Orangegraphics Napisano 24 Wrzesień 2011 Napisano 24 Wrzesień 2011 kmiklas, od razu zalatuje GTA, superancko;) ode mnie kolejny test oświetlenia i postpro:
Sebazx6r Napisano 24 Wrzesień 2011 Napisano 24 Wrzesień 2011 Sebazx6r - moim zdaniem za mało połyskliwy lakier, zmieniłbym ustawienia materiału lub dostosował studio żeby się miało co odbijać. Moze i racja te przepalenai nie fajnie wygladaja. W sumie wylaczylem teraz diffuse i emit specular i zostawilem samą emisje fotonów. Co do odbić Nie powinna tego załatwić dobra HDRK?
Sebazx6r Napisano 24 Wrzesień 2011 Napisano 24 Wrzesień 2011 HDRI :). Podrzuci ktoś pomysł na materiał na reflektor, chodzi mi o odblask. Już mam całość wymodelowane. Chwilowo mam chyba DSG pokombinowany.
Karkosik Napisano 25 Wrzesień 2011 Napisano 25 Wrzesień 2011 Materiały i tekstury skonczone, a co za tym idzie faza testów też. Teraz tylko wymodzić dobre renderki i finisz:D (faka, siedzie od 22 przy maxie i PS ....) Kolorki tylko testowe, najprawdopodobniej będą inne ( ależ słaba jakość tego... no cóż szybki test to szybki test :D)
Camel Napisano 25 Wrzesień 2011 Napisano 25 Wrzesień 2011 (edytowane) materiał szkła ujowy. helios nie ma żadnych powłok, to tylko metal i szkło. od kiedy są cyjankowego koloru oznaczenia na obiektywie? :) Edytowane 25 Wrzesień 2011 przez Camel
Razer Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 Karkosik - trochę się całość zlewa w jedną plamę, ale możliwe że na większym renderze będzie fajniej widać wszystkie detale. Sebazx6r - Zdecydowanie lepsza prezentacja, zmierzasz w dobrym kierunku, ale teraz chyba trochę za szaro. Wytrwałości w dalszym boju z materiałami :)
Sebazx6r Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 (edytowane) Co do szarosci zaraz bede skale FG zmienial i GI by truche rozjasnic choc to mozna i w PS zrobic. Napisz ktore materialy Ci sie nie podobaja i co sugerujesz? Tu lekki update mateirałów. Rendze ze stojakiem: Edytowane 26 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
indian Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 doświetl bardziej tył, stojak lepiej w kolorze czarnym, albo stanowczo ciemniejszym od tego... szerszy kadr, dodaj może jakąś HDRkę, bo słabo u ciebie z odbiciami... salut.
Sebazx6r Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 (edytowane) HDRKa wlasnie o dziwo dodana ;/, nie wiem moze dlatego ze mam z 4 strona zabudowa studio. Sciane doswietlalem :D ale komus nie pasowalo wiec wyrzucilem :D... Jeszcze szerzej ten kadr? HDR nie chodzi mi w zakmnietym pomieszczeniu. Acha plog jest matowy. Edytowane 27 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
bolitic Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 Sebazx6r: sorry za szczerość, ale trochę rozbawiłeś :D HDRka działa standardowo jak environment, więc wszelkie obiekty ją przysłaniają - ergo: jeśli masz 4 ściany dookoła to HDRI nie będzie widoczne (no chyba że nie masz sufitu to wtedy trochę z góry) Good luck!
Sebazx6r Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 (edytowane) No moze i rozbawiłem, ale chcialem spytac czy da sie to obejsc bo jestem troche swiezy w miare nie wiem czy jak zdejme sufit czy mi sie cale oswietlenie nie rozwali. Sprobuje tak zrobic: Sfera Polygonowa + HDRI podpiete do illumination Za rada Beny czyli w odlschoolowym stylu chyba :D. Narazie usuwam dach i tylna scianke i zobacze wtedy cos sie z tym zrobic bo nie wie, zbytnio jak to zrbic. P.s. Myslalem wczesniej ze skalujac HDRK do wewnatrz cuba cos to da ale nie dalo. Edytowane 27 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
Razer Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 (edytowane) Powiem tak, podoba mi się to co się świeci, a nie podoba się to co jest matowe ;) Okolice wahacza są bez wyrazu, podobnie jak cały niebieski spód i część srebrnego boku. Geometria jest, detal jest, ale materiały kuleją. A np przednie koło z błotnikiem jest wypasione :) No i porządne studio na pewno wiele by poprawiło, ale na takim oświetleniu się nie znam więc lepiej jeśli jacyś samochodowcy coś podpowiedzą. Nie wiem jak jest w mentalu, ale w vrayu można sobie różnie ustawiać odbicia, oddzielnie reflection, oddzielnie GI, oddzielnie tło environment. Możesz zbudować studio w kształcie zagiętej kartki (tylko podłoga i ściana w tle) a zewsząd dookoła będzie ci świecić HDR (jakieś takie fikuśne, symulujące różne lightboxy) Edytowane 27 Wrzesień 2011 przez Razer
Sebazx6r Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 Witam dzieki za rady wlasnie sie staram temu sprostac domodelowałem pare rzeczy jeszcze i wywalilem sciane przednia i sufit i rendze dalej.
Razer Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 Noooo, od razu lepiej, jaśniej i więcej refleksów :)
Touch Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 Popatrzy choćby na to i staraj się jak najbardziej zbliżyć do takiego efektu: Pozdr
Sebazx6r Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 Toc to zdjecie po postprodukcji chyba?? Na cwhule obecna zostaje tak: Reszte do post jak cos.
Razer Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 No to ja już ostatni raz się wtrącę, z małym postpro (kontrast, balans kolorów, unsharp, glow itp) A przykład od Toucha piękny, nic tylko dążyć w tym kierunku :)
Vehr Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Cześć wszystkim. ostatnio męczę wizkę do portfolio. Tutaj wrzucam jeden z kadrów. Co myślicie o niej, co byście poprawili, zmienili?
maciek.m Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 (edytowane) jakoś ostatnio moda na aparaty sie zrobiła, ja tez dlubie swoj aparacik:P Prosilbym o porady co zmienic zarowno w materialach jak i postpro w ktorym niejestem za dobry :) duza rozdzialka: http://img685.imageshack.us/img685/1667/ap9g.jpg dodalem jeszcze odcisk palca :P (ech nie moge jak dodam zdjecie pisac pod nim, nastepny blad) Edytowane 28 Wrzesień 2011 przez maciek.m
porti Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 @vehr. bardzo ładny render ale kadr bardzo średni wg mnie no i z tymi syfami troche przesadziłeś. Usuń ten niezidentyfikowany obiekt z lewej strony kadru i postaraj sie skierować kamere na coś ciekawego (tyłek krzesła mimo tego ze bardzo ładny nie jest zbyt ciekawy :)
vizpeople Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 maciek.m - Świetny aparacik. Pokaż siateczkę. robiłeś z jakichś rysunków? czy na oko?
maciek.m Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 Dzieki vizpeople :) co do modelu mialem tylko wymiary glownego podla wysokosc szerokosc dlugosc. a reszte ze zdjec na oko. Siatka nic specjalnego : http://img843.imageshack.us/img843/7673/ap9paluch.jpg A co do renderu albo materialow jakies uwagi?:)
Sebazx6r Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 Postanowięłm updatnąć poprzedni model o render boczny w nowym studio.
cfaniak Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 @secazx6r: Duży postęp w stosunku do pierwszych renderów. Ja bym jeszcze zwiększył kontrast.
Sebazx6r Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 (edytowane) Studui te same tylko nie zauwazylem po improcie ze kolor lamberta mi spadl z bialego na szary. Materialy troche poprawiłem z tych co wczesniej miałem w zx6r. Teraz rendze w podobnej kolorystyce CBR. Z zx6r miaken duzy problem na reflekotrach mi sie zawieszal.Render Musiałem wyeksportowac elementy zoptymalizowac scene i nadac nowe materialy a i tak kilkakrotnie dluzej liczylo niż CBR ;/. Acha czysty render nawet bez AO ale duzy sampling na final Gathering dalem dosc. Zaraz edytuje i dodam link do CBR w ciemniejszym studio troche: Edytowane 29 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r dodany render
!Ewert Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 Cześć, jak to wygląda? Chciałem żeby było późno-popołudniowo.
Loki Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 !Ewert - niby jest ok i poprawnie, ale ja jakoś tego nie kupuję. Robiłeś lepsze wizki (i to znacznie). Z jednej strony jest za dużo wszystkiego (gałąź, ptaki w grupie, ten duży ptak, chmury, pies, samochód, facet, ławki, donice, nawet parasol..) z drugiej zaś odpuściłeś sobie kadrowanie. Na 1 plan wychodzi ten wielki zielony bluszcz, który odwraca uwagę od domu. Prawy górny róg masz kompletnie pusty. To tak po pierwsze - w skrócie - źle się czyta obrazek. Co do klimatu i oświetlenia, 3d jest ok, ale np drzewa czy facet już nie pasuje do tego światła (pomijając fakt że facet cienia nie rzuca) Wywalił bym tą gałąź i spróbował z innym niebem (bardziej zachmurzonym może)
!Ewert Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 dzięki za komentarz o to chodziło. Pierwszy raz robię taką wizkę dlatego muszę to pod szlifować. może faktycznie za dużo tych detali jest, jakoś nie umiem złapać umiaru robiąc wklejki. no nic. wizka tak czy siak idzie do poprawy.
Razer Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 Ale trawnik wyszedł super, to disp, mesh czy może też wklejka? :) Cegły też fajnie wyszły. Najbardziej razi ta gałąź na górze, zbyt jaskrawa, reszta ujdzie jako to taki cukierek do katalogu.
cfaniak Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 Te wklejki to wygooglowane czy ktoś sprzedaje taki fikimiki?
Tores Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 !Ewert - pobawiłbym sie lepiej światłocieniem i lepiej dobrałbym wstawki pasujące do tego światła. Zgasiłbym światło w wejściu. Może jakiś inny materiał na schody jak można, lekki bumpik na tynk, krawężnik gdzie niegdzie. Ławki z przodu i donica jak dla mnie za ciężkie. Ładne odbicie w szybie;)
!Ewert Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 Razer - trawa geometria. cfaniak - google i cgtextures tores - odbicie moze i ładne ale nierealistyczne, przy takim kącie drzewa musiały by być bardzo wysokie. Cenne uwagi, thx. Czy ktoś wie jak w PS zmieniać zdjęcia sferyczne na normalne ? Składać panorame. pozdr.
Georgas Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 !Ewert bardzo fajne światło, miłe dla oka. Ale po co wstawiłeś te ohydne liście na 1 plan, one kompletnie nie pasują do reszty. Wzbogacił bym nieco niebo bo mało się dzieje (mało dynamiczne) i ludzik płaski.
Orangegraphics Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 szybki testowy render scenki dla siebie robionej w przerwie od pracy, jakieś 4 godzinki roboty. Jak myślicie? Światełko ciekawe?
Camel Napisano 30 Wrzesień 2011 Napisano 30 Wrzesień 2011 Trochę ciekawe, niemniej mało cieni widać, a oprócz tego nie widzę jego wyraźnego wpływu na scenę. Jest tak jakby za miękko, bardzo miękko. A poduszki i materiał zamszu na leżakach i siodełka po prawej na dole straszą... Dywanik słaby. Szlifuj to dalej ;)
Razer Napisano 1 Październik 2011 Napisano 1 Październik 2011 Nie wiem co to jest, ale podoba się bardzo :)
KMiklas Napisano 1 Październik 2011 Napisano 1 Październik 2011 a miasto sobie modeluję. (srsly, ulice pokazują jakąś połowę zakładanego obszaru)
maciek.m Napisano 2 Październik 2011 Napisano 2 Październik 2011 Ja caly czas mecze aparat, taki tescik oswietlenia zewnetrznego, to jest maly kawalek z calego kadru :)
Touch Napisano 2 Październik 2011 Napisano 2 Październik 2011 Przyjemne, ale sam nie wiem, chyba ociepliłbym trochę jednak światło. Sprawdź może, czy nie byłoby lepiej gdyby dodać więcej czerwieni. Bump na "podstawie" trochę za duży, odciąga uwagę. Pozdr
lukasz1330 Napisano 3 Październik 2011 Napisano 3 Październik 2011 (edytowane) HI-RES Brakuje śrubek, i takich tam bajerów miejscami, narazie i tak test materiałów :) Edytowane 3 Październik 2011 przez lukasz1330
pirx Napisano 3 Październik 2011 Napisano 3 Październik 2011 Super! Ale zaraz... dlaczego akurat Highway?
lukasz1330 Napisano 3 Październik 2011 Napisano 3 Październik 2011 W zamyśle ma być 70s ;) zdaje się że nie robią highwayow relic, i faktycznie dało mi to do myślenia, będzie trzeba dać "starsze" drzewo na główce :) I przy okazji kilka detali nowych - KLIK EDIT: A, no i łopata jest dlatego, że mi się podoba :)
cfaniak Napisano 3 Październik 2011 Napisano 3 Październik 2011 Praca w stadium końcowym (parę poprawek będzie) i kolejne podejście do HDRI, bo cały czas do tej pory byłem średnio zadowolony.
Rekomendowane odpowiedzi