Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sebazx6r - moim zdaniem za mało połyskliwy lakier, zmieniłbym ustawienia materiału lub dostosował studio żeby się miało co odbijać.

 

Moze i racja te przepalenai nie fajnie wygladaja. W sumie wylaczylem teraz diffuse i emit specular i zostawilem samą emisje fotonów. Co do odbić Nie powinna tego załatwić dobra HDRK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Materiały i tekstury skonczone, a co za tym idzie faza testów też. Teraz tylko wymodzić dobre renderki i finisz:D (faka, siedzie od 22 przy maxie i PS ....)

Kolorki tylko testowe, najprawdopodobniej będą inne ( ależ słaba jakość tego... no cóż szybki test to szybki test :D)

calyps.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karkosik - trochę się całość zlewa w jedną plamę, ale możliwe że na większym renderze będzie fajniej widać wszystkie detale.

Sebazx6r - Zdecydowanie lepsza prezentacja, zmierzasz w dobrym kierunku, ale teraz chyba trochę za szaro. Wytrwałości w dalszym boju z materiałami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do szarosci zaraz bede skale FG zmienial i GI by truche rozjasnic choc to mozna i w PS zrobic. Napisz ktore materialy Ci sie nie podobaja i co sugerujesz? Tu lekki update mateirałów. Rendze ze stojakiem:

cbrsideviewpost.pngcbrsidestojak.png

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HDRKa wlasnie o dziwo dodana ;/, nie wiem moze dlatego ze mam z 4 strona zabudowa studio. Sciane doswietlalem :D ale komus nie pasowalo wiec wyrzucilem :D... Jeszcze szerzej ten kadr? HDR nie chodzi mi w zakmnietym pomieszczeniu.

 

Acha plog jest matowy.

 

cbrizoplusocl.png

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebazx6r: sorry za szczerość, ale trochę rozbawiłeś :D HDRka działa standardowo jak environment, więc wszelkie obiekty ją przysłaniają - ergo: jeśli masz 4 ściany dookoła to HDRI nie będzie widoczne (no chyba że nie masz sufitu to wtedy trochę z góry) Good luck!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moze i rozbawiłem, ale chcialem spytac czy da sie to obejsc bo jestem troche swiezy w miare nie wiem czy jak zdejme sufit czy mi sie cale oswietlenie nie rozwali. Sprobuje tak zrobic:

Sfera Polygonowa + HDRI podpiete do illumination

Za rada Beny czyli w odlschoolowym stylu chyba :D.

Narazie usuwam dach i tylna scianke i zobacze wtedy cos sie z tym zrobic bo nie wie, zbytnio jak to zrbic.

 

P.s. Myslalem wczesniej ze skalujac HDRK do wewnatrz cuba cos to da ale nie dalo.

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, podoba mi się to co się świeci, a nie podoba się to co jest matowe ;) Okolice wahacza są bez wyrazu, podobnie jak cały niebieski spód i część srebrnego boku. Geometria jest, detal jest, ale materiały kuleją. A np przednie koło z błotnikiem jest wypasione :) No i porządne studio na pewno wiele by poprawiło, ale na takim oświetleniu się nie znam więc lepiej jeśli jacyś samochodowcy coś podpowiedzą.

 

unled1cs.jpg

 

Nie wiem jak jest w mentalu, ale w vrayu można sobie różnie ustawiać odbicia, oddzielnie reflection, oddzielnie GI, oddzielnie tło environment. Możesz zbudować studio w kształcie zagiętej kartki (tylko podłoga i ściana w tle) a zewsząd dookoła będzie ci świecić HDR (jakieś takie fikuśne, symulujące różne lightboxy)

Edytowane przez Razer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś ostatnio moda na aparaty sie zrobiła, ja tez dlubie swoj aparacik:P Prosilbym o porady co zmienic zarowno w materialach jak i postpro w ktorym niejestem za dobry :)

 

duza rozdzialka: http://img685.imageshack.us/img685/1667/ap9g.jpg

 

dodalem jeszcze odcisk palca :P (ech nie moge jak dodam zdjecie pisac pod nim, nastepny blad) paluch.jpg

 

ap9min.jpg

Edytowane przez maciek.m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vehr. bardzo ładny render ale kadr bardzo średni wg mnie no i z tymi syfami troche przesadziłeś. Usuń ten niezidentyfikowany obiekt z lewej strony kadru i postaraj sie skierować kamere na coś ciekawego (tyłek krzesła mimo tego ze bardzo ładny nie jest zbyt ciekawy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Studui te same tylko nie zauwazylem po improcie ze kolor lamberta mi spadl z bialego na szary. Materialy troche poprawiłem z tych co wczesniej miałem w zx6r. Teraz rendze w podobnej kolorystyce CBR. Z zx6r miaken duzy problem na reflekotrach mi sie zawieszal.Render Musiałem wyeksportowac elementy zoptymalizowac scene i nadac nowe materialy a i tak kilkakrotnie dluzej liczylo niż CBR ;/.

Acha czysty render nawet bez AO ale duzy sampling na final Gathering dalem dosc.

Zaraz edytuje i dodam link do CBR w ciemniejszym studio troche:

 

scaled.php?server=20&filename=cbrdarkside.png&res=medium

Edytowane przez Sebazx6r
dodany render
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

!Ewert - niby jest ok i poprawnie, ale ja jakoś tego nie kupuję. Robiłeś lepsze wizki (i to znacznie).

 

Z jednej strony jest za dużo wszystkiego (gałąź, ptaki w grupie, ten duży ptak, chmury, pies, samochód, facet, ławki, donice, nawet parasol..) z drugiej zaś odpuściłeś sobie kadrowanie. Na 1 plan wychodzi ten wielki zielony bluszcz, który odwraca uwagę od domu. Prawy górny róg masz kompletnie pusty. To tak po pierwsze - w skrócie - źle się czyta obrazek.

 

Co do klimatu i oświetlenia, 3d jest ok, ale np drzewa czy facet już nie pasuje do tego światła (pomijając fakt że facet cienia nie rzuca)

 

Wywalił bym tą gałąź i spróbował z innym niebem (bardziej zachmurzonym może)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za komentarz o to chodziło. Pierwszy raz robię taką wizkę dlatego muszę to pod szlifować.

może faktycznie za dużo tych detali jest, jakoś nie umiem złapać umiaru robiąc wklejki.

no nic. wizka tak czy siak idzie do poprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

!Ewert - pobawiłbym sie lepiej światłocieniem i lepiej dobrałbym wstawki pasujące do tego światła. Zgasiłbym światło w wejściu. Może jakiś inny materiał na schody jak można, lekki bumpik na tynk, krawężnik gdzie niegdzie. Ławki z przodu i donica jak dla mnie za ciężkie. Ładne odbicie w szybie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Razer - trawa geometria.

cfaniak - google i cgtextures

tores - odbicie moze i ładne ale nierealistyczne, przy takim kącie drzewa musiały by być bardzo wysokie. Cenne uwagi, thx.

 

Czy ktoś wie jak w PS zmieniać zdjęcia sferyczne na normalne ? Składać panorame.

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę ciekawe, niemniej mało cieni widać, a oprócz tego nie widzę jego wyraźnego wpływu na scenę. Jest tak jakby za miękko, bardzo miękko. A poduszki i materiał zamszu na leżakach i siodełka po prawej na dole straszą... Dywanik słaby. Szlifuj to dalej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności