Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

ale chaszcze, widać właściciel od dawna chyba nie zagladał na swoją działke :)

sorki ale dla mnie trochę nadużycie tego całego igrass:P

 

bbandi, to różowe jest dziwne, i tło lepiej jakoś "zneutralizuj", bo te kolory bardziej się rzucają w oczy niż samochód na pierwszym planie. może coś w ten deseń? http://1.bp.blogspot.com/_2_2_6nVcbn0/TPaoevPmigI/AAAAAAAAAPM/SoEJzjefkBg/s1600/needforspeedundergroundw.jpg

 

co o tym myślicie?

renderhtz.jpg

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To teraz ja troche ponazekam :P Wedlog mnie dolna listwa za bardzo oswietlona, bije po oczach. Ostre zakonczenie swiatla na tyle tez mi jakos nie pasuje. I jeszcze szyby tak dziwnie wyglada pasek czarnego zupelnie a potem gradient. Ale reszta bardzo fajnie. Jeszcze jakas mini poswiata za uatkiem i bedzie fajnie.

Napisano

Wyszedł trochę jak wycięty z papieru:) Płasko jest. Pokaż może jeszcze z lekkiego kąta przy tym oświetleniu.

 

Pozdr

Napisano

Tyl autka juz fajnie wyglada. Nie wiem czy na tej dolnej listwie przy kolach sa jakies przetloczenia czy tak swiatlo sie tam konczy? I okna nie wiem czy dodajesz ten refleks w szopie jak tak to wez go przezuc nad warstwe z krzywymi zeby ten refleks gladko przechodzil w czarny bo teraz jest skontrastowany i sie urywa pod koniec. I moze lekko kółka powiekszyc?:) i lekkie rozjasnienie za uatem bo szyba przednia i tylnia znika:)

Napisano

Berger-modelujesz bardzo precyzyjne i bardzo mi się to podoba, ale mam wrażenie że tylne nadkole ma kopnięty łuk oraz zgadzam się z mackiem.m że dolna listwa jest zbyt mocno oświetlona jak przymknę oczy to wychodzi na pierwszy plan.

Nie wiem czym świecisz ale nadużywasz bieli te gradienty wychodzą dość sztucznie.

Napisano

Koniec pracy. Dodalem co mialem dodac czyli swiatla. Szafki pofalowane bo w sumie mialy takie byc. Jeszcze beda moze ujecia z bliska. Co myslicie o tym?

 

57519pokoj+444-maly.jpg

Napisano

MRmike - u mnie za bardzo kontrastowe, na jeszcze gorszych matrycach i w druku w ciemnych miejscach nic nie będzie widać. Pokażesz wersję bez szopa?

Napisano

MRmike - klosz lampy wiszącej odbija się w oknie jak gdyby był zrobiony z czarnego materiału a jest biały. A dodatkowo na to nakłada się odbicie samego światła. Wygląda to dosyć nienaturalnie.

Napisano

voyager: Chyba rzeczywiscie troche przesadzilem z kontrastem. Prosze wersje bez szopa

57543pokoj+4-maly.jpg

 

 

Dynamico: wlasnie z tym mam problem. Za oknem stoi czarny plane i to jest moze wina tego ze w odbiciu wyglada jakby klosz byl czarny, lecz nie wiem dlaczego odbija mi sie tez swiatlo ;/ w dodatku swiatlo jeszcze krzywo ustawione jak tak teraz patrze ;D Chce zeby za oknem stal czarny plane gdyz jak dam jakis widok za okno wyglada to bardzo nienaturalnie. Moze masz jakies rady ?

Napisano

MRmike ja bym trochę ocieplił ściany, no i tekstura kanapy i podłogi mogłaby być lepszej jakości (tiling na kanapie rzuca się w oczy)

 

A ja wrzucę efekt kombinowania w szopie, w przerwie od dłubania kuchni, co by odpocząć od klepania tradycyjnych kolorowych wizek.

 

EDIT: no i gdzieś mi tło wcieło :/

 

test04ps.png

Napisano (edytowane)

No na tym stole to herbata by się wylała. I jednak sztuka budowlana mówi, żeby panel, klepki itp. kłaść w kierunku okna a nie w poprzek. Architekci też powinni o tym pamiętać. No i wyciąg też wisi nad "niczym" a powinien nad kuchenką.

Edytowane przez Dynamico
Napisano
No na tym stole to herbata by się wylała. I jednak sztuka budowlana mówi, żeby panel, klepki itp. kłaść w kierunku okna a nie w poprzek. Architekci też powinni o tym pamiętać. No i wyciąg też wisi nad "niczym" a powinien nad kuchenką.

