Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hcpiter piekne, mozesz cos napisac o ustawieniach IR?

jlidesign przepalone / za duzy kontrast

SWRSC przyjemne swiatlo, bardzo ladna IR'ka (uchylisz rabka tajemnicy?)

Reanimator cokolwiek to jest super wyglada, pokaz calosc...

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hcpiter - dużo dobrego! może spróbuj jakieś większe wnętrze, super wyjdą te różnice tonalne

 

ode mnie test oświetlenia

 

00c25759602bca35.jpg

Napisano

testzywoplot2.jpg

 

test zieleniny - żywopłotek.

 

1 moduł ma jakieś 200tys poly, w scenie będzie około 700 modułów (to co widać to gdzieś ze 20-30 modułów, wys. 55cm, szerokość jakies 30-40)

Napisano

pień i gałezie z Onyxa, dla zaoszczędzenia czasu, (następne chyba ręcznie zrobie) liście modelowane osobno. Miał być ligustr, ale średnio mi to ligustr przypomina, więc jeszcze troche czasu poświęce na dopracowanie tego zielska.

Edytowane przez Loki

Napisano

loki, nie znam sie na nazwach roslinnosci, ale jak dla mnie bardoz ladnie to wyglada:) pokazal bys 1 modul, no i pytanie, ile typow molow w tym jest?:)

Napisano
loki, nie znam sie na nazwach roslinnosci

 

Cytat miesiąca :)

 

a na serio, jest 1 moduł, w sumie nic nie stoi na przeszkodzie żeby zrobić ich więcej i użyć na raz większej ilości chociaż przy takiej konstrukcji w sumie nie zmieni to wiele chyba.

 

poniżej render 1 modułu to chyba wyjaśni dlaczego nie trzeba więcej niż 1 - tzn są cylindryczne, ale gałęzie nie są symetrycznie rozłożone, więc mogą być obracane wokół osi - stąd "losowość" :)

 

 

modol01www.jpg

 

Ponieważ kilka osób pytało, więc model będzie na stronie za kilka dni jak się z robotą ogarnę nieco i czasu znajde chwile żeby dorobić jeszcze kilka wersji w innych rozmiarach / rodzajach.

Edytowane przez Loki

Napisano

Witam, a mozecie zdradzic jak podmienic liscie w drzewkach z onyx'a ?

 

Jakis script, plugin?

 

Pozdrawiam

Napisano

Polka: A ja się poskarżę, jeśli można: wydaje się to bardzo mocno zblirowane, po lewej, gdyby nie kolorystyka, to jakby wanna była przedłużeniem ściany, w zasadzie nie ma tam żadnej krawędzi, no i najgorzej, że cały dół jest czarny i totalnie nie czytelny. Mam nadzieję, że nie uraziłem, to tylko takie moje wrażenia. :)

 

Loki: Fajno, podoba się bardzo.

Napisano

scatterem można @seba@ (przy odrobinie zachodu) - ja przynajmniej nie znam innej metody.

 

jak to kolorystycznie siedzi? (przestałem ufać swojemu monitorowi).

 

testzywoplot3.jpg

Napisano

Imo fajnie. Dałbym tylko ciut większy kontrast na liście krzaczka ale też nie ufam swojemu monitorowi :)

Napisano

Loki: liście są troszku za jasne w miejscu gdzie światło dosłownie pada, ale w połcieniu jak i cieniu bardzo, bardzo mi się podobają.. nie zarzucę nic ! cukierkus botanicus..

 

SWRSC przyjemne swiatlo, bardzo ladna IR'ka (uchylisz rabka tajemnicy?)

 

jestem w parze z tym pytaniem, bardzo mi się podoba gi z jego shadingiem włącznie.

Edytowane przez Camel

Napisano

Loki bardzo fajny żywopłotek. indian bardzo mi się podoba materiał jak i model.

Napisano

Loki - świetnie wyszedł żywopłot. Kolorystycznie bardziej poprzedni mi się podobał. Ręcznie przycinałeś drzewko z onyxa i dopiero dodawałeś listki?

 

indian - fajny materiał sofy. Sam robiłeś czy można go pobrać z jakiejś stronki?

 

Nowi - fajnie, elegancko i czyściutko ale zgrałbym jeszcze fugi płytek na obudowie wanny i podłogi

Napisano

Tores - trochę nie wchodzi w grę zgranie fug bo kafelki są wymiarów 25x40 a terakota 33x33 ;)

Napisano

@Tores- materiał robiłem sam, teksturki są od lisa, kiedyś wrzucał je do renderów testowych.

@jahred6-fajno że się podoba.

Napisano

Halogenów jest mniej i są kwadratowe a kwiaty są sztuczne ;)

Uwagi co do projektu bardzo mile widziane. Do wizki też.

 

12594840.jpg

 

95697585.jpg

 

91513695.jpg

Napisano

... a podłoga brudna

z ilością halogenów przesadziłeś. niezła wielkość lustra. ogólnie spoko projekt, wizka fajna ale te powłączane wszystkie możliwe światła + jasne dzienne światło za oknem to już za dużo.

Napisano

Jakos nie siedzi mi ta podloga jak na lazienke. Oswietlenie, jak juz napisal Siwy.

Napisano

!Ewert mnie się tam podoba - fajne ogólne wrażenie robi

 

co do minusów:

 

posadzka - w łazience szorstka posadzka betonowa - mało higienicznie - raczej jakaś posadzka przemysłowa gładka by bardziej pasowała (żywica epoksydowa itp)

 

obadaj: http://wnetrzator.pl/podlogi/betonowa-podloga/ zdjęcia na tej stronie.

 

co zaś do samych renderów - na moim monitorze za jasno jest (wanna aż świeci na biało, tak samo obszar podwieszonego sufitu nad oknem) ale ja swojemu monitorowi nie ufam.

Napisano

!Ewert- tutaj raczej uwag do projektu nie powinno byc chyba tylko taka jak ladnie zniszczyć fajny projekt Boffi, ogólnie dziwne, ze o tym nie wspomniałeś bo na pierwszy rzut oka to widać. Nawet hcpiter 2 strony wcześniej pokazywał podobna łazienkę tylko, ze on tam to wpomnial. Po prostu dodałeś grzejnik na ścianę, kwiatki, halogeny i ubikacje to wszystko. Co do komentarzy dot. graficznej strony to przepalenia, podłoga jakby zalana woskiem niestety. Może jakieś ciemne płyty by bardziej pasowały, no i zmniejsz liczbę halogenów w suficie. Jak zmniejszysz przepalenia i podłogę powinno być już

w porządku.

Napisano

Dzięki za komentarze.

 

Siwy - masz racje, jak będzie czas to zmienie to co napisałeś.

KaeMS - spoko, dzieki za komenta

Loki- masz racje, będzie miała więcej połysku, mniej zróżnicowanego. Będzie też ciemniejsza.

JunioR - Dzieki za sugestie. Nie miałem w zamyśle kopiować gotowych rozwiązań. Zawsze można mówić że coś się skopiowało bo podobnych rzeczy jest masa. A mi się po prostu podoba jak meble łazienkowe stanową jedną bryłe.

 

Pozdr.

Edytowane przez !Ewert

Napisano

Jak na mój gust za dużo przestrzeni pod samochodem, skróciłbym ten kadr; render i model super.

 

PS Te kropki na chodniku to deszcz?

Napisano

hmmm... Jak dla mnie to ujecie jakieś mało fajne. Dziwnie wygląda to audi na tle tego budynku... od strony technicznej wszystko fajnie i ładnie, ale od strony odbioru jakoś dziwnie :)

Napisano

@mookie: nie, to jakieś małe kamyczki, próbowałem się trzymać fotki referencyjnej. Niektóre troszkę lewitują bo funkcja scatter nie bierze pod uwagę displacementu chodnika, tylko jego bazową powierzchnię.

Napisano

Samochody to nie tylko koła i zawieszona w powietrzu karoseria :) Dodaj jakieś elementy podwozia i cała scena będzie miała +100 do realności.

Napisano

Cos nie moge dojsc z jasnoscia - chyba mam cos z monitorem. Moglby mi ktos powiedziec czy jest za jasno/ciemno ?

oriont.jpg

Napisano
Cos nie moge dojsc z jasnoscia

 

Bo do tego panie to płeć przeciwna, a nie jakaś jasność. xD

 

Sorry, nie mogłem się powstrzymać. :D

 

Jak dla mnie za ciemno, szaro buro i ponuro.

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

KaeMS Bardzo masz tam płasko, może trochę Sun'a ? Może jakieś ukonkretnione IES'y ? Bo wygląda na bladego plane'a.

Napisano

Przede wszystkim jest szarawoniebiesko, powinno być 10-20% jaśniej

Napisano

Powinno być duuużo jaśniej - jak oglądałem to na kompie na ktorym robilem to wygladalo ok, jak zobaczylem w firmie to siadlem ... zaczalem grzebac w ustawieniach monitora ... ktorys z synow niezle mi namieszal ...

Napisano

kozioo Mały nakład pracy , duży nakład wiedzy. SUPER. bardzo mi się podoba..mimo malutkich kontrastów , bardzo delikatne. I ty marudzisz by tylko dać.. by tak wszyscy chcieli „tylko o dać ” ta twoja skromność :)

 

kub@ Brakuje trochę kadru z lewej górnej części ..jak dla mnie , koła bym skręcił autko by lepiej się prezentowało , a kamieni bym się pozbył , wyglądają dziwnie ..naprawdę dziwnie. A tak jak zawsze profeska :)

Edytowane przez arch515

Napisano

Dalej walcze ze swiatlem. Niech mi ktos powie czy nie poprzepalane.

 

orion2b.jpg

orion2a.jpg

Napisano

sama normalnie sciana na środku przepalona nie jest ale ta głębiej po lewej to jasna, dosyć jasna jest, ale tak się wyrażę że spoko i lepiej jest niż poprzednio. A szader foteli niezbyt mi się podoba.

proponuję highlight glossiness 0,6 refl glossiness 0,7 i odpowiednie natężenie bumpu, w przypadku tekstury od everów niżej ustawiam na 50. Jeśli to materiał skóry ma być.

leatherbump.jpg

Edytowane przez Camel

Napisano

Pytam o samo światło bo to, że jeszcze masa pierdółek jest do poprawienia to wiem. Żeby było zabawnie to ten shader jest bardzo bliski referencji, które mam od klienta.

Napisano

Jak dla mnie - po lewej jest za jasno, powinienes troche zmniejszyc swiatlo.

Napisano

KaeMS - dla mnie jasno ale nie przepalone.

 

Taki render:

64d595ab64f0aa71.jpg

 

I jeszcze taki z dziwnym wyciekiem światła:

75482d42d144d78d.jpg

 

Edit:

kliment - On juz umie :)

Edytowane przez pionix

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności