Skocz do zawartości

Scena 3D: Tomoto Super Agent


Desc

Rekomendowane odpowiedzi

Tomoto_Secret_Agent_web_pixel.jpg

 

Cześć!

 

Jestem tutaj nowy tak też Witam Wszystkich! Wrzucam swoją ostatnią prackę.Całość wykonana w maxie ,retusz w pe'esie.

 

Jak wam podchodzi taki arcik?

 

Pozdrawiam.

Desc

Edytowane przez tweety
dodanie miniaturki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Concept :

 

tom_2d.jpg

 

Concept color:

 

tom_2d_color.jpg

 

Render :

 

3d_czyste_small.jpg

 

Niestety pracka była jechana na szybko, jej słabą stroną

jest mała liczba milestonów - a raczej dokumentacji z toku prac.Z materiałów zródeł mam jeszcze tylko takie:

 

Zbrush - Tom's Head:

 

tomoto1.jpg

 

tomoto2.jpg

 

tomoto3.jpg

 

Concept - Police Robo:

 

police-robot-web.jpg

 

police-robot-web2.jpg

 

Concept - Photon Gun - Beta:

 

weapon-concept-art.jpg

 

 

... , Dzięki za pozytywny odzew ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, ciężko ocenić ile to zajęło ,ok 3 tygodni jak pamiętam, niestety z przerwami ,spadkami nastroju i weny , generalnie to pierwsza taka moja wysiedziana robota ,przeważnie zajmuje się robieniem rzeczy na szybko pod presją czasu i budżetu , dzięki kryzysowi mogłem sobie pozwolić na chwilę oddechu i żeby nie myśleć o codziennych sprawach usiadłem do Tom'a.

 

Założyłem ze musi sie wszystko zgadzać z konceptem , niestety siedzę w grafice do gier i tutaj przyszły ciężkie decyzje, przyzwyczajenie do uczciwego low poly , rigowania i postprodukcji tylko na silniku ,,vs'' sculping upozowanego sztywnego mesha postaci i triki grafiki renderowanej z postprocesem w wszechmogącym photoshopie.

Duza część czasu można powiedzieć była całkowicie zmarnowana na dylematy typu modelowanie makiety miasta której w ogóle nie widać na statyce , walki z wagami na meshu i reactorem morfowanych zmarszczek na rękawach które i tak przyszło zrobić w zbrushu, etc , etd.

W rezultacie pracka była zarzucona i leżała juz w koszu aż pewnego poranka postanowiłem zapomnieć o realtime , zrobić 3d przygotowane pod jeden rzut i nie mieć wyrzutów z powodu dziur w geometrii których i tak nie widać z perspektywy widza. Przez chwilę myślałem o animacji z Tomem jednak całkowicie sie to czasowo nie udało, to też był powód zbyt dokładnego przygotowania technicznie modeli i straty czasu.:)

 

Mam nadzieje ze z kolejnymi artami będzie lepiej , zaczynam juz pojmować różnicę miedzy grafiką lowpoli a materiałami pod rendering:).Na forum jest wiele prac które dają bardzo dużo do myślenia i nauki.

 

Dzięki raz jeszcze za pozytywne przyjęcie na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W "Concept color" masz fajną przestrzen, ktora sie nawet jeszcze w renderze zachowala, ale po finalnej obrobce plasko jakos i nie wciaga obrazek. Jak zaslaniam sobie te trzy swiatla przy metalowej łapie to jest lepiej, wiec chyba zbyt wiele wodotryskow (jak pisze dekiel), zawazylo na takim odbiorze. Przynajmniej na moim odbiorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm a mi się nie za bardzo podoba. Odstraszają mnie prace w których się wszystko świeci. Dla mnie to efekciarstwo. Owszem przykuwa spojrzenia i imponuje technicznie ale w sztuce nie o to chodzi. Jak dla mnie to przerost formy nad trescia.

Edytowane przez shi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie światła po lewej bym wywalił, przyciemnił. Wtedy przejście od ciemnego do jasnego by fajny kontraścik zrobiło i pracka by nabrała jeszcze bardziej głębi. Ale to jest świetna praca i sam chciałbym już tak wymiatać, co innego widzieć a co innego zrobić :). Pozdrawiam, ile już siedzisz w biznesie gier ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota, piękne koncepty i wykonanie. Troszkę nie leży mi ta kompozycja dzielona na dwa, szczególnie że jest zupełnie różna w kolorach co tylko podkreśla podział. Mogłyby być dwa różne obrazki z agentem w roli głównej. Ale może właśnie o to Ci chodziło. Postpro mistrzowskie. Śliczne te flary! Kompozycja nieteges ale i tak praca warta 5*****

No i graty fronta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem

Bardzo ciekawa ilustracja i widać dużo włożonej pracy. To co mi się nie podoba to brak wyczuwalnej głębi, podziału na plany. Przegiąłeś nieco z ilością detalu równomiernie rozłożonego po całym obrazku i z efektami. Przez to całość wydaje się płaska. Kolorowy szkic koncepcyjny jest pod tym względem dużo fajniejszy, widać zbudowaną przestrzeń.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:DDDD byla podobna scena w Toy Story! :)) Bardzo fajna praca, ale ze to na 3d to bym w zyciu nie pomyslal. Mam wrazenie, moze mylne, ze od Twojego szkicu kolorow do skonczonego obrazka szybsza droga wiodlaby chyba jednak przez 2d :> Tak czy inaczej liczy sie efekt koncowy, gratuluje fronta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na mnie odrobinę zbyt dużo się dzieje, zbyt chaotyczne i niespokojne, nie wiadomo gdzie zatrzymać wzrok. Przyciemniłabym niektóre obszary zostawiając w świetle np. samego agenta i te dwa roboty z prawej. Praca mogłaby zyskac jako całość kosztem kilku detali które by zniknęły w cieniu.

 

Oprócz tego scena bardzo fajna, masa detali, świetne wykonanie, pomysł też dobry. Gratuluję warsztatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać talent. Naprawdę ciekawe. Ja bym powiększył trochę bochatera żeby wydzielić pierwszy plan od drugiego. Wszystko wygląda trochę jak w stylu lat 20-30 XXw Paryskiej cyganerii. Lubię te klimaty, ale nigdy nie próbowałem naśladować.

Brawo za odwagę.

Serio Moskwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za ogólną atmosferę , nie zmieszaliście mnie z błotem , a to juz duzo:).Jak to często bywa zawsze do własnej roboty traci sie dystans , trzeba odetchnąć ,wyluzować, sam niewiem co mnie naszło z tym wylewem detalu ,obrazek próbowałem ciągnąć w stronę realistyki , finalnie wyszła lekka kreskówka , faktycznie głebi w tym nie ma , teraz to widzę , klucza kompozycji tez niebardzo , wszystko swieci :) jak na jarmarku.Ale skill up dzieki waszym uwagom.

 

Lubi ktoś film ,,Pijany Anioł" ? :)

 

Co do Moskwy - Ba.

 

Pozdrawiam.

Desc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności