Skocz do zawartości

Scena 3D: Sapper Rat


mookie

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No nareeeszcie :D

Poza tym ze nie ma dziurek w nosie (stylizacja itd - ok, ale jakos mnie to razi troche ) bardzo fajny. Masz zapewnione wszystkie fronty i mase "awesome-ow" na wszystkich blenderowych portalikach ;) Gratulacje nie tylko z powodu ukonczenia ale i swietnego efektu !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie to wygląda trochę ręka przepalona no ale jak widze słońce o poranku mocno daje ;) troche ten szczurek przytłacza ale to moze moje wrazenie ze jakby był troszke dalej to lepiej by sie to odczuło chociaz tak tez jest fajnie no i detal lepiej widac i kosmyki włosów każdy osobno :) Gratuluje ukonczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kakaku

Hehe też mysłałem, że zostawiłes:P Ale nie poprawiłeś tej agrafki co Ci powiedziałem... Nadal lata:D I za to ****

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super pracka, fajny pomysl, niestety brak dziurek nie umyka uwadze co widac zreszta po komentarzach a troche szkoda. Kadr troche ciasny, i shader sprezyny jakis dziwny, nie wiem czy malo sampli czy co ? Ale mimo wszystko mysle ze praca bardzo oryginalna i z pomyslem i zasluguje na 5* i tyle ode mnie dostajesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za kubel zimniej wody:) ale bardzo lubie Twoje prace(mycha na mikrofonie:)) za niekonwencionalna tematyke i wykonanie a tutaj cos mi wyjaktkowo niegra:).

Hmm moim zdaniem powiniennes sie zajac animacja to by Poza szczurka-saperka wygladala inaczej.Szkoda strasznie nieczytelna poza wyobrazmy sobie ze przedstawialo by sie go jako "sylwete" raczka zniknela tresc obrazka - zniknela.

Cien na cialku szczurka wyjasnia wiecej z tej pozy niz sama reka wyciagnieta do przodu wlasciwie niewidoczna.

Szkoda bo szczegolowosc modeli stylizacja i ogolnie pomysl jest na prawde super.Tylko ze tak powiem "Staging" zupelnie zwalony malo czytelna intencja bohatera.Bo jet ona czytelna z kontekstu i tytulu a mniej z obiektywnej rzeczy jakim jest obraz/render tzn. mam na mysli ze wiem o czym jest obrazek nie dlatego ze widze a dlatego ze wiem po tytule i ogolnej ikonografii.

pzdr.

Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz za co przepraszać - tak jak nie załamię się po Twoim poście, jak i nie uderzy mi woda sodowa do głowy po tych przychylnych opiniach. Z uwagami krytycznymi generalnie się zgadzam, wskazówki wykorzystam w kolejnych projektach.

 

Naprawdę dzięki za każdy komentarz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za komentarze! n-pigeon - próbowałem wyrenderować obrazek w jakimś buildzie pod 2.5, ale projekt notorycznie się wywracał. Szkoda, bo liczyłem na wykorzystanie nowego sposobu renderowania sierści (opcja bodajże Depth przy ustawieniach Spota), który wygląda naprawdę fajnie. Może kolejny projekt uda mi się już przemielić w nowej wersji Blendera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za komentarze! n-pigeon - próbowałem wyrenderować obrazek w jakimś buildzie pod 2.5, ale projekt notorycznie się wywracał. Szkoda, bo liczyłem na wykorzystanie nowego sposobu renderowania sierści (opcja bodajże Depth przy ustawieniach Spota), który wygląda naprawdę fajnie. Może kolejny projekt uda mi się już przemielić w nowej wersji Blendera.

 

No mogą być błędy przy imporcie, no ja własnie byłem ciekaw jak to będzie wyglądać z deep shadow maps (opcja deep o której mówisz, z tego co pisał brecht to jeszcze może mieć bugi) i nowym bumpem, ewentualnie GI, choć tak fajnie oświetliłeś że nie wiem czy to nie zepsuje klimatu.

 

Powodzenia przy następnym projekcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności