Napisano 30 Styczeń 201213 l Praca na konkurs Octana, Apokalipsa, Dzień Sądu, Koniec Świata 2012... i tym podobne. Ponury posłaniec zwieszczający nadejście nieuniknionego... Praca wydłubana w Zbrushu, tekstury Zbrush/PS, pod wplywem Daft Punk, Manowar, Rammstein, Korn, Eluveitie i duzej ilosci kawy. Inspiracje armoru: Skyrim. Czysty render +dodany podpis. Dzięki. k.
Napisano 30 Styczeń 201213 l Świetne,ma klimat i dużo dynamizmu jednocześnie:) Jak dla mnie towar na fronta:)
Napisano 30 Styczeń 201213 l Bardzo mi się podoba. I konik i jockey bardzo dobrze wypracowani:) PIONA!
Napisano 30 Styczeń 201213 l Pracka bardzo fajna ale wystraszona mina konia zabiera klimat. Wygląda komicznie w stosunku do tego co ma prezentować praca.
Napisano 8 Luty 201213 l Koszmarnie dobra robota :) Planujesz może jakiegoś malutkiego making of'a? Fajnie byłoby zobaczyć jak coś takiego powstaje. Pzdr. illusion
Napisano 9 Luty 201213 l Bardzo spoko ale brakuje mi jakiejś tekstury i kolorów na głowie posłańca, wygląda trochę jak clayrender. Piąteczka.
Napisano 9 Luty 201213 l Nie ma vizki ani robota, brak czołgu i samochodu. Krótko mówiąc praca słaba. Dobrze że sie nie rusza można by wstawić jako pomnik do jakieś vizki choć trochę zbyt rzeczywista i za dynamiczna poza. Po prostu lipnie by to by wyglądało obok domów mieszkalnych. Zbyt twórcze sorry... nie nadaje się na główna. ....gratuluje P.s. Jak kłaki wypuściłeś do octana? Brute force wszystko siatka ?
Napisano 10 Luty 201213 l Nie znam się na tworzeniu tego typu prac techniką 3d..ale widzę dwa d i oceniam dwa d ;) Postać a w sumie postacie, ich mimika, poza itd, detale podobają mi się. Za chiny zaś nie podoba mi sie "podłoże" które wygląda jak ścięte oraz tło. Z tłem rozumiem, że chciałeś bardzo "odciąć i wyostrzyć" postać. Niestety mam odczucia jak bym patrzył na fote świetnej figurki na tle okna. Próbowałeś kadrować w pionie?
Napisano 13 Luty 201213 l Swietny klimat, widac w tym duzo pracy:) Trzymam kciuki za wynik konkursu:) To czemu przydaloby sie troche wiecej milosci to dopracowanie pozy, a konkretnie jej czytelnosci. Sylwetka tworzy jedna, trudno identyfikowalna mase. Noga postaci w jednej linii z grzbietem konia dodatkowo utrudnia. Zrobilem mala probke, ktora moze nie jest najszczesliwsza, ale dobrze obrazuje o co mi chodzi:
Napisano 13 Luty 201213 l jest klimat! bardzo ładna pracka, powodzenia w konkursie - kadrowania bym sie lekko czepił ale poza tym miodzio
Napisano 13 Luty 201213 l Autor obecny! Trochę się zeszło, miałem nadzieję na szybsze wyniki konkursu. Dzięki za wszystkie komentarze i fronta. Motywuje to w jakiś sposób do dalszej pracy. mafida, Sebazx6r, Miłosz3ds, simonhc, blomd, Robertus, pressenter, Kuciel, breja, Touch, natas, Leru, Kusanagi, peter_f, jaras -dziekuje. @illusion -90% czasu zajmuje mi rzeźba, 9% textury, 1% ustawienia renderera... także Zbrush>decimation master>octane, nie ma tu nic szczególnie skomplikowanego. Z chęcią odpowiem, sprecyzuj co Cie interesuje. @Monio -'trochę tak jakby' -lekkie połączenie AO i cavity z Zetki. Trzeba to poprawić (tak dla siebie). @Alul -jakże prawdziwe ;] Brute force siatka. @Zbychowaty -koncept miał polegać na szerokim kadrze, bardziej pasował mi szeroki kadr filmowy, pion nie zdawał egzaminu. Miało być coś w stylu Book of Eli. Szkoda że nie zdecydowałem się na postprodukcje, miała być niedozwolona, nikt się nie dostosował -wylądowałem na lodzie. @Reanimator -u Ciebie zdaje się że wykonuje skok do przodu -chciałem pokazać coś innego "stawanie dęba" w trójkątnej kompozycji, podkreślającą dynamikę pozy. Nici z konkursu, wygrały vizki mieszkań :/, trudno, lecę dalej z tym koksem. Grim Messengera mam zamiar poprawić: pysk konia, textury, inne otoczenie +post-pro, wsadzam do teczki (_szukam pracy stałej_) i biorę się za następny projekt. Pozdrawiam k.
Napisano 15 Luty 201213 l No to teraz zrób po swojemu :D Na pewno bedziesz bardziej zadowolony;) Postacie sa bardzo ekspresyjne. Podobają mi się.
Napisano 15 Luty 201213 l Właśnie zajrzałem na wyniki tego konkursu,to jakaś żenada kompletna... Świetne sculpty zrobiłeś,konik wymiata:)
Napisano 15 Luty 201213 l No powiem szczerze, że patrząc na temat konkursu i zwycięzców.. nie wiem i nie rozumiem o co chodzi. Twoja praca kozacka
Napisano 16 Luty 201213 l blury i wyrzucana w powietrze ziemia to czysty render? Dayum, zatem szacun i zasłużone 5/5