Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hmmm wygląda to trochę jakby szafa w ogóle nie była zmapowana.

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 295,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

remanent - ładne światło choć w miejscach przy halogenach trochę zbyt przejarane.

Kub@ - piękno w czystej postaci :)

cfaniak - całkiem pozytywnie.

mały królik - bardzo zacnie.

 

 

Jeszcze takie widoczki z peterem_f wydziergaliśmy.

 

99f1ff128f67b77b.jpg

 

74981737bfce9134.jpg

Napisano

Szkoda takiej chaty na imprezy.

Test dofa wypas. dywan że szczena spada ;)

Napisano

pioniks, bardzo udany doftest. Ale moze byś troche zmniejszył. No, i dał blooma z okna. Tak, szkoda tej chaty na imprezy, nie po to ta inwestycja, zgadzam sie z Toba Ewert :p

 

EDIT: Przyłączam się do preßentera o dywan i podłogę.

Napisano

O kurteczka! Nie no Pionix, zdradź jak ten dywan robiłeś, pokaż jakieśthumby map, siatkę, cokolwiek. Pięknie wyszło. Podłoga to z tych tekstur z 3dsa czy własna kombinacja? :)

 

Sz.

Napisano

Pressenter: Wydaje mi się że Pionix zrobił to na dispie ale sam jestem ciekaw :)

Przydałby się jakiś tutek ;)

Napisano

hmmm... tak patrząc na jakość dofa to i spoko. Ale biorąc pod uwagę poprawność to jest niepoprawnie :) przez niego trochę to jak domek dla lalek wygląda. Dodawany w PS? Mam jeszcze wrażenie, że po prawej stronie te coś drewniane u góry jest bardziej rozmyte, na dole mniej - jeśli to jest pod kątem prostym do podłogi to nie powinno tak być (przecież to ta sama odległość od kamery a różny dof) :D wybacz krytykę :) wizka jak najbardziej wypas.

Napisano

pionix dywan i obrazek - mistrz. Stawiam się za pressenterem ! Pokaż coś, zdradź coś !

Napisano

Łoł... Dzięki:D

 

Nie sądziłem, że dywan zrobi takie wrażenie. Nic specjalnego w nim nie ma zwykły displacement. Jutro postaram się wrzucić jakieś screeny.

DOF dodany z Photoshopie. Rzeczywiście na stoliku drewnianym po prawej coś się dzieje z nim niedobrego.

Tekstura podłogi to własny miks.

Edytowane przez pionix

Napisano

Dof dodawany w photoshopie nigdy nie działa dobrze jeżeli chodzi o rozmywanie krawędzi w innym stopniu niż tło na którym sie znajduje.

Napisano

Pionix: Niesamowite jak wyciągnąłeś te wizki! Dawno nie widziałem tak świetnie oddanego klimatu wnętrza, genialnie spójnego z zewnętrzem. BARDZO, BARDZO czuć klimat poranku! Aż chciałoby się tam wciągnąć owsiankę, i nawet masochistycznie obejrzeć Iwonkę S. w "kawie czy herbacie".

Chyba najlepszy klimatycznie interior!

Podłoga tyż fajna, ale faktycznie DOF trzeba naprawić.

Edytowane przez peter_f

Napisano

Pionix - fajne to ostatnie ujęcie, może programowo dofa poćwicz (znaczy w sofcie) do takiego ujecia zbyt duzo mocy nie zużyje procka, a może nastawy w PS-e troszke mniejsze.pozdro

Napisano

Bubu - fajny chrabąszcz, ale zawsze mnie zastanawiało jak z takimi kołami się skręca?

Napisano

Beetle jak dla mnie w fajnym stylu ;)

Edytowane przez Thunder

Napisano

Teapot racing. Nauka, a przy okazji zabawa :-P Dlaczego na pierwszym renderze zrobiło się takie odcięcie ? Wina HDRI ?

 

racingteapot5.jpg

 

racingteapot3.jpg

Napisano

Test exteriora z hdrką i pierwszej trawy 3d i tu problem czy lepiej rozmieszczac groundwizem czy ręcznie advanced painterem? Jakie macie sugestie? I czy elewacja w cieniu nie jest niedoświetlona?

 

01b.png

Napisano

cfaniak zawsze ciężko mi się patrzy na exteriory ze smołą w tle ;) ale chyba masz sporo przepaleń na dachu, drzwiach garażowych i schodach. Co do trawki to na dużej powierzchni najlepiej zasiać groundwizem bo zrobi to szybko i bezboleśnie. Ale jeśli chcesz większej kontroli nad tym co gdzie będzie rosnąć i zasadzać własnoręcznie jakieś lokalne kępki koniczyny czy dmuchawców to lepiej sobie popainterować.

Napisano

Pionix - ostatnie ujęcie top notch

Bubu - fajne studio, daj jeszcze lakier na beetla i sobie zapiszę

 

 

ode mnie jeszcze taka zabawa faderami w lightmixerze, dodałem lekki bloom i glare. czas renderu około 20h

light_study_by_nentamer.jpg

Napisano

jak zrobisz oś tilującej sie tekstury na srodku telewizora to wyjdzie ciekawie, teraz bałaganiarsko.

Napisano

Meble lewitują, a ich modele wołają o pomstę do nieba. A to w kwiatki co to jest, jakiś puff? :)

 

Sz.

Napisano

ola-f dzięki poprawie ;)

Szymonie meble lewitują bo.... nie zauważyłem :) a modele fakt trzeba je lepiej wymodelować a puff w kwiatki chciałbym aby był elementem wyróżniającym się z tego całego otoczenia.

 

Pozdrawiam Ваня

Napisano

pressenter, jlidesign - dzięki panowie, nie wiedziałem na który wariant się zdecydować, tak na marginesie klient wybrał pierwszy z lewej na dole.

 

jlidesign - biała podłoga zjawiskowa, ledwo zauważyłem podziały między płytami, ten lekki glow równie klimatyczny jak u Pionixa

Napisano

mniej tych różnic kolorystycznych na kazdych z barw faktury dywanika, ustaw tez vRay displacement zeby polaczyl te przerwy jakie displace robi na dywaniku. Ale łaadnie się postarałeś. Z tymi kolorami np czarny kwadracik moze miec nieco jasniejszych kolorów ale bez przesady bo tak to brzydko wygląda, niech by było delikatnie z tymi kolorami. :) :)

Napisano

Arev: troszkę mi mapowanie fotelika nie pasuje, ale poza tym całkiem fajnie, może tylko gumę opon bym przyciemnił. ;)

 

Jahred: nie za dużo tam kulek i nie mają za małej średnicy w tym Caboche? Troszkę zmniejsz disp dywanu i pofaluj go może lekko. :)

 

Sz.

Napisano

zasadnicza różnica w tym dywanie między Twoim jahred6 a pionixa jest w krawędziach. rzuć okiem na to jak u niego krawędzie dywanu są zrobione (lekko w dół pociągnięte żeby ukryć fakt że to plane i zasymulować grubość dywanu)

 

Mapkę displace można by zagęścić u ciebie tak poza tym fajnie. Fajnie to szkło wyszło.

Napisano

hey pressenter, pobawiłem się Twoim renderem. Daj znać to usunę.

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

Moje są prosto z maxa, bez PSa. ;)

 

Ogólnie może być, ale za duża aberacja, i za zielono, co szczególnie na szybach Ci wypłynęło. Jeśli miałbym to obrabiać to bardziej bym szedł chyba w tym kierunku:

 

55335717.jpg

 

, ale dzięki za sugestię. :)

 

Sz.

Napisano

Nie no kurcze Preßenter ( ;)) ) pierwsze bylo ladniejsze, ale to w jaka strone bys szedl tez jest fajne.. w sumie strasznie podobać mi się test hadeerek.

Napisano
pierwsze bylo ladniejsze

 

I takie będzie w efekcie końcowym. Normalnie raczej unikam PSa, wszelkie duperelki związane z kontrastem robię przy użyciu curvsów w VFB. Generalnie staram się nie korzystać z uzupełnień w PSie, staram się aby render końcowy wymagał jak najmniej pracy, co ma swoje plusy. ;)

 

Sz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności