważ kilka osób pytało, więc model będzie na stronie za kilka dni jak się z robotą ogarnę nieco i czasu znajde chwile żeby dorobić jeszcze kilka wersji w innych rozmiarach / rodzajach. Edytowane 18 Styczeń 2010 przez Loki
!Ewert Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Wypas płotek Loki :) Polka - to jest wanna i umywalka? Fajne fajne :))
Reanimator Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Hmmm, taki modul plus renderowanie instancji i mozna robic miasto z zywoplotu ;)
@seba@ Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Witam, a mozecie zdradzic jak podmienic liscie w drzewkach z onyx'a ? Jakis script, plugin? Pozdrawiam
pressenter Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Polka: A ja się poskarżę, jeśli można: wydaje się to bardzo mocno zblirowane, po lewej, gdyby nie kolorystyka, to jakby wanna była przedłużeniem ściany, w zasadzie nie ma tam żadnej krawędzi, no i najgorzej, że cały dół jest czarny i totalnie nie czytelny. Mam nadzieję, że nie uraziłem, to tylko takie moje wrażenia. :) Loki: Fajno, podoba się bardzo.
Loki Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 scatterem można @seba@ (przy odrobinie zachodu) - ja przynajmniej nie znam innej metody. jak to kolorystycznie siedzi? (przestałem ufać swojemu monitorowi). 1
NV Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Imo fajnie. Dałbym tylko ciut większy kontrast na liście krzaczka ale też nie ufam swojemu monitorowi :)
Camel Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 (edytowane) Loki: liście są troszku za jasne w miejscu gdzie światło dosłownie pada, ale w połcieniu jak i cieniu bardzo, bardzo mi się podobają.. nie zarzucę nic ! cukierkus botanicus.. SWRSC przyjemne swiatlo, bardzo ladna IR'ka (uchylisz rabka tajemnicy?) jestem w parze z tym pytaniem, bardzo mi się podoba gi z jego shadingiem włącznie. Edytowane 18 Styczeń 2010 przez Camel
polka dot Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 pressenter - spoko, to tylko render testowy ;)
jahred6 Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Loki bardzo fajny żywopłotek. indian bardzo mi się podoba materiał jak i model.
Tores Napisano 19 Styczeń 2010 Napisano 19 Styczeń 2010 Loki - świetnie wyszedł żywopłot. Kolorystycznie bardziej poprzedni mi się podobał. Ręcznie przycinałeś drzewko z onyxa i dopiero dodawałeś listki? indian - fajny materiał sofy. Sam robiłeś czy można go pobrać z jakiejś stronki? Nowi - fajnie, elegancko i czyściutko ale zgrałbym jeszcze fugi płytek na obudowie wanny i podłogi
Nowi Napisano 19 Styczeń 2010 Napisano 19 Styczeń 2010 Tores - trochę nie wchodzi w grę zgranie fug bo kafelki są wymiarów 25x40 a terakota 33x33 ;)
indian Napisano 19 Styczeń 2010 Napisano 19 Styczeń 2010 @Tores- materiał robiłem sam, teksturki są od lisa, kiedyś wrzucał je do renderów testowych. @jahred6-fajno że się podoba.
!Ewert Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 Halogenów jest mniej i są kwadratowe a kwiaty są sztuczne ;) Uwagi co do projektu bardzo mile widziane. Do wizki też.
siwy Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 ... a podłoga brudna z ilością halogenów przesadziłeś. niezła wielkość lustra. ogólnie spoko projekt, wizka fajna ale te powłączane wszystkie możliwe światła + jasne dzienne światło za oknem to już za dużo.
KaeMS Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 Jakos nie siedzi mi ta podloga jak na lazienke. Oswietlenie, jak juz napisal Siwy.
Loki Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 !Ewert mnie się tam podoba - fajne ogólne wrażenie robi co do minusów: posadzka - w łazience szorstka posadzka betonowa - mało higienicznie - raczej jakaś posadzka przemysłowa gładka by bardziej pasowała (żywica epoksydowa itp) obadaj: http://wnetrzator.pl/podlogi/betonowa-podloga/ zdjęcia na tej stronie. co zaś do samych renderów - na moim monitorze za jasno jest (wanna aż świeci na biało, tak samo obszar podwieszonego sufitu nad oknem) ale ja swojemu monitorowi nie ufam.
JunioR Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 !Ewert- tutaj raczej uwag do projektu nie powinno byc chyba tylko taka jak ladnie zniszczyć fajny projekt Boffi, ogólnie dziwne, ze o tym nie wspomniałeś bo na pierwszy rzut oka to widać. Nawet hcpiter 2 strony wcześniej pokazywał podobna łazienkę tylko, ze on tam to wpomnial. Po prostu dodałeś grzejnik na ścianę, kwiatki, halogeny i ubikacje to wszystko. Co do komentarzy dot. graficznej strony to przepalenia, podłoga jakby zalana woskiem niestety. Może jakieś ciemne płyty by bardziej pasowały, no i zmniejsz liczbę halogenów w suficie. Jak zmniejszysz przepalenia i podłogę powinno być już w porządku.
!Ewert Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 (edytowane) Dzięki za komentarze. Siwy - masz racje, jak będzie czas to zmienie to co napisałeś. KaeMS - spoko, dzieki za komenta Loki- masz racje, będzie miała więcej połysku, mniej zróżnicowanego. Będzie też ciemniejsza. JunioR - Dzieki za sugestie. Nie miałem w zamyśle kopiować gotowych rozwiązań. Zawsze można mówić że coś się skopiowało bo podobnych rzeczy jest masa. A mi się po prostu podoba jak meble łazienkowe stanową jedną bryłe. Pozdr. Edytowane 20 Styczeń 2010 przez !Ewert
mookie Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 Jak na mój gust za dużo przestrzeni pod samochodem, skróciłbym ten kadr; render i model super. PS Te kropki na chodniku to deszcz?
trosiek Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 hmmm... Jak dla mnie to ujecie jakieś mało fajne. Dziwnie wygląda to audi na tle tego budynku... od strony technicznej wszystko fajnie i ładnie, ale od strony odbioru jakoś dziwnie :)
Kub@ Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 @mookie: nie, to jakieś małe kamyczki, próbowałem się trzymać fotki referencyjnej. Niektóre troszkę lewitują bo funkcja scatter nie bierze pod uwagę displacementu chodnika, tylko jego bazową powierzchnię.
kozioo Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 Samochody to nie tylko koła i zawieszona w powietrzu karoseria :) Dodaj jakieś elementy podwozia i cała scena będzie miała +100 do realności.
KaeMS Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 Cos nie moge dojsc z jasnoscia - chyba mam cos z monitorem. Moglby mi ktos powiedziec czy jest za jasno/ciemno ?
pressenter Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 Cos nie moge dojsc z jasnoscia Bo do tego panie to płeć przeciwna, a nie jakaś jasność. xD Sorry, nie mogłem się powstrzymać. :D Jak dla mnie za ciemno, szaro buro i ponuro. Pozdrawiam Szymon
jahred6 Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 KaeMS Bardzo masz tam płasko, może trochę Sun'a ? Może jakieś ukonkretnione IES'y ? Bo wygląda na bladego plane'a.
Camel Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 Przede wszystkim jest szarawoniebiesko, powinno być 10-20% jaśniej
KaeMS Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 Powinno być duuużo jaśniej - jak oglądałem to na kompie na ktorym robilem to wygladalo ok, jak zobaczylem w firmie to siadlem ... zaczalem grzebac w ustawieniach monitora ... ktorys z synow niezle mi namieszal ...
Nowi Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 arturprx2 -> to maxwell czy vray, bardzo ładnie
arch515 Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 (edytowane) kozioo Mały nakład pracy , duży nakład wiedzy. SUPER. bardzo mi się podoba..mimo malutkich kontrastów , bardzo delikatne. I ty marudzisz by tylko dać.. by tak wszyscy chcieli „tylko o dać ” ta twoja skromność :) kub@ Brakuje trochę kadru z lewej górnej części ..jak dla mnie , koła bym skręcił autko by lepiej się prezentowało , a kamieni bym się pozbył , wyglądają dziwnie ..naprawdę dziwnie. A tak jak zawsze profeska :) Edytowane 21 Styczeń 2010 przez arch515
KaeMS Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Dalej walcze ze swiatlem. Niech mi ktos powie czy nie poprzepalane.
Camel Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 (edytowane) sama normalnie sciana na środku przepalona nie jest ale ta głębiej po lewej to jasna, dosyć jasna jest, ale tak się wyrażę że spoko i lepiej jest niż poprzednio. A szader foteli niezbyt mi się podoba. proponuję highlight glossiness 0,6 refl glossiness 0,7 i odpowiednie natężenie bumpu, w przypadku tekstury od everów niżej ustawiam na 50. Jeśli to materiał skóry ma być. Edytowane 21 Styczeń 2010 przez Camel
KaeMS Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Pytam o samo światło bo to, że jeszcze masa pierdółek jest do poprawienia to wiem. Żeby było zabawnie to ten shader jest bardzo bliski referencji, które mam od klienta.
Raju Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Jak dla mnie - po lewej jest za jasno, powinienes troche zmniejszyc swiatlo.
pionix Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 (edytowane) KaeMS - dla mnie jasno ale nie przepalone. Taki render: I jeszcze taki z dziwnym wyciekiem światła: Edit: kliment - On juz umie :) Edytowane 21 Styczeń 2010 przez pionix
kliment woroszyłow Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 pionix- Pitol tez bedzie takie wizki umiał? :D
Rekomendowane odpowiedzi