Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na referce dostałem taki kamień, faktycznie z gory dziwnie wyszedł. Z poziomu z deka lepiej:

 

saba02rc.jpg

Tylko jakaś warstwa w ps się rozjechała na trawie.

Napisano

Poradźcie. Do exteriora lepsza dachówka z geometrii czy z displace?

 

Wiadomo że geometria lepsza, ale wiadomo że dużo wolniejsza w wykonaniu - osobiście używam mapki disp i tak się stosuje w masowej komercji.

Napisano

Trochę racja Loki, poducha nie do końca odwzorowana. Tak od siebie polecam do tego taki programik jak sculptris. Naprawdę elegancko się robi takie realistyczne pikowanie.

Napisano (edytowane)
Trochę racja Loki, poducha nie do końca odwzorowana. Tak od siebie polecam do tego taki programik jak sculptris. Naprawdę elegancko się robi takie realistyczne pikowanie.

 

jest plan żeby to podrzeźbić w sculptrisie - znam programa, ale nigdy czasu nie było na ogarnięcie go :)

 

fajne pomarańcze Bonifatz, ten cały detal jest modelowany/rzeźbiony (przyjemny)? czy to normal mapy? (wyszły fajnie, ale zdaje się że nieco zbyt nasycone kolorystycznie (choć może to wina monitora przed którym siedzę).

Edytowane przez Loki
Napisano

Bonifatzu pomarańcze jak prawie wszystko co organiczne do ekstra efektu muszą mieć jakiś minimalny chociaż sss. Ale do vizki styknie. W takich rzeczach zawsze fajnie dać proceduralkę - lepiej wygląda i szybciej się ją robi. Nie wiem dlaczego ludzie tak rzadko używają map proceduralnych:(

Napisano
Nie wiem dlaczego ludzie tak rzadko używają map proceduralnych:(

 

Bo zrobienie porządnej proceduralki nie jest tak proste jak wrzucenie tekstury? Ja muszę kiedyś przysiąść i wykombinować sobie jakąś fajną proceduralki do wizek - trawy, betony itp.

Napisano
Bo zrobienie porządnej proceduralki nie jest tak proste jak wrzucenie tekstury? Ja muszę kiedyś przysiąść i wykombinować sobie jakąś fajną proceduralki do wizek - trawy, betony itp.

To musi być kwestia indywidualna. Dla mnie tworzenie prceduralek to jest czysta przyjemność a tworzę je szybciej niż tekstury. Ale jak ktoś jest dobrze wytrenowany w shopie to pewnie wszystko robi migiem. No ale nie wszystko da się proceduralką załatwić:)

Napisano

Sorry że piszę tutaj ale potrzebuję szybkiej odpowiedzi od masterów od renderingu:) Czy możecie mi powiedzieć jak zapisać obraz z render window z gammą 2.2 i mr exposure control tak, jak widzę go w 3ds max?

Da się przeprowadzić taką operację w 3ds czy konieczne jest exr + photoshop?

Napisano

Od tego jest parametr Output Gamma w ustawieniach ogólnych lub w oknie zapisu obok podglądu są ustawienia gammy dla zapisywanego pliku.

  • Like 1
Napisano

gientekwl, po to są testy właśnie, żeby sprawdzić, na przykład, rozkład światła i nie renderować tego na wyśrubowanych ustawieniach.

 

Świetny klimacik i światło Sroka. Jak tego nie spierniczysz, wierzę, że wyjdzie z tego coś dobrego:)

 

Pozdro

Napisano

Sroka świetne! Jeśli to nie problem to czy możesz się podzielić plikiem .ies i powiedzieć coś o ustawieniach ? Zmieniasz jego wyjściowe natężenie ? gamma 2.2 ?

to część jakiegoś większego projektu ?

pzdr i dawaj dalej bo genialnie to wygląda

Napisano

to ja się podepnę i zapytam - ma ktoś pliki .ies ze zdefiniowanym rozmiarem area shadow? Lub namiar gdzie takie można dorwać? Większość plików nie ma zdefiniowanego area :/

Gość cwieq
Napisano

Nie jestem pewien ale na stronie firmy Erco masz mase plikow .ies moze tam cos znajdziesz

Napisano

Hello.

Mam kilka pytań odnośnie renderowania tej pracy:

http://img684.imageshack.us/f/5pso.jpg/

 

1.Jak uzyskać ostry render ( bez rozmyć krawędzi itp.)?

2.Jak wyostrzyć dodatkowo teksture( np. napis na kopercie lub wizytówce)?

3.Jak uzyskać dobrą przestrzenność bryły 3d wizytówki lub koperty?

4.Co zrobić aby ujęcie było ciekawe i możnaby zawiesić na nim oko na dłużej?

 

Dodatkowe pytania do tej pracy:

1.Miałem reset komputera w trakcie renderowania i po ponownym uruchomieniu nie moge juz otworzyć pliku max. bo jest napisane "failed to load"

2.Dlaczego w trakcie renderu wykrzacza się 3dmax ( praca bez overclockingu)?

3.Jak wyrenderować np. 25 ujęć różnych przedmiotów bez siedzenia przy kompie i czekania na puszczenie następnego rendera?

Napisano (edytowane)

Dwa testy:

Modele w scenie dodane są tylko testowo(wiem że ta sofa nie pasuje ale nie miałem innej po ręką).Testowałem też ustawienia na render w dzień.

assfdgdgdg0000000.jpg

asfdfdf0000000.jpg

Rendery szumią ponieważ są na słabych ustawieniach a postpro je jeszcze bardziej zaszumiło.

A tutaj "odkopany" z dysku stary render:

kuchnia1000000000.jpg

Edytowane przez Sroka8888
Napisano

właśnie chciałem wrzucić jedna swoja scenkę nad która teraz siedzie w wolnej chwili ale ten odgrzebany render Sroki mnie mocno stłamsił - az zacząłem sie zastanawiac czy to wina sprzętu, czasu poświęconego na 3ds czy moze zwyczajnie sie do tego nie nadaje i co najwyżej w tej dziedzinie bede zwykłym rzemieślnikiem...

no ale powiedzialo sie A powiedzmy i B.. bo pierwsze kroki sa zawsze najtrudniejsze, później juz jakos leci... (u mnie chyba w pozycji horyzontalnej....)

część modeli moja czesc nie, czesc odwzorowana... drzwi i sofa zdecydowanie do poprawy, w kuchni jakies babole. w PS tylko poziomy i cienie.656.jpg

 

i takie pytanie do Kolegi wyzej, ktorego pewnie nie powinienem zadawać... gdzie to sie tak ladnie iesy ustawia??, szykam szukam i nie moge znalesc takiego menu ;/

Napisano (edytowane)
Hello.

Mam kilka pytań odnośnie renderowania tej pracy:

http://img684.imageshack.us/f/5pso.jpg/

 

1.Jak uzyskać ostry render ( bez rozmyć krawędzi itp.)?

2.Jak wyostrzyć dodatkowo teksture( np. napis na kopercie lub wizytówce)?

3.Jak uzyskać dobrą przestrzenność bryły 3d wizytówki lub koperty?

4.Co zrobić aby ujęcie było ciekawe i możnaby zawiesić na nim oko na dłużej?

 

Dodatkowe pytania do tej pracy:

1.Miałem reset komputera w trakcie renderowania i po ponownym uruchomieniu nie moge juz otworzyć pliku max. bo jest napisane "failed to load"

2.Dlaczego w trakcie renderu wykrzacza się 3dmax ( praca bez overclockingu)?

3.Jak wyrenderować np. 25 ujęć różnych przedmiotów bez siedzenia przy kompie i czekania na puszczenie następnego rendera?

 

1. większy AA

2. w zakładce materiału zjechać blur na 0

3. dobrze wymodelować i ust kamere

4. dużo (najczęściej metoda prób i błędów)

D

1. otwórz autobacap

2. dużo przyczyn może być

3. ustawić na 1 kamerze wszystkie ujęcia renderować wybrane klatki

 

a u mnie ost wersja rewitalizacji ul.Mickiewicza niestety widać że są niedopracowane ale termin był o jakiś 3 dni za krótki

mickiewiczawidok4maly.jpg

mickiewiczawidok1maly.jpg

marchmaly.jpg

Edytowane przez grafik3d
Napisano

Też mam takie zdanie.

Co to ma wogóle symbolizować ? Jakiś podział, rozerwanie, oddzielenie architektury od ludzi ? Przecież ona jest dla ludzi. Tutaj wyglądają jak by byli z innego świata, smutni, ponurzy, nijacy. Przecież ta wizualizacja ma "sprzedać" tą ulicę. W tej chwili imho tego absolutnie nie robi.

Razi sterylność i powtarzalność absolutnie wszystkiego, nie czuje klimatu ulicy. Osobiście mam wrażenie że to jest jakaś dobrze wyreżyserowana sceneria pod dachem, nie wiem czemu oO.

Jako mega szybka wizka do pokazania koncepcji może być, w charakterze opisanym powyżej dla mnie odpada.

Pojazd ? Nie, potraktuj to jako konstruktywną krytykę Grafik i rozwijaj się ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności