Skocz do zawartości

Pojazd 3d: Okręt podwodny ORP Orzeł


Pixel-Factory

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie

Ostatnio miałem okazję wykonać prackę

nieco inna niz zazwyczaj ,a mianowicie okręt podwodny ( i to jeszcze polski) , i postanowiłem go tu wstawić.

Niestety nie posiadam kompletnej dokumentacji do tego okrętu i nie byłem w stanie odwzorować wszystkiego ,ale praca nad czymś tak odmiennym sprawiłem mi masę radości ,a chyba o to w tym wszystkim chodzi , prawda?

Sam model powstał w jakieś dwa tygodnie ,plus kolejny tydzień poświęciłem na texturki ,bumpy, shadery i renderki.

Muszę nadmienić że podwodna scenka powstał we współpracy z Peterem_f za co bardzo dziękuję.

 

Mam nadzieję że przypadnie wam do gustu.

 

13194950.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Po pierwsze OGROMNIASTE DZIĘKI !!! za tak przychylnie odebranie mojej pracy.

no to tak : woda to mix wariacji wody opisanej tutaj :

 

http://www.evermotion.org/tutorials/show/7847/making-of-the-lighthouse-kiel

plus oczywiscie skład warstw i genialna postprodukcja petera_f

oświetlenie to składowa 5 oświetleń, dla części nawodnej i podwodnej robione było osobne oświetlenie.

caustics generowane jakimś generatorem i wstawione w emiter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko elegancko, tylko jedna sprawa mnie zastanawia. Chodzi o kierunek padania światła z lewej strony wyglada jakby słońce było z lewej a po cieniu na armatce(może tak to się nazywa) widać, że światło pada z prawej. Mam wrażenie, że jest trochę zamieszane. Nie jaram się tak tym ujęciem co samym modelem:)super*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super pracka. Uwielbiam tego typu zabawy ze światłem, wodą no i oczywiście wojskowymi maszynami. Mam nadzieję że nie spoczniesz na laurach i niedługo zobaczymy na przykład Sokoła, Jastrzębia, Dzika.... ;).

 

Jedyny mankament to zbyt oczojebne logo. Mniejsze, spokojniejsze też spełniłoby swoją rolę. Takie sygnatury po prostu źle wyglądają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie graty fronta Sławku :)

 

Doskonała robota z tym okrętem. Fantastyczne detale i bardzo udane shadery!!! I do tego podzielam pogląd, że świetnie wyszło to "prześwietlenie"

To była wielka przyjemność "obrobić" to cacko!

 

Poniżej - render + postpro i postpropostpro (kiedy wydawca napomknął o może nieco innym kącie ujęcia i kolorystyce:? ). Finał to ujęcie iście klaustrofobiczne ale taki wymóg wydawcy.

 

orzelbeforeafter.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nietuzinkowa robota, naprawdę miło popatrzeć na tak odmienne podejście do tematu, przełamanie tafli wody jest kapitalne! Gratuluję, Pixel-Factory, brawa również dla Piotrka, który nie po raz pierwszy pomaga wznieść render na ponadprzeciętny poziom. Naprawdę wyrazy szacunku, Panowie! 5*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może następnym razem pokażemy nasze A6m2b zero , co ty na to ?

 

Oooo! Poprosze, poprosze! Zakładam, że poziom będzie tak samo fantastyczny, więc przygotowuję się na porządne palpitacje... :)

 

Mialem taki kartonowy, pierwsze doswiadczenia z budaprenem:) Krecilo sie w glowie ze hej:D

 

Też miałem Orła w wersji "kartonowej", zresztą bardzo ładny OP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem spore wątpliwości co do kolorów, parę stron dalej znalazłem to na co czekałem, odcienie morskie jak na okładce - świetne ! :)

Jedyne do czego bym się chciał przyczepić to do kaustyki, wydaję mi się jakby było jej za dużo jak na morskie głębiny, okręt wygląda jakby pływał w akwarium :), możliwe że tak jest na prawdę ale jak dla mnie to dość dziwnie wygląda.

 

Gratulacje za całokształt :)

 

P.S może jakaś animacja ?:) dźwięk sonaru, szum fal i jakieś inne podwodne efekty dźwiękowe ? :) mogło by wyjść genialnie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności