Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Sebazx6r - moim zdaniem za mało połyskliwy lakier, zmieniłbym ustawienia materiału lub dostosował studio żeby się miało co odbijać.

 

Moze i racja te przepalenai nie fajnie wygladaja. W sumie wylaczylem teraz diffuse i emit specular i zostawilem samą emisje fotonów. Co do odbić Nie powinna tego załatwić dobra HDRK?

Napisano

Materiały i tekstury skonczone, a co za tym idzie faza testów też. Teraz tylko wymodzić dobre renderki i finisz:D (faka, siedzie od 22 przy maxie i PS ....)

Kolorki tylko testowe, najprawdopodobniej będą inne ( ależ słaba jakość tego... no cóż szybki test to szybki test :D)

calyps.jpg

Napisano (edytowane)

materiał szkła ujowy. helios nie ma żadnych powłok, to tylko metal i szkło.

 

od kiedy są cyjankowego koloru oznaczenia na obiektywie?

 

:)

Edytowane przez Camel
Napisano

Karkosik - trochę się całość zlewa w jedną plamę, ale możliwe że na większym renderze będzie fajniej widać wszystkie detale.

Sebazx6r - Zdecydowanie lepsza prezentacja, zmierzasz w dobrym kierunku, ale teraz chyba trochę za szaro. Wytrwałości w dalszym boju z materiałami :)

Napisano (edytowane)

Co do szarosci zaraz bede skale FG zmienial i GI by truche rozjasnic choc to mozna i w PS zrobic. Napisz ktore materialy Ci sie nie podobaja i co sugerujesz? Tu lekki update mateirałów. Rendze ze stojakiem:

cbrsideviewpost.pngcbrsidestojak.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

doświetl bardziej tył, stojak lepiej w kolorze czarnym, albo stanowczo ciemniejszym od tego... szerszy kadr, dodaj może jakąś HDRkę, bo słabo u ciebie z odbiciami...

 

salut.

Napisano (edytowane)

HDRKa wlasnie o dziwo dodana ;/, nie wiem moze dlatego ze mam z 4 strona zabudowa studio. Sciane doswietlalem :D ale komus nie pasowalo wiec wyrzucilem :D... Jeszcze szerzej ten kadr? HDR nie chodzi mi w zakmnietym pomieszczeniu.

 

Acha plog jest matowy.

 

cbrizoplusocl.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Sebazx6r: sorry za szczerość, ale trochę rozbawiłeś :D HDRka działa standardowo jak environment, więc wszelkie obiekty ją przysłaniają - ergo: jeśli masz 4 ściany dookoła to HDRI nie będzie widoczne (no chyba że nie masz sufitu to wtedy trochę z góry) Good luck!

Napisano (edytowane)

No moze i rozbawiłem, ale chcialem spytac czy da sie to obejsc bo jestem troche swiezy w miare nie wiem czy jak zdejme sufit czy mi sie cale oswietlenie nie rozwali. Sprobuje tak zrobic:

Sfera Polygonowa + HDRI podpiete do illumination

Za rada Beny czyli w odlschoolowym stylu chyba :D.

Narazie usuwam dach i tylna scianke i zobacze wtedy cos sie z tym zrobic bo nie wie, zbytnio jak to zrbic.

 

P.s. Myslalem wczesniej ze skalujac HDRK do wewnatrz cuba cos to da ale nie dalo.

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Powiem tak, podoba mi się to co się świeci, a nie podoba się to co jest matowe ;) Okolice wahacza są bez wyrazu, podobnie jak cały niebieski spód i część srebrnego boku. Geometria jest, detal jest, ale materiały kuleją. A np przednie koło z błotnikiem jest wypasione :) No i porządne studio na pewno wiele by poprawiło, ale na takim oświetleniu się nie znam więc lepiej jeśli jacyś samochodowcy coś podpowiedzą.

 

unled1cs.jpg

 

Nie wiem jak jest w mentalu, ale w vrayu można sobie różnie ustawiać odbicia, oddzielnie reflection, oddzielnie GI, oddzielnie tło environment. Możesz zbudować studio w kształcie zagiętej kartki (tylko podłoga i ściana w tle) a zewsząd dookoła będzie ci świecić HDR (jakieś takie fikuśne, symulujące różne lightboxy)

Edytowane przez Razer
Napisano

No to ja już ostatni raz się wtrącę, z małym postpro (kontrast, balans kolorów, unsharp, glow itp)

unled1dyc.jpg

A przykład od Toucha piękny, nic tylko dążyć w tym kierunku :)

Napisano

Cześć wszystkim. ostatnio męczę wizkę do portfolio. Tutaj wrzucam jeden z kadrów. Co myślicie o niej, co byście poprawili, zmienili?

dof_test3.jpg

Napisano

@vehr. bardzo ładny render ale kadr bardzo średni wg mnie no i z tymi syfami troche przesadziłeś. Usuń ten niezidentyfikowany obiekt z lewej strony kadru i postaraj sie skierować kamere na coś ciekawego (tyłek krzesła mimo tego ze bardzo ładny nie jest zbyt ciekawy :)

Napisano (edytowane)

Studui te same tylko nie zauwazylem po improcie ze kolor lamberta mi spadl z bialego na szary. Materialy troche poprawiłem z tych co wczesniej miałem w zx6r. Teraz rendze w podobnej kolorystyce CBR. Z zx6r miaken duzy problem na reflekotrach mi sie zawieszal.Render Musiałem wyeksportowac elementy zoptymalizowac scene i nadac nowe materialy a i tak kilkakrotnie dluzej liczylo niż CBR ;/.

Acha czysty render nawet bez AO ale duzy sampling na final Gathering dalem dosc.

Zaraz edytuje i dodam link do CBR w ciemniejszym studio troche:

 

scaled.php?server=20&filename=cbrdarkside.png&res=medium

Edytowane przez Sebazx6r
dodany render
Napisano

!Ewert - niby jest ok i poprawnie, ale ja jakoś tego nie kupuję. Robiłeś lepsze wizki (i to znacznie).

 

Z jednej strony jest za dużo wszystkiego (gałąź, ptaki w grupie, ten duży ptak, chmury, pies, samochód, facet, ławki, donice, nawet parasol..) z drugiej zaś odpuściłeś sobie kadrowanie. Na 1 plan wychodzi ten wielki zielony bluszcz, który odwraca uwagę od domu. Prawy górny róg masz kompletnie pusty. To tak po pierwsze - w skrócie - źle się czyta obrazek.

 

Co do klimatu i oświetlenia, 3d jest ok, ale np drzewa czy facet już nie pasuje do tego światła (pomijając fakt że facet cienia nie rzuca)

 

Wywalił bym tą gałąź i spróbował z innym niebem (bardziej zachmurzonym może)

Napisano

dzięki za komentarz o to chodziło. Pierwszy raz robię taką wizkę dlatego muszę to pod szlifować.

może faktycznie za dużo tych detali jest, jakoś nie umiem złapać umiaru robiąc wklejki.

no nic. wizka tak czy siak idzie do poprawy.

Napisano

Ale trawnik wyszedł super, to disp, mesh czy może też wklejka? :) Cegły też fajnie wyszły. Najbardziej razi ta gałąź na górze, zbyt jaskrawa, reszta ujdzie jako to taki cukierek do katalogu.

Napisano

!Ewert - pobawiłbym sie lepiej światłocieniem i lepiej dobrałbym wstawki pasujące do tego światła. Zgasiłbym światło w wejściu. Może jakiś inny materiał na schody jak można, lekki bumpik na tynk, krawężnik gdzie niegdzie. Ławki z przodu i donica jak dla mnie za ciężkie. Ładne odbicie w szybie;)

Napisano

Razer - trawa geometria.

cfaniak - google i cgtextures

tores - odbicie moze i ładne ale nierealistyczne, przy takim kącie drzewa musiały by być bardzo wysokie. Cenne uwagi, thx.

 

Czy ktoś wie jak w PS zmieniać zdjęcia sferyczne na normalne ? Składać panorame.

 

pozdr.

Napisano

!Ewert bardzo fajne światło, miłe dla oka. Ale po co wstawiłeś te ohydne liście na 1 plan, one kompletnie nie pasują do reszty. Wzbogacił bym nieco niebo bo mało się dzieje (mało dynamiczne) i ludzik płaski.

Napisano

Trochę ciekawe, niemniej mało cieni widać, a oprócz tego nie widzę jego wyraźnego wpływu na scenę. Jest tak jakby za miękko, bardzo miękko. A poduszki i materiał zamszu na leżakach i siodełka po prawej na dole straszą... Dywanik słaby. Szlifuj to dalej ;)

Napisano

Przyjemne, ale sam nie wiem, chyba ociepliłbym trochę jednak światło. Sprawdź może, czy nie byłoby lepiej gdyby dodać więcej czerwieni. Bump na "podstawie" trochę za duży, odciąga uwagę.

 

Pozdr

Napisano

W zamyśle ma być 70s ;) zdaje się że nie robią highwayow relic, i faktycznie dało mi to do myślenia, będzie trzeba dać "starsze" drzewo na główce :)

 

I przy okazji kilka detali nowych - KLIK

 

EDIT: A, no i łopata jest dlatego, że mi się podoba :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności