Skocz do zawartości

Obiekty 3d: Firebat / FX Modele


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

F/X: IMO lepiej z kolorami nie mogłeś trafić. Ja tam bym minimalnie jeszcze tą czerwień włosów przyciemnił i będzie ok. No kilka dni to raczej przesadzasz. Każda speedowa główka będzie lepsza. Nikt nie wymaga przecież super detalu na twarzy. parę machów w zbrushu i od razu lepiej by było. No ale zrobisz jak zechcesz.

  • Odpowiedzi 451
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo dobrze dobrane kolory - muszę Cię pochwalić za dobranie kolorów z tego względu wygląda coraz lepiej - świetna robota (no nie licząc kantów twarzy, choć i ta dużo dostała na plus za kolor włosów :]

Napisano (edytowane)

jest git. ale masywna zbroja dodaje jej masy wszedzie poza klatka piersiowa. Przez co jej glowa wydaje sie bardzo duza i umieszczona za wysoko (i chyba nawet taka jest). Poza tym, jest troche rozstrojen anatomicznych, ktorych bardzo sprytnie, dzieki tonie gadzetow i detalikow, nie widac :)

Sama glowa kopnieta. Twarzoczaszka plaska, czolo nieanatomiczne, przez to oczy leca za wysoko. Poza tym moga byc za duze i proporcje ust i nosa zle - ale to moze sie okazac dopiero po naprawieniu ksztaltu czaszki i umiejscowienia oczu.

 

 

ps. nie odpuszczaj. problemy nierozwiazane w kolejnych modelach dalej beda nierozwiazane. Przemecz sie z tym obiektem, to kolejne poleca jak z automatu.

Edytowane przez yon
Napisano
Twarz to shit. Znowu zabardzo skupiłem się na hard sufrace. Wiem, że troche psuje odbiór, ale przemodelować twarz to byłby kolejne kilka dni w plecy, a ja już naprawde za długo dłubie przy tej postaci.

Rzeczywiscie twarz nie gniecie jajków. Jak to kilka dni w plecy?? z takim podejsciem caly model to marnowanie czasu :) nigdy nie jest za dlugo, odpocznij sobie z tydzien i popracuj nad jej twarza bo mocno psuje calkiem fajny model

Napisano

Tak jak napisał Eric_Draven głowa tragedia i psuje cały efekt. Kolor włosów zmieniłbym na blond/brąz ale to już takie osobiste upodobanie;) Reszta super!

 

Pozdrawiam

Napisano
weź jej na szybko maske zrób. Zasłoń twarz czymkolwiek: chusta, maska, hełm, papierowa torba, cokolwiek ;)

firebati.jpg

Pani kapitan papierowa twarz nadchodzi!

 

Sry Firebat, no ale tak musiało być :D

Napisano

Te zbrushowe włosy są tylko podglądowe. Dopiero na LP bede ją czesał. A tutka zawsze chetnie przyjme (o ile nie chodzi o tego od vargi, bo już przeglądałem :D )

Napisano

ucho ma brzydkie ale ludzie sie z takim rodza wiec mozna zostawić xD

ale nos przydaloby sie jeszcze poprawic ( spojrz jaki jest malutki z profilu w porownaniu do oczu i ust. z przodu jest poprostu brzydki, troche murzynski. nie zebym mial cos do murzynow ale nei pasuje jej taki)

 

ofkorz to tylko moja opinia ale ja probowalbym bardizej w te strone:

http://www.urbanbeauty.ie/images/woman_face.jpg

http://blog.54ka.org/wp-content/uploads/2008/03/54ka_portrait_tony.jpg

http://pixdaus.com/pics/1223658039QrGILrz.jpg

Napisano

twarz nabrala w koncu wyglądu ludzkiego nie jest jeszcze perfekto ale jest juz wiarygodne, gydbys poprawil nos u dołu bo jest zbyt scięty, dolna warge i wgłądzil te brwi bo zbędne jest ich tak zaznaczenie to byłby ok , przy zblizeniu z kolorem na low napewno nie byloby jeszcze to perfekto ale generalnie tjw twarz jest juz wiarygodna ma fajny wyraz, a te poprawki to naprawde chwila roboty takze mysle ze warto

Napisano (edytowane)

prawie ekstra.

rusz jeszcze tyl czaszki, bo jest nieanatomicznie lekko (nie musi byc detalicznie, ale musi byc dobry ksztalt).

Pomysl, czy nie pomajstrowac troche przy owalu szczeki - przy tak wydatnych ustach moze moglaby byc troche bardziej okragla (? teraz taka szczurzyca wyszla) (a moze mniej miecha na ustach?).

sprawdz jeszcze osadzenie oczu w oczodolach. Dorob tymczasowo zrenice i zobacz czy powieki sie spasuja.

poza tym panowie dobrze mowia :)

Edytowane przez yon
Napisano

superancko jest stary! twarz z 3/4 prezentuje sie najlepiej, ale jakby pierwsze skrzypce gra zbroja! brawo brawo!

Napisano

Super... jedynie co mi nie pasuje to krótsze włosy z tyłu na linii kręgosłupa, obok są dłuższe, a przy środku ich nie ma... no ale może tak ma być, poza tym to szczegół... nienaturalnie wygląda też zgięcie rąk w łokciach w rzucie z przodu ale to może być kwestia pozy... generalnie 5*

Napisano

No i wygląda bardzo ładnie - bardzo dobra robota! Aczkolwiek w kolejnej pracy spróbuj nie popełniać tego błędu co zawsze a mianowicie mowa o źle zbudowanych anatomicznie przedramionach, co już pojawia się w twoich pracach ze 2 lata :D

Napisano (edytowane)

Dzięki za miłe słowa.

 

Nie rozumiem za bardzo o co chodzi z tym przedramieniem. Jakbyś mógł wytłumaczyć byłbym wdzięczny.

 

Final(siaty, texty itp, wrzuce do portfolio) :

 

 

60lowress.jpg

 

 

Hi ress:

60hiress.th.jpg

Edytowane przez F/X
Napisano

No wyszło spoko, ale (tak jak koledzy wyżej) głowa jest jak z innej bajki, niestety, wygląda jak doklejona na siłę, raz że psuje efekt jakościowy modelu, dwa, że odstaje nieco zarówno proporcjonalnie jak i kolorystycznie. Cały model to konserwa i tylko biedna główka wystaje.

Skoro już masz głowę na oddzielnej texturze, wymień ją na coś bardziej zbliżonego do pancerza, bo inaczej zaniżasz sobie poziom modelu, jak i folio.

 

pozdrawiam!

Napisano (edytowane)

Niebardzo rozumiem. Twarz to twarz, metal to metal. Jak miałbym bardziej upodobnić jedno do drugiego? Innymi słowy: Chodzi o odcień, nasycenie barw czy bardziej o fakture skóry?

 

Z updatem portfolio musze troche poczkać więc daje reszte screenow tutaj:

 

 

65fin.th.jpg

 

61hiress.th.jpg

 

66constr.th.jpg

 

67constr.th.jpg

 

 

i turnaround:

Edytowane przez F/X
Napisano

Hej,

bardzo fajna postac. Od pasa w gore jest swietny. Nie podoba mi sie ksztalt butow, te wysokie koturny, napompowane czubki, dziwnie zarysowana lydka. Bardziej mi sie kojarza z niskim, japonskim gotem-emo niz wojakiem. Faldy na spodniach przy tych butach moglbys dopracowac. Ale calosc jest cymes.

Napisano

Też od razu mi się ten concept spodobał jak go zobaczyłem ;-). Świetna robota, podobają mi się fałdki na koszulce. Natomiast faktycznie te buty by się przydało trochę przeprojektować.

Napisano

Mam pytanko do autora prac. Chciałbym się dowiedzieć, nieco dokładniej jak przebiega Twoja praca nad postaciami. Może powiem jak ja to widzę, a Ty mnie popraw jeśli coś sknocę. Robisz LP postać w max'ie, przenosisz ją do zbrusha w którym ją sculptujesz i nadajesz detali, a potem znów max i texturowanie ;> Tak to mnie więcej przebiega prawda ?

Napisano

ekstra jest :)

ale na teraz wywrocilby sie w przod (chyba ze wielkie buty by go utrzymaly ;). Moze to jest tylko ulozenie nog, ale chyba troche trzeba zmienic ksztalt kregoslupa (odcinek miednicy) - nie widze z tych ujec. Porownuj polozenie ucho-kostka.

Przemysl tez polaczenie dolu brzucha z nogami. to sie tez moze zmienic, przy zmianie ksztaltu kregoslupa. Tyle ze tu w duzej mierze mozesz wybronic sie ochraniaczem na przyrodzeniu ;)

 

I sa problemy z twarza. Za duza twarzoczaszka, bardzo dziwny kat zuchwy (moze przez to twarz sie powiekszyla) i plaska twarz (porownaj wysuniecie czola do ust - chyba nigdy nie sa w jednej linii). To sa typowe problemy z facem, jak sie pracuje glownie z rzutow.

 

Ze strony technicznej obiektu musisz od razu myslec o rigowaniu tego. Ochraniacze na kolana beda musialy byc opracowane geometria w low poly, tak zeby nie staly sie guma po rigu.

Napisano

Buty ida do przerobienia.

 

Nad twarzą jeszcze pracuje. Daje też zbliżenie główki. (jest pochylona do przodu). Rady się na pewno przydadzą.

 

Te ochraniacze będą ciężkie do zrobienia. Jeszcze nie mam pomysłu jak podejść do problemu :/

 

Co do równowagi. Wydaje mi się, że bardziej chodzi o linie ramiona kostki (która jest równa), ale mogę się mylić.

 

 

Perspektywa:

twarz1g.jpg

 

 

 

Wrzucam też minitutek mojego workflowu. Mam nadzieje, że się komuś przyda. Dajcie znać jak są jakieś błędy.

 

minitutekworkflow2.th.jpg

  • Like 1
Napisano

Podnieś i przesuń minimalnie do tyłu kąciki ust. Wyrównaj i wysmoothój skrzydełka nosa.Nadaj chrząstce nosowej jakiś zdefiniowany kształt. Zrób jakiś ślad po uszach od tkaniną. Nadaj ksztalt żuchwie i skórze pod zuchwą i na szyi. Od razu będzie lepiej. I nie wchodź jeszcze w detal!

Napisano (edytowane)

F/X - nie ramiona-kostka ma byc, tylko ucho - kostka. Nie widze, co jest nie tak, bo rece zaslaniaja tylek. Ale fakt ze nogi sa prawie na rowni z przodem brzucha jest podejrzany (nogi powinny byc bardziej w tyl) i sugeruje zle zgiecie kregoslupa.

 

jak masz jakiegos brata, czy kogos tam pod reka, to pogap sie na jego glowe z roznych ujec, bo z refek bedzie trudno i splaszczasz twarz potwornie.

patrz nawet na to (chociaz nie jest b. dobre) i zobacz jak gleboko sa oczy patrzac z boku i jak sie ma wysokosc do szerokosci czaszki (prawie kwadrat).

http://farm3.static.flickr.com/2307/1679311613_81f02ae64c_m.jpg

Edytowane przez yon
Napisano

Zrobiłem drobne zmiany twarzy. Posiedze jeszcze nad nią troche. Narazie up rękawiczek spodni, butów i całej reszty. Do zrobienia zostały tylko palce i twarz.

 

Słaby ze mnie pisarz. Więc tamten tutek zostawię jako szybki workflow. Jeżeli będzie zainteresowanie mogę nagrać jakiegoś videotutka przy następnym modelu.

 

UP:

46190547.jpg

Napisano

A mi się właśnie podoba dlatego, że postać jest wyważona, a nie przepakowana. To nie popis znajomości anatomii, czy umiejętności upychania detalu gdzie tylko się da.

Obawiam się tylko o ten ochraniacz na udzie. Gościowi będzie się on wbijał w biodro przy zginaniu nogi w biodrze (lub np. przy schylaniu).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności