kazube Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 Praca na konkurs Octana, Apokalipsa, Dzień Sądu, Koniec Świata 2012... i tym podobne. Ponury posłaniec zwieszczający nadejście nieuniknionego... Praca wydłubana w Zbrushu, tekstury Zbrush/PS, pod wplywem Daft Punk, Manowar, Rammstein, Korn, Eluveitie i duzej ilosci kawy. Inspiracje armoru: Skyrim. Czysty render +dodany podpis. Dzięki. k. 2 1
mafida Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 Świetne,ma klimat i dużo dynamizmu jednocześnie:) Jak dla mnie towar na fronta:)
simonhc Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 Bardzo mi się podoba. I konik i jockey bardzo dobrze wypracowani:) PIONA!
Robertus Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 Pracka bardzo fajna ale wystraszona mina konia zabiera klimat. Wygląda komicznie w stosunku do tego co ma prezentować praca.
pressenter Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 Render jak render, ale morda konia... cudo! Sz.
illusion Napisano 8 Luty 2012 Napisano 8 Luty 2012 Koszmarnie dobra robota :) Planujesz może jakiegoś malutkiego making of'a? Fajnie byłoby zobaczyć jak coś takiego powstaje. Pzdr. illusion
wroniec Napisano 8 Luty 2012 Napisano 8 Luty 2012 Fajna praca. Bardzo podoba mi się ekspresja konia. Jest MOC.
Monio Napisano 9 Luty 2012 Napisano 9 Luty 2012 Bardzo spoko ale brakuje mi jakiejś tekstury i kolorów na głowie posłańca, wygląda trochę jak clayrender. Piąteczka.
Artur Paprocki Napisano 9 Luty 2012 Napisano 9 Luty 2012 Nie ma vizki ani robota, brak czołgu i samochodu. Krótko mówiąc praca słaba. Dobrze że sie nie rusza można by wstawić jako pomnik do jakieś vizki choć trochę zbyt rzeczywista i za dynamiczna poza. Po prostu lipnie by to by wyglądało obok domów mieszkalnych. Zbyt twórcze sorry... nie nadaje się na główna. ....gratuluje P.s. Jak kłaki wypuściłeś do octana? Brute force wszystko siatka ?
Kusanagi Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 ale czadzik !!! naprawde swietny model i poza / pozdro
Zbychowaty Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 Nie znam się na tworzeniu tego typu prac techniką 3d..ale widzę dwa d i oceniam dwa d ;) Postać a w sumie postacie, ich mimika, poza itd, detale podobają mi się. Za chiny zaś nie podoba mi sie "podłoże" które wygląda jak ścięte oraz tło. Z tłem rozumiem, że chciałeś bardzo "odciąć i wyostrzyć" postać. Niestety mam odczucia jak bym patrzył na fote świetnej figurki na tle okna. Próbowałeś kadrować w pionie?
peter_f Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 Świetny temat i genialna realizacja! W pełni zasłużony front! 5*****
Reanimator Napisano 13 Luty 2012 Napisano 13 Luty 2012 Swietny klimat, widac w tym duzo pracy:) Trzymam kciuki za wynik konkursu:) To czemu przydaloby sie troche wiecej milosci to dopracowanie pozy, a konkretnie jej czytelnosci. Sylwetka tworzy jedna, trudno identyfikowalna mase. Noga postaci w jednej linii z grzbietem konia dodatkowo utrudnia. Zrobilem mala probke, ktora moze nie jest najszczesliwsza, ale dobrze obrazuje o co mi chodzi:
jaras Napisano 13 Luty 2012 Napisano 13 Luty 2012 jest klimat! bardzo ładna pracka, powodzenia w konkursie - kadrowania bym sie lekko czepił ale poza tym miodzio
kazube Napisano 13 Luty 2012 Autor Napisano 13 Luty 2012 obecny! Trochę się zeszło, miałem nadzieję na szybsze wyniki konkursu. Dzięki za wszystkie komentarze i fronta. Motywuje to w jakiś sposób do dalszej pracy. mafida, Sebazx6r, Miłosz3ds, simonhc, blomd, Robertus, pressenter, Kuciel, breja, Touch, natas, Leru, Kusanagi, peter_f, jaras -dziekuje. @illusion -90% czasu zajmuje mi rzeźba, 9% textury, 1% ustawienia renderera... także Zbrush>decimation master>octane, nie ma tu nic szczególnie skomplikowanego. Z chęcią odpowiem, sprecyzuj co Cie interesuje. @Monio -'trochę tak jakby' -lekkie połączenie AO i cavity z Zetki. Trzeba to poprawić (tak dla siebie). @Alul -jakże prawdziwe ;] Brute force siatka. @Zbychowaty -koncept miał polegać na szerokim kadrze, bardziej pasował mi szeroki kadr filmowy, pion nie zdawał egzaminu. Miało być coś w stylu Book of Eli. Szkoda że nie zdecydowałem się na postprodukcje, miała być niedozwolona, nikt się nie dostosował -wylądowałem na lodzie. @Reanimator -u Ciebie zdaje się że wykonuje skok do przodu -chciałem pokazać coś innego "stawanie dęba" w trójkątnej kompozycji, podkreślającą dynamikę pozy. Nici z konkursu, wygrały vizki mieszkań :/, trudno, lecę dalej z tym koksem. Grim Messengera mam zamiar poprawić: pysk konia, textury, inne otoczenie +post-pro, wsadzam do teczki (_szukam pracy stałej_) i biorę się za następny projekt. Pozdrawiam k.
Zbychowaty Napisano 15 Luty 2012 Napisano 15 Luty 2012 No to teraz zrób po swojemu :D Na pewno bedziesz bardziej zadowolony;) Postacie sa bardzo ekspresyjne. Podobają mi się.
mafida Napisano 15 Luty 2012 Napisano 15 Luty 2012 Właśnie zajrzałem na wyniki tego konkursu,to jakaś żenada kompletna... Świetne sculpty zrobiłeś,konik wymiata:)
RaVirr Napisano 15 Luty 2012 Napisano 15 Luty 2012 No powiem szczerze, że patrząc na temat konkursu i zwycięzców.. nie wiem i nie rozumiem o co chodzi. Twoja praca kozacka
Nezumi Napisano 15 Luty 2012 Napisano 15 Luty 2012 Praca wymiata - dynamiczna, ekspresyjna, swietne sculpty.
gryzon Napisano 15 Luty 2012 Napisano 15 Luty 2012 No pięknie kolega pojechał. Jest dynamika. Poza świetna!
comander_barnik Napisano 16 Luty 2012 Napisano 16 Luty 2012 blury i wyrzucana w powietrze ziemia to czysty render? Dayum, zatem szacun i zasłużone 5/5
Rekomendowane odpowiedzi