Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

haha, "wyciekły" przecież widać że ujęcia są specjalnie dobrane i raczej na niekontrolowany wyciek to nie wygląda. Napisz lepiej że wrzuciliście żeby ludziom zaostrzyć apetyt ;]

"niedlugo pewne wycieknie wiecej razem z trailerm / ;)" to pewnie za dzien dwa "wycieknie" trailer ^^

Napisano

Sam pomysl jednak spoko. Ciekawe czy zrobia w koncu w Japonii kiedys czy jednak nie.

 

O tak Japan to by było coś :} tez na to czekam. Co do misjonarzy nie ma ich już od 2 części, teraz po prostu wtapia się w tłumy.

Coś mi się wydaje, że to będzie pół Indianin i to taki co musiał się już wychowywać w podbitym świecie więc chodzi w "ich" ciuchach.

 

 

Da ktoś linki bezpośrednio do obrazka, chyba wywalili, albo trzeba konto zakładać...

 

Coraz bardziej podoba mi się ten nowy AC, stawiam że bedzie skakać się po skałach :D

Napisano (edytowane)

Tu sa screeny jeszcze

http://www.allgamesbeta.com/2012/03/assassins-creed-iii_02.html

 

n-pigeon - no na pewno pol Indianin bo chyba ciezko byloby rodowod pociagnac do Europy i wypraw krzyzowych. Co do "ich ciuchow" to kaptury zdaja sie w tamtych czasach i regionie rownie popularne jak w sombrera na ulicach Warszawy :/ Mogli chociaz go stylizowac troche bardziej, jakas skora czy cos.. Ale biore poprawke na to, ze to giera tylko i nie zastanawiam sie juz wiecej nad tym bo to cos w stylu "po cholere supermanowi to przescieradlo na plecach" czy "jakim cudem ciocia spidermana uszyla mu w domu taki mega kostium". Bedzie fajna gra jak zwykle ;)

Edytowane przez Nezumi
Napisano

No zapowiada się miodnie na początku miałem, wtf nie będzie pięknej architektury, ale teraz widzę, że będzie piękny las :D no i ŁUK. Nie mogę się doczekać.

Racja do gier trzeba podchodzić z dystansem to nie relacja historyczna tylko zmyślona historia i świat, tyle, że bardzo kojarzy się z realiami historycznymi :D

Napisano

gameplay ssal ... dlatego ta czesc dostala 2-3 lata na produkcje i ogromne zmiany /

ten trailer wyglada gorzej niz demo ktore zostanie pokazane na e3 wedlug mnie .. i jest oparte na animacjach z przed roku

zrobione w pospiechu przez mala grupe osob na assetach z gry ...

racze poczekac jeszcze troche ;)

Napisano

Gameplay ssal? Nie zauwazylem przechodzac wszystkie czesci...(no dobra - revelations jeszcze nie przeszedlem) Malo wymagajacy widocznie jestem bo ten trailerek tez mi podchodzi.

Napisano

Pytanie, czy to rzeczywiscie system, czy screen z instancjami z odpalonymi animacjami? Jak zobacze w ruchu i interakcji, to uwierze, bo massive crowdy byly juz w Heavenly Swordzie;)

 

hs_recka_8.jpg

Napisano

Chodzi mi raczej o cienkie, niedorobione scenariusze, jak w Heavy Rain na przykład. Gdyby ta gra była filmem, tak jak tego chciał David Cage, to nie wydaliby jej nawet na kasetach video :) Panowie wiedzą jak wywoływać emocje u widza pojedynczymi scenami, fajnie by było to zobaczyć w ramach jakiegoś skończonego dzieła na solidnym poziomie fabularnym.

Napisano

Brian Fargo z ekipą wystartowali projekt na Kickstarterze - szukają wsparcia by stworzyć Wasteland 2. Fallout 1 miał się nazywać Wasteland 2, ale Brian nie posiadał wtedy praw do marki, dlatego powstał Fallout właśnie. W2 ma być grą cRPG w klasycznej wersji, widok top-down, prowadzenie drużyny, nie pojedynczego bohatera, itd. Można powiedzieć, że Wasteland 2 zapowiada się na grę którą powinien być Fallout 3.

 

 

Napisano

Nie dość, że wystartowali, to już nazbierali 1.000.000$ czyli cel osiągnięty:) A zostały jeszcze 32 dni kickstartowania:)

 

A z innej beczki, najbardziej oczekiwana premiera dekady datowana jest na 15.05, ale to już pewnie wszyscy wiedzą:)

Gość ant-3d
Napisano

Kto juz skonczyl Mass Effect 3?

 

http://www.rot13.com/index.php

 

 

 

Wnxvr znpvr cemrzlfyravn pb qb grw pnyrw grbevv vaqbxgelanpwv furcneqn an fnzlz xbaph? Zlfyvpvr mr Ovbjner gnx mebovyb fcrpwnyavr ol mn wnxvrf 2 zvrpul btybfvp QYP m cenjqmvjlz mnxbapmravrz? Xgb avr man grbevv vaqbxgelanpwv furcneqn gb zbmr an lbhghovr borwemrp cbq jnehaxvrz mr cemrfmrqy ter :)

Napisano
Kto juz skonczyl Mass Effect 3?

 

http://www.rot13.com/index.php

 

Skończyłem i w sumie nie mam nic do długości zakończenia (jak część "fanów", która pragnie pokazu slajdów a la ostatnie Fallouty), natomiast razi mnie kilka innych rzeczy:

 

 

 

— Qmvrpxb-oófgjb / qbjóqpn Erncreój v głhznpmravr, żr gemron pb 50x yng jlovć jfmlfgxvpu, żrol znfmlal avr mohagbjnłl fvę cemrpvjxb fjbvz gjóepbz. Bg wrqabmqnavbjn sbezhłxn, VZB fłnor v zbpab an fxeógl (avr jvrz, zbżr j xbqrxfvr pbś olłb, emnqxb gnz mntyąqnz).

 

— J qbqngxh Neeviny (ZR2) ebmjnyravr wrqartb Znff Erynl'n eójanłb fvę jlcvrcemravh j xbfzbf pnłrtb hxłnqh. J ZR3 ebmjnynwą fvę jfmlfgxvr v avxbzh fvę avp avr qmvrwr, avr zójvąp b nofheqnyalz sentzrapvr m Abeznaqvą, xgóen wrfg j genxpvr cemrybgh qb vaartb hxłnqh v cb cebfgh fvę ebmovwn mnzvnfg ebmcvrcemlć j qeboal znx.

 

 

 

No i nie wspominając o chamstwie związanym z DLC, jeszcze od czasów ME2. Coś co miało być z definicji dodatkowe tak naprawdę stanowi bardzo ważne uzupełnienie fabuły: DLC Arrival do ME2 to tak naprawdę część zawiązania akcji w ME3, więc jeśli go nie kupiliście to trochę tracicie.

 

Tak samo z DLC From Ashes do ME3: wspomnienia ostatniego Proteanina plus rozmowy z nim uzupełniają główny wątek o informacje kim była ta rasa, jak zginęła itd. IMO panowie coraz bardziej przeginają pałę, niedługo połowa fabuły będzie wsadzana w DLC, żeby tylko ludzie się rzucili.

Napisano

Nic nie wskórają wasze narzekania jeśli już kupiliście grę/DLC. Jedyne co możecie zrobić, by wydawca odczuł że taka polityka nie podoba się graczom, to nie kupować jego gier w ogóle. Jeśli zrezygnujecie z katalogu EA to w dalszym ciągu zostanie tyle świetnych gier, że i tak nie dacie rady ich przemielić.

Napisano

True, true :) Ja już zrezygnowałem z pecetowego katalogu EA ze względu na Origin. Z konsolowego pewnie też zrezygnuję, chciałem tylko dokończyć sagę :)

Napisano

No i właśnie na tym się opiera mechanizm robienia forsy w EA. Twoja chęć zagrania w konkretny tytuł jest większa niż niechęć do bycia rżniętym na kasę przy każdej możliwej okazji. To jak z papierosami i wódą - trzeba sobie powiedzieć "DOŚĆ", a nie "jeszcze ten jeden, ostatni raz" ; )

Sam więcej ostatnio gram na iOSie niż na PC/konsoli, a moja niechęć do EA jest tak duża, że nie ściągam nawet ich darmowych tytułów, żeby nie pompować im rankingów w AppStorze.

Napisano

zzooo masz zo woodkii?

 

a na poważnie, sam teraz jestem na etapie zastanawiania sie jak najwiecej kasy wycisnac z małych gier jakie robie - głownie od graczy i widze ze latwo sie mozna zagalopowac i warto drodzy gracze powiedzieć dość, by w statystykach ukazało im się czarno na białym. Szczegolnie, że oni analizuja statystyki a nie jakieś tam pierdoły jak fora dyskusyjne czy grupy na fejsbuce.

Napisano

Swoją drogą sumy pieniędzy zebrane na Kickstarterze pokazują, jak liczna jest grupa ludzi spod znaku "Shut up & take my money", kasy za gry których jeszcze nie ma i nie będzie przez najbliższe 2-3 lata. Z jednej strony widzę ogromny potencjał: ludzie którzy mają coś oryginalnego i ciekawego do powiedzenia mogą pokazać fakulca wydawcom typu EA / Activision i zrobić coś swojego. Pytanie tylko czy właśnie tego typu wydawcy nie spróbują wycisnąć czegoś z takiego modelu, mówiąc twórcom żeby najpierw zebrali 75% sumy od graczy, a potem może pomyślą o wydawaniu czegokolwiek... Brrr.

Napisano

Wiesz z tym kickstarterem to chyba tak sie nie stanie. Podobnie jak z humble bundle itp.. To sa modele finansowania, sprzedazy, ktore dobrze wypadaja medialnie i w tym ich sila. Ale przy kolejnych nasladowcach traca swoj impet.

Zwlaszcza jesli chodzi o wieksze projekty. Tam juz wchodza w gre zbyt duze pieniadze. Nie uzbierasz 5 mln $ w ten sposob, to sie moze udac jednej, dwom grom maksymalnie.

Napisano

w sumie myk rodem ze starej amigowej demosceny. Nie używany tak jak wiele innych przydatnych rzeczy przez lenistwo twórców. Ale w konsolach zyjacych po 10lat powinno sie przydać ;)

Napisano

Gość jest mistrzem. Przypomina mi się hardcoreowy lowspec pixelart i triki z gameboya.

Olaf- W tym wypadku nie lenistwo a ekonomia, sam twórca mówi że nie robiłby tak assetów do normalnej gry. Czas to pieniądz. ;)

Napisano

Juz dosyc dawno chyba kazdy zainteresowany widzial to na polycount ;p.

Bardzo fajne, ale ma zastosowanie tylko w specyficznych eviro (czyt. tam gdzie i tak jest duzo powtarzalnych prostych linijkowych powierzchni). Sprobojcie tak sredniowiczna wioske. Nie wiem. Moze by i sie dalo. Ciekawi mnie tylko jakim kosztem polygonow :D.

Napisano

@inside - polyogonow mozesz najebac ile sobie zechcesz, dziesiatki czy setki tysiecy na ekran. kazda liczaca sie platforma lyknie to jak panienka polewe. tekstury zabijaja konsole (bo raczej nie pecety...). Fakt - 1 texa to esktremalna sytuacja, ale fajny patent.

Napisano

@inside: da się, zobacz, ze on zmieniał kolor bazowy i czerpał tylko wartosci dla kanału koloru. tak samo zrobisz drewno, skałę czy trawę.

 

@monio: tak, ale nie wydaje mi się, zeby napisanie softu, ktory Ci tak rozłoży teksturę np. wspomnianego wyżej drewna jest bardzo skomplikowane. To bardziej kwestia lenistwa gdzieś tam ileś lat temu. Jak pracowałeś przy grach czy czymkolwiek z programistami to wiesz że pierwsze co ciśnie się wiekszości stukaczom kodu to 'nie da się', 'silnik nie został tak pomyślany', 'trzeba by przerabiać połowę kodu'. I spoko, nie winie ich nie placa im za odkrywanie ameryki, ale nie było nigdy trendu by stosować takie rozwiązania. Masa programistow z demo sceny koduje gry, maja na pewno w cholere fajnych patentów w głowie, tylko czesto tez trafiaja na beton biznesplanu. Koncząc chodzi mi o takie małe zaniechania poszukiwania czegoś wiecej na kazdym szczeblu produkcji, ktore nazwałem ogólnie lenistwem.

Gdyby było inaczej programow do optymalizacji tego typu map i stanowisk odpowiedzialnych za logistykę kanałów kolorów było by sporo w branzy i nawet z obecnych konsolek by sie jeszcze dało nieco wykrzesać.

Napisano
@inside: da się, zobacz, ze on zmieniał kolor bazowy i czerpał tylko wartosci dla kanału koloru. tak samo zrobisz drewno, skałę czy trawę.

.

 

Nie watpliwie. Ale mam wrazenie, ze sciany, drewno i inne takie będą wyglądać strasznie płasko. Niezaleznie od tego jak fajne normal mapy bedziesz mial. Co sprawi ze calosc bedzie wygladac dziwnie. Chyba, ze maszpomysl na jakis proceduralny shader. :D.

 

@Chico - kazda. Oprocz konsol. No z PC tez nie jest to tak oczywiscte. Dlatego wlasnie powstała tesselacja :D.

 

Pozatym istnieje coś takiego jak allegoritmic. Ktory na podstawie bazowej tekstury generuje nieskonczona ilosc wariacji. (normale, spece i co tam jeszcze). W dalszym ciagu trzeba mu dostarczyc bazowy diffuse (z kolorem i AO).

 

Zawsze mnie tylko zastanawialo, jak takie proceduralne generowanie tekstur wplywa na wydajnosc. Bo szczerze mowiac to nie jestem przekonany czy lepiej stworzyc sobie 40 tekstur i miec np. cloth simulation czy jedna teksture i nie miec.

Bo powiedzmy sobie szczerze. Ram jest tani jak barszcz. I jak kolejna generajca konsol nie bedzie miec min 8GB (optimum 16gb), to bedzie smiech. I ze strony developerow i graczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności