gryzon Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 Treasure of Lost My piece depicts three beautiful female warriors stealing a precious treasure. The viewers diverse point of view will reveal what they see as small, and hence, beautiful . Mój pomysł to scena kradzieży drogocennego kamienia przez trzy piękne wojowniczki. To co jest małe i piękne często zależy od punktu widzenia. Final Image [ATTACH]45982[/ATTACH]
gryzon Napisano 4 Kwiecień 2007 Autor Napisano 4 Kwiecień 2007 Koncept [ATTACH]44731[/ATTACH] [ATTACH]44732[/ATTACH] Witam wszystkich. Jest to moja pierwsza bitwa. Przez najbliższy miesiąc postaram się skończyć to co właśnie zaplanowałem. Czuję że mam bardzo mało czasu i ciężki orzech do zgryzienia. Jeśli nie zdążę to i tak będzie mi bardzo miło śledzić to forum przez ten czas. Pozdrawiam i życzę wszystkim udanych wyników. Poniżej modeling ciała moich postaci. Stopy odpuszczam bo w planach będą buty. Wkrótce więcej szczegółów odnośnie ubioru. [ATTACH]44432[/ATTACH]
General Straw Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 Pomysl jest swietny. Model tez jak najbardziej ok.
Owen Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 hehe dobry koncept ;), model super, pokaz siatke
gryzon Napisano 5 Kwiecień 2007 Autor Napisano 5 Kwiecień 2007 Wstępne modele. Potrzebne mi były dwa modele twarzy, jedna z postaci stoi tyłem. Muszę jeszcze nad nimi popracować ale nie chcę też przesadzać z detalem bo postacie stoją w znacznej odległości. [ATTACH]44253[/ATTACH] [ATTACH]44254[/ATTACH] Owen, wkrótce podrzucę siatkę
gryzon Napisano 5 Kwiecień 2007 Autor Napisano 5 Kwiecień 2007 Mam wątpliwości co do proporcji kadru. 4:3 ? A może mogę ustawić je tak jak mi pasuje ?
gryzon Napisano 9 Kwiecień 2007 Autor Napisano 9 Kwiecień 2007 Tło akcji, czyli ręka i tytułowy skarb zguby. Ręka wymagała potraktowania jej z należytą dbałością o detale, zbliżenie jest naprawdę duże i bump nie wchodził w grę. [ATTACH]44433[/ATTACH] [ATTACH]44434[/ATTACH]
gryzon Napisano 12 Kwiecień 2007 Autor Napisano 12 Kwiecień 2007 Kości i wstępne ułożenie ręki na powierzchni.
Levus Napisano 12 Kwiecień 2007 Napisano 12 Kwiecień 2007 Super pomysł, super modeling! Powodzenia w dalszej pracy!
Simple_man Napisano 12 Kwiecień 2007 Napisano 12 Kwiecień 2007 Piękna wojowniczka a dłoń ma jak chłop, który całe życie łopatą 10h ziemi kopał co sezon. Model ładny choć ma trochę błędów, chodzi mi głównie o dłoń.
kliment woroszyłow Napisano 13 Kwiecień 2007 Napisano 13 Kwiecień 2007 dłonie owszem ale za to zwłaszcza z tyłu ma figure marzenie!:D
mookie Napisano 13 Kwiecień 2007 Napisano 13 Kwiecień 2007 Jakoś trudno mi sobie wyobrazić kompozycję sceny... Dłoń i klejnot mają być wyeksponowane, ale przy jednoczesnym zachowaniu w kadrze całej postaci, tak? A więc przykucnieta złodziejka sięga ręką w kierunku obiektywu? A co do dłoni to rzeczywiście za dużo zmarszczek, poza tym jak na płeć piękną to nie jest zbyt wyględna - może by nałożyć jej rękawiczki (wiem dobrze, jak niełatwe jest modelowanie dłoni, bo sam nad tym siedzę już od dłuzszego czasu)?
Koniu_PL Napisano 13 Kwiecień 2007 Napisano 13 Kwiecień 2007 kliment - zgadzam się :D Co do pracy - świetny modeling i pomysł. Powodzonka życzę ;]
gryzon Napisano 13 Kwiecień 2007 Autor Napisano 13 Kwiecień 2007 Jakoś trudno mi sobie wyobrazić kompozycję sceny... Dłoń i klejnot mają być wyeksponowane, ale przy jednoczesnym zachowaniu w kadrze całej postaci, tak? A więc przykucnieta złodziejka sięga ręką w kierunku obiektywu? A co do dłoni to rzeczywiście za dużo zmarszczek, poza tym jak na płeć piękną to nie jest zbyt wyględna - może by nałożyć jej rękawiczki (wiem dobrze, jak niełatwe jest modelowanie dłoni, bo sam nad tym siedzę już od dłuzszego czasu)? Jak trudno ci wyobrazić sobie kompozycję sceny to zerknij do pierwszego posta gdzie jest koncept. Złodziejka nie sięga ręką w stronę obiektywu, nie wiem skąd ten pomysł (koncept) 3 złodziejki biorą udział w tej kradzieży. Jedna wyłamuje klejnot za pomocą dzidy? patyka?, druga stoi na "czatach" i patrzy na coś interesującego, trzecia z tylu martwi się aby wszystko poszło dobrze, dba o ciszę na planie. Może nałożyć rękawiczki ? Nie wiem czy zauważyłeś ale wszystkie moje wojowniczki mają rękawiczki. No chyba że pomyliłeś to z łapą z pierścieniem która jest planem całej kradzieży. Na razie nie bardzo rozumiem o co chodzi wam z dłońmi kobiety, fakt nie są doskonałe ale mam wrażenie ze niektórzy z was myślą o tej ręce z pierścieniem. Próbne rozmieszczenie postaci. Pracuję nad deformacją w szkieletach, wkrótce więcej szczegółów.
mrkrzysiek Napisano 13 Kwiecień 2007 Napisano 13 Kwiecień 2007 no model naprawdę robi wrażenie szczególnie dłoń powodzenia
gryzon Napisano 16 Kwiecień 2007 Autor Napisano 16 Kwiecień 2007 Witam. Finalne ułożenie postaci. Właśnie skończyłem rozkładać UV i zabieram się za teksturowanie. Konieczne będzie poprawienie łokci i innych stawów. Mam nadzieję że wkrótce pokażę coś więcej. Pozdrawiam.
Gość _Kreska_ Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 rewelacja! podoba mi sie bardzo, nawet bez tekstur :)
jaras Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 piękne modele - mmmmm.... ale powiedz ... kim jesteś gryzoń ? ;) przyznaj się pracujesz w Weta Digital, Blur albo PI ?? no bądź człowiek - wyrzuć to z siebie - bedziesz miał już to za sobą ;P
ETA Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 Model pierwsza klasa mam nadzieję, że tekstury będą na równie wysokim poziomie:)
giorgione Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 super to wygląda i fano że kobietki mają zróżnicowane ubrania :D Pozdrówka Giorgione
Ania Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 pozycje postaci wyglądają trochę sztywno, zwłaszcza panienka z przodu. ładny detal się szykuje
Intervain Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 zgadzam sie rowniez... bardzo sztywno i nie widac w ogole ich wagi w tych pozach! ehem... co do samych modeli choc sa juz calkiem, calkiem to moim zdaniem wymagaja jeszcze pracy... ale nie bede swinia i sie juz zamkne :cool: - powiem tylko, ze kciuk jednej z nich jest w srodku tej dloni ale to pewnie wiesz! Moze tekstury i reszta im dodadza wiecej uroku :) ... sam pomysl za to bardzo mi sie podoba!
gryzon Napisano 17 Kwiecień 2007 Autor Napisano 17 Kwiecień 2007 Jaras - niestety nie pracuję :) Ciesze się że wam się podoba. Dziękuję też za wszelkie słowa krytyki, jest mi ona teraz bardzo potrzebna. Jak widzicie ostatecznie zdecydowałem się na coś odrobinę innego niż przewidywał koncept. W planie postacie miały siedzieć na palcach, ale kiedy to rysowałem wiedziałem że deformacja przy takich pozach będzie bardzo mocna i będę musiał poświęcić sporo czasu aby to poprawiać. Zdecydowałem się na przeniesienie postaci na ziemię przy zachowaniu tego co miały robić. Jak widać postać na pierwszym planie gra trochę inaczej. Chciałem aby jednak nie wskazywała na coś interesującego tylko bardziej stała na "czatach". Prawdę mówiąc byłem bardzo pewien jeśli chodzi po pozycję postaci ale rzuciliście teraz cień wątpliwości. Postaram się wrócić i dogłębniej prześledzić to co zrobiłem. Intervain - kiedy układałem dłonie postaci na pierwszym planie, wiedziałem że dłoń spoczywająca na dłoni ;) może zostać zakryta z powodu dispacementu dłoni z pierścieniem. W finalnym renderze nie będzie takich błędów.
gryzon Napisano 17 Kwiecień 2007 Autor Napisano 17 Kwiecień 2007 Skarb zguby. Wkrótce kolejne rendery.
gryzon Napisano 18 Kwiecień 2007 Autor Napisano 18 Kwiecień 2007 Zostały mi postacie do oteksturowania, mam nadzieję że zmieszczę się w czasie. Dłoń. Pozdrawiam.
krzyhhh Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 piękna robota. Dawno tak dokładnej ręki nie widziałem ;)
tadzio Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 sliczna dlon. zmarszczki to modeling czy displace?
gryzon Napisano 19 Kwiecień 2007 Autor Napisano 19 Kwiecień 2007 Dzięki. tadzio - jedno i drugie. Jest to displacement, ale aby uzyskać wiarygodne zmarszczki wymagało to wielogodzinnej pracy w ZBrush, którą nazwał bym też modelingiem. Do ich uzyskania stosowałem kilka rodzajów map zrobionych ze zdjęć makrofotograficznych ręki, a dokładnie specyficznych miejsc (stawy, odciski, skora na palcach itd.) No i później normalne dłubanie, poprawki, bo samymi mapami cudów nie da się uzyskać. Subdivision miałem na dość wysokim poziomie i bardzo ciężko było pracować z tym modelem. Pozdrawiam.
Destroyer Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 niezłe ale troche mi ten grzyb na paznokciu nie pasuje :P
gryzon Napisano 19 Kwiecień 2007 Autor Napisano 19 Kwiecień 2007 fikołek - był konieczny. Ta ręka niekoniecznie musi być ręką zdrową i piękną. Nic w świecie nie jest idealne. Ta ręka ma grzyba na paznokciach i będę pracował jeszcze nad tym aby dodać jej trochę takiego mrocznego charakteru. Wszystko z czasem. Ciała. Czas na tekstury twarzy i ubrań.
mileS Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Witam! Mam proźbe , mianowicie wstaw te obrazki na inny serwer bo na tym mi się nie otwierają ... :(
max_1989 Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Bardzo ciekawie to wygląda jednak moim zdaniem tym postaciom poprostu brak charakteru, co do samej ręki to mimo tego że wygląda dośc przyzwoicie to brak jej dobrego "shadingu" przez co wiele traci :) to tyle marudzenia życze ukończenia pracy :)
adam_m Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Zapowiada się ciekawa pracka. Widać, że autor wie czego chce. Modeling miodzio. Zrobisz making of (jak wygrasz :) )? Trzymam kciuki.
gryzon Napisano 20 Kwiecień 2007 Autor Napisano 20 Kwiecień 2007 Lewus - Dzięki. mileS - niestety nie mam innego serwera. Spróbuj jeszcze raz. Przepraszam, czy ktoś jeszcze ma problemy z otwieraniem linków ? Mam nadzieję że to było chwilowe. max_1989 - brak shadingu i odpowiedniego oswietlenia, wszystko z czasem. Będę walczył aby były żywe. Z ręką bardzo się staram, to nie moje ostatnie słowo. Dzięki adam_m - Dzięki. Bardzo chętnie. ;)
Destroyer Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 gad demed !:) niezłe! masz niezłego skilla tylko pozazdrościć :P
Master Kiełbaster Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 jednakowoż wygląda to jak plan zdjęciowy filmu sado-maso :/
Reanimator Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Miod juz sie polal, wiec te czesc pomine. Pozy sa strasznie sztuczne. Powykrecaj je troche. Obroc w miednicy, w barkach, dodaj jakies emocje na twarzach. Stworz im jakies charaktery, niech beda bardziej naturalne. Niestety realistyczny modeling, tekstury i rendering to tylko polowa pracy:) Pozdrawiam.
mookie Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Czy te dziewoje będą łyse? Jakoś do całej koncepcji nie pasuje mi ani wychylająca się zza "biustonosza" pierś, ani stringi... Chyba, że to właśnie te panny mają być "małe i piękne".
Kedzior Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 dawno tu nie zaglądałem i teraz żałuje :D, świetne
gryzon Napisano 25 Kwiecień 2007 Autor Napisano 25 Kwiecień 2007 jednakowoż wygląda to jak plan zdjęciowy filmu sado-maso :/ Zgadza się, jak by nie było to rzemiosło wojenne dla kobiety to jest w pewnym sensie sado-maso. Miod juz sie polal, wiec te czesc pomine. Pozy sa strasznie sztuczne. Powykrecaj je troche. Obroc w miednicy, w barkach, dodaj jakies emocje na twarzach. Stworz im jakies charaktery, niech beda bardziej naturalne. Niestety realistyczny modeling, tekstury i rendering to tylko polowa pracy:) Pozdrawiam. Tak zgadza się Reanimator, koleżanki już wcześniej też napisały takie zdanie na ten temat. Jednakże wiem że zdania są bardzo podzielone, z mojej strony monitora też różnie to ludzie oceniali. Chciałbym wam zwrócić uwagę na fakt iż to nie jest finalny render. Obiecałem sobie wrócić do pozycji postaci oraz min o ile zostanie mi jeszcze na to czas. czemu one mają zeza?? :D A mają obie ? Ta z tyłu faktycznie może mieć delikatnego. Ale już ci odpowiadam : ponieważ ja źle ustawiłem gałki oczne. :) Czy te dziewoje będą łyse? Jakoś do całej koncepcji nie pasuje mi ani wychylająca się zza "biustonosza" pierś, ani stringi... Chyba, że to właśnie te panny mają być "małe i piękne". Odnośnie tego czy będą łyse to myślałem że czytałeś moją odpowiedź na twojego ostatniego posta. Przecież w koncepcie wszystko jest. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37066 w drugim poście jest koncept. To co jest małe i piękne zależy od punktu widzenia. (pierwszy post, opis pracy) To jak to zinterpretujesz zależy od ciebie. fikołek, KLICEK, Kedzior - dzięki. Pomalutku włosy.
Master Kiełbaster Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Jeśli to wojowniczki to stringi się marnie sprawdzą w roli zbroji...
Rekomendowane odpowiedzi