Tores Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 Witam wszystkich. Postanowiłem zrobić mini architekturę coś a'la sklejkowe modele. Będę tu wstawiał rendery testowe oraz modele drzew, samochodów i ludzi do makiet, którymi chcę jeszcze bardziej urozmaicić scenę. Kilka renderów przenoszę tutaj z testowych aby było wiadomo o co chodzi. Pozdrawiam 2
JohnZi Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 widzialem w renderach testowych, zacne:) Wersja nocna tez bardzo udana. hehe porob jeszcze chmurki i sloneczko drewniane:D
chudy Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 widzialem w renderach testowych, zacne:) Wersja nocna tez bardzo udana. hehe porob jeszcze chmurki i sloneczko drewniane:D no chmurki zawieszone na sznureczkach dawałyby rade :D a tak na poważnie świetnie to wygląda. Do przedstawiania koncepcji bomba.
makak Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 wersja nocna baaaaardzo ładna Fakt, czuć makietą przy tym ujęciu. Ogólnie bardzo fajnie, ciekawy pomysł z taką stylistyką :)
bartolomeo Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 hehehe... pierwwszy raz wizualizacje architektoniczne mi się spodobąły. ciekawostka :)
Tores Napisano 25 Luty 2009 Autor Napisano 25 Luty 2009 JohnZi - chmurki powiadasz. Trzeba będzie to sprawdzić:) Nocka byłaby lepsza gdybym podkręcił subdivs w światłach ale czasy jak na testy byłyby za długie. Najwyżej puszczę na noc. Siwy - cieszy mnie to makak_ - fajnie że tak to odbierasz bo o to mi właśnie chodziło bartolomeo - może jakiś nowy trend powstanie No i takie drzewko jeszcze
JunioR Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 bartolomeo - może jakiś nowy trend powstanie ten "trend" juz dawno istnieje :] Na tym forum pionierem tego byl Peter_muler, a ostatnio przypomnial go HCPiter wiec nic odlrywczego. btw. bardzo ladne obrazki i dof !
mrowek Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 Bardzo ładnie wyszło, czuć skalę. Wersja nocna super:) Pozdrawiam
jahred6 Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 super, render nocny świetny. Jak zdjęcie jakiejś makiety!
Camel Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 makieta doskonała! taki fotorealizm kosztował Ci pewnie kawałek roboty! ;)
kamil.ochel Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 powiem Ci tak: widziałem to w testowych i wg mnie to jest... omfg super :D nocka wg mnie rox :D pozdrawiam i rob wiecej :)
arev Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 Nocna wersja robi wrażenie, chociaż moim zdaniem światełko jest zbyt mocne. Przy tak mocnej żarówce wewnątrz domku z balsy światło bez problemu przebijałoby się (podświetlało) przez ściany/dach. DoF wygląda interesująco, ale wydaje mi się, że nie pasuje do skali makiety. Drzewka natomiast mi się nie podobają. Nie wyobrażam sobie robienia drzew z balsy do takiej makiety. Może spróbuj zamodelować takie prawdziwe makieciarskie drzewko? Np. takie: http://www.heki-kittler.de/img/content/modellbaeume/modelltannen_01_gr.jpg Edit: chociaż tak na dobrą sprawę to tekstura średnio przypomina balsę :D To jakaś proceduralna mapa z Maksa + tekstury?
buczer Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 w makietach ładne drzewa to patyki albo "gąbczaste"
buczer Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 ta, nurt japoński, czym bardziej uwalone klejem tym ładniej :)
Tores Napisano 26 Luty 2009 Autor Napisano 26 Luty 2009 Dzięki za komentarze arev - zgadzam się co do nocnego, że powinny być prześwietlone ścianki ale do tej pory bazowałem na modelach robionych do wizek i szpar w nich nie ma a SSS raczej nie będę używał. Drzewka piękne ale muszę znaleźć kompromis pomiędzy szybkością a efektem peter_muler - witam w moim Wipie, piękne przykłady pokazałeś i makiet i drzew. Jeszcze daleko mi to tego ale będę się starał. Muszę tylko zacząć budować model od podstaw typowo jako makietę. Największy problem to odpowiednie tekstury. Muszę porobić jakieś dobre foty (szczególnie papieru). grigoriob - też myślałem o takich. Są proste i szybko się renderują. A tu przykład ostatniej makiety tylko nie wiem jeszcze w którą stronę pójść. Czy materiałami jak najbardziej przypominającymi rzeczywiste czy ich symulatorami.
RA Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 Świetne podłoże na ostatnim. :) + Bardzo ładne modele w pierwszym poście. Bitmapa zarysowań jest tajna/poufna?
!Ewert Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 super ostatni, ale jeszcze pracuj nad materiałem bo może wiecej wycisnąć :P No i te aa popraw
peter_f Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 Rewelacja te rendery. Cudne te mapki i światełko. Mógłbyś może trochę DOF-a dorzucić, bo tutaj akurat można z tym poszaleć ;) Pozdrawiam
Camel Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 Poszanować Twoje rendery! Raczej nie jak symulacja to jest jak normalny fotoreal, ale lepszy sampling się przyda. ;)
Tores Napisano 27 Luty 2009 Autor Napisano 27 Luty 2009 Na razie nie jadę z super jakością. Dopiero jak skompletuje wszystkie materiały i ustawię odpowiednio scenę to obiecuję że ją poprawię. Teraz postanowiłem zająć się jakimś konkretnym projektem i przelać go w postać makiety. Los padł na kompleks sportowy a konkretnie Gerald Ratner Athletics Center. Jest w nim w zasadzie wszystko co potrzebuję a dodatkowo duże wnętrza. Na razie przechodzę od ogółu do szczegółu i zacząłem od ogólnej prostej bryły. Brakuje jeszcze pewnych elementów z zewnątrz więc i rendery jeszcze nie najlepszej jakości. Jak je dopracuję to pokażą się takie jak należy.
MrMoonwalker Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 jakie zastosowanie maja takie renderowane makiety? serio pytam :)
Tores Napisano 27 Luty 2009 Autor Napisano 27 Luty 2009 MrMoonwalker - architekt na początku operuje bryłą i spokojnie mu to wystarcza. Taka makieta pozwala też uniknąć na początku wielu pytań inwestorów odnośnie materiałów użytych do jej wybudowania jeżeli dostanie wizki typu foto. Dodatkowo szybko można wprowadzić zmiany bez dodatkowych kosztów zanim zrobi się prawdziwą makietę.
hcpiter Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 (edytowane) he a mi sie wydawalo ze same wizualizacje wystarczaly zamiast makiet :D No ale czlowiek cale zyje w bledzie ;) bardzo ladnie te pierwsze :) Takie Petera_M :) Edytowane 27 Luty 2009 przez hcpiter
Loki Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 bardzo fajny materiał drewna, podziel się jak takie cudo robisz?
Tores Napisano 28 Luty 2009 Autor Napisano 28 Luty 2009 he a mi sie wydawalo ze same wizualizacje wystarczaly zamiast makiet No widzisz a u nas w firmie czasami i kilkadziesiąt tysięcy na makietę idzie po czym jest połowa w niej do wymiany. Loki - bierzesz aparat włączasz macro i masz co chcesz. Zawsze możesz posiłkować się na www.cgtextures.com
Destroyer Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 is nice ;) sliczny wychodzek aż by się chcaiło skorzystać :D
adam_m Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 Czadowy materiał drewna. A siedzisko nie jest za cienkie? Nie zarwie się? ;)
Kub@ Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 Naprawdę ładne rzeczy w tym wątku pokazujesz, renderki cieszą oczy.
kliment woroszyłow Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 zawsze sie zastanawiałem jakbym sie czuł gdybym wpadł... dzieki Tobie juz wiem :D WYMIATASZ!
Tores Napisano 25 Marzec 2009 Autor Napisano 25 Marzec 2009 (edytowane) Zaniedbałem ostatnio wątek więc dla odświeżenia tematu taka krótka 30sek animacja testowa. Nie jest to szczyt jaki osiągają inni ale taki mój wstępniak w ten świat. Chciałem się podszkolić w operowaniu kamerą i widzę już parę błędów jakie popełniłem. Mam nadzieję, że i wy mi pomożecie jakieś znaleźć, a które sam przeoczyłem. Link Pozdrawiam Edytowane 25 Marzec 2009 przez Tores
pionix Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Bardzo fajny model. Jakaś gigantyczna inwestycja która powstanie czy to tylko taka "koncepcja"?
rudylew Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 uuu...a animacji nie ściągnę... 10 x juz wykożystane :/
Tores Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 Dzięki za info. Nie spodziewałem się aż takiego ograniczenia na rapidshare. Udało mi się wrzucić film na VIMEO wiec zapraszam do obejrzenia i komentowania. Link pionix - no to narazie koncepcja na pewien konkurs
Ania Napisano 27 Marzec 2009 Napisano 27 Marzec 2009 Trochę niefajnie jak się kamera dość długi czas bokiem/tyłem przesuwa (mniej więcej od 0:7 do 0:17), chyba lepsze wrażenie dla widza jest jeśli kamera jedzie do przodu, w stronę budynku (teraz jest wrażenie jakby się szło tyłem) Sam model jest w porządku, ale poprzednie modele w tym wątku sprawiały wrażenie bardziej starannie wykonanych, było widać słoje drewna i sklejkę na bokach (ale być może to po prostu zła jakość filmu)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się