pressenter Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 Tores: mi tam siębardziej podoba wersja szara. ;) Jahred: ładnie, ale też uważam, że za żółto. grafik3d: w prawym dolnym rogu każdego postu masz taką opcję "edycja"... nie trzeba zawsze pisać posta pod postem. ;)
Morphe Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 wystarczy ze dasz lisc na opacity ktory wytnie mniejsza powierzchnie i jzu bedzie rzadziej :), a co do krecenia w shopie, to musial bys render zrobi blyszcaacy, mokry, zeby kostka miala przejscia i te elewacje tez.. tak sadzie, ale przez to ze te brzozkiz aslaniaja elewacje , to tez wiele nie wyczarujesz... musial bys je zrobsiz wyzsze, ponad elewacje.. albo totalnie mlode . ewentualnie wyrenderuj sobie kanal dla szyb, i walniej w shopie jakas przechodaca ciekawie mapke... innegopomyslu ni mom...
Camel Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 jahred6: przepraszam bardzo, wnętrze jest dość przyzwoite i mi się podoba. jednocześnie proszę, jeśli chcesz, popraw shading, ponieważ ogólny jest dobry, ale w zaznaczonym miejscu mizernie wygląda, i właśnie ten od razu mi się rzucił w oczy, gdy spojrzałem na obraz :) (Wiem, że częściej chodzi o ogólny odbiór obrazu, ale co poprawisz - indywidualna sprawa.)
Robertus Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 A ja nieco w sanitariatach ostatnio :) Kolejna ewolucja i testy na poprzedniej scenie z lampki sufitowej. Na tą chwilę finał choć można by tą scenę przycisnąć jeszcze (ale to test w końcu)
gientekwl Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 dałbym mocniejsze to światło z góry. Tak to bardzo bardzo spoko ;)
grzegerz Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 Robertus niezly fotoreal, dał bym mocniejsze swiatlo z lewej pozdrawiam
SWRSC Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 płytek ciąg dalszy, render mocno, mocno, bardzo mocno WIP: chce dopracować oświetlenie by równomiernie oświetlało podłogę, poprawić roślinę, kolorystykę wypoczynku, rozjaśnić ramy okna i kratki klimatyzacji + sporo innych rzeczy. To co widać zrobione w 5h
Bacry Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 Masz tempo :D tylko nie bardzo rozumiem co się dzieje za oknem.
SWRSC Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 no taki zmrok za oknem, być może klient będzie chciał odsaturować niebieski, ogólnie realziacje dla niego robię z różnych referek, tutaj akurat takie było, ale pamietam ze przy jedne z realizacji kazali odsaturować. Osobiście myślę, że jak zmienie ramy okna na szare to te niebo nie będzie się tak wyróżniać. Teraz jak ujęte jest w czarne ramy to rzeczywiście źle to wygląda. Jeszcze takie coś dzisiaj powstało:
!Ewert Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 Bardzo podoba mi się dywanik u Robertusa! super wyszedł :)
Robertus Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 Hehe, a ja się do niego jeszcze nie przekonałem. Nie okiełznałem jeszcze vraydisp do końca :)
!Ewert Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 Mam mieszane uczucia, jak się na to patrzy?
xmass Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 test barcelony i mat'ów. Materiały będą jeszcze zmienione, wiem że paskudne;)
Tores Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 Pierwszy mi się podoba choć jego kolorystyka sprawia wrażenie jakbyś wrzucił go do testu światła. Za blady trochę. Drugi trochę za ciasny. Tzn ta ściana ceglana i drzewo jakoś źle działają razem. Osobiście przybliżyłbym się do budynku przez co pozbył tej ściany z czerwonej cegły. Ten fiolet na niebie dziwnie wygląda.
Orangegraphics Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 na drugim super niebo włąśnie, ciekawe kolorki i klimat
!Ewert Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 Jaki masz monitor tores? Bo ja mam jeden na PVA na którym robie post i mam pomocnoczy na TN. I na tym tn praca wygląda tak jak mówisz. W ogole coś imageshack coś mi jakoś obniżył, normalnie jest ostrzejsze. Xiz0r - dzieki.
hcpiter Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 Witam, Ostatni test światła. 3ds max, Vray, Photoshop Pozdrawiam
SansSerif Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 hcpiter, przy tak mocnym oświetleniu nawet szorstka matowa tkanina powinna mieć większy reflect a co dopiero skóra i plastyk lampy.
JunioR Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 hcpiter- bardzo ładne światło ci wyszło. a ja aby nie spamowac, pierwsze zabawy z Fry renderem: pozdr.
Tores Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 !Ewert - mam Neca na IPS. W sumie to wrzuciłbym jakieś zasłony w okna. Całkiem inaczej się prezentuje taki budynek. A tak to lustra wyszły w szybach za bardzo. hcpiter - zbyt ciemne materiały wyszły na lampie i fotelu. Reszta elegancko. Ten parkiecik nie za malutki jest? JunioR - ładnie ale chyba więcej da się z tego silniczka wyciągnąć. Niefajne odbicie tej lampy wyszło. Może dlatego, że jednolita tuba w środku świeci. Robiłeś post czy użyłeś glow z fryrendera?
jahred6 Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 hcpiter - rzeczywiście klepka z dużym fotelem i boazerią wielkościami do siebie nie pasują. Boazeria przynajmniej taka z którą ja miałem doczynienia mierzyła ok 90cm - 100cm, klepki większe powinny być. (ale materiał parkietu rewelacja) światło i modele świetne.
pressenter Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 JunioR- jak na fry to słabo, chodzi mi szczególnie o materiały. hcpiter- kit z klepką i ciemnymi materiałami, ale ściana wyszłą super! ;)
JunioR Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 Elo Tores- dzięki, renderer ma bardzo duży potencjał zwłaszcza tyczy to się samego material editora. Ja niestety fotoreala nie zrobię natenczas, może kiedyś jak się nauczę robić porządne shadery. Duży minus taki, ze nie jest to Vray, co mnie ogranicza ;) Glow z Fry`a, w Photoshopie dodałem jedynie sharpen. Pressenter- wiadomo, początki zawsze są trudne, ale sam dobrze to wiesz zapewne :) ale trzeba się starać, bo zawsze to dla mnie jakieś urozmaicenie w sieci komercyjnych cukierków renderowanych taśmowo Vray`em. pozdr.
pressenter Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 (edytowane) JunioR- a prawda, prawda, nawet sam mam na dysku sporo testów z Fry, tylko problem jest taki, że do tego to trzeba mieć faktycznie dostęp do niezłego sprzętu aby można było na tym coś zarobić. ;) I jako ciekawostka zlepek fryów: http://pressenterdesign.com/testy/int39.jpg http://pressenterdesign.com/testy/int40.jpg Pozdrawiam Szymon Edytowane 18 Grudzień 2009 przez pressenter
hcpiter Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 SansSerif- w sumie trudno się z tobą nie zgodzić :) Tores- Dzięki,własnie teraz tez to widzę, ze za mała. jahred6- Dzięki za wskazówki, co do boazerii to nawet nie zwracałem na to uwagę bo scena jest zwykłym szybkim testem :) pressenter- Dzięki wielkie. Junior- fajnie ze coś zaczynasz kmnic Fry`a ziomm. Postanowiłem poprawić to co nie pasuje a efekt niżej, jakość rendera nie jest najlepsza bo renderenowala się miedzy innymi projektami i nie była priorytetem :) Pozdrawiam
JunioR Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 hi, Pressenter- łazienka daje rade, tylko gdyby nie te przepalenia. HCPiter- dzięki meen :) Tutaj kolejny test shaderow, w sumie to shaderu puszki i kropli: Pozdr.
gientekwl Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 Junior kropelka fajnie wyszła - modelowana i rozkładana czym ?
SansSerif Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 hcpiter, wciąż za ciemno, za mały reflect i za duży gloss.
grzegerz Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 Sans to jakas wasza realizacja?:D kiedy zaktualizujecie stronke?:)
Razer Napisano 19 Grudzień 2009 Napisano 19 Grudzień 2009 vision3d fajne, też kiedyś takie rzeczy robiłem. Najfajniej wyszedł chyba ten drugi render, bo na pierwszym autko jest za ostre względem zdjęcia. I w sumie chyba za słabo jest postawione na tym stołku, jakby lekko lewitowało.
FF Napisano 19 Grudzień 2009 Napisano 19 Grudzień 2009 Materiał opon jakiś dziwny i na tym ostatnim najbardziej brakuje głębi ostrości na modelu.
mkeruj Napisano 19 Grudzień 2009 Napisano 19 Grudzień 2009 A mi ten pierwszy najbardziej podchodzi, na drugim troche lata, trzeci w porządku.
Bonifatz Napisano 19 Grudzień 2009 Napisano 19 Grudzień 2009 (edytowane) test render projektu nad którym właśnie siedzę : Edytowane 20 Grudzień 2009 przez Bonifatz
hcpiter Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 SansSerif- dzięki za zdjęcie i pomoc, przyda się jak tylko znów zacznę coś z tym materiałem robić. Chociaż wydaje mi się ze jest to wszystko kwestia światła jakie pada z otoczenia, bo mam kilka własnych zdjęć z tym fotelem i wydaje się znacznie ciemniejszy. Podoblinie jak na zdjęciu z mojego załącznika, domyślam się ze jest to ten sam projekt co u Ciebie, jednak w innym oświetleniu i wydaje się również ciemniejszy. SWRSC- Dzięki wielkie. Pozdrawiam
vision3d Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 w moim przypadku statyw + Nodal Ninja + fisheye 8mm + 350D body;)
jahred6 Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 michasEK4 materiał podłogi fajny, lecz mapowanie złe ! Za duże klepki w proporcjach do mebli. Przepalenia za duże.
Bonifatz Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 (edytowane) Prawie dwu dniowy speed - jeszcze dwa ujęcia do zrobienia : edit: Jeszcze troche czasu zostało, pobawię się tymi palmami Morphe. a tu walcze z night version (miami vice LOL) Edytowane 21 Grudzień 2009 przez Bonifatz
Morphe Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 zrob cos zkoronami palm, bo sa nienaturalne i bedzie ok :) w sensie kolor/texturka
SWRSC Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 (edytowane) dzisiejsza noc, jeszcze wip i przy okazji test czujności klimenta: i jeszcze takie paskudztwo, też WIP i to mocny. Na referce był jeszcze dywan, ale klient nie chciał i została czarna plama mebli przez to. Pewnie będzie zmiana. Wymienię jeszcze IESy na jakieś ciekawsze i węższe. kuchnia co ostatnio pokazywałem jako WIP, w wersji finalnej zaakceptowanej przez klienta wyjszła tak: Edytowane 21 Grudzień 2009 przez SWRSC
Morphe Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 (edytowane) fajny ten pawilon, fajnie to wyszlo, swiatlo i otoczenie. aczkolwiek ja bym zrobil bardziej soczystrza jesien, tamta zielen w tle taka zdechal kapke - te jesienne. bonifatz. nocne za szare, musi byc troche bardziej pod niebo. Edytowane 21 Grudzień 2009 przez Morphe
Rekomendowane odpowiedzi