Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

remanent - ładne światło choć w miejscach przy halogenach trochę zbyt przejarane.

Kub@ - piękno w czystej postaci :)

cfaniak - całkiem pozytywnie.

mały królik - bardzo zacnie.

 

 

Jeszcze takie widoczki z peterem_f wydziergaliśmy.

 

99f1ff128f67b77b.jpg

 

74981737bfce9134.jpg

Napisano

pioniks, bardzo udany doftest. Ale moze byś troche zmniejszył. No, i dał blooma z okna. Tak, szkoda tej chaty na imprezy, nie po to ta inwestycja, zgadzam sie z Toba Ewert :p

 

EDIT: Przyłączam się do preßentera o dywan i podłogę.

Napisano

O kurteczka! Nie no Pionix, zdradź jak ten dywan robiłeś, pokaż jakieśthumby map, siatkę, cokolwiek. Pięknie wyszło. Podłoga to z tych tekstur z 3dsa czy własna kombinacja? :)

 

Sz.

Napisano

hmmm... tak patrząc na jakość dofa to i spoko. Ale biorąc pod uwagę poprawność to jest niepoprawnie :) przez niego trochę to jak domek dla lalek wygląda. Dodawany w PS? Mam jeszcze wrażenie, że po prawej stronie te coś drewniane u góry jest bardziej rozmyte, na dole mniej - jeśli to jest pod kątem prostym do podłogi to nie powinno tak być (przecież to ta sama odległość od kamery a różny dof) :D wybacz krytykę :) wizka jak najbardziej wypas.

Napisano (edytowane)

Łoł... Dzięki:D

 

Nie sądziłem, że dywan zrobi takie wrażenie. Nic specjalnego w nim nie ma zwykły displacement. Jutro postaram się wrzucić jakieś screeny.

DOF dodany z Photoshopie. Rzeczywiście na stoliku drewnianym po prawej coś się dzieje z nim niedobrego.

Tekstura podłogi to własny miks.

Edytowane przez pionix
  • Like 1
Napisano

Dof dodawany w photoshopie nigdy nie działa dobrze jeżeli chodzi o rozmywanie krawędzi w innym stopniu niż tło na którym sie znajduje.

Napisano (edytowane)

Pionix: Niesamowite jak wyciągnąłeś te wizki! Dawno nie widziałem tak świetnie oddanego klimatu wnętrza, genialnie spójnego z zewnętrzem. BARDZO, BARDZO czuć klimat poranku! Aż chciałoby się tam wciągnąć owsiankę, i nawet masochistycznie obejrzeć Iwonkę S. w "kawie czy herbacie".

Chyba najlepszy klimatycznie interior!

Podłoga tyż fajna, ale faktycznie DOF trzeba naprawić.

Edytowane przez peter_f
Napisano

Pionix - fajne to ostatnie ujęcie, może programowo dofa poćwicz (znaczy w sofcie) do takiego ujecia zbyt duzo mocy nie zużyje procka, a może nastawy w PS-e troszke mniejsze.pozdro

Napisano

Test exteriora z hdrką i pierwszej trawy 3d i tu problem czy lepiej rozmieszczac groundwizem czy ręcznie advanced painterem? Jakie macie sugestie? I czy elewacja w cieniu nie jest niedoświetlona?

 

01b.png

Napisano

cfaniak zawsze ciężko mi się patrzy na exteriory ze smołą w tle ;) ale chyba masz sporo przepaleń na dachu, drzwiach garażowych i schodach. Co do trawki to na dużej powierzchni najlepiej zasiać groundwizem bo zrobi to szybko i bezboleśnie. Ale jeśli chcesz większej kontroli nad tym co gdzie będzie rosnąć i zasadzać własnoręcznie jakieś lokalne kępki koniczyny czy dmuchawców to lepiej sobie popainterować.

Napisano

Pionix - ostatnie ujęcie top notch

Bubu - fajne studio, daj jeszcze lakier na beetla i sobie zapiszę

 

 

ode mnie jeszcze taka zabawa faderami w lightmixerze, dodałem lekki bloom i glare. czas renderu około 20h

light_study_by_nentamer.jpg

Napisano

ola-f dzięki poprawie ;)

Szymonie meble lewitują bo.... nie zauważyłem :) a modele fakt trzeba je lepiej wymodelować a puff w kwiatki chciałbym aby był elementem wyróżniającym się z tego całego otoczenia.

 

Pozdrawiam Ваня

Napisano

pressenter, jlidesign - dzięki panowie, nie wiedziałem na który wariant się zdecydować, tak na marginesie klient wybrał pierwszy z lewej na dole.

 

jlidesign - biała podłoga zjawiskowa, ledwo zauważyłem podziały między płytami, ten lekki glow równie klimatyczny jak u Pionixa

Napisano

mniej tych różnic kolorystycznych na kazdych z barw faktury dywanika, ustaw tez vRay displacement zeby polaczyl te przerwy jakie displace robi na dywaniku. Ale łaadnie się postarałeś. Z tymi kolorami np czarny kwadracik moze miec nieco jasniejszych kolorów ale bez przesady bo tak to brzydko wygląda, niech by było delikatnie z tymi kolorami. :) :)

Napisano

Arev: troszkę mi mapowanie fotelika nie pasuje, ale poza tym całkiem fajnie, może tylko gumę opon bym przyciemnił. ;)

 

Jahred: nie za dużo tam kulek i nie mają za małej średnicy w tym Caboche? Troszkę zmniejsz disp dywanu i pofaluj go może lekko. :)

 

Sz.

Napisano

zasadnicza różnica w tym dywanie między Twoim jahred6 a pionixa jest w krawędziach. rzuć okiem na to jak u niego krawędzie dywanu są zrobione (lekko w dół pociągnięte żeby ukryć fakt że to plane i zasymulować grubość dywanu)

 

Mapkę displace można by zagęścić u ciebie tak poza tym fajnie. Fajnie to szkło wyszło.

Napisano

Moje są prosto z maxa, bez PSa. ;)

 

Ogólnie może być, ale za duża aberacja, i za zielono, co szczególnie na szybach Ci wypłynęło. Jeśli miałbym to obrabiać to bardziej bym szedł chyba w tym kierunku:

 

55335717.jpg

 

, ale dzięki za sugestię. :)

 

Sz.

Napisano

Nie no kurcze Preßenter ( ;)) ) pierwsze bylo ladniejsze, ale to w jaka strone bys szedl tez jest fajne.. w sumie strasznie podobać mi się test hadeerek.

Napisano
pierwsze bylo ladniejsze

 

I takie będzie w efekcie końcowym. Normalnie raczej unikam PSa, wszelkie duperelki związane z kontrastem robię przy użyciu curvsów w VFB. Generalnie staram się nie korzystać z uzupełnień w PSie, staram się aby render końcowy wymagał jak najmniej pracy, co ma swoje plusy. ;)

 

Sz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności