Skocz do zawartości

Gunslinger


WWWoj

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

yarosh: Miło mi :) Robota faktycznie spoko, projekt był mały i w małym zespole, więc przyjemnie sie pracowało.

 

grass: No wiadomo bywa różnie z tą anatomią ;)

Dziękować!!

 

Coyote: Dzięki wielkie! Co do klasyfikacji to chyba ciężko powiedzieć bo rotacja jest spora, ludzie przychodzą i odchodzą, sam się czasem zdziwię, jak widzę, że ktoś robił coś dla techlandu do różnych innych projektów. W każdym razie Ja takich konkurencji czy porównań wolę unikać :)

 

SammaeL: Dziękóweczka, nie wszyscy tak to widzą niestety, często ludzie uważają, że wystarczy mieć "łape" i w 15 minut machnie się szkicor na dany temat, myśleć przy tym nie trzeba przecież bo to łapa rysuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiąc animacje do Gunslinger'a wgapiałem się w niektóre z tych konceptów baardzo długo. Może dlatego wydają mi się trochę bardziej osobiste mimo że nie moje;) Jak zwykle oczywiście jeśli chodzi o koncepty, a już szczególnie enviro to mistrzostwo świata. Pozdro ze słonecznego Wrocławia do pewnie zimnej i deszczowej Barcelony!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Grzesiek! Dałeś ostro czadu z tymi animacjami i musiałem się nieźle nagłowić, żeby zbliżyć się z prezentacjami do Twojej jakości :)

No ostatnie dwa dni coś popaduje wreszcie :), muszę się chyba kiedyś wybrać do Wrocławia w końcu.

Pozdrowienia!

 

CzAk1: Yep :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam westerny. Kiedy kupilem Gunslingera zakochalem sie w tych grafach - chyle czola! Super ze w koncu moge je po prostu zapisac na dysk bez screenshotowania. Podoba mi sie w nich doslownie wszystko. Mam nadzieje ze nie zamkna serii na tej czesci gry. Niesamowita robota jak dla mnie. Saludos de Mexico ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne rzeczy tutaj. Znowu jakość na wysokim poziomie. Podoba mi się wszystko. Najmniej chyba te dwa:

http://imageshack.us/photo/my-images/15/3qhg.jpg/ oraz http://imageshack.us/photo/my-images/822/o3a9.jpg/ Trochę zbyt chaotyczna kompozycja, głównie przez walor, plamy światła skaczące po całym obrazie.

Natomiast prawie wszystko inne to mega czadowe koncepty. Te szkice, w których, jak już wspomniano, trudno nie docenić perspektywy i linii. Te bardziej cartoonowe koncepty, w których stworzyłeś fajny klimat. Oraz te bardziej malarskie, w których np. tworzysz górę kilkoma pociągnięciami.

 

Bardzo mi się podoba, że nie ograniczasz się do jednego stylu, że próbujesz nowych rzeczy. No i trzeba docenić właśnie nie tylko rysunek, ale również koncept - pomysł jak to wszystko jest zbudowane, wymyślone. Niejeden świetny rysownik, poległ by przy takiej robocie, jeśli nie miał by tyle świetny pomysłów w głowie, którymi sypiesz jak z rękawa.

 

Zdradzisz coś na temat technikaliów? W czym to rysujesz, w czym malujesz? To Photoshop? Na ile w pracy używasz zwykłego ołówka? Niektóre prace (głównie szkice) wyglądają jak rysowane zwykłym ołówkiem, ale nie chce mi się w to wierzyć, bo jednak po drodze jest pewnie sporo poprawek (co widać nawet na przykładach, gdzie masz kilka konceptów opartych na tej samej "bazie"). Napisz, jeśli możesz, trochę o procesie twórczym - od opisu zlecenia do finalnego efektu. Gdzie szukasz inspiracji, na jakim etapie, czym rysujesz itp. Please.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nezumi: Bardzo się cieszę tym co piszesz, bo sporo serca zostawiłem w tym projekcie :) miło jak ktoś to docenia!

Saludos!

 

Mikołaj: Dzięki wielkie!!

 

Dav: Dziękować! Hehe mam nadzieję, że to jeszcze długo te plusy :D Podpisanie się to już zwykle żaden problem ;)

 

mallow: Dzięki! Najbardziej łechce mnie docenienie pomysłów ;).

Co do techniki to praktycznie wszystkie szkice są robione ołówkiem HB 0,5 praktycznie chyba nie było poprawek, a jeżeli coś się nie nadaje, to zazwyczaj rysuję to od nowa w innych propozycjach. W tych szkicach pociągów i chowaczy, gdzie musiałem pokazać kilka wariantów pomagałem sobie fotoszopem zmieniając tylko to co trzeba dla innej wersji, ale to widać gdzie jest fotoszopowane...

Zazwyczaj ostatnio wychodzę od szkicu ołówkiem na kartce i dalej kolor i walor daję w fotoszopie, ale lubię co jakiś czas cos zmienić, żeby sobie urozmaicić życie :)

Tutaj był mały zespół i projekt, więc w wymyślaniu i opracowywaniu pomysłów mieliśmy dużą swobodę, gorzej z mozliwościami realizacji, bo budżet nie był za wysoki, więc musieliśmy sprytnie kombinować z wieloma rzeczami i pomysły, projekty były tu raczej ograniczone możliwościami, sporo rzeczy trzeba było sprytnie rozwiązać, bo to gra arkadowa do dystrybucji cyfrowej na xbox live itp. ale myślę, że całkiem nieźle się to nam udało.

 

Bruneq: Hehe Twoja ulubiona lokacja zdaje się, sporo zdrowia w niej zostawiłeś ;)

 

emmilius: Bardzo dzięki!!

 

misiekhc: Dziękóweczka!

 

Nezumi: Za głosy casting i naturalizację odpowiedzialny jest zdaje się Haris Orkin który siedzi w USA.

 

Adek: Dzięki :D

Tak sobie siedzę i maziam zdalnie właśnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zes tego namazal :) Super jak zwykle. Widze, ze z kolorami tez sobie smielej poczynasz, nie wiem czy tylko ze wzgledu na projekt ale efekty sa swietne.

 

BTW. Jak ktos jeszcze nie gral w Gunslingera to polecam, bo to jedna z lepszych ostatnio polskich gier :) Tym bardziej polecam, ze i cena przystepna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EthicallyChallenged: No lubię od jakiegoś czasu taki akwarelowy feeling. Komiks sromiks :p to spoko sposób na opowiedzenie samodzielnie dłuższej historii, więc pewnie się kiedyś chętnie z tym zmierzę, ale też trzeba mieć zapas środków i czasu spory :)

 

Grzesiek: Animacja już skończona, ale nie mogę publikować, bo po małym rozeznaniu zdecydowaliśmy się ją powysyłać na festiwale, więc jak już tyle nad nią spędziłem to muszę się jeszcze w cierpliwość uzbroić zanim opublikuję :)

 

thirdeye: No projekt trochę bardziej przerysowany i arcade, więc można było troszkę odważniej, chociaż przyznam, że kolor dość późno zaczął mnie bardziej kręcic, więc odkrywam to powoli i jaram sie tematem.

 

saharaam:Dzięki! i dzięki za oglądanie :)

 

ezils: Z animacją muszę niestety jeszcze poczekać na festiwale 2013 nie zdążyliśmy, więc pewnie dopiero gdzieś w 2014 będę mógł się pochwalić.

Może jedynie jakieś koncepty z preprodukcji mógłbym pokazć narazie.

 

KaliditusZaliditey: Dziękować! Nie rysowałem na podświetleniu :), w tej wrzucie chyba tylko 2 wnętrza i widok z mostem były oparte na wstępnej geometrii z gry, aha no i prezentacje, ale tu kompozycję ustalałem na soryboardzie zwykle, albo wstępnym szkicu. Generalnie rysuję zazwyczaj ręcznie bo jest to dla mnie dużo łatwiejsze i szybsze do przedstawienia pomysłu, fotami i refkami oczywiście też się wspieramy, ale wtedy zazwyczaj robi sie moodboard, albo jakies matepainty, jeżeli trzeba. Tak czy owak w najbliższym czasie kupuje Cintiqa i może odejdę trochę od ołówka w stronę digitalu.

 

nicponim: Dzięki! Miło mi :)

Miałem tak oglądając niedawno Twoja galerię na digarcie, albo cghubie, za prace sie wziąć nie mogłem normalnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adek: Nic takiego, nie ma żadnego tematu specjalnie, póki co można powiedzieć, że biję pianę :) Kilku znajomych wie, że pracowałem od dłuższego czasu gdzieś od około 3-4 lat po godzinach nad swoja animacją. No i udało mi sie ją skończyć wreszcie, wyszło troche ponad 6minut. Paweł Błaszczak muzyk też z techlandu napisał do niej muzykę, z Tomekiem Gruszką dorobili dźwięki i postanowiliśmy ten szorcik 2d zatytuowany "Paper World" powysyłać na jakieś festiwale, może gdzieś się uda przejść selekcję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wohaa, wwwoj - phantastic works! i just found out about this thread... did you also make the layers for the 2d animation in-game? the comic sequences? sorry if that question came up before, i hope you don't mind if i won't translate 4 pages. :D

 

that there are so many artists from the gaming industry part of this forum is just incredible! thanks for sharing these, dude! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adek: Nic takiego, nie ma żadnego tematu specjalnie...

 

Dobre :) Przesadna skromność. Ja jestem strasznie ciekawy tej animacji. Nie zapomnij się nią pochwalić jak już będziesz mógł. A może jakiś trailer chociaż?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nezumi: Zobaczymy, ponoć to w dużej mierze loteria z tego co słyszałem, ale kto nie gra... ;)

 

Morbid Karbid: Cały czas próbuję wczuć się w ten prawdziwy ;D (żart)

No tematy jak kowboje, piraci, rycerze są zawsze fajne i nostalgiczne, chociaż przyznam, że po długim bardzo czasie pracy przy różnych Coj'ach jestem już trochę zmęczony westernem. Czy w dowolny temat ciężko powiedzieć, są ciekawsze i mniej ciekawe tematy :)

Generalnie zazwyczaj trzeba robić to co kasa każe, fajnie jak trafi się coś ciekawego ;)

 

kopfstoff: Thank you very much!

2d animation (between the game levels) were made by Grzegorz Przybyś, also from this forum :)

 

artursadlos: Dzięęękks! Może i się wezmę i załapię ;p

 

Adek: Wrzuciłem kilka prac w innym wątku, trailera chyba nie ma sensu robić do szorta, który i tak jest krótki, mogłoby się okazać, ze po trailerze już nie ma co oglądać ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Milla: :D Dzięki!! Cieszy mnie to co piszesz, bo jednak Paper World jest prywatny osobisty :)

 

Traitor: Dziękować!! Tobie za pomoc na priv w sprawie filmu powinienem teraz klikać podziękowania wszędzie gdzie znajdę Twój komentarz :)

Albo muszę poszukać czy są jakieś opcje przyznawania pkt reputacji inne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności