Camel Napisano 6 Maj 2009 Share Napisano 6 Maj 2009 (edytowane) KaeMS no naprawdę ładnie, skromność wystarcza... a ja niestety nie pamiętam czy w ogóle pisałeś o terminach... sorry... Nie do końca wiem w czym robisz wizki... Edytowane 6 Maj 2009 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeMS Napisano 6 Maj 2009 Share Napisano 6 Maj 2009 Pisałem ci przy okazji modelowania kranika przez Chrupka - zwykle nie masz czasu na modelowanie każdej pierdółki. Podobnie jest w tym przypadku - krzesła to Balma na żywca (dlatego kanciate) a meble Maro. Ze skromnością nie wiem o co ci chodzi. Edit: Wizki to max + v-ray. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 6 Maj 2009 Share Napisano 6 Maj 2009 skromność, że nie robisz tak ULTRA reala, a liczy się tylko czas, bo masz mało jak na termin czasu Powtarzam, w czym wizki... Lightwave? czy 3ds max? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 6 Maj 2009 Share Napisano 6 Maj 2009 Napisał max czyli 3ds max:). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeMS Napisano 6 Maj 2009 Share Napisano 6 Maj 2009 Nie robię ultra reala z dwóch powodów: 1. nie zawsze jest potrzebny czy nawet pożądany; 2. nie jestem jakimś "masta", który każdy projekt w dowolnym czasie zrobi tak,że szczenę urywa - wiem i się przyznaję. Filip - to poszło w edit -mogliśmy się z Duną "minąć" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 6 Maj 2009 Share Napisano 6 Maj 2009 Arch poraz kolejny wypas poprostu :) Dawaj tutaj wiecej bo bedzie na co oko zawiesic ! Bonifatz- bywaly lepsze renderki z twojej reki ;) KaeMS- renderki nawet nawet, ale AA i gdzieniegdzie przepalenia daja po oczach, a tak z ciekawosci caly sufit nie powinien byc odwrocony ?;) Pozdro ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 6 Maj 2009 Share Napisano 6 Maj 2009 arch515, żyję ziooom, coś tam sobie dziergam powoli w wolnych chwilach, więc może zarzucę;) A Ty jak zwykle przychodzisz, robisz rozpizduchę i sobie idziesz;p Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeMS Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 Kolejna z serii. Czas przygotowania: ok 3,5h z czego 1h to plaskorzeźby, których w tym widoku nie widać. Czas pieczenia to ok.1,5h/widok. Z tego, co zauważyłem buga mam w wykładzinie - jak czas pozwoli to przewale jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 No teraz już jest bardziej soczyście, nie ma takich aż overburnów. W sam raz dla klijęta: wooooooow! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BiX Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 KaeMS - widzę, że niezła masówka tam u Ciebie leci :) hehe z jednej strony dobrze, że jest robota z drugiej tracą wiele te prace przez to, ze masz tak badzo ograniczony czas na nie. Jak na 3,5H to ok... z czego sufit, żaluzje etc to pewno już zrobione jakiś czas Twoje gotowce ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 wozeczek : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 Super realizm! Ile ma poly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 Łoł! Super model. Jak żywy :) Temat ostatnio mi dość bliski ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 model ma ok 120