Lucek Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 F/X: IMO lepiej z kolorami nie mogłeś trafić. Ja tam bym minimalnie jeszcze tą czerwień włosów przyciemnił i będzie ok. No kilka dni to raczej przesadzasz. Każda speedowa główka będzie lepsza. Nikt nie wymaga przecież super detalu na twarzy. parę machów w zbrushu i od razu lepiej by było. No ale zrobisz jak zechcesz.
olaf Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 ja tak jak lucek, ale mysle ze moze overpaint na uv by wystarczył. kolory też mi podchodzą całkowicie.
Sliterin Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 Bardzo dobrze dobrane kolory - muszę Cię pochwalić za dobranie kolorów z tego względu wygląda coraz lepiej - świetna robota (no nie licząc kantów twarzy, choć i ta dużo dostała na plus za kolor włosów :]
plasti Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 super trafione, mnie zastanawia jak sobie ta panienka poradzi w tak wysokich obcasach podczas kombatu:]
Eric_Draven Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 twarz jest biedna strasznie, psuje całe wrażenie. Poza tym bardzo fajne
Gość yon Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 (edytowane) jest git. ale masywna zbroja dodaje jej masy wszedzie poza klatka piersiowa. Przez co jej glowa wydaje sie bardzo duza i umieszczona za wysoko (i chyba nawet taka jest). Poza tym, jest troche rozstrojen anatomicznych, ktorych bardzo sprytnie, dzieki tonie gadzetow i detalikow, nie widac :) Sama glowa kopnieta. Twarzoczaszka plaska, czolo nieanatomiczne, przez to oczy leca za wysoko. Poza tym moga byc za duze i proporcje ust i nosa zle - ale to moze sie okazac dopiero po naprawieniu ksztaltu czaszki i umiejscowienia oczu. ps. nie odpuszczaj. problemy nierozwiazane w kolejnych modelach dalej beda nierozwiazane. Przemecz sie z tym obiektem, to kolejne poleca jak z automatu. Edytowane 5 Październik 2010 przez yon
ledyr Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 Twarz to shit. Znowu zabardzo skupiłem się na hard sufrace. Wiem, że troche psuje odbiór, ale przemodelować twarz to byłby kolejne kilka dni w plecy, a ja już naprawde za długo dłubie przy tej postaci. Rzeczywiscie twarz nie gniecie jajków. Jak to kilka dni w plecy?? z takim podejsciem caly model to marnowanie czasu :) nigdy nie jest za dlugo, odpocznij sobie z tydzien i popracuj nad jej twarza bo mocno psuje calkiem fajny model
Logos Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 Tak jak napisał Eric_Draven głowa tragedia i psuje cały efekt. Kolor włosów zmieniłbym na blond/brąz ale to już takie osobiste upodobanie;) Reszta super! Pozdrawiam
Eric_Draven Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 weź jej na szybko maske zrób. Zasłoń twarz czymkolwiek: chusta, maska, hełm, papierowa torba, cokolwiek ;)
Sliterin Napisano 8 Październik 2010 Napisano 8 Październik 2010 weź jej na szybko maske zrób. Zasłoń twarz czymkolwiek: chusta, maska, hełm, papierowa torba, cokolwiek ;) Pani kapitan papierowa twarz nadchodzi! Sry Firebat, no ale tak musiało być :D
_Arti_ Napisano 8 Październik 2010 Napisano 8 Październik 2010 Ej no, ludzie. To, że Niemka to nie oznacza od razu, że trzeba jej twarz zakrywać :o
F/X Napisano 9 Październik 2010 Autor Napisano 9 Październik 2010 Ok, ok. Już rozumiem. Kolejna wersja. Bardziej poprawna anatomicznie, ale nie wiem czy lepsza:
Bruneq Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 mucz beter! tylko te włosyyy.....tutka o robieniu wlosow znasz pewnie?! jak nie to ci przypomne linkiem, jak sobie przypomne ;) edit: eureka -> http://www.paultosca.com/varga_hair.html
F/X Napisano 9 Październik 2010 Autor Napisano 9 Październik 2010 Te zbrushowe włosy są tylko podglądowe. Dopiero na LP bede ją czesał. A tutka zawsze chetnie przyjme (o ile nie chodzi o tego od vargi, bo już przeglądałem :D )
ledyr Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 ucho ma brzydkie ale ludzie sie z takim rodza wiec mozna zostawić xD ale nos przydaloby sie jeszcze poprawic ( spojrz jaki jest malutki z profilu w porownaniu do oczu i ust. z przodu jest poprostu brzydki, troche murzynski. nie zebym mial cos do murzynow ale nei pasuje jej taki) ofkorz to tylko moja opinia ale ja probowalbym bardizej w te strone: http://www.urbanbeauty.ie/images/woman_face.jpg http://blog.54ka.org/wp-content/uploads/2008/03/54ka_portrait_tony.jpg http://pixdaus.com/pics/1223658039QrGILrz.jpg
Gość Marioza Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 twarz nabrala w koncu wyglądu ludzkiego nie jest jeszcze perfekto ale jest juz wiarygodne, gydbys poprawil nos u dołu bo jest zbyt scięty, dolna warge i wgłądzil te brwi bo zbędne jest ich tak zaznaczenie to byłby ok , przy zblizeniu z kolorem na low napewno nie byloby jeszcze to perfekto ale generalnie tjw twarz jest juz wiarygodna ma fajny wyraz, a te poprawki to naprawde chwila roboty takze mysle ze warto
Lucek Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 Ja tam zrobiłbym większy nos i mniejszą dolną wargę. Zaznacz też chociaź budowę szyi bo póki co jest rura.
Gość yon Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 (edytowane) prawie ekstra. rusz jeszcze tyl czaszki, bo jest nieanatomicznie lekko (nie musi byc detalicznie, ale musi byc dobry ksztalt). Pomysl, czy nie pomajstrowac troche przy owalu szczeki - przy tak wydatnych ustach moze moglaby byc troche bardziej okragla (? teraz taka szczurzyca wyszla) (a moze mniej miecha na ustach?). sprawdz jeszcze osadzenie oczu w oczodolach. Dorob tymczasowo zrenice i zobacz czy powieki sie spasuja. poza tym panowie dobrze mowia :) Edytowane 9 Październik 2010 przez yon
F/X Napisano 9 Październik 2010 Autor Napisano 9 Październik 2010 Zrobiłem jak radziliście kilka tweeków. Retopo. Mapowanie i Texy na szybko: W sumie texturki skonczone w jakichs 50%:
Gość Morte Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 superancko jest stary! twarz z 3/4 prezentuje sie najlepiej, ale jakby pierwsze skrzypce gra zbroja! brawo brawo!
olaf Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 aż tak daleko do jakości Kerrigan nie ma gratki ;)
PiSz Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 Super... jedynie co mi nie pasuje to krótsze włosy z tyłu na linii kręgosłupa, obok są dłuższe, a przy środku ich nie ma... no ale może tak ma być, poza tym to szczegół... nienaturalnie wygląda też zgięcie rąk w łokciach w rzucie z przodu ale to może być kwestia pozy... generalnie 5*
Sliterin Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 No i wygląda bardzo ładnie - bardzo dobra robota! Aczkolwiek w kolejnej pracy spróbuj nie popełniać tego błędu co zawsze a mianowicie mowa o źle zbudowanych anatomicznie przedramionach, co już pojawia się w twoich pracach ze 2 lata :D
Uriel Napisano 10 Październik 2010 Napisano 10 Październik 2010 Świetna praca, teraz aż realizmem zalatuje. Trzymam kciuki w kolejnych projektach.
F/X Napisano 11 Październik 2010 Autor Napisano 11 Październik 2010 (edytowane) Dzięki za miłe słowa. Nie rozumiem za bardzo o co chodzi z tym przedramieniem. Jakbyś mógł wytłumaczyć byłbym wdzięczny. Final(siaty, texty itp, wrzuce do portfolio) : Hi ress: Edytowane 11 Październik 2010 przez F/X
Lucek Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 Zdecydowanie pojechałeś tym razem. Już więcej nie mówię o twarzy:) Gratulacje.
ultrakaka Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 *********, kolejny kozacki model do portfolio
Levus Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 No wyszło spoko, ale (tak jak koledzy wyżej) głowa jest jak z innej bajki, niestety, wygląda jak doklejona na siłę, raz że psuje efekt jakościowy modelu, dwa, że odstaje nieco zarówno proporcjonalnie jak i kolorystycznie. Cały model to konserwa i tylko biedna główka wystaje. Skoro już masz głowę na oddzielnej texturze, wymień ją na coś bardziej zbliżonego do pancerza, bo inaczej zaniżasz sobie poziom modelu, jak i folio. pozdrawiam!
F/X Napisano 17 Październik 2010 Autor Napisano 17 Październik 2010 (edytowane) Niebardzo rozumiem. Twarz to twarz, metal to metal. Jak miałbym bardziej upodobnić jedno do drugiego? Innymi słowy: Chodzi o odcień, nasycenie barw czy bardziej o fakture skóry? Z updatem portfolio musze troche poczkać więc daje reszte screenow tutaj: i turnaround: Edytowane 22 Październik 2010 przez F/X
F/X Napisano 31 Październik 2010 Autor Napisano 31 Październik 2010 Kolejny modelik. Dla projektu The last days( http://www.indiedb.com/games/the-last-days) Z konceptu Dezzed'a: http://i10.photobucket.com/albums/a138/Ultrakaka/LastDays/wojak-kolorver23.jpg Jak narazie ręce nie tknięte:
olaf Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 świetne ale obawiam sie ze pierwszy utwór połozy produkcję :D
ultrakaka Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 świetne ale obawiam sie ze pierwszy utwór połozy produkcję :D Ten utwór nie będzie użyty - drobna pomyłka musiała nastąpić.
plutko Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 Hej, bardzo fajna postac. Od pasa w gore jest swietny. Nie podoba mi sie ksztalt butow, te wysokie koturny, napompowane czubki, dziwnie zarysowana lydka. Bardziej mi sie kojarza z niskim, japonskim gotem-emo niz wojakiem. Faldy na spodniach przy tych butach moglbys dopracowac. Ale calosc jest cymes.
NASTRASH Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 Też od razu mi się ten concept spodobał jak go zobaczyłem ;-). Świetna robota, podobają mi się fałdki na koszulce. Natomiast faktycznie te buty by się przydało trochę przeprojektować.
crash666 Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 Mam pytanko do autora prac. Chciałbym się dowiedzieć, nieco dokładniej jak przebiega Twoja praca nad postaciami. Może powiem jak ja to widzę, a Ty mnie popraw jeśli coś sknocę. Robisz LP postać w max'ie, przenosisz ją do zbrusha w którym ją sculptujesz i nadajesz detali, a potem znów max i texturowanie ;> Tak to mnie więcej przebiega prawda ?
Lucek Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 Ejże świetna postać! To będzie hicior o ile poprawisz żuchwę.Można poprosić zbliżenie mordki?
Gość yon Napisano 1 Listopad 2010 Napisano 1 Listopad 2010 ekstra jest :) ale na teraz wywrocilby sie w przod (chyba ze wielkie buty by go utrzymaly ;). Moze to jest tylko ulozenie nog, ale chyba troche trzeba zmienic ksztalt kregoslupa (odcinek miednicy) - nie widze z tych ujec. Porownuj polozenie ucho-kostka. Przemysl tez polaczenie dolu brzucha z nogami. to sie tez moze zmienic, przy zmianie ksztaltu kregoslupa. Tyle ze tu w duzej mierze mozesz wybronic sie ochraniaczem na przyrodzeniu ;) I sa problemy z twarza. Za duza twarzoczaszka, bardzo dziwny kat zuchwy (moze przez to twarz sie powiekszyla) i plaska twarz (porownaj wysuniecie czola do ust - chyba nigdy nie sa w jednej linii). To sa typowe problemy z facem, jak sie pracuje glownie z rzutow. Ze strony technicznej obiektu musisz od razu myslec o rigowaniu tego. Ochraniacze na kolana beda musialy byc opracowane geometria w low poly, tak zeby nie staly sie guma po rigu.
F/X Napisano 1 Listopad 2010 Autor Napisano 1 Listopad 2010 Buty ida do przerobienia. Nad twarzą jeszcze pracuje. Daje też zbliżenie główki. (jest pochylona do przodu). Rady się na pewno przydadzą. Te ochraniacze będą ciężkie do zrobienia. Jeszcze nie mam pomysłu jak podejść do problemu :/ Co do równowagi. Wydaje mi się, że bardziej chodzi o linie ramiona kostki (która jest równa), ale mogę się mylić. Perspektywa: Wrzucam też minitutek mojego workflowu. Mam nadzieje, że się komuś przyda. Dajcie znać jak są jakieś błędy. 1
Lucek Napisano 1 Listopad 2010 Napisano 1 Listopad 2010 Podnieś i przesuń minimalnie do tyłu kąciki ust. Wyrównaj i wysmoothój skrzydełka nosa.Nadaj chrząstce nosowej jakiś zdefiniowany kształt. Zrób jakiś ślad po uszach od tkaniną. Nadaj ksztalt żuchwie i skórze pod zuchwą i na szyi. Od razu będzie lepiej. I nie wchodź jeszcze w detal!
Gość yon Napisano 1 Listopad 2010 Napisano 1 Listopad 2010 (edytowane) F/X - nie ramiona-kostka ma byc, tylko ucho - kostka. Nie widze, co jest nie tak, bo rece zaslaniaja tylek. Ale fakt ze nogi sa prawie na rowni z przodem brzucha jest podejrzany (nogi powinny byc bardziej w tyl) i sugeruje zle zgiecie kregoslupa. jak masz jakiegos brata, czy kogos tam pod reka, to pogap sie na jego glowe z roznych ujec, bo z refek bedzie trudno i splaszczasz twarz potwornie. patrz nawet na to (chociaz nie jest b. dobre) i zobacz jak gleboko sa oczy patrzac z boku i jak sie ma wysokosc do szerokosci czaszki (prawie kwadrat). http://farm3.static.flickr.com/2307/1679311613_81f02ae64c_m.jpg Edytowane 1 Listopad 2010 przez yon
Bruneq Napisano 1 Listopad 2010 Napisano 1 Listopad 2010 a nie masz ochoty rozwinac tego mejkingofa? opisac niektore screeny ktore sa w workflow twoim to wrzucimy do tutoriali maxowych
F/X Napisano 2 Listopad 2010 Autor Napisano 2 Listopad 2010 Zrobiłem drobne zmiany twarzy. Posiedze jeszcze nad nią troche. Narazie up rękawiczek spodni, butów i całej reszty. Do zrobienia zostały tylko palce i twarz. Słaby ze mnie pisarz. Więc tamten tutek zostawię jako szybki workflow. Jeżeli będzie zainteresowanie mogę nagrać jakiegoś videotutka przy następnym modelu. UP:
Bruneq Napisano 2 Listopad 2010 Napisano 2 Listopad 2010 jak masz tylko ochote i czas, to zaden problem!Tutkow nigdy zamało! Bro - ty tez moglbys jakiegos tutka o texturowaniu skrobnąć:P
Selena Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 fajne proporcje, trochę mało widać mięśni (kształtów) pod ubraniem:) ale może tak miało być.
Przybysz Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 A mi się właśnie podoba dlatego, że postać jest wyważona, a nie przepakowana. To nie popis znajomości anatomii, czy umiejętności upychania detalu gdzie tylko się da. Obawiam się tylko o ten ochraniacz na udzie. Gościowi będzie się on wbijał w biodro przy zginaniu nogi w biodrze (lub np. przy schylaniu).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się