Stachu Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 ale chaszcze, widać właściciel od dawna chyba nie zagladał na swoją działke :) sorki ale dla mnie trochę nadużycie tego całego igrass:P bbandi, to różowe jest dziwne, i tło lepiej jakoś "zneutralizuj", bo te kolory bardziej się rzucają w oczy niż samochód na pierwszym planie. może coś w ten deseń? http://1.bp.blogspot.com/_2_2_6nVcbn0/TPaoevPmigI/AAAAAAAAAPM/SoEJzjefkBg/s1600/needforspeedundergroundw.jpg co o tym myślicie?
maciek.m Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 @Stachu Teraz wyglada naprawde fajnie :) podloze bardzo mi sie podoba. jedyne co bym poprawil to rozmyl linie choryzontu. ale to kto jak lubi.
bbandi Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 Stachu -thx, viper zacny Smoku - początkowo myślałem że to ZSRR, ale teraz widzę że to znaczek mustanga:), wygląda ciekawie.
Thunder Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 Stachu: super, podłoże mi się najbardziej podoba Smoku: znaczek już jest, teraz tylko fura ;)
Berger Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 Ułożyłem całkiem nowe studio dla Mercedesa, tym razem nieco kładąc nacisk na jego prostotę:
maciek.m Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 To teraz ja troche ponazekam :P Wedlog mnie dolna listwa za bardzo oswietlona, bije po oczach. Ostre zakonczenie swiatla na tyle tez mi jakos nie pasuje. I jeszcze szyby tak dziwnie wyglada pasek czarnego zupelnie a potem gradient. Ale reszta bardzo fajnie. Jeszcze jakas mini poswiata za uatkiem i bedzie fajnie.
Touch Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 Wyszedł trochę jak wycięty z papieru:) Płasko jest. Pokaż może jeszcze z lekkiego kąta przy tym oświetleniu. Pozdr
cfaniak Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 Fajne samochody dłubiecie, szkoda że nie mam kiedy takiego modelowania się nauczyć. Tymczasem jednodniowy wucecik.
Sroka8888 Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 Test wnętrza domku którego już tu pokazywałem:
aknochaco Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 cfaniak: Odbicie w lustrze coś nie bardzo ;) poza tym te rolety jakoś tak nierealistycznie się układają.
maciek.m Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 Tyl autka juz fajnie wyglada. Nie wiem czy na tej dolnej listwie przy kolach sa jakies przetloczenia czy tak swiatlo sie tam konczy? I okna nie wiem czy dodajesz ten refleks w szopie jak tak to wez go przezuc nad warstwe z krzywymi zeby ten refleks gladko przechodzil w czarny bo teraz jest skontrastowany i sie urywa pod koniec. I moze lekko kółka powiekszyc?:) i lekkie rozjasnienie za uatem bo szyba przednia i tylnia znika:)
Touch Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 cfaniak, wymień roletę i popracuj nad shaderem kafli na podłodze i będzie miodzio. Bardzo fajne światło. Pozdr
mowo Napisano 4 Lipiec 2011 Napisano 4 Lipiec 2011 Berger-modelujesz bardzo precyzyjne i bardzo mi się to podoba, ale mam wrażenie że tylne nadkole ma kopnięty łuk oraz zgadzam się z mackiem.m że dolna listwa jest zbyt mocno oświetlona jak przymknę oczy to wychodzi na pierwszy plan. Nie wiem czym świecisz ale nadużywasz bieli te gradienty wychodzą dość sztucznie.
MRmike Napisano 4 Lipiec 2011 Napisano 4 Lipiec 2011 Koniec pracy. Dodalem co mialem dodac czyli swiatla. Szafki pofalowane bo w sumie mialy takie byc. Jeszcze beda moze ujecia z bliska. Co myslicie o tym?
voyager Napisano 4 Lipiec 2011 Napisano 4 Lipiec 2011 MRmike - u mnie za bardzo kontrastowe, na jeszcze gorszych matrycach i w druku w ciemnych miejscach nic nie będzie widać. Pokażesz wersję bez szopa?
Dynamico Napisano 4 Lipiec 2011 Napisano 4 Lipiec 2011 MRmike - klosz lampy wiszącej odbija się w oknie jak gdyby był zrobiony z czarnego materiału a jest biały. A dodatkowo na to nakłada się odbicie samego światła. Wygląda to dosyć nienaturalnie.
MRmike Napisano 4 Lipiec 2011 Napisano 4 Lipiec 2011 voyager: Chyba rzeczywiscie troche przesadzilem z kontrastem. Prosze wersje bez szopa Dynamico: wlasnie z tym mam problem. Za oknem stoi czarny plane i to jest moze wina tego ze w odbiciu wyglada jakby klosz byl czarny, lecz nie wiem dlaczego odbija mi sie tez swiatlo ;/ w dodatku swiatlo jeszcze krzywo ustawione jak tak teraz patrze ;D Chce zeby za oknem stal czarny plane gdyz jak dam jakis widok za okno wyglada to bardzo nienaturalnie. Moze masz jakies rady ?
voyager Napisano 4 Lipiec 2011 Napisano 4 Lipiec 2011 I o to chodzi. Wyszło sporo detalu w cieniach, można tylko podbić jasne miejsca, render nabierze kontrastu a nic nie zniknie.
cfaniak Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 MRmike ja bym trochę ocieplił ściany, no i tekstura kanapy i podłogi mogłaby być lepszej jakości (tiling na kanapie rzuca się w oczy) A ja wrzucę efekt kombinowania w szopie, w przerwie od dłubania kuchni, co by odpocząć od klepania tradycyjnych kolorowych wizek. EDIT: no i gdzieś mi tło wcieło :/
Dynamico Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 (edytowane) No na tym stole to herbata by się wylała. I jednak sztuka budowlana mówi, żeby panel, klepki itp. kłaść w kierunku okna a nie w poprzek. Architekci też powinni o tym pamiętać. No i wyciąg też wisi nad "niczym" a powinien nad kuchenką. Edytowane 6 Lipiec 2011 przez Dynamico
cfaniak Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 No na tym stole to herbata by się wylała. I jednak sztuka budowlana mówi, żeby panel, klepki itp. kłaść w kierunku okna a nie w poprzek. Architekci też powinni o tym pamiętać. No i wyciąg też wisi nad "niczym" a powinien nad kuchenką. Dzięki za info o panelach, nie wiedziałem. Natomiast wyciąg znajduje się nad płytką tylko ujęcie niefortunne i nie widać, blat na nóżkach można przesunąć nad wyspę, wtedy płytka jest schowana.
Loki Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 cfaniak - za dużo aberracji, ale ogólnie fajne, pokazał byś plik czysty z renderera? o AA nie piszę, bo zakładam, że renderowane na mocno testowych ustawieniach. Jakie GI?
cfaniak Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 cfaniak - za dużo aberracji, ale ogólnie fajne, pokazał byś plik czysty z renderera? o AA nie piszę, bo zakładam, że renderowane na mocno testowych ustawieniach. Jakie GI? Rzeczywiście ta aberracja mną zawładnęła za mocno, ustawienia tak jak wspomniałeś testowe do podglądu, GI to IR+LC, a w miniaturce czysty render.
ZeNzO Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 Hę... Wyszło tak sobie, więc pytam co można by dodać/zmienić/poprawić/odjąć...? Tło dodać muszę i zmienić wodę bo jest 'jałowa'. Ale coś poza tym?
chudy Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 rozchodzące się kręgi na wodzie są za małe, powinny być zdecydowanie większe, może większy specular na źbłach też mógłby sporo wnieść, ale ogólnie bardzo przyjemny obrazek cfaniak- prawdę mówiąc wersja bez postpro duuużo lepsza. może lekko tylko rozjaśnić i kontrastu trochę dodać i będzie miód.
le_chu Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 (edytowane) Renderki wykonane na konkurs wnętrzarski, koncepcja koleżanki ze studia :) Na drugim renderze po lewej stronie pojawił się jakiś plankton, pojęcia nie mam skąd przyszedł ale nie było czasu na poprawki. Czas wykonania całości to jakiś dzień bez spania, znaczna większość modeli nie moja. Edytowane 7 Lipiec 2011 przez le_chu
GRiPi Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Może nie ma tu za dużo renderowania, ale jest jest work in progress i zdjęcie for fun ;) To pierwsze zdjęcie mojego projektu - karoserii bolidu wyścigowego RT02. Za całość odpowiada grupa 40 doświadczonych inżynierów z Politechniki Wrocławskiej - PWR Racing Team. Karoseria projektowana w Aliasie. Możecie śledzić nas na facebooku! http://www.facebook.com/PWRRacingTeam
mirach Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 zmien filtrowanie AA bo bardzo rozmazane wyglada. Swietny projekt, gratuluje udzialu w czyms takim :)
ZeNzO Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Zastanawia mnie jak Wy robicie te chlebki i tym podobne pie*dółki (pardą). Czy jest możliwość obaczenia siatki i małego explain'a?
cfaniak Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Zastanawia mnie jak Wy robicie te chlebki i tym podobne pie*dółki (pardą). Czy jest możliwość obaczenia siatki i małego explain'a? Na moje oko to któraś płyta Everów.
chudy Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 hehehe, ale posadziłeś tą Celice :P ładnie wyszło.
Bubu Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Bo na zwyklych laczkach to troszke pokracznie wygladala ;)
Camel Napisano 10 Lipiec 2011 Napisano 10 Lipiec 2011 (edytowane) co to za obiekt? :) edit: a w ogóle to moim zdaniem przydałby się DOFPro , co o tym sądzisz? Edytowane 10 Lipiec 2011 przez Camel
Pionier Napisano 10 Lipiec 2011 Napisano 10 Lipiec 2011 hej, ode mnie takie ubranko ktore jakis czas temu zrobilem do pewnego projektu, Od gory: dwa rendery testowe i na koncu obrazek finalny. Model dzieciaka zrobil Klicek, ja zrobilem ubranie plus texturowanie/shadery/swiatlo i render calosci lacznie z przygotowaniem pliku do retuszu ktorym zajal sie MisiekHC i Hejz. info: Piece created for Designers Against Child Slavery exhibition that will take place in August in NYC http://www.dacsunited.com/ Agency: Ars Thanea Design Director: Peter Jaworowski Lead 3D Artist: Piotr Kolus Character Modeler: Marcin Klicki Digital Artists: Michal Dziekan, Peter Jaworowski pare closupow: http://www.behance.net/gallery/Designers-Against-Child-Slavery-Soul-Slavery/1758862 hope you like it :) pozdro, pionier
bolitic Napisano 10 Lipiec 2011 Napisano 10 Lipiec 2011 mega - szkoda że na finalnym obrazku detale z ubrania trochę są mało wyeksponowane, bo są po prostu cudne. Mógłbyś zdradzić coś o materiale dżinsów?
cfaniak Napisano 10 Lipiec 2011 Napisano 10 Lipiec 2011 Bardzo fajnie wygląda, jak dla mnie same rendery 3d są fajniejsze niż finalny obrazek.
maciek_maciek Napisano 11 Lipiec 2011 Napisano 11 Lipiec 2011 (edytowane) co prawda nie max tylko rhino/vray/ps Edytowane 11 Lipiec 2011 przez maciek_maciek
Camel Napisano 12 Lipiec 2011 Napisano 12 Lipiec 2011 i trochę łomograficzny styl ... Czyli ten pomarańcz, fiolet, te aberracje, ach. Może bardziej czystą formę byś pokazał.
Loki Napisano 12 Lipiec 2011 Napisano 12 Lipiec 2011 cfaniak - fajne, ale na 1 za nisko horyzont w widoku za oknem.
Rekomendowane odpowiedzi