Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Pionix- no jest super ! jedynie coś Ci się porobiło z textura na sofie(chyba to od tillingu) w pierwszym renderze.

 

peter_f- widać Pionix Cie tam meczy z tymi wizkami, zamiast samoloty modelować ;)

Edytowane przez JunioR

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,2m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pionix, wizkowo bajer ;] ale do tych opraw bym sie czepił... jakieś takie "przemysłowe" ?

 

i zeby darmo nie pisać to kolejne próby z oświetleniem i materiałami...

 

98p.jpg

Napisano

pionix- fajnie, o texturze na sofie pisal juz junior wiec nie wypominam :)

peter_f- hehe fajnie, pionix pewnie cie szkoli :D

Napisano

Pionix: Ci powiem, ze fajny projekt, ale zimno tam strasznie u Ciebie. ;)

 

Peter_f: Faktycznie bardzo "pionixowo". ;)

 

Artur: no całkiem całkiem, jeszcze troszkęw PSie by można podkontrastować. ;)

 

Jli: Nie za jasno? Brakuje mi jakiegoś takiego akcentu, wyraźnego cienia gdzieś. Wszystko to wydaje się troszkę taką jasną plamą. :) Projektowo bardzo fajnie.

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

ee. no skoro pionix nadzoruje to pewnie taka ucięta textura na drzwiach colowo ;)

Napisano

gientekwl: Nie no, zupełnie nie o to mi chodziło. Idzie mi o to, że halogeny są włączone, a w zasadzie nie widać ich światła. Poszedłęś w bardzo złą stronę. Drewno straciło swoją pierwotną barwę, z sofy zrobiła sięczarna plama...

 

16039106.jpg

Napisano

peter_f - teraz dopiero to dostrzegłem, że sufit powinien zdecydowanie więcej odbijać i tekstura na drzwiach do korekty ;)

arturprx2 - drewno mniej pomarańczowe zrób i będzie bajer :)

Napisano

pressenter Spokojnie, to jest moja interpretacja ;) Absolutnie nie kierowałem się Twoimi uwagami.

Pozdro

Napisano

KaeMS - ja sobie czasem wrzucam obrazek do PS i w levelsach suwam strzałkami z wciśniętym altem. Pomaga się zorientować gdzie jest zadeptane.

 

peter_f - tak z czystej ciekawości: jak się w takiej podłodze wymienia świetlówki? :DD

Edytowane przez remanent

Napisano

remanent strzelał będę - taśma LED ~ 100tys h czasu pracy (dane producenta) - więc spokojnie jakies 80tys powinna statystycznie wytrzymać. Zakładając że będzie świecić jakies 2-3h dziennie, o wymianę będzie się martwił twój prawnuk. Jest jakies 60-70 lat czasu na zastanowienie się nad tym problemem, wiec coś się wymyśli.

 

:D

Napisano
remanent strzelał będę - taśma LED ~ 100tys h czasu pracy (dane producenta) - więc spokojnie jakies 80tys powinna statystycznie wytrzymać. Zakładając że będzie świecić jakies 2-3h dziennie, o wymianę będzie się martwił twój prawnuk. Jest jakies 60-70 lat czasu na zastanowienie się nad tym problemem, wiec coś się wymyśli.

 

:D

Właściwie to nawet i sto lat ciągłego świecenia w warunkach idealnych :).

Napisano

no i oby tam jakieś mrówki się nie zalęgły, mchy porosty od wilgoci. Chyba że jakoś hermetycznie zamknięte

Napisano
Pionix kazał to wrzucam ;)

 

lazienkar.jpg

 

brakuje tylko żeby sciany były zbryzgane krwią a na srodku przed drzwiamni stał koles z tasakiem i maską - to jest moje peirwsze wrażenie - czyli potrafnie zimno, siedząc w takim pomieszczeniu czułbym się jak opuszczony przez cały świat

Napisano

Projekt nie mój, choć chciałbym umieć tak odważnie projektować :)

Pionix: Teksturę poprawię na pewno Pitku :)

!Ewert: kamienie to meshe rozrzucone scriptem.

remanent: ściągasz szybę (leżącą na płaskowniku) i wąż ledowy do wymiany :) Z resztą, jak napisał Loki, jest sporo czasu aż coś walnie

M4cus: jak napisałem powyżej - projekt nie mój (a szkoda :)

Napisano

To przepalenie na pierwszym planie mi sie nie podoba. Troche dziwnie wyglada tez sufit po lewej. Moglbys tez IMO poprawic teksture podlogi i szafki, tudzież doswietlic :)

Napisano
To przepalenie na pierwszym planie mi sie nie podoba. Troche dziwnie wyglada tez sufit po lewej. Moglbys tez IMO poprawic teksture podlogi i szafki, tudzież doswietlic :)

 

Ok Raju całość tudzież doświetlę. Sory ale niemogłę się powstrzymać ;)

Wiem trochę przepaliłem, ale wynika to raczej z złej kalibracji monitora :(

Napisano

fajna fajna. co to za skrypt na strone? bo wlasnie czegos takiego szukam :)

Napisano

no właśnie Pionix ;) wstaw sobie tego linka w stopkę pod avatarem :D

Napisano

teścior wszystkiego

 

20428302.jpg

 

Edit: a i z drugiej strony... gudnajt ;]

 

14mf.jpg

Edytowane przez arturprx2

Napisano

arturprx2 coś tam płasko, brak dobrego światła. Halogeny wydaje się jakby w ogóle nie dawały światła, ale za to wężyk ledowy w suficie jarzy za bardzo. Design mi nie siedzi, ale to nie ten dział w sumie :-)

Napisano

a to moje wypociny dzisiejsze i wczorajsze z dobrze wszystkim znanym Q7 z forum :)

11ad61ea4f.jpg

Napisano

to jakaś HDRK'a ? :) Podziel się :D Całkiem ładnie to wygląda. Fajne światło, też hdr świecone ?

Napisano

tamyl - jak dla mnie za mało odbijający plastik. ten telefon chyba ma bardziej reflektujący materiał. ode mnie już chyba ostateczna wersja - nie wiem co tu jeszcze poprawić (im większe tym gorzej to wygląda:P).

9ab45f034a.jpg

Napisano

Trosiek: troszkę wydaje mi się, rozciągnąłeś tą hdrkę, ale samo autki, materiały i światło bardzo mi pasują, chociaż lepiej w tej poprzedniej, dziennej wersji, według mnie. ;)

Napisano

mniejsza rozdzialka prezentuje sie bardzo ladnie, gorzej z hiresem. Efekt psuje slabej jakosci background

Napisano

Eh, muszę tu częściej zaglądać, narobiłem sobie zaległości od zeszłego roku i teraz już za późno żeby chwalić prace sprzed kilku tygodni, a sporo było perełek :) Ale mam pytanie odnośnie płytek we wnętrzach (najczęściej łazienkach, ale też w kuchniach) - robicie je częściej jako płaskie plane'y (z teksturą diffuse, reflect, bump, disp) czy modelujecie geometrią (płytkę z połową fugi i potem *siup* snapowanie instancji)? Ja przy ostatnich swoich pracach używałem modelowanych bo jakoś łatwiej było mi je dopasować (do siebie, do krawędzi ścian itp) niż męczyć się z mapowaniem uvw, ale możliwe że po prostu nie umiem ich szybko i porządnie zmapować a to jest lepsza metoda.

Napisano

Też wrzucę taki teścik wszystkiego (świeci tylko ta lampka więc pewnie za ciemno jest):

rend06.jpg

Edytowane przez Bacry

Napisano

ciemno zapewne nie jest ale co jest najważniejsze żeby kloszek od lampy był jasny, jakby światło przez niego przenikało. a światło zaś co pada na ścianę przenkając przez klosz powinno być słabsze

Napisano

Takie coś prosto z maxa, i mam pytanie ma ktoś dobry sposób na materiał zasłon? Tutaj użyty Vray2sidemtl z białym materiałem i jakoś średnio mi to podchodzi.

 

Pozdrawiam

 

95185307.jpg

Edytowane przez hiroo

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.