Kusanagi Napisano 2 Marzec 2012 Napisano 2 Marzec 2012 wyciekly skriny http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=465185
rice Napisano 2 Marzec 2012 Napisano 2 Marzec 2012 haha, "wyciekły" przecież widać że ujęcia są specjalnie dobrane i raczej na niekontrolowany wyciek to nie wygląda. Napisz lepiej że wrzuciliście żeby ludziom zaostrzyć apetyt ;] "niedlugo pewne wycieknie wiecej razem z trailerm / ;)" to pewnie za dzien dwa "wycieknie" trailer ^^
Nezumi Napisano 2 Marzec 2012 Napisano 2 Marzec 2012 nowe systemy animacji by postac mogla sie poruszac po ..... ;) ...drzewach? ;)
fletcher Napisano 2 Marzec 2012 Napisano 2 Marzec 2012 To samo sobie pomyślałem jak zobaczyłem screeny :D
n-pigeon Napisano 2 Marzec 2012 Napisano 2 Marzec 2012 Sam pomysl jednak spoko. Ciekawe czy zrobia w koncu w Japonii kiedys czy jednak nie. O tak Japan to by było coś :} tez na to czekam. Co do misjonarzy nie ma ich już od 2 części, teraz po prostu wtapia się w tłumy. Coś mi się wydaje, że to będzie pół Indianin i to taki co musiał się już wychowywać w podbitym świecie więc chodzi w "ich" ciuchach. Da ktoś linki bezpośrednio do obrazka, chyba wywalili, albo trzeba konto zakładać... Coraz bardziej podoba mi się ten nowy AC, stawiam że bedzie skakać się po skałach :D
Nezumi Napisano 2 Marzec 2012 Napisano 2 Marzec 2012 (edytowane) Tu sa screeny jeszcze http://www.allgamesbeta.com/2012/03/assassins-creed-iii_02.html n-pigeon - no na pewno pol Indianin bo chyba ciezko byloby rodowod pociagnac do Europy i wypraw krzyzowych. Co do "ich ciuchow" to kaptury zdaja sie w tamtych czasach i regionie rownie popularne jak w sombrera na ulicach Warszawy :/ Mogli chociaz go stylizowac troche bardziej, jakas skora czy cos.. Ale biore poprawke na to, ze to giera tylko i nie zastanawiam sie juz wiecej nad tym bo to cos w stylu "po cholere supermanowi to przescieradlo na plecach" czy "jakim cudem ciocia spidermana uszyla mu w domu taki mega kostium". Bedzie fajna gra jak zwykle ;) Edytowane 2 Marzec 2012 przez Nezumi
n-pigeon Napisano 2 Marzec 2012 Napisano 2 Marzec 2012 No zapowiada się miodnie na początku miałem, wtf nie będzie pięknej architektury, ale teraz widzę, że będzie piękny las :D no i ŁUK. Nie mogę się doczekać. Racja do gier trzeba podchodzić z dystansem to nie relacja historyczna tylko zmyślona historia i świat, tyle, że bardzo kojarzy się z realiami historycznymi :D
fletcher Napisano 5 Marzec 2012 Napisano 5 Marzec 2012 I się potwierdziło. Nowy asasyn będzie kicał po drzewkach:
ledyr Napisano 5 Marzec 2012 Napisano 5 Marzec 2012 eeeh ludzie w to jeszcze graja? co z tego ze zmieniają czas i miejsce skoro sam gameplay ssie
Kusanagi Napisano 5 Marzec 2012 Napisano 5 Marzec 2012 gameplay ssal ... dlatego ta czesc dostala 2-3 lata na produkcje i ogromne zmiany / ten trailer wyglada gorzej niz demo ktore zostanie pokazane na e3 wedlug mnie .. i jest oparte na animacjach z przed roku zrobione w pospiechu przez mala grupe osob na assetach z gry ... racze poczekac jeszcze troche ;)
olaf Napisano 5 Marzec 2012 Napisano 5 Marzec 2012 milo slyszec, bo AC przyzwyczaił do wyższej jakości.
Nezumi Napisano 6 Marzec 2012 Napisano 6 Marzec 2012 Gameplay ssal? Nie zauwazylem przechodzac wszystkie czesci...(no dobra - revelations jeszcze nie przeszedlem) Malo wymagajacy widocznie jestem bo ten trailerek tez mi podchodzi.
tr3buh Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 nowy system tlumu w Hitman:Absolution miazdzy jadra
Dr Judym Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 Pokazywali coś podobnego w poprzednich częściach (ulice, dyskoteka), tylko graficznie wyglądało to trochę gorzej.
Reanimator Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 Pytanie, czy to rzeczywiscie system, czy screen z instancjami z odpalonymi animacjami? Jak zobacze w ruchu i interakcji, to uwierze, bo massive crowdy byly juz w Heavenly Swordzie;)
Kusanagi Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 dokladnie ... przy takiej ilosci to pewnie tylko manekiny bez fizyki ;)
Reanimator Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 To jest cudowne! http://www.gametrailers.com/video/gdc-2012-quantic-dream/727753
Dr Judym Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 Zawsze lubiłem tech demka QD, szkoda że ich pełne gry takie nie są.
Reanimator Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 Bo gry wymagaja ograniczen. Natomiast zwykle sa calkiem blisko:)
Dr Judym Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 Chodzi mi raczej o cienkie, niedorobione scenariusze, jak w Heavy Rain na przykład. Gdyby ta gra była filmem, tak jak tego chciał David Cage, to nie wydaliby jej nawet na kasetach video :) Panowie wiedzą jak wywoływać emocje u widza pojedynczymi scenami, fajnie by było to zobaczyć w ramach jakiegoś skończonego dzieła na solidnym poziomie fabularnym.
Kusanagi Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 scenariusz do Heavy rain akurat bije wiekszosc filmow ktore sa w kinach .... a to demko ma wiecej glebi i emocji niz nie jeden trailer z hollywoodu
Rembik Napisano 9 Marzec 2012 Napisano 9 Marzec 2012 http://www.warface.com/ nowa gra od Crytek http://www.gametrailers.com/video/gdc-2012-tech-trailer-cam/727779 i pokaz możliwości CryEngine3
_michal Napisano 13 Marzec 2012 Napisano 13 Marzec 2012 Brian Fargo z ekipą wystartowali projekt na Kickstarterze - szukają wsparcia by stworzyć Wasteland 2. Fallout 1 miał się nazywać Wasteland 2, ale Brian nie posiadał wtedy praw do marki, dlatego powstał Fallout właśnie. W2 ma być grą cRPG w klasycznej wersji, widok top-down, prowadzenie drużyny, nie pojedynczego bohatera, itd. Można powiedzieć, że Wasteland 2 zapowiada się na grę którą powinien być Fallout 3.
Levus Napisano 15 Marzec 2012 Napisano 15 Marzec 2012 Nie dość, że wystartowali, to już nazbierali 1.000.000$ czyli cel osiągnięty:) A zostały jeszcze 32 dni kickstartowania:) A z innej beczki, najbardziej oczekiwana premiera dekady datowana jest na 15.05, ale to już pewnie wszyscy wiedzą:)
tr3buh Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 A propo Half-Life... http://www.dsogaming.com/news/valve-is-announcing-something-with-a-three-in-it-soon/ Oby to byl H-L3 ale najsmieszniejsze jest to ze wszystkie nastepne czesci gier ze stajni Valve beda mialy 3 w nazwie ;] EDIT: teraz doczytalem sie w commentach ze to moze byc fake :(
iniside Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 A propo Half-Life... http://www.dsogaming.com/news/valve-is-announcing-something-with-a-three-in-it-soon/ Oby to byl H-L3 ale najsmieszniejsze jest to ze wszystkie nastepne czesci gier ze stajni Valve beda mialy 3 w nazwie ;] EDIT: teraz doczytalem sie w commentach ze to moze byc fake :( Nie prawda. Dota2 nie ma trzy ;p.
tr3buh Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 ^ No faktycznie masz racje, nie slyszalem wczesniej o tej grze ;]
Kruku Napisano 21 Marzec 2012 Napisano 21 Marzec 2012 Eh ten Valve ;/ no ale na pewno coś dobrego tym roku będzie XD oby nie l4d3 ;/
Gość ant-3d Napisano 21 Marzec 2012 Napisano 21 Marzec 2012 Kto juz skonczyl Mass Effect 3? http://www.rot13.com/index.php Wnxvr znpvr cemrzlfyravn pb qb grw pnyrw grbevv vaqbxgelanpwv furcneqn an fnzlz xbaph? Zlfyvpvr mr Ovbjner gnx mebovyb fcrpwnyavr ol mn wnxvrf 2 zvrpul btybfvp QYP m cenjqmvjlz mnxbapmravrz? Xgb avr man grbevv vaqbxgelanpwv furcneqn gb zbmr an lbhghovr borwemrp cbq jnehaxvrz mr cemrfmrqy ter :)
Kruku Napisano 22 Marzec 2012 Napisano 22 Marzec 2012 heh i okaże się że duże "DLC" jest na płycie z grą za które trzeba zapłacić żeby odblokować :>
Dr Judym Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 Kto juz skonczyl Mass Effect 3? http://www.rot13.com/index.php Skończyłem i w sumie nie mam nic do długości zakończenia (jak część "fanów", która pragnie pokazu slajdów a la ostatnie Fallouty), natomiast razi mnie kilka innych rzeczy: — Qmvrpxb-oófgjb / qbjóqpn Erncreój v głhznpmravr, żr gemron pb 50x yng jlovć jfmlfgxvpu, żrol znfmlal avr mohagbjnłl fvę cemrpvjxb fjbvz gjóepbz. Bg wrqabmqnavbjn sbezhłxn, VZB fłnor v zbpab an fxeógl (avr jvrz, zbżr j xbqrxfvr pbś olłb, emnqxb gnz mntyąqnz). — J qbqngxh Neeviny (ZR2) ebmjnyravr wrqartb Znff Erynl'n eójanłb fvę jlcvrcemravh j xbfzbf pnłrtb hxłnqh. J ZR3 ebmjnynwą fvę jfmlfgxvr v avxbzh fvę avp avr qmvrwr, avr zójvąp b nofheqnyalz sentzrapvr m Abeznaqvą, xgóen wrfg j genxpvr cemrybgh qb vaartb hxłnqh v cb cebfgh fvę ebmovwn mnzvnfg ebmcvrcemlć j qeboal znx. No i nie wspominając o chamstwie związanym z DLC, jeszcze od czasów ME2. Coś co miało być z definicji dodatkowe tak naprawdę stanowi bardzo ważne uzupełnienie fabuły: DLC Arrival do ME2 to tak naprawdę część zawiązania akcji w ME3, więc jeśli go nie kupiliście to trochę tracicie. Tak samo z DLC From Ashes do ME3: wspomnienia ostatniego Proteanina plus rozmowy z nim uzupełniają główny wątek o informacje kim była ta rasa, jak zginęła itd. IMO panowie coraz bardziej przeginają pałę, niedługo połowa fabuły będzie wsadzana w DLC, żeby tylko ludzie się rzucili.
arev Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 Nic nie wskórają wasze narzekania jeśli już kupiliście grę/DLC. Jedyne co możecie zrobić, by wydawca odczuł że taka polityka nie podoba się graczom, to nie kupować jego gier w ogóle. Jeśli zrezygnujecie z katalogu EA to w dalszym ciągu zostanie tyle świetnych gier, że i tak nie dacie rady ich przemielić.
Dr Judym Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 True, true :) Ja już zrezygnowałem z pecetowego katalogu EA ze względu na Origin. Z konsolowego pewnie też zrezygnuję, chciałem tylko dokończyć sagę :)
arev Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 No i właśnie na tym się opiera mechanizm robienia forsy w EA. Twoja chęć zagrania w konkretny tytuł jest większa niż niechęć do bycia rżniętym na kasę przy każdej możliwej okazji. To jak z papierosami i wódą - trzeba sobie powiedzieć "DOŚĆ", a nie "jeszcze ten jeden, ostatni raz" ; ) Sam więcej ostatnio gram na iOSie niż na PC/konsoli, a moja niechęć do EA jest tak duża, że nie ściągam nawet ich darmowych tytułów, żeby nie pompować im rankingów w AppStorze.
olaf Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 zzooo masz zo woodkii? a na poważnie, sam teraz jestem na etapie zastanawiania sie jak najwiecej kasy wycisnac z małych gier jakie robie - głownie od graczy i widze ze latwo sie mozna zagalopowac i warto drodzy gracze powiedzieć dość, by w statystykach ukazało im się czarno na białym. Szczegolnie, że oni analizuja statystyki a nie jakieś tam pierdoły jak fora dyskusyjne czy grupy na fejsbuce.
Dr Judym Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 Swoją drogą sumy pieniędzy zebrane na Kickstarterze pokazują, jak liczna jest grupa ludzi spod znaku "Shut up & take my money", kasy za gry których jeszcze nie ma i nie będzie przez najbliższe 2-3 lata. Z jednej strony widzę ogromny potencjał: ludzie którzy mają coś oryginalnego i ciekawego do powiedzenia mogą pokazać fakulca wydawcom typu EA / Activision i zrobić coś swojego. Pytanie tylko czy właśnie tego typu wydawcy nie spróbują wycisnąć czegoś z takiego modelu, mówiąc twórcom żeby najpierw zebrali 75% sumy od graczy, a potem może pomyślą o wydawaniu czegokolwiek... Brrr.
plutko Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 Wiesz z tym kickstarterem to chyba tak sie nie stanie. Podobnie jak z humble bundle itp.. To sa modele finansowania, sprzedazy, ktore dobrze wypadaja medialnie i w tym ich sila. Ale przy kolejnych nasladowcach traca swoj impet. Zwlaszcza jesli chodzi o wieksze projekty. Tam juz wchodza w gre zbyt duze pieniadze. Nie uzbierasz 5 mln $ w ten sposob, to sie moze udac jednej, dwom grom maksymalnie.
Dr Judym Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 Zgadza się, poza tym żeby zebrać tyle kasy co Shaffer, trzeba mieć najpierw taki status jak on :)
graphic Napisano 25 Marzec 2012 Napisano 25 Marzec 2012 A ja tam czekam na to: http://www.youtube.com/watch?v=jBYsyjTgDwg
Make My Day Napisano 25 Marzec 2012 Napisano 25 Marzec 2012 Ja również na Grimrocka. Oprócz tego jeszcze Diabeł III wpadnie w moje ręce :).
Touch Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 Nie do końca o nowych produkcjach, ale też z działki GameArt:) http://gry.gadzetomania.pl/2012/03/28/niesamowite-srodowisko-3d-stworzone-przy-pomocy-jednej-tekstury-wideo Pozdr
olaf Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 w sumie myk rodem ze starej amigowej demosceny. Nie używany tak jak wiele innych przydatnych rzeczy przez lenistwo twórców. Ale w konsolach zyjacych po 10lat powinno sie przydać ;)
Monio Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 Gość jest mistrzem. Przypomina mi się hardcoreowy lowspec pixelart i triki z gameboya. Olaf- W tym wypadku nie lenistwo a ekonomia, sam twórca mówi że nie robiłby tak assetów do normalnej gry. Czas to pieniądz. ;)
iniside Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 Juz dosyc dawno chyba kazdy zainteresowany widzial to na polycount ;p. Bardzo fajne, ale ma zastosowanie tylko w specyficznych eviro (czyt. tam gdzie i tak jest duzo powtarzalnych prostych linijkowych powierzchni). Sprobojcie tak sredniowiczna wioske. Nie wiem. Moze by i sie dalo. Ciekawi mnie tylko jakim kosztem polygonow :D.
Chico Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 @inside - polyogonow mozesz najebac ile sobie zechcesz, dziesiatki czy setki tysiecy na ekran. kazda liczaca sie platforma lyknie to jak panienka polewe. tekstury zabijaja konsole (bo raczej nie pecety...). Fakt - 1 texa to esktremalna sytuacja, ale fajny patent.
olaf Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 @inside: da się, zobacz, ze on zmieniał kolor bazowy i czerpał tylko wartosci dla kanału koloru. tak samo zrobisz drewno, skałę czy trawę. @monio: tak, ale nie wydaje mi się, zeby napisanie softu, ktory Ci tak rozłoży teksturę np. wspomnianego wyżej drewna jest bardzo skomplikowane. To bardziej kwestia lenistwa gdzieś tam ileś lat temu. Jak pracowałeś przy grach czy czymkolwiek z programistami to wiesz że pierwsze co ciśnie się wiekszości stukaczom kodu to 'nie da się', 'silnik nie został tak pomyślany', 'trzeba by przerabiać połowę kodu'. I spoko, nie winie ich nie placa im za odkrywanie ameryki, ale nie było nigdy trendu by stosować takie rozwiązania. Masa programistow z demo sceny koduje gry, maja na pewno w cholere fajnych patentów w głowie, tylko czesto tez trafiaja na beton biznesplanu. Koncząc chodzi mi o takie małe zaniechania poszukiwania czegoś wiecej na kazdym szczeblu produkcji, ktore nazwałem ogólnie lenistwem. Gdyby było inaczej programow do optymalizacji tego typu map i stanowisk odpowiedzialnych za logistykę kanałów kolorów było by sporo w branzy i nawet z obecnych konsolek by sie jeszcze dało nieco wykrzesać.
iniside Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 @inside: da się, zobacz, ze on zmieniał kolor bazowy i czerpał tylko wartosci dla kanału koloru. tak samo zrobisz drewno, skałę czy trawę. . Nie watpliwie. Ale mam wrazenie, ze sciany, drewno i inne takie będą wyglądać strasznie płasko. Niezaleznie od tego jak fajne normal mapy bedziesz mial. Co sprawi ze calosc bedzie wygladac dziwnie. Chyba, ze maszpomysl na jakis proceduralny shader. :D. @Chico - kazda. Oprocz konsol. No z PC tez nie jest to tak oczywiscte. Dlatego wlasnie powstała tesselacja :D. Pozatym istnieje coś takiego jak allegoritmic. Ktory na podstawie bazowej tekstury generuje nieskonczona ilosc wariacji. (normale, spece i co tam jeszcze). W dalszym ciagu trzeba mu dostarczyc bazowy diffuse (z kolorem i AO). Zawsze mnie tylko zastanawialo, jak takie proceduralne generowanie tekstur wplywa na wydajnosc. Bo szczerze mowiac to nie jestem przekonany czy lepiej stworzyc sobie 40 tekstur i miec np. cloth simulation czy jedna teksture i nie miec. Bo powiedzmy sobie szczerze. Ram jest tani jak barszcz. I jak kolejna generajca konsol nie bedzie miec min 8GB (optimum 16gb), to bedzie smiech. I ze strony developerow i graczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się