Loki Napisano 20 Listopad 2009 Napisano 20 Listopad 2009 prosto z 3d studio (nie ruszane nawet frame bufferem) - co sądzicie? w teorii ma to być oświetlenie wieczorową porą (taka podpowiedź).
chudy Napisano 20 Listopad 2009 Napisano 20 Listopad 2009 wygląda jak oświetlenie wieczorową porą ;] moooże niebo jeszcze bym troche przyciemnił.
JunioR Napisano 20 Listopad 2009 Napisano 20 Listopad 2009 wow nie widziałem tego shadera ! Naprawdę nieźle wygląda Piter ! pozdr.
pionix Napisano 20 Listopad 2009 Napisano 20 Listopad 2009 Loki - daj jakiegoś IORa na te czajniki. Będzie fajny powyginany efekt. Światło fajne ale chętnie zobaczę jak wyjdzie w praktyce :) No i jeszcze szczegóły poproszę. HDRI? VRaySky? hcpiter - ładny materiał bardzo. J.Ch.Pasek - wyglądają naturalnie.
Loki Napisano 20 Listopad 2009 Napisano 20 Listopad 2009 świecone JPG na półsferze(vrayLightMTL) + VraySun ( w sumie sun pod horyzontem, więc za wiele nie wnosi, raczej został z dziennego ustawienia) patrzone: vrayphisicalCamera. Faktycznie, prawdziwy test będzie dopiero w gotowej scenie - jeszcze troche modelowania zostało.
zdeno Napisano 20 Listopad 2009 Napisano 20 Listopad 2009 HCPITER - materiał wygląda jak dachówka a raczej lekko porowata ceramika, jeżeli to chciałeś osiągnąć do dla mnie bomba , bo ja o taką walczę od dwóch dni :D
trosiek Napisano 20 Listopad 2009 Napisano 20 Listopad 2009 fajny klimat Loki :) a tutaj jakby ktoś chciał*zobaczyć everowego reela - jest tam też las Kuby - http://www.evermotion.org/about/demoreel
Tores Napisano 20 Listopad 2009 Napisano 20 Listopad 2009 hcpiter- świetny shader Loki - wydaje mi się, że jest za niebiesko jak do tego tła indian - mi się podoba ale podkręciłbym kontrast w nim Taki test prawie pustego wnętrza
Nowi Napisano 20 Listopad 2009 Napisano 20 Listopad 2009 Las Kuby to wymiata najlepsze ujęcie z całego reel-a. A tu test oświetlenia ...
!Ewert Napisano 20 Listopad 2009 Napisano 20 Listopad 2009 (edytowane) Loki - fajnie, czekam exterior z tym oświetleniem :) hc - super. Kuba - Wszystko super i efektownie to wygląda, ale gdzie są takie lasy? Nie chodzi mi o drzewa bo one racja są wypas ale gleba mnie zastanawia - wszędzie paprocie i paprocie :) Czepiem się na maxa bo naprawdę bardzo fajnie to wygląda :) Edytowane 20 Listopad 2009 przez !Ewert
t0m3k Napisano 21 Listopad 2009 Napisano 21 Listopad 2009 @hcpiter super material, mozesz pokazac model? @J.Ch.Pasek miejscami mocno przepalone a mimo tego brak kontrastu @Loki ciekawa technika, czy uzywajac vraylight material nie trzeba mocno podkrecac ustawien zeby uzyskac dabra IR i zredukowac szumy? @Tores na razie mi sie nie podoba... a odemnie testy exteriora, na codzien robie glownie wnetrza i nie mam za bardzo doswiadczenia z exteriorami. planuje zrobic cos ciekawszego a na razie tylko trenuje dlatego prosze nic nie pisac o dworku... .
J|L Napisano 21 Listopad 2009 Napisano 21 Listopad 2009 (edytowane) kolejny updejt porady i opinie bardzo mile widziane [/url] Edytowane 21 Listopad 2009 przez J|L
Camel Napisano 21 Listopad 2009 Napisano 21 Listopad 2009 (edytowane) indian, test krzesełka masz bardzo ładny., gratki. Fajnie też zfotosklepowałeś. No chyba że tak xD Normalnie.. bardzo udany! Tak dla mnie ;) 6* JediLuke: szader fajny, tylko niezbyt miło zachodzi niebieskawością na linii horyzontu modelu (w rodzaju..mgły) BTW: LightWave? Czyli jak - uzywasz tam jakiegoś normalnego engina, czy dodatkowy np. Kray czy vRay? :) Edytowane 21 Listopad 2009 przez Camel
Eddy__ Napisano 21 Listopad 2009 Napisano 21 Listopad 2009 J | L - naprawdę gud, ale może zamiast tylko niebieskiego pobawisz się z tą paletą http://www.techshout.com/images/playstation-logo.jpg ? ;)
Loki Napisano 21 Listopad 2009 Napisano 21 Listopad 2009 zbliżenie na kawałek rendera testowego (to tak w kwestii pytań o szumy i GI) renderowane 5000x3000. ustawienia IRR: 30, 20 (Low), LC - 500. Myślę że efekt jest nie najgorszy. (w photoshopie przycięty tylko rozmiar żeby na forum pasowało) AA hmm defoultowe chyba było.
J|L Napisano 21 Listopad 2009 Napisano 21 Listopad 2009 Dunablaster: thx co do "mgly" to cos sie wykombinuje ;] co do softu to tak... to lightwave na standardowym renderze nie stac mnie na kraya a vraya nie ma pod lw niestety. Eddy__ ; thx a no pewnie sie pobawie :] Loki: czad to wyglada
t0m3k Napisano 21 Listopad 2009 Napisano 21 Listopad 2009 @indian jakbys to lepiej zmapowal i na krawedzie nalozyl material sklejki to by super bylo @Loki ladnie, jak poprzednicy jestem ciekaw jak sie takie oswietlenie spisze w praktyce @JohnyCa oswietlenie wieczorowo-nocne a za oknem srodek dnia test zmierzchu...
Loki Napisano 21 Listopad 2009 Napisano 21 Listopad 2009 (edytowane) dzienne zdecydowanie lepsze t0m3k. Brzydko się kostka tiluje, i dziwne drzewa w tle. ale za to w dziennym fajna trawa. Edytowane 21 Listopad 2009 przez Loki
Bacry Napisano 21 Listopad 2009 Napisano 21 Listopad 2009 t0m3k samochód za bardzo się błyszczy w obu wersjach.
J|L Napisano 22 Listopad 2009 Napisano 22 Listopad 2009 niezle to indianinie tylko te irytujace ziarno w tle ale obiekty ciekawe pozdro
Sliterin Napisano 22 Listopad 2009 Napisano 22 Listopad 2009 Dziwnie wygląda ta wiklina przyznam - tzn. te paseczki na niej. A dla ludzi ciekawych wikliny i ogólnie tego obiektu: Tutek
cfaniak Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 hiroo ładnie, ale postpro !Ewerta ma przyjemniejsze kolory. Test 156058...
etyr11 Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 hiroo -fajnie Też postanowiłem się zabawi;) Mam nadzieję, że nie masz mi za złe.
mirekbini Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 hiro - super, bardzo ładne światełko, pochwal się czym świeciłeś i może rzucisz jakimiś ustawieniami. Pozdro
Razer Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 Mi też się podoba, a skoro wszyscy spamują postpro to ja wrzucę moją ciepłą wersję :)
Tores Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 hiroo - świetny render. Dałeś chłopakom dobry podkład do postprodukcji. !Ewert, etyr11 - bardzo ładne postpro. Czym wy tak kręcicie, że tak świetnie wychodzi? Ja próbuje cały czas ale zawsze mi czegoś brakuje. O Razer też super A teraz następny teścik tego samego wnętrza
indian Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 (edytowane) postawiłem jednak na wiklinę : i druga wersja : Edytowane 23 Listopad 2009 przez indian
hiroo Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 (edytowane) Fajnie że sie podoba. fajnie wyszło Wam to postpro :) !Ewert pochwal się co i czym kręciłeś. mirekbini - świecone tym co zawsze Direct dla słońca i Vray Plane w oknie. A jeśli chodzi o ustawienia to wzorowałem się na tym : http://www.aversis.be/tutorials/vray/essential_gamma_01.htm Pozdrawiam Edytowane 23 Listopad 2009 przez hiroo
Camel Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 indian podoba mi sie wiklina użycz mi jej :p
jamnique Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 Taki tam teścik sss do szkolnego projektu z czerwonym kapturkiem ;]
kamil.ochel Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 jakas akcja antyalkoholowa? albo nie brała rutinoskorbinu bo ma niewyraźną minę :)
jamnique Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 haha czemu nie :D link do turntabla ;] http://www.youtube.com/watch?v=gvQtW_4DWKQ
sly Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 (edytowane) hiroo - nie mogłem się powstrzymać, dodałem trochę koloru. Ładny montaż Sly, trochę więcej cienia za ręką (;) i było by idealnie. proszzzz.. Edytowane 23 Listopad 2009 przez sly 1
Marcin Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 Ładny montaż Sly, trochę więcej cienia za ręką (;) i było by idealnie.
FF Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 ale prawda jest teka że w pyte Ci wyszło to wpasowanie. wizka też fajna:D
arturprx2 Napisano 24 Listopad 2009 Napisano 24 Listopad 2009 test troche wszystkiego ale glownie zielska
Rekomendowane odpowiedzi