JunioR Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 (edytowane) Pionix- no jest super ! jedynie coś Ci się porobiło z textura na sofie(chyba to od tillingu) w pierwszym renderze. peter_f- widać Pionix Cie tam meczy z tymi wizkami, zamiast samoloty modelować ;) Edytowane 21 Styczeń 2010 przez JunioR
arturprx2 Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 pionix, wizkowo bajer ;] ale do tych opraw bym sie czepił... jakieś takie "przemysłowe" ? i zeby darmo nie pisać to kolejne próby z oświetleniem i materiałami...
hcpiter Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 pionix- fajnie, o texturze na sofie pisal juz junior wiec nie wypominam :) peter_f- hehe fajnie, pionix pewnie cie szkoli :D
pressenter Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Pionix: Ci powiem, ze fajny projekt, ale zimno tam strasznie u Ciebie. ;) Peter_f: Faktycznie bardzo "pionixowo". ;) Artur: no całkiem całkiem, jeszcze troszkęw PSie by można podkontrastować. ;) Jli: Nie za jasno? Brakuje mi jakiegoś takiego akcentu, wyraźnego cienia gdzieś. Wszystko to wydaje się troszkę taką jasną plamą. :) Projektowo bardzo fajnie. Pozdrawiam Szymon
krzyhhh Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 ee. no skoro pionix nadzoruje to pewnie taka ucięta textura na drzwiach colowo ;)
jlidesign Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Twoja wersja bardziej mi się podoba. Kupuję :)
pressenter Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 gientekwl: Nie no, zupełnie nie o to mi chodziło. Idzie mi o to, że halogeny są włączone, a w zasadzie nie widać ich światła. Poszedłęś w bardzo złą stronę. Drewno straciło swoją pierwotną barwę, z sofy zrobiła sięczarna plama...
!Ewert Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Fajnie wyszły Ci te kamienie Peter. Disp? Fajne wnętrza pionix.
pionix Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 peter_f - teraz dopiero to dostrzegłem, że sufit powinien zdecydowanie więcej odbijać i tekstura na drzwiach do korekty ;) arturprx2 - drewno mniej pomarańczowe zrób i będzie bajer :)
gientekwl Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 pressenter Spokojnie, to jest moja interpretacja ;) Absolutnie nie kierowałem się Twoimi uwagami. Pozdro
remanent Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 (edytowane) KaeMS - ja sobie czasem wrzucam obrazek do PS i w levelsach suwam strzałkami z wciśniętym altem. Pomaga się zorientować gdzie jest zadeptane. peter_f - tak z czystej ciekawości: jak się w takiej podłodze wymienia świetlówki? :DD Edytowane 21 Styczeń 2010 przez remanent
Loki Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 remanent strzelał będę - taśma LED ~ 100tys h czasu pracy (dane producenta) - więc spokojnie jakies 80tys powinna statystycznie wytrzymać. Zakładając że będzie świecić jakies 2-3h dziennie, o wymianę będzie się martwił twój prawnuk. Jest jakies 60-70 lat czasu na zastanowienie się nad tym problemem, wiec coś się wymyśli. :D
La R Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 remanent strzelał będę - taśma LED ~ 100tys h czasu pracy (dane producenta) - więc spokojnie jakies 80tys powinna statystycznie wytrzymać. Zakładając że będzie świecić jakies 2-3h dziennie, o wymianę będzie się martwił twój prawnuk. Jest jakies 60-70 lat czasu na zastanowienie się nad tym problemem, wiec coś się wymyśli. :D Właściwie to nawet i sto lat ciągłego świecenia w warunkach idealnych :).
krzyhhh Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 no i oby tam jakieś mrówki się nie zalęgły, mchy porosty od wilgoci. Chyba że jakoś hermetycznie zamknięte
M4rcus Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Pionix kazał to wrzucam ;) brakuje tylko żeby sciany były zbryzgane krwią a na srodku przed drzwiamni stał koles z tasakiem i maską - to jest moje peirwsze wrażenie - czyli potrafnie zimno, siedząc w takim pomieszczeniu czułbym się jak opuszczony przez cały świat
peter_f Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Projekt nie mój, choć chciałbym umieć tak odważnie projektować :) Pionix: Teksturę poprawię na pewno Pitku :) !Ewert: kamienie to meshe rozrzucone scriptem. remanent: ściągasz szybę (leżącą na płaskowniku) i wąż ledowy do wymiany :) Z resztą, jak napisał Loki, jest sporo czasu aż coś walnie M4cus: jak napisałem powyżej - projekt nie mój (a szkoda :)
remanent Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi, będę mógł spokojnie zasnąć :D
Raju Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 To przepalenie na pierwszym planie mi sie nie podoba. Troche dziwnie wyglada tez sufit po lewej. Moglbys tez IMO poprawic teksture podlogi i szafki, tudzież doswietlic :)
jlidesign Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 To przepalenie na pierwszym planie mi sie nie podoba. Troche dziwnie wyglada tez sufit po lewej. Moglbys tez IMO poprawic teksture podlogi i szafki, tudzież doswietlic :) Ok Raju całość tudzież doświetlę. Sory ale niemogłę się powstrzymać ;) Wiem trochę przepaliłem, ale wynika to raczej z złej kalibracji monitora :(
pionix Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 (edytowane) Taka jeszcze panorama testowa. http://www.art-huma.com.pl/zasysanie/forum/panorama/mieszkanie_k/panorama.html edit: Ciągle ten link muszę tu wklejać ;) http://gardengnomesoftware.com/pano2qtvr.php Edytowane 22 Styczeń 2010 przez pionix
chudy Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 fajna fajna. co to za skrypt na strone? bo wlasnie czegos takiego szukam :)
zdeno Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 no właśnie Pionix ;) wstaw sobie tego linka w stopkę pod avatarem :D
arturprx2 Napisano 23 Styczeń 2010 Napisano 23 Styczeń 2010 (edytowane) teścior wszystkiego Edit: a i z drugiej strony... gudnajt ;] Edytowane 23 Styczeń 2010 przez arturprx2
jahred6 Napisano 23 Styczeń 2010 Napisano 23 Styczeń 2010 arturprx2 coś tam płasko, brak dobrego światła. Halogeny wydaje się jakby w ogóle nie dawały światła, ale za to wężyk ledowy w suficie jarzy za bardzo. Design mi nie siedzi, ale to nie ten dział w sumie :-)
trosiek Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 a to moje wypociny dzisiejsze i wczorajsze z dobrze wszystkim znanym Q7 z forum :)
NV Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 to jakaś HDRK'a ? :) Podziel się :D Całkiem ładnie to wygląda. Fajne światło, też hdr świecone ?
trosiek Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 wszystko tu jest hdrką. HDRka od doscha więc nie mogę ;)
Tamyl91 Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 trosiek, świetnie wyszło, czemu takie małe? Ode mnie takie coś, powstało w sumie dla zabawy i w ramach nauki. Render 4 godz na moim złomie w 2150x1450 :) siatka bez TurboSmooth: http://img230.imageshack.us/img230/1270/78306065.jpg
remanent Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 Bardzo sympatyczne ujęcie Trosiek. Fajnie dobrałeś ogniskową.
trosiek Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 tamyl - jak dla mnie za mało odbijający plastik. ten telefon chyba ma bardziej reflektujący materiał. ode mnie już chyba ostateczna wersja - nie wiem co tu jeszcze poprawić (im większe tym gorzej to wygląda:P).
pressenter Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 Trosiek: troszkę wydaje mi się, rozciągnąłeś tą hdrkę, ale samo autki, materiały i światło bardzo mi pasują, chociaż lepiej w tej poprzedniej, dziennej wersji, według mnie. ;)
Mortom Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 ot taki render trochę for fan trochę do pracy...
trosiek Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Już ostatni raz męczę was swoimi renderami :) - tak jak ostatnio model nie mój, ale coś czuję że go wymodeluję sam bo samochód przepiękny. Powiedzcie co myślicie. Do finish chyba nie będzie lecieć... hires: http://img18.imageshack.us/i/finishhigh.jpg/
JohnZi Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 mniejsza rozdzialka prezentuje sie bardzo ladnie, gorzej z hiresem. Efekt psuje slabej jakosci background
trosiek Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 no niestety background to poprostu element hdrki. Są do niej zdjęcia, ale dopiero teraz wpadłem na pomysł jak to ładnie spasować wszystko :) http://forum.cg-cars.com/showthread.php?t=6739&highlight=exidge+hdri+free jakby ktoś chciał użyć hdrki 1
Kubaswielgus Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Trosiek. Bardzo denerwuje to przekrzywienie kamery - taki dziecinny artyzm.
Razer Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Eh, muszę tu częściej zaglądać, narobiłem sobie zaległości od zeszłego roku i teraz już za późno żeby chwalić prace sprzed kilku tygodni, a sporo było perełek :) Ale mam pytanie odnośnie płytek we wnętrzach (najczęściej łazienkach, ale też w kuchniach) - robicie je częściej jako płaskie plane'y (z teksturą diffuse, reflect, bump, disp) czy modelujecie geometrią (płytkę z połową fugi i potem *siup* snapowanie instancji)? Ja przy ostatnich swoich pracach używałem modelowanych bo jakoś łatwiej było mi je dopasować (do siebie, do krawędzi ścian itp) niż męczyć się z mapowaniem uvw, ale możliwe że po prostu nie umiem ich szybko i porządnie zmapować a to jest lepsza metoda.
pressenter Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 Morte: ładne toto, nawet bardzo. Fajna posadzka.
Bacry Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 (edytowane) Też wrzucę taki teścik wszystkiego (świeci tylko ta lampka więc pewnie za ciemno jest): Edytowane 27 Styczeń 2010 przez Bacry
Camel Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 ciemno zapewne nie jest ale co jest najważniejsze żeby kloszek od lampy był jasny, jakby światło przez niego przenikało. a światło zaś co pada na ścianę przenkając przez klosz powinno być słabsze
gientekwl Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 dokładnie jak kolega wyżej napisał, + powinno być bardziej kontrastowo...
hiroo Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 (edytowane) Takie coś prosto z maxa, i mam pytanie ma ktoś dobry sposób na materiał zasłon? Tutaj użyty Vray2sidemtl z białym materiałem i jakoś średnio mi to podchodzi. Pozdrawiam Edytowane 29 Styczeń 2010 przez hiroo
Rekomendowane odpowiedzi