 

Dzięki za info o panelach, nie wiedziałem. Natomiast wyciąg znajduje się nad płytką tylko ujęcie niefortunne i nie widać, blat na nóżkach można przesunąć nad wyspę, wtedy płytka jest schowana.

Napisano

cfaniak - za dużo aberracji, ale ogólnie fajne, pokazał byś plik czysty z renderera?

 

o AA nie piszę, bo zakładam, że renderowane na mocno testowych ustawieniach.

 

Jakie GI?

Napisano
cfaniak - za dużo aberracji, ale ogólnie fajne, pokazał byś plik czysty z renderera?

 

o AA nie piszę, bo zakładam, że renderowane na mocno testowych ustawieniach.

 

Jakie GI?

 

Rzeczywiście ta aberracja mną zawładnęła za mocno, ustawienia tak jak wspomniałeś testowe do podglądu, GI to IR+LC, a w miniaturce czysty render.

 

test04.th.png

Napisano

caterpillars_by_qtit-d3l5hvl.jpg

Hę... Wyszło tak sobie, więc pytam co można by dodać/zmienić/poprawić/odjąć...? Tło dodać muszę i zmienić wodę bo jest 'jałowa'. Ale coś poza tym?

Napisano

rozchodzące się kręgi na wodzie są za małe, powinny być zdecydowanie większe, może większy specular na źbłach też mógłby sporo wnieść, ale ogólnie bardzo przyjemny obrazek

 

cfaniak- prawdę mówiąc wersja bez postpro duuużo lepsza. może lekko tylko rozjaśnić i kontrastu trochę dodać i będzie miód.

Napisano (edytowane)

Renderki wykonane na konkurs wnętrzarski, koncepcja koleżanki ze studia :) Na drugim renderze po lewej stronie pojawił się jakiś plankton, pojęcia nie mam skąd przyszedł ale nie było czasu na poprawki. Czas wykonania całości to jakiś dzień bez spania, znaczna większość modeli nie moja.

 

salon02.jpg

 

kuchnia01.jpg

 

salon01b.jpg

Edytowane przez le_chu
Napisano

Może nie ma tu za dużo renderowania, ale jest jest work in progress i zdjęcie for fun ;)

 

26503322477316756316713.jpg

 

 

To pierwsze zdjęcie mojego projektu - karoserii bolidu wyścigowego RT02. Za całość odpowiada grupa 40 doświadczonych inżynierów z Politechniki Wrocławskiej - PWR Racing Team.

 

Karoseria projektowana w Aliasie.

 

Możecie śledzić nas na facebooku!

 

http://www.facebook.com/PWRRacingTeam

Napisano

Zastanawia mnie jak Wy robicie te chlebki i tym podobne pie*dółki (pardą). Czy jest możliwość obaczenia siatki i małego explain'a?

Napisano
Zastanawia mnie jak Wy robicie te chlebki i tym podobne pie*dółki (pardą). Czy jest możliwość obaczenia siatki i małego explain'a?

 

Na moje oko to któraś płyta Everów.

Napisano (edytowane)

co to za obiekt? :)

 

edit: a w ogóle to moim zdaniem przydałby się DOFPro , co o tym sądzisz?

Edytowane przez Camel
Napisano

hej,

 

ode mnie takie ubranko ktore jakis czas temu zrobilem do pewnego projektu, Od gory: dwa rendery testowe i na koncu obrazek finalny. Model dzieciaka zrobil Klicek, ja zrobilem ubranie plus texturowanie/shadery/swiatlo i render calosci lacznie z przygotowaniem pliku do retuszu ktorym zajal sie MisiekHC i Hejz.

 

&filename=ubranie_01.jpg

&filename=ubranie_02.jpg

&filename=ubranie_03.jpg

 

info:

 

Piece created for Designers Against Child Slavery exhibition that

will take place in August in NYC

 

http://www.dacsunited.com/

 

Agency: Ars Thanea

Design Director: Peter Jaworowski

Lead 3D Artist: Piotr Kolus

Character Modeler: Marcin Klicki

Digital Artists: Michal Dziekan, Peter Jaworowski

 

pare closupow: http://www.behance.net/gallery/Designers-Against-Child-Slavery-Soul-Slavery/1758862

 

hope you like it :)

 

pozdro,

pionier

Napisano

mega - szkoda że na finalnym obrazku detale z ubrania trochę są mało wyeksponowane, bo są po prostu cudne. Mógłbyś zdradzić coś o materiale dżinsów?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności