Napisano 5 Sierpień 201014 l remanent - ładne światło choć w miejscach przy halogenach trochę zbyt przejarane. Kub@ - piękno w czystej postaci :) cfaniak - całkiem pozytywnie. mały królik - bardzo zacnie. Jeszcze takie widoczki z peterem_f wydziergaliśmy.
Napisano 5 Sierpień 201014 l Szkoda takiej chaty na imprezy. Test dofa wypas. dywan że szczena spada ;)
Napisano 5 Sierpień 201014 l pioniks, bardzo udany doftest. Ale moze byś troche zmniejszył. No, i dał blooma z okna. Tak, szkoda tej chaty na imprezy, nie po to ta inwestycja, zgadzam sie z Toba Ewert :p EDIT: Przyłączam się do preßentera o dywan i podłogę.
Napisano 5 Sierpień 201014 l O kurteczka! Nie no Pionix, zdradź jak ten dywan robiłeś, pokaż jakieśthumby map, siatkę, cokolwiek. Pięknie wyszło. Podłoga to z tych tekstur z 3dsa czy własna kombinacja? :) Sz.
Napisano 5 Sierpień 201014 l Pressenter: Wydaje mi się że Pionix zrobił to na dispie ale sam jestem ciekaw :) Przydałby się jakiś tutek ;)
Napisano 5 Sierpień 201014 l hmmm... tak patrząc na jakość dofa to i spoko. Ale biorąc pod uwagę poprawność to jest niepoprawnie :) przez niego trochę to jak domek dla lalek wygląda. Dodawany w PS? Mam jeszcze wrażenie, że po prawej stronie te coś drewniane u góry jest bardziej rozmyte, na dole mniej - jeśli to jest pod kątem prostym do podłogi to nie powinno tak być (przecież to ta sama odległość od kamery a różny dof) :D wybacz krytykę :) wizka jak najbardziej wypas.
Napisano 5 Sierpień 201014 l pionix dywan i obrazek - mistrz. Stawiam się za pressenterem ! Pokaż coś, zdradź coś !
Napisano 5 Sierpień 201014 l Łoł... Dzięki:D Nie sądziłem, że dywan zrobi takie wrażenie. Nic specjalnego w nim nie ma zwykły displacement. Jutro postaram się wrzucić jakieś screeny. DOF dodany z Photoshopie. Rzeczywiście na stoliku drewnianym po prawej coś się dzieje z nim niedobrego. Tekstura podłogi to własny miks. Edytowane 5 Sierpień 201014 l przez pionix
Napisano 5 Sierpień 201014 l Dof dodawany w photoshopie nigdy nie działa dobrze jeżeli chodzi o rozmywanie krawędzi w innym stopniu niż tło na którym sie znajduje.
Napisano 6 Sierpień 201014 l Pionix: Niesamowite jak wyciągnąłeś te wizki! Dawno nie widziałem tak świetnie oddanego klimatu wnętrza, genialnie spójnego z zewnętrzem. BARDZO, BARDZO czuć klimat poranku! Aż chciałoby się tam wciągnąć owsiankę, i nawet masochistycznie obejrzeć Iwonkę S. w "kawie czy herbacie". Chyba najlepszy klimatycznie interior! Podłoga tyż fajna, ale faktycznie DOF trzeba naprawić. Edytowane 6 Sierpień 201014 l przez peter_f
Napisano 6 Sierpień 201014 l Pionix - fajne to ostatnie ujęcie, może programowo dofa poćwicz (znaczy w sofcie) do takiego ujecia zbyt duzo mocy nie zużyje procka, a może nastawy w PS-e troszke mniejsze.pozdro
Napisano 6 Sierpień 201014 l Bubu - świetnie to wygląda :) kozioo - fajna grafika z tego się zrobiła. Wywiązuję się z obietnicy i na szybko skleciłem co-nieco na temat dywanu: http://images8.fotosik.pl/415/c2f0ed0c02974ba4.jpg
Napisano 6 Sierpień 201014 l Bubu - fajny chrabąszcz, ale zawsze mnie zastanawiało jak z takimi kołami się skręca?
Napisano 6 Sierpień 201014 l Beetle jak dla mnie w fajnym stylu ;) Edytowane 6 Sierpień 201014 l przez Thunder
Napisano 6 Sierpień 201014 l Teapot racing. Nauka, a przy okazji zabawa :-P Dlaczego na pierwszym renderze zrobiło się takie odcięcie ? Wina HDRI ?
Napisano 6 Sierpień 201014 l Test exteriora z hdrką i pierwszej trawy 3d i tu problem czy lepiej rozmieszczac groundwizem czy ręcznie advanced painterem? Jakie macie sugestie? I czy elewacja w cieniu nie jest niedoświetlona?
Napisano 7 Sierpień 201014 l cfaniak zawsze ciężko mi się patrzy na exteriory ze smołą w tle ;) ale chyba masz sporo przepaleń na dachu, drzwiach garażowych i schodach. Co do trawki to na dużej powierzchni najlepiej zasiać groundwizem bo zrobi to szybko i bezboleśnie. Ale jeśli chcesz większej kontroli nad tym co gdzie będzie rosnąć i zasadzać własnoręcznie jakieś lokalne kępki koniczyny czy dmuchawców to lepiej sobie popainterować.
Napisano 7 Sierpień 201014 l Pionix - ostatnie ujęcie top notch Bubu - fajne studio, daj jeszcze lakier na beetla i sobie zapiszę ode mnie jeszcze taka zabawa faderami w lightmixerze, dodałem lekki bloom i glare. czas renderu około 20h
Napisano 7 Sierpień 201014 l Nono, pierwsze i drugie ujęcie bardzo mi się podoba, reszta też całkiem przyjemna. ;) Sz.
Napisano 7 Sierpień 201014 l jak zrobisz oś tilującej sie tekstury na srodku telewizora to wyjdzie ciekawie, teraz bałaganiarsko.
Napisano 7 Sierpień 201014 l Meble lewitują, a ich modele wołają o pomstę do nieba. A to w kwiatki co to jest, jakiś puff? :) Sz.
Napisano 7 Sierpień 201014 l ola-f dzięki poprawie ;) Szymonie meble lewitują bo.... nie zauważyłem :) a modele fakt trzeba je lepiej wymodelować a puff w kwiatki chciałbym aby był elementem wyróżniającym się z tego całego otoczenia. Pozdrawiam Ваня
Napisano 7 Sierpień 201014 l pressenter, jlidesign - dzięki panowie, nie wiedziałem na który wariant się zdecydować, tak na marginesie klient wybrał pierwszy z lewej na dole. jlidesign - biała podłoga zjawiskowa, ledwo zauważyłem podziały między płytami, ten lekki glow równie klimatyczny jak u Pionixa
Napisano 7 Sierpień 201014 l http://img237.imageshack.us/img237/853/54794138.jpg Aktualnie ciapram tekstury, choć parę pierdoł muszę jeszcze domodelować.
Napisano 7 Sierpień 201014 l Takie tam, test dywanika - starałem się go zrobić jak ten pionixa :-) Gorzej wyszedł ale się starałem ! Uploaded with ImageShack.us
Napisano 7 Sierpień 201014 l mniej tych różnic kolorystycznych na kazdych z barw faktury dywanika, ustaw tez vRay displacement zeby polaczyl te przerwy jakie displace robi na dywaniku. Ale łaadnie się postarałeś. Z tymi kolorami np czarny kwadracik moze miec nieco jasniejszych kolorów ale bez przesady bo tak to brzydko wygląda, niech by było delikatnie z tymi kolorami. :) :)
Napisano 7 Sierpień 201014 l Arev: troszkę mi mapowanie fotelika nie pasuje, ale poza tym całkiem fajnie, może tylko gumę opon bym przyciemnił. ;) Jahred: nie za dużo tam kulek i nie mają za małej średnicy w tym Caboche? Troszkę zmniejsz disp dywanu i pofaluj go może lekko. :) Sz.
Napisano 7 Sierpień 201014 l dywan jest w porządku, może troszke wyższy powinien być disp, delikatnie, ale za to reflect drewna stolika jest brzydki bardzo
Napisano 7 Sierpień 201014 l zasadnicza różnica w tym dywanie między Twoim jahred6 a pionixa jest w krawędziach. rzuć okiem na to jak u niego krawędzie dywanu są zrobione (lekko w dół pociągnięte żeby ukryć fakt że to plane i zasymulować grubość dywanu) Mapkę displace można by zagęścić u ciebie tak poza tym fajnie. Fajnie to szkło wyszło.
Napisano 7 Sierpień 201014 l hey pressenter, pobawiłem się Twoim renderem. Daj znać to usunę. Edytowane 7 Sierpień 201014 l przez Bonifatz
Napisano 7 Sierpień 201014 l Moje są prosto z maxa, bez PSa. ;) Ogólnie może być, ale za duża aberacja, i za zielono, co szczególnie na szybach Ci wypłynęło. Jeśli miałbym to obrabiać to bardziej bym szedł chyba w tym kierunku: , ale dzięki za sugestię. :) Sz.
Napisano 7 Sierpień 201014 l Nie no kurcze Preßenter ( ;)) ) pierwsze bylo ladniejsze, ale to w jaka strone bys szedl tez jest fajne.. w sumie strasznie podobać mi się test hadeerek.
Napisano 7 Sierpień 201014 l pierwsze bylo ladniejsze I takie będzie w efekcie końcowym. Normalnie raczej unikam PSa, wszelkie duperelki związane z kontrastem robię przy użyciu curvsów w VFB. Generalnie staram się nie korzystać z uzupełnień w PSie, staram się aby render końcowy wymagał jak najmniej pracy, co ma swoje plusy. ;) Sz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto