Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mógł byś mi pokazać ustawienia materiałów?? Jakiego koloru ustawiłeś itp.? Bym był bardzo wdzięczny :)

  • Odpowiedzi 339
  • Wyświetleń 46,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kliment, wymiękasz, brudu nie będziesz modelował :D

co to ma znaczyć.

A ja myślałem że tym razem zrobisz coś lepszego niż swój poprzedni model, a tu TYLKO ten sam poziom ;)

Napisano
ReflectVision :

bo juz sie lepiej nie da [/Quote]

 

Jeszcze wnętrza nie modelował ;)

Napisano
Jeszcze wnętrza nie modelował ;)

I spawów !

i pewnie jeszcze kopiował elementy.

Używał symetrii !

Właściwie to powinien modelować w notatniku :P

Napisano

Muminek zajrzyj na 1 stronę... są spawy! :D

 

Kliment... co tu Ci powiedzieć... po prostu czapka z głowy i wyrazy szacunku ;)

Napisano

jak dla mnie to nic więcej nie trzeba nawet tekstur nie chce:P

Wygląda super, można zapytać o polycount i metodę spawów?

Napisano

Już ktoś się pytał i autor mówił, że bump lub disp.(jak dobrze pamiętam i to był ten temat) Sprawdziłem jak by to wyglądało w blenderze za pomocą sculpa i okazało się że ładnie ale na głupim klocku już mi sprzęt nie wyrabiał a za pomocą samego bumpa to nie wiem bo nie sprawdzałem ale ja bym dal pasek z plane i na nim bump bo o displace to mogę zapomnieć

Napisano

Kliment górą, tjażełyj górą, lufa, strzał bombaaa!! Kapitanie, czekamy na finał, czołem! ;)

Napisano

prawa gąsienica sprawia wrażenie ze wisi w powietrzu a cały czołg spada do tej wody tzn przewraca sie na bok. nie wydaje mi sie aby coś było go w stanie przewrócić.

sugerowałbym raczej pstawić go lekko pochylonego już w tej wodzie. sugerując że wjechał ale tam grzązł i już nigdy nie wyjechał. czy coś w tym stylu

 

woda mi się podoba, samo błoto jednak trochę "czyste"

 

EDIT:

mam na myśli coś takiego

Tank-Passchendaele.gif

Napisano

Myślę, że jakbyś poszedł w klimaty starego zdjęcia to wyszłoby naprawdę przepięknie. Ta zajawka bardzo mi się podoba. Lepsza niż ten kolorowy pod spodem.

Napisano

Kliment! niebezpieczny jestes ;) ja widzę że wre nieźle do samego finału. Iście dobre.

Czekam na ładny environment wokół czołega ;D

Napisano

model mistrz! :) ale ladniej by sie prezentowal w scence nie tak przechylony tylko tak jak na przykladzie pokazal Valery pare postow wczesniej odnosnie gasienicy.

Napisano

Po prostu miażdżysz mnie swoimi modelami. Świetnie to wygląda. Oby tak dalej!

Napisano

O widzę ze w dobrym idziesz kierunku, ciekawe czy starczy ci zapału do końca, widzę ze texturki nie ruszone:).

Napisano

posadź go stabilniej na podłożu - zakop w błocie. Sprawia wrażenie jakby się zaraz miał sturlać z tej górki;)

Napisano

hahaha! marszałku, jesteś tak ostry, że kiedyś sam się pokaleczysz :D

Napisano

Imo czyste i ostre zdjęcie byłoby lepsze niż takie stare i poniszczone. Starość zabiłaby ten wspaniały detal na którym siedział tyle Kliment.

 

Kamyczki były robione w ZB czy za pomocą displacement? ;>

Napisano

styczeń: uważaj z kim rozmawiasz o spaleniznach ;) przeczytaj sobie co klimek ma w podpisie :) Oczywiście żartuję. IMO idzie superowo :)

Napisano

No, szczeka opada, ale tak sobie przegladam i widze ze to nie pierwszy czolg wypasnie zrobiony ! Gratuluje skilla, detal naprawde cieszy oko. Wow, nawet spawy wymodelowane. Miodzio.

 

Co do sceny koncowej, fajnie by bylo, gdyby byl tam dodatkowo jakis obiekt coby pokazac skale tego potwora. Moze postac jak w WIP'ach. Albo jakis pojazd/drzewko moze inny rosyjski czolg ?

Wiem, ze gdyby kamera byla nizej duzo wymodelowanego detalu byloby niewidoczne, jednak pomoglo by to w pokazaniu skali / dodalo by realizmu scenie.

Cos jak tutaj mnie sie podoba:

http://www.wdif.net/secondworldwar/T-35heavy.JPG

Takie tylko sugestie, nie musisz mnie sluchac wcale, Tak sobie tylko glosno mysle :)

Wiem ze jestes profesjonalista i wynik koncowy bedzie wypas. Nie moge sie doczekac na dalszy rozwoj :D

Napisano

czesc

mysle ze jest bardzo dobrze. mozesz powiedziec na jakim sprzecie pracujesz bo detal powala. dzieki i wytrwalosci!

Napisano

Przejrzałem cały wątek i postanowiłem - zostanę strażakiem ;)

 

-- edit

łortografia ;P

Napisano

Rdza to Fe2O3, jak wiadomo spalanie jest intensywnym procesem utleniania. Zreszta wystarczy obejzec jakie kolwiek zdjecie spalonego samochodu, aby zobaczyc ze oprocz rdzy to niewiele wiecej cos widac. pozdro

Napisano
  • Autor

KoMic-to test był, średnio udany, poprawie, dzięki!

QBA-ty bojcorzu! rozsiewasz plotki ze ja w wawie, leru do mnie dzwoni a ja leże w łóżku z temperaturą!

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano

Paluszek i główka to od texturowania wymówka, do roboty ! ;)

Napisano

Gratuluję cierpliwości do dłubania w szczegółach.

 

Mam pytanko - skąd bierzesz refki takiej jakości ?

Napisano

Po prostu spadłem z krzesła jak zobaczyłem detal :) Pogratulować umiejętności, cierpliwości i sprzętu. Klimencie, czy Ty nie jesteś czasem użytkownikiem jednego z forum o tematyce modelarskiej? :)

Napisano

hehh jak patrze na to wszystko co wykonujesz to zamiast brać przykład to chyba wezmę flaszkę...

Pozdrawiam :)

Napisano
hehh jak patrze na to wszystko co wykonujesz to zamiast brać przykład to chyba wezmę flaszkę...

 

ja też, moge tylko wódki nachlać bo dla mnie taki modeling to zbyt hardcore :D

Napisano
Klimencie, czy Ty nie jesteś czasem użytkownikiem jednego z forum o tematyce modelarskiej? :)

 

jakie to forum? pod jakim nickiem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności