Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

KaeMS no naprawdę ładnie, skromność wystarcza... a ja niestety nie pamiętam czy w ogóle pisałeś o terminach... sorry...

 

Nie do końca wiem w czym robisz wizki...

Edytowane przez Camel

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pisałem ci przy okazji modelowania kranika przez Chrupka - zwykle nie masz czasu na modelowanie każdej pierdółki. Podobnie jest w tym przypadku - krzesła to Balma na żywca (dlatego kanciate) a meble Maro. Ze skromnością nie wiem o co ci chodzi.

 

Edit: Wizki to max + v-ray.

Napisano

skromność, że nie robisz tak ULTRA reala, a liczy się tylko czas, bo masz mało jak na termin czasu

 

Powtarzam, w czym wizki... Lightwave? czy 3ds max?

Napisano

Nie robię ultra reala z dwóch powodów: 1. nie zawsze jest potrzebny czy nawet pożądany; 2. nie jestem jakimś "masta", który każdy projekt w dowolnym czasie zrobi tak,że szczenę urywa - wiem i się przyznaję.

 

Filip - to poszło w edit -mogliśmy się z Duną "minąć"

Napisano

Arch poraz kolejny wypas poprostu :) Dawaj tutaj wiecej bo bedzie na co oko zawiesic !

Bonifatz- bywaly lepsze renderki z twojej reki ;)

KaeMS- renderki nawet nawet, ale AA i gdzieniegdzie przepalenia daja po oczach, a tak z ciekawosci caly sufit nie powinien byc odwrocony ?;)

Pozdro !

Napisano

arch515, żyję ziooom, coś tam sobie dziergam powoli w wolnych chwilach, więc może zarzucę;) A Ty jak zwykle przychodzisz, robisz rozpizduchę i sobie idziesz;p

 

Pozdr

Napisano

Kolejna z serii. Czas przygotowania: ok 3,5h z czego 1h to plaskorzeźby, których w tym widoku nie widać. Czas pieczenia to ok.1,5h/widok.

Z tego, co zauważyłem buga mam w wykładzinie - jak czas pozwoli to przewale jeszcze raz.

konmalamax3d.jpg

Napisano

No teraz już jest bardziej soczyście, nie ma takich aż overburnów.

W sam raz dla klijęta: wooooooow!

:D

Napisano

KaeMS - widzę, że niezła masówka tam u Ciebie leci :) hehe z jednej strony dobrze, że jest robota z drugiej tracą wiele te prace przez to, ze masz tak badzo ograniczony czas na nie. Jak na 3,5H to ok... z czego sufit, żaluzje etc to pewno już zrobione jakiś czas Twoje gotowce ;)

Napisano

model ma ok 120 tys poly. Faldy są modelowane mogłem je wypalić w sumie.

Napisano

model do kolekcji - zabawki, place zabaw, ogolnie wyposarzenie pokoju dzieciecego i takie tam podobne. siatka: siatkaa.jpg

Napisano

Kub@ -> wow super model zazdroszczę umiejętności, a dzidziuś też będzie?

No i oczywiście Mamusia też musi być :)

Napisano

dzięki za pochlebne komenty :) w sumie sie troche namęczyłem ale sam też jestem w miare zadowolony :)

Napisano

Renderek jest pierwyj sort, model bardzo często przydatny.

Wersja trójkołowa z wielozadaniową gondolą też będzie (joke)?

Napisano

kurcze, zarąbisty wózek, co tu więcej napisać:)

mój pierwszy post na forum, jednocześnie pierwsza pracka, którą chciałbym pokazać:) dałem wcześniej do działu architektura, ale pomyślałem że tu się bardziej nadaje, bo to w sumie taki testowy render

sypialnia, prosiłbym o komentarze, co robię źle itd.

65d41d6d40530156m.jpg

Napisano

a ja dzisiaj takie coś poczyniłem. Będzie z tego bardzo prosta animacja budowania się budynku od zera.

Powinienem do speeda wrzucić, bo szybko poszło :)

 

15687299.jpg

Napisano

Kub@ podziwiam! Naprawdę kawał dobrej roboty, budzisz mój coraz większy szacunek.

Napisano

Bonifatz –zdecydowanie lepiej niż poprzednie, chodź jeszcze bym zdjął bardziej kolor..Ale to już mój taki fetysz:)

Kub@- szacun, postarałeś się:) nie przeciętnie.

Napisano
  KaeMS napisał:
Renderek jest pierwyj sort, model bardzo często przydatny.

Wersja trójkołowa z wielozadaniową gondolą też będzie (joke)?

 

i podwieszanym zasobnikiem bomb kasetonowych?

Napisano
  Bonifatz napisał:

 

hcpiter: staralem sie uratowac tego klocka ;) ... mam nadzieje ze uratowalem :)

 

No BA ! :) Teraz wyszlo naprawde o wiele ladniej :)

Napisano

Bonifatz- teraz wyszło bardzo ładnie.

 

z mojej strony test podłogi i ilości zbędnego detalu.

shading beznadziejny, możne kiedyś będzie czas aby to poprawić ;]

 

flath.jpg

Napisano

Junior- ziom ziom jak ja lubię patrzeć na te twoje testy:p , podłoga wyszła super.. Okap za wysoko;) ale krzesełka bardzo sexy;) dajesz więcej:)

Napisano

test klimatu typu "mataroskie ujecie z przyczajki" ;) - kora do d. ale konczy sie nowa texturka... chcialem takie cus... zrobic, pytanie czy odbiur jest taki "naturalny"

 

4sa.jpg

Edytowane przez Morphe

Napisano

Odbi'Ó'r całkiem, tylko lakier samochodu straszny, i te romby zamiast liści też dość mocno, przynajmniej mnie straszą. Hdr+direct?

 

1.jpg

.

2.jpg

Napisano

lakier... skoro dziala przy jednych ujeciach a przy innych jzu nie to nie wiem czy to wina lakieru czy poporstu takie ujecie daje takie dobicia ... aliscie no coz zorbic - albo onyx + opacity, albo everowe, albor obci samemu? ble....

a co do swiecenia - sun+sky;0 + some taste in ps

Edytowane przez Morphe

Napisano

Morphe - ładne ujęcie. Kora po prawej ładniejsza. Zrób taką jaka w rzeczywistości jest od dołu i będzie git.

pressenter - dzienny ładny ale nocny przy tylu źródłach światła i lustrze jakoś mi nie siedzi bo za ciemno. Co ci się ciągnie na podłodze przez całą jej długość?

Napisano

Morphe - dla mnie bardzo fajne ujecie można by doparcować detale typu kora od dołu ciemniejsza, liście na pierwszym planie a nie romby itd.

Napisano

vision3d znam Cię, bardzo interesujące pojazdy zawsze rąbałeś, kiedyś zrobiles Skyline GTR na kiepskim sprzęcie :)

 

Fajny pojazd, jakie ma właściwości materiałów i ile czasu zajęło Ci jego modelowanie?

 

Opony przypadkiem za mocno nie odbijają?? ;p

Napisano

no tak - romby musza isc w odstawke jak sie che robic takie ujecia, mszua tez listki miec galazki etc. szkoda barzo ze onyx nie ma opcji importu wlasnego liscia, albo cos. bo opacity jak chce zrobic depth mape, albo jaksi kanal wyrenderowac to mi opacity nie chwyta:(. tez liscie robie na lekkim refraction, a jak daje opacity to mi jakies paszczaki wychodza.

brzoza jest ogolnie bardoz stara, i do zblizen sie nie andaje - kanciaty pien, wogole jakso tak wyszly jak 2d.. plaskie i zpodlozem sie nie wiazaly :D. pomijajac fakt ze ani nie zapetlona kora i powtarza sie x razy ... ale moze zrobie test nowej kory na tym ujeciu inowej brzozy moze wyjdzie ciekawiej :)

Napisano

Może ktoś doradzi jak przyciemnić samą podłogę. Wyszła bardzo kontrastowa a rzeczywista mapa jest bardziej stonowana.

.

chrome.jpg

.

Napisano

Kuba super wozeczek :] ja juz mam :] real model ale towj tez jak rela czyzby :] cos tam sie powiekszlao bo Pionix pisze ze u niego to na czasie ;]

a tak to model wypassss ';]

wypas masz umietnosci pozazdroscic :]

 

Arti jak wczesnij tlyko wprowadzlaes tyklko chaos tak ta prack bardzo ladnie sie prezentuke taki cartoon network:]

teraz to Duna .. cos tam taki choas wprowadza :]

dawaj dalej

Napisano

kostka fajna, trawka ok a światło dziwne. i to drzewo zasłania dom, niefajne jest. może to światło nie byłoby złe gdyby tło dać inne

 

p.s.

ale żeś foto dał w avatar. :) groźna mina nie ma co, budzi respekt

Napisano

Ale dlaczego światło dziwne?

 

drzewo tak tylko dałem bo to test, tak samo jak świecące kule.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności