hcpiter Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Dzięki Freedom fighter :) Xiz0r szczerze to polka zrobił to lepiej, u ciebie się coś z przepaleniami rozjechało i za jasno jest. [+] Jeszcze tyl: Pozdrawiam
Touch Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 hcpiter, nieszczęśliwie trochę kadr wybrałeś. Przez brak tylnego koła wydaje się, jakby tył wisiał w powietrzu. Brakuje też cienia pod samochodem(?) Chociaż jak patrzę na karoserię i odbicie słońca, to może właśnie dlatego tego cienia nie ma od tej strony:) P.S. Ale te budynki, to chyba bitmapa? I coś dziwnego Ci się dzieje z tapicerką, chyba, że jest w groszki?:) Pozdr
hcpiter Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 (edytowane) Dzieki za komenta, cien pada, chociaz bylo to swiecone hdri i jeszcze niestety nie ma w indigo kontroli nad tymi cieniami, nawet nie mozna dodac swiatla typu direct zeby wzmocnic ten cien, mialem dodac go w PSie ale wolalem juz nie. Budynki to bitmapa z tla hdri. Ogolnie jeszcze wszystko dogryzam w tym rendererze :) Te kropki to od szkła, nie wiem czy to bug beta wersji czy po prostu trzeba było dłużej dopiec. Edytowane 16 Lipiec 2010 przez hcpiter
bbandi Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 (edytowane) Noo Nvidia jest na +, dużo bardziej mnie to przekonuje niż wcześniejsze. Walcz dalej. Można by z tego niezłą scenkę zmajstrować jakis domek między tymi drzewami. Kamerkę też niżej dać. Edytowane 16 Lipiec 2010 przez bbandi
FF Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 właśnie pobrałem demo tego indigo i tam sie właściwie wszystko samo robi:P EDIT: jak to nie można dodać światła typu direct? a to co jest:
trosiek Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 hcpiter: jak dla mnie to kadr słaby. Tak jak touch powiedział - słabe cienie. Do tego skoro to zachód, to dlaczego w oddali jest tak jasno?
jahred6 Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 hcpiter no nieźle, nieźle ! jildesign spoko w pierwszym lepsze swiatło, ale żaluzje z zielenią na zewnątrz coś nie fajnie wyszły...
FF Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 podczas zabawy z tym indigo spotkalem sie z czymś dziwnym, nadalje sobie materiały różnym rzeczom i tak np. daje chrom na klamkę i ramki wokół okien a na renderze wszystko jest polakierowana o_O ktoś wie co to może być?
Razer Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Nvidia No, o wiele lepiej :) Jaką metodą jest zrobiony śnieg na drzewach? Everów czy może jakąś inną?
Gość fishinthewater Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 Cos cisza tu dzisiaj. testy wody ode mnie.
cucsoniuss Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 skałotest ode mnie vray i max 2009. Zna ktoś może jakis fajny sposób na fale - "białe bałwany"? Uploaded with ImageShack.us
Touch Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 Skałki jakimś generatorem, czy ciachane ręcznie?:)
pressenter Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 cucsoniuss: ładnie, gdyby nie tło to by było prze. ;) Co do fal to: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/wave-generator i odpowiedni materiał. Pozdrawiam Szymon 1
cucsoniuss Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 Dzięki za generatora pressenter. Tło to tylko na próbę (słabej jakości HDR-ka) Skałki ciachane ręcznie. Wystarczy szybki model, dobrze mapowany ztą teksturą. + ta sama tekstura zdesaturwana w displacement na 6
trosiek Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 (edytowane) cucsoniuss - ktoś (nie pamiętam kto) dawał tutaj przepis na fajne fale: edit: jak się okazuje to sposób mpta. Dzięki tomek1212m :) Edytowane 18 Lipiec 2010 przez trosiek
jlidesign Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Tym razem LWF nie wiem która opcja jest lepsza, ta czy poprzednia. Co sądzicie?
polka dot Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 jildesign - nowa wersja nieporównywalnie lepsza w odbiorze. nie wiem tylko czy przez ustawienia czy przez to, że zniknęło to okropne światło zza pleców
hcpiter Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 właśnie pobrałem demo tego indigo i tam sie właściwie wszystko samo robi:P EDIT: jak to nie można dodać światła typu direct? a to co jest: Nie mozna dodac tego swiatla gdy sie oswietla tym sposobem ktorym ja oswietlalem, jedynie mozna fakekowac.
jlidesign Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 polka dot dzięki za odpowiedź. Co do ustawień to LWF i światło usunąłem za pleców.
simonhc Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 hcPiter- rewelka jak dla mnie. Bardzo przyjemnie to wyszlo.
NV Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Razer: pluginem co się zwie snow bodajże ale nie jest zbyt dobry :) Kolejne testy. Jednak może jakąś scenę z tego zrobie.
NV Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 jlidesign : Dzięki . Czyli poprzednie były do dupy ? :D
jlidesign Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 trochę ale to raczej była wina sceny i jej kompozycji :)
Orangegraphics Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 touch rozjaśnij roślinke, aby nie był taka ciemna zieleń. kratke drewnianą spod wanny powiększ i wysuń aby czysta podłoga tak nie była. nie dużo, ale trochę. w lustrze niepotrzebnie dałeś nastęne lustrom za dużo luster. pozostaw sam karolyfer albo nad nim daj półkę. lampa sufitowa mi nie pasuje designem, nie wiem co dokładnie ,ale nie podoba mi się. wanna może być trochę bardziej glossy. taboret/toalnetka są trochę nazbyt małe i można je przesunąć na drugą stronę wanny z lewej strony obrazka trochę odsuniętą od ściany tak że ładnie dolny lewy róg zapełni. moje takie luźne spostrzeżenia. ogólnie very nice. pozdrawiam
Morphe Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 nvidia, a rob rob, ino wymien drzewa na jakies ciekawesze, bo tamte takie mhm... jak male jablonki w sadzie pana zbyszka.
jahred6 Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Touch jakbyś wymienił umywalkę na jakąś bardziej kształtem - obłościami pasującą do wanny. Czyli bardziej klasyk... Ogólnie to mi się podoba !
Touch Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 (edytowane) Xiz0r - i o to właśnie chodzi! Dzięki wielkie za uwagi;) Ogólnie co do lamp, sam mam coraz większe wątpliwości, tak w stosunku do jednej, jak i drugiej, aczkolwiek z materiałami może zmieni się też ich odbiór, więc na razie wstrzymam się ze zmianami. W scenie są tylko dwa lustra, nad wanną i nad umywalką, reszta to obrazy/zdjęcia, tylko nie znalazłem jeszcze odpowiednich grafik;) Roślinka - prawdę mówiąc celowo jest w takim odcieniu, nie chcę, żeby za bardzo rzucała się w oczy. A kratka - w ogóle mnie wkurza, hehe, pomyślę jeszcze:) Thx! jahred6, hehe, w tej jednej kwestii nie ustąpię:P Bardziej skłonny jestem wymienić wannę, nad czym swoją drogą zacząłem się teraz zastanawiać:) Dzięki! Pozdr Edytowane 18 Lipiec 2010 przez Touch
Orangegraphics Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 wanne zostaw. buduje cały klimat razem z ścianami i dużym lustrem. jak usuniesz jeden z tych 3 głównych elementów zmienisz klimat
KaeMS Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Ode mnie takie cuś.Nie wiem czy nie przegiąłem z postpro. Niby w stosunku do czystego renderu jest bardziej wyraziste ale np. kanapa ginie.
pressenter Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Ginie, tak na prawdę, okno, jakby płaski, świecący plane. I przydałby się też jakiś reflect na ramę futrynę.
chudy Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Kanapa jest akurat najbardziej wyrazistym elementem wizualki. tak jak pressenter pisze najgorsze jest okno.
Orangegraphics Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 ale jednak z kanapy na masce w poscie troche kontrastu zdjąć też
KaeMS Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Ekh, na futrynie był i reflect i frez ale miałem zlikwidować :/ kurde z tymi oknami to racja ;/ A jak ogólny odbiór ?
olaf Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 A jak ogólny odbiór ? boazeria na ścianie piękna :)
Camel Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 KaeMS: Nie taki zły. Zgadzam się z Ola-f , boazeria faajna ! Chociaż mi się w oczy rzucają plamy na suficie ;) No i highlight od glossa (rozmytego odbicia) nie sprawia dobrego wrażenia, na moje oko tak mało prawidłowy jest, nie wiem, moze mam albo nie mam racji? Zauważ jeśli odbicia kolorowe rozpraszają się w małym kącie, to dziwi mnie to, dlaczego highlight jest rozproszony pod takim dużym kątem :)
Razer Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Ładne rzeczy pokazujecie :) Nvidia, czekam na fajną zimową scenę, w sam raz na upalne dni :)
pressenter Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 A ode mnie takie na szybko, 4 minuty/render. Trzyma się to jakoś kolorystycznie? . Sz.
Camel Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 na moje oko kolory są ładne, tylko troszeczkę za jasno ze światłem dziennym, bo się białości na ścianach zlewają, (RENDER #1) ALBO mam zle pokalibrowany mointor, bo tak mnie się wydaje po konsultacjach z Pinero, jak pokazywał swoją pracę, jednak nie sadze zeby bylo zle, w 80% dla mnie monitor jest OK
pionix Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 pressenter - ciut zbyt jasne ściany w pierwszym ale generalnie dobrze to wygląda. KaeMS - kanapa wygląda bardzo realistycznie jak dla mnie. Wyostrz to wszystko i będzie git. I ode mnie taka kolorowa sielanka:
pressenter Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Pionix: to pierwsze... miód! Dzięki Panowie, się przygasi. Sz.
Pionier Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 @pionix, nocna wersja wyszła bardzo słodko :)
NV Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Nocna wersja wymiata dzieki modelowanej trawie, gdzie światło ładnie z nią wchodzi w interakcje. W dzień natomiast wychodzi wada modelowanej czyli ta "jednorodność" praktycznie ten sam nasycony kolor (btw imo troche za mocny , zdesaturowałbym ) Oświetlenie słodkie :)
KaeMS Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Pionix - wersja nocna dużo fajniejsza. Generalnie dodałbym tak jakichś drobiazgów żeby tak pusto/płasko nie było.
JunioR Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Pionix bardzo dobre to zbliżenie na trawę i ogólnie nocny wyszedł super. W dziennym domu wydaje mi się, ze kolor trawy za bardzo intensywny. Pozdr.
!Ewert Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 pionix- po ten różowy na elewacji w wizce nocnej? trawa super wyszła. Pres- jestem pod wrażaniem, podoba mi się :)
Rekomendowane odpowiedzi