Skocz do zawartości

Scena 3d : Grim Messenger


kazube

Rekomendowane odpowiedzi

gm07dFinal.jpg

Praca na konkurs Octana, Apokalipsa, Dzień Sądu, Koniec Świata 2012... i tym podobne. Ponury posłaniec zwieszczający nadejście nieuniknionego...

Praca wydłubana w Zbrushu, tekstury Zbrush/PS, pod wplywem Daft Punk, Manowar, Rammstein, Korn, Eluveitie i duzej ilosci kawy. Inspiracje armoru: Skyrim. Czysty render +dodany podpis.

 

Dzięki.

k.

  • Like 2
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie ma vizki ani robota, brak czołgu i samochodu. Krótko mówiąc praca słaba. Dobrze że sie nie rusza można by wstawić jako pomnik do jakieś vizki choć trochę zbyt rzeczywista i za dynamiczna poza. Po prostu lipnie by to by wyglądało obok domów mieszkalnych. Zbyt twórcze sorry... nie nadaje się na główna.

 

 

 

 

....gratuluje

 

P.s. Jak kłaki wypuściłeś do octana? Brute force wszystko siatka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na tworzeniu tego typu prac techniką 3d..ale widzę dwa d i oceniam dwa d ;) Postać a w sumie postacie, ich mimika, poza itd, detale podobają mi się. Za chiny zaś nie podoba mi sie "podłoże" które wygląda jak ścięte oraz tło. Z tłem rozumiem, że chciałeś bardzo "odciąć i wyostrzyć" postać. Niestety mam odczucia jak bym patrzył na fote świetnej figurki na tle okna. Próbowałeś kadrować w pionie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietny klimat, widac w tym duzo pracy:) Trzymam kciuki za wynik konkursu:)

 

To czemu przydaloby sie troche wiecej milosci to dopracowanie pozy, a konkretnie jej czytelnosci. Sylwetka tworzy jedna, trudno identyfikowalna mase. Noga postaci w jednej linii z grzbietem konia dodatkowo utrudnia.

 

Zrobilem mala probke, ktora moze nie jest najszczesliwsza, ale dobrze obrazuje o co mi chodzi:

 

4uvax.gif

 

 

 

r8awt.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecny! Trochę się zeszło, miałem nadzieję na szybsze wyniki konkursu. Dzięki za wszystkie komentarze i fronta. Motywuje to w jakiś sposób do dalszej pracy.

 

mafida, Sebazx6r, Miłosz3ds, simonhc, blomd, Robertus, pressenter, Kuciel, breja, Touch, natas, Leru, Kusanagi, peter_f, jaras -dziekuje.

 

@illusion -90% czasu zajmuje mi rzeźba, 9% textury, 1% ustawienia renderera... także Zbrush>decimation master>octane, nie ma tu nic szczególnie skomplikowanego. Z chęcią odpowiem, sprecyzuj co Cie interesuje.

@Monio -'trochę tak jakby' -lekkie połączenie AO i cavity z Zetki. Trzeba to poprawić (tak dla siebie).

@Alul -jakże prawdziwe ;] Brute force siatka.

@Zbychowaty -koncept miał polegać na szerokim kadrze, bardziej pasował mi szeroki kadr filmowy, pion nie zdawał egzaminu. Miało być coś w stylu Book of Eli. Szkoda że nie zdecydowałem się na postprodukcje, miała być niedozwolona, nikt się nie dostosował -wylądowałem na lodzie.

@Reanimator -u Ciebie zdaje się że wykonuje skok do przodu -chciałem pokazać coś innego "stawanie dęba" w trójkątnej kompozycji, podkreślającą dynamikę pozy.

GMwip01.jpg

GMwip02.jpg

Nici z konkursu, wygrały vizki mieszkań :/, trudno, lecę dalej z tym koksem. Grim Messengera mam zamiar poprawić: pysk konia, textury, inne otoczenie +post-pro, wsadzam do teczki (_szukam pracy stałej_) i biorę się za następny projekt.

Pozdrawiam

k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności