Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tores: mi tam siębardziej podoba wersja szara. ;)

 

Jahred: ładnie, ale też uważam, że za żółto.

 

grafik3d: w prawym dolnym rogu każdego postu masz taką opcję "edycja"... nie trzeba zawsze pisać posta pod postem. ;)

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wystarczy ze dasz lisc na opacity ktory wytnie mniejsza powierzchnie i jzu bedzie rzadziej :), a co do krecenia w shopie, to musial bys render zrobi blyszcaacy, mokry, zeby kostka miala przejscia i te elewacje tez.. tak sadzie, ale przez to ze te brzozkiz aslaniaja elewacje , to tez wiele nie wyczarujesz... musial bys je zrobsiz wyzsze, ponad elewacje.. albo totalnie mlode .

 

ewentualnie wyrenderuj sobie kanal dla szyb, i walniej w shopie jakas przechodaca ciekawie mapke... innegopomyslu ni mom...

Napisano

jahred6: przepraszam bardzo, wnętrze jest dość przyzwoite i mi się podoba. jednocześnie proszę, jeśli chcesz, popraw shading, ponieważ ogólny jest dobry, ale w zaznaczonym miejscu mizernie wygląda, i właśnie ten od razu mi się rzucił w oczy, gdy spojrzałem na obraz :) (Wiem, że częściej chodzi o ogólny odbiór obrazu, ale co poprawisz - indywidualna sprawa.)

2eoy8na.jpg

Napisano

A ja nieco w sanitariatach ostatnio :) Kolejna ewolucja i testy na poprzedniej scenie z lampki sufitowej. Na tą chwilę finał choć można by tą scenę przycisnąć jeszcze (ale to test w końcu)

 

attachment.php?attachmentid=68597&stc=1&d=1260994783

Napisano

płytek ciąg dalszy, render mocno, mocno, bardzo mocno WIP:

 

xenon1betamax.jpg

 

chce dopracować oświetlenie by równomiernie oświetlało podłogę, poprawić roślinę, kolorystykę wypoczynku, rozjaśnić ramy okna i kratki klimatyzacji + sporo innych rzeczy.

To co widać zrobione w 5h

Napisano

no taki zmrok za oknem, być może klient będzie chciał odsaturować niebieski, ogólnie realziacje dla niego robię z różnych referek, tutaj akurat takie było, ale pamietam ze przy jedne z realizacji kazali odsaturować.

Osobiście myślę, że jak zmienie ramy okna na szare to te niebo nie będzie się tak wyróżniać. Teraz jak ujęte jest w czarne ramy to rzeczywiście źle to wygląda.

 

Jeszcze takie coś dzisiaj powstało:

 

pallete2polaranzmax.jpg

Napisano

Hehe, a ja się do niego jeszcze nie przekonałem. Nie okiełznałem jeszcze vraydisp do końca :)

Napisano

Pierwszy mi się podoba choć jego kolorystyka sprawia wrażenie jakbyś wrzucił go do testu światła. Za blady trochę. Drugi trochę za ciasny. Tzn ta ściana ceglana i drzewo jakoś źle działają razem. Osobiście przybliżyłbym się do budynku przez co pozbył tej ściany z czerwonej cegły. Ten fiolet na niebie dziwnie wygląda.

Napisano

Jaki masz monitor tores? Bo ja mam jeden na PVA na którym robie post i mam pomocnoczy na TN. I na tym tn praca wygląda tak jak mówisz.

W ogole coś imageshack coś mi jakoś obniżył, normalnie jest ostrzejsze.

 

Xiz0r - dzieki.

Napisano

hcpiter, przy tak mocnym oświetleniu nawet szorstka matowa tkanina powinna mieć większy reflect a co dopiero skóra i plastyk lampy.

Napisano

hcpiter- bardzo ładne światło ci wyszło.

 

a ja aby nie spamowac, pierwsze zabawy z Fry renderem:

 

fryrender.jpg

 

pozdr.

Napisano

!Ewert - mam Neca na IPS. W sumie to wrzuciłbym jakieś zasłony w okna. Całkiem inaczej się prezentuje taki budynek. A tak to lustra wyszły w szybach za bardzo.

 

hcpiter - zbyt ciemne materiały wyszły na lampie i fotelu. Reszta elegancko. Ten parkiecik nie za malutki jest?

 

JunioR - ładnie ale chyba więcej da się z tego silniczka wyciągnąć. Niefajne odbicie tej lampy wyszło. Może dlatego, że jednolita tuba w środku świeci. Robiłeś post czy użyłeś glow z fryrendera?

Napisano

hcpiter - rzeczywiście klepka z dużym fotelem i boazerią wielkościami do siebie nie pasują. Boazeria przynajmniej taka z którą ja miałem doczynienia mierzyła ok 90cm - 100cm, klepki większe powinny być. (ale materiał parkietu rewelacja) światło i modele świetne.

Napisano

JunioR- jak na fry to słabo, chodzi mi szczególnie o materiały.

 

hcpiter- kit z klepką i ciemnymi materiałami, ale ściana wyszłą super! ;)

Napisano

Elo

 

Tores- dzięki, renderer ma bardzo duży potencjał zwłaszcza tyczy to się samego material editora. Ja niestety fotoreala nie zrobię natenczas, może kiedyś jak się nauczę robić porządne shadery. Duży minus taki, ze nie jest to Vray, co mnie ogranicza ;) Glow z Fry`a, w Photoshopie dodałem jedynie sharpen.

 

Pressenter- wiadomo, początki zawsze są trudne, ale sam dobrze to wiesz zapewne :)

ale trzeba się starać, bo zawsze to dla mnie jakieś urozmaicenie w sieci komercyjnych cukierków renderowanych taśmowo Vray`em.

 

pozdr.

Napisano

JunioR- a prawda, prawda, nawet sam mam na dysku sporo testów z Fry, tylko problem jest taki, że do tego to trzeba mieć faktycznie dostęp do niezłego sprzętu aby można było na tym coś zarobić. ;)

 

I jako ciekawostka zlepek fryów:

 

Interior design: living wip

Bathroom interior 1

http://pressenterdesign.com/testy/int39.jpg

http://pressenterdesign.com/testy/int40.jpg

 

Pozdrawiam

Szymon

Edytowane przez pressenter

Napisano

SansSerif- w sumie trudno się z tobą nie zgodzić :)

Tores- Dzięki,własnie teraz tez to widzę, ze za mała.

jahred6- Dzięki za wskazówki, co do boazerii to nawet nie zwracałem na to uwagę bo scena jest zwykłym szybkim testem :)

pressenter- Dzięki wielkie.

Junior- fajnie ze coś zaczynasz kmnic Fry`a ziomm.

 

Postanowiłem poprawić to co nie pasuje a efekt niżej, jakość rendera nie jest najlepsza bo renderenowala się miedzy innymi projektami i nie była priorytetem :)

 

vraytest1.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

hi,

 

Pressenter- łazienka daje rade, tylko gdyby nie te przepalenia.

 

HCPiter- dzięki meen :)

 

Tutaj kolejny test shaderow, w sumie to shaderu puszki i kropli:

 

canpost.jpg

 

Pozdr.

Napisano

vision3d fajne, też kiedyś takie rzeczy robiłem. Najfajniej wyszedł chyba ten drugi render, bo na pierwszym autko jest za ostre względem zdjęcia. I w sumie chyba za słabo jest postawione na tym stołku, jakby lekko lewitowało.

Napisano

Materiał opon jakiś dziwny i na tym ostatnim najbardziej brakuje głębi ostrości na modelu.

Napisano

A mi ten pierwszy najbardziej podchodzi, na drugim troche lata, trzeci w porządku.

Napisano

test render projektu nad którym właśnie siedzę :

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

SansSerif- dzięki za zdjęcie i pomoc, przyda się jak tylko znów zacznę coś z tym materiałem robić. Chociaż wydaje mi się ze jest to wszystko kwestia światła jakie pada z otoczenia, bo mam kilka własnych zdjęć z tym fotelem i wydaje się znacznie ciemniejszy. Podoblinie jak na zdjęciu z mojego załącznika, domyślam się ze jest to ten sam projekt co u Ciebie, jednak w innym oświetleniu i wydaje się również ciemniejszy.

SWRSC- Dzięki wielkie.

 

Pozdrawiam

Napisano

vision3d: Jak sie robi takie HDR'ki ? :)

Napisano

michasEK4 materiał podłogi fajny, lecz mapowanie złe ! Za duże klepki w proporcjach do mebli. Przepalenia za duże.

Napisano

Prawie dwu dniowy speed - jeszcze dwa ujęcia do zrobienia :

 

 

edit:

Jeszcze troche czasu zostało, pobawię się tymi palmami Morphe.

a tu walcze z night version (miami vice LOL)

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

zrob cos zkoronami palm, bo sa nienaturalne i bedzie ok :) w sensie kolor/texturka

Napisano

dzisiejsza noc, jeszcze wip i przy okazji test czujności klimenta:

 

strefaext01beta1max.jpg

 

i jeszcze takie paskudztwo, też WIP i to mocny. Na referce był jeszcze dywan, ale klient nie chciał i została czarna plama mebli przez to. Pewnie będzie zmiana. Wymienię jeszcze IESy na jakieś ciekawsze i węższe.

 

xenon2beta1max.jpg

 

kuchnia co ostatnio pokazywałem jako WIP, w wersji finalnej zaakceptowanej przez klienta wyjszła tak:

 

kuchnianocfinal.jpg

Edytowane przez SWRSC

Napisano

fajny ten pawilon, fajnie to wyszlo, swiatlo i otoczenie. aczkolwiek ja bym zrobil bardziej soczystrza jesien, tamta zielen w tle taka zdechal kapke - te jesienne.

 

bonifatz. nocne za szare, musi byc troche bardziej pod niebo.

Edytowane przez Morphe

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności