Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzięki Freedom fighter :)

Xiz0r szczerze to polka zrobił to lepiej, u ciebie się coś z przepaleniami rozjechało i za jasno jest.

[+]

Jeszcze tyl:

cam03.jpg

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hcpiter, nieszczęśliwie trochę kadr wybrałeś. Przez brak tylnego koła wydaje się, jakby tył wisiał w powietrzu. Brakuje też cienia pod samochodem(?) Chociaż jak patrzę na karoserię i odbicie słońca, to może właśnie dlatego tego cienia nie ma od tej strony:)

P.S. Ale te budynki, to chyba bitmapa?

I coś dziwnego Ci się dzieje z tapicerką, chyba, że jest w groszki?:)

 

Pozdr

Napisano (edytowane)

Dzieki za komenta, cien pada, chociaz bylo to swiecone hdri i jeszcze niestety nie ma w indigo kontroli nad tymi cieniami, nawet nie mozna dodac swiatla typu direct zeby wzmocnic ten cien, mialem dodac go w PSie ale wolalem juz nie. Budynki to bitmapa z tla hdri. Ogolnie jeszcze wszystko dogryzam w tym rendererze :) Te kropki to od szkła, nie wiem czy to bug beta wersji czy po prostu trzeba było dłużej dopiec.

Edytowane przez hcpiter
Napisano (edytowane)

Noo Nvidia jest na +, dużo bardziej mnie to przekonuje niż wcześniejsze. Walcz dalej.

Można by z tego niezłą scenkę zmajstrować jakis domek między tymi drzewami.

Kamerkę też niżej dać.

Edytowane przez bbandi
Napisano

właśnie pobrałem demo tego indigo i tam sie właściwie wszystko samo robi:P

 

EDIT: jak to nie można dodać światła typu direct? a to co jest:

cuda11scene.png

Napisano

podczas zabawy z tym indigo spotkalem sie z czymś dziwnym, nadalje sobie materiały różnym rzeczom i tak np. daje chrom na klamkę i ramki wokół okien a na renderze wszystko jest polakierowana o_O ktoś wie co to może być?

Gość fishinthewater
Napisano

Cos cisza tu dzisiaj.

testy wody ode mnie.

 

waterfp.jpg

 

water02d.jpg

Napisano

Dzięki za generatora pressenter. Tło to tylko na próbę (słabej jakości HDR-ka)

 

Skałki ciachane ręcznie. Wystarczy szybki model, dobrze mapowany z teksturą. + ta sama tekstura zdesaturwana w displacement na 6

Napisano (edytowane)

cucsoniuss - ktoś (nie pamiętam kto) dawał tutaj przepis na fajne fale:

1cd61e5458.jpg

 

edit: jak się okazuje to sposób mpta. Dzięki tomek1212m :)

Edytowane przez trosiek
Napisano
właśnie pobrałem demo tego indigo i tam sie właściwie wszystko samo robi:P

 

EDIT: jak to nie można dodać światła typu direct? a to co jest:

cuda11scene.png

 

Nie mozna dodac tego swiatla gdy sie oswietla tym sposobem ktorym ja oswietlalem, jedynie mozna fakekowac.

Napisano

Razer: pluginem co się zwie snow bodajże ale nie jest zbyt dobry :)

 

Kolejne testy. Jednak może jakąś scenę z tego zrobie.

 

testgb.jpg

Napisano

touch rozjaśnij roślinke, aby nie był taka ciemna zieleń. kratke drewnianą spod wanny powiększ i wysuń aby czysta podłoga tak nie była. nie dużo, ale trochę. w lustrze niepotrzebnie dałeś nastęne lustrom za dużo luster. pozostaw sam karolyfer albo nad nim daj półkę. lampa sufitowa mi nie pasuje designem, nie wiem co dokładnie ,ale nie podoba mi się. wanna może być trochę bardziej glossy. taboret/toalnetka są trochę nazbyt małe i można je przesunąć na drugą stronę wanny z lewej strony obrazka trochę odsuniętą od ściany tak że ładnie dolny lewy róg zapełni.

 

moje takie luźne spostrzeżenia. ogólnie very nice. pozdrawiam

Napisano

Touch jakbyś wymienił umywalkę na jakąś bardziej kształtem - obłościami pasującą do wanny. Czyli bardziej klasyk... Ogólnie to mi się podoba !

Napisano (edytowane)

Xiz0r - i o to właśnie chodzi! Dzięki wielkie za uwagi;) Ogólnie co do lamp, sam mam coraz większe wątpliwości, tak w stosunku do jednej, jak i drugiej, aczkolwiek z materiałami może zmieni się też ich odbiór, więc na razie wstrzymam się ze zmianami. W scenie są tylko dwa lustra, nad wanną i nad umywalką, reszta to obrazy/zdjęcia, tylko nie znalazłem jeszcze odpowiednich grafik;) Roślinka - prawdę mówiąc celowo jest w takim odcieniu, nie chcę, żeby za bardzo rzucała się w oczy. A kratka - w ogóle mnie wkurza, hehe, pomyślę jeszcze:) Thx!

 

jahred6, hehe, w tej jednej kwestii nie ustąpię:P Bardziej skłonny jestem wymienić wannę, nad czym swoją drogą zacząłem się teraz zastanawiać:) Dzięki!

 

Pozdr

Edytowane przez Touch
Napisano

Ode mnie takie cuś.Nie wiem czy nie przegiąłem z postpro. Niby w stosunku do czystego renderu jest bardziej wyraziste ale np. kanapa ginie.

 

finalzmn.jpg

Napisano

KaeMS: Nie taki zły. Zgadzam się z Ola-f , boazeria faajna ! Chociaż mi się w oczy rzucają plamy na suficie ;)

No i highlight od glossa (rozmytego odbicia) nie sprawia dobrego wrażenia, na moje oko tak mało prawidłowy jest, nie wiem, moze mam albo nie mam racji? Zauważ jeśli odbicia kolorowe rozpraszają się w małym kącie, to dziwi mnie to, dlaczego highlight jest rozproszony pod takim dużym kątem :)

Napisano

na moje oko kolory są ładne, tylko troszeczkę za jasno ze światłem dziennym, bo się białości na ścianach zlewają, (RENDER #1) ALBO mam zle pokalibrowany mointor, bo tak mnie się wydaje po konsultacjach z Pinero, jak pokazywał swoją pracę, jednak nie sadze zeby bylo zle, w 80% dla mnie monitor jest OK

Napisano

pressenter - ciut zbyt jasne ściany w pierwszym ale generalnie dobrze to wygląda.

KaeMS - kanapa wygląda bardzo realistycznie jak dla mnie. Wyostrz to wszystko i będzie git.

 

I ode mnie taka kolorowa sielanka:

509a3976fcb84b04.jpg

 

0d43bf9b0f612853.jpg

 

8fa541c0a99a1d05.jpg

 

f84ee779e17c7403.jpg

Napisano

Nocna wersja wymiata dzieki modelowanej trawie, gdzie światło ładnie z nią wchodzi w interakcje. W dzień natomiast wychodzi wada modelowanej czyli ta "jednorodność" praktycznie ten sam nasycony kolor (btw imo troche za mocny , zdesaturowałbym )

 

Oświetlenie słodkie :)

Napisano

Pionix bardzo dobre to zbliżenie na trawę i ogólnie nocny wyszedł super.

W dziennym domu wydaje mi się, ze kolor trawy za bardzo intensywny.

Pozdr.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności