Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Bestialska, cwana meduza z parasolem z biednej rozgwiazdy. Zaispirowane dokumentem o oceanach, w którym omawiali "marine snow" czyli opadający z wyższych warstw detrytus. Można tu poczytać. Modele w Mayi, w ZBrushu displacement, render - mental ray. Tekstury i skład - Photoshop.

 

 

Jeśli ktoś jest zainteresowany, krótkie demo z rigiem.

 

 

 

A poniżej screeny.

Pozdrawiam!

 

starfish_umbrella_web.jpg

 

starfish_umbrella_wire.jpg

 

starfish_umbrella_wire2.jpg

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Mega pozytywna praca :D Świetny pomysł, rewelacyjne wykonanie (te shadery!). Strasznie mi się podobają kolory. RIG też świetny :D Gratki fronta :D Bardzo zasłużony! 5*****

Oby jak najwięcej takich!.

 

Pozdrawiam

Piter

Edytowane przez peter_f
Napisano

Super, uwielbiam takie klimaty toonkowe! ( trochę herezja z mojej strony, bo mi się wymiotować chce już durnymi komediami w 3D w stylu toonkowym ale tutaj mi chyba chodzi o żałosny humor niżeli "obraz" )

 

Pytanie zadam z kosmosu, ale czy sculpter miał w tym udział ?

Napisano

Przeurocze ;]. Sugerowal bym jedynie jakies zroznicowanie kolorystyczne tak aby rozgwiazda i meduza sie nie zlewaly w jeden cielisty kolor. Moze jedno z nich powinno byc fioletowe czy niebieskawe... w koncu stylizacja jest wiec powinno przejsc ;]

 

Tak czy inaczej pomysl i wykonanie super

Napisano

Dzięki chłopaki! I dziękuję za fronta!

 

Miałem mega fun zarówno z rigowania, jak i renderowania :)

 

_Arti_ - Dzięki! Humor w tych komediach 3D "niższej klasy" jest też przeznaczony dla niższego przedziału wiekowego, więc może dlatego w ocenie starszych widzów żałosny.

Modeluje w Mayi a ZBrusha używam tak naprawdę do detalu jak tutaj, w przypadku rozgwiazdy.

 

gientekwl, NV - zamieszczę na blogu trochę screenów z setup'em światła i shaderów. Dam znać :)

 

OmeN2501 - Dzięki. Wierz mi, że jak już robiłem korektę to kręciłem suwaczkami i chciałem je zróżnicować, bo wypadałoby. Ale zmieniając meduzkę, traciła na "słodkości", a rozgwiazdy zmienić nie mogłem bo strasznie pasowała mi taka. Więc wpadłem w pętlę i zostawiłem. ;)

Napisano

Bardzo fajna praca! Parasolka jest rewelacyjna, ale najbardziej podoba mi się... ten pyłek, te cząstki latające w wodzie, świetna robota! 5*

Napisano

Super Materiały;) widać mental też daje rade. Translucency ciała i glossy refraction +biały fallof na skraju macek? Nawet displacment sie sprawdził.. bardzo zagęsciłeś siate czy jakis inny sposob zeby tak ładnie chycił? Pyłek w maxie particulami czy post? Aż sie prosi o stereoskopie! Wielkie brawa:) mialem sie zabrać za zrobienie konika morskiego w podobnym klimacie, ale teraz to już by była zrzynka:P

 

ps. jakby tęczówka nie była taka wsciekła tych stworzonek to napewno było by jeszcze przyjemniejsze do ogladania:)

Napisano

Jonasz_Real - dzięki wielkie! ;)

 

GrześDuro, mookie - Displacement jest wypalony na najniższym poziomie. Mapa ma 2048x2048 a siatka zagęszczona standardowo - 2-krotnie podczas renderingu :) a pyłek to custom brush w Photoshopie.

 

mayamak - wrzucę parę dodatkowych materiałów odnośnie oświetlenia i shadingu na bloga i poinformuję :)

Napisano

Ha! Genialna praca, uwielbam takie toonwe klimaty, super dobrana kolorystyka :D. Fajnie byloby zobaczyc jakas animacje, bo szkoda zeby sie taki rig marnowal :) Gratuluje fronta bo zasluzony. Pozdrawiam

Napisano

Bardzo to jest ładne, właściwie jestem zaskoczony że aż tak ładne.

Jeśli ten obrazek nie dostanie fronta i cg awarda na cgtalku, to będzie oznaczało że cgtalk zszedł na ostatnie psy.

 

A jeśli z tego dziadu zrobisz animację, to wiesz że ja przyjadę i dam Ci w ryj przy wszystkich pracownikach. Ja przyjadę, bo ja już raz byłem.

Napisano
A jeśli z tego dziadu zrobisz animację, to wiesz że ja przyjadę i dam Ci w ryj przy wszystkich pracownikach. Ja przyjadę, bo ja już raz byłem.

snoo, nawet się nie waż robić animki :D hehe

Napisano

Dziękuję

 

Luki Luki - challenge accepted. :) ale i tak trzeba by wymodelować wodę więc będę potrzebował Twojej pomocy ;)

 

KoMic - nie chciałem desaturować i 'zaniebieszczać' postaci w taki podwodny sposób. Myślałem przez chwilę nad causticsami na nich, ale wszystko jest stylizowane więc stwierdziłem że takie 'realistyczne' zabiegi są niepotrzebne.

Napisano
Dziękuję

 

Luki Luki - challenge accepted. :) ale i tak trzeba by wymodelować wodę więc będę potrzebował Twojej pomocy ;)

 

Ja się specjalizuję w modelowaniu powietrza.

Gratulacje za awarda na cgtalku. Poznali się. Jak mam się teraz do pana zwracać? "Mistrzu" wystarczy?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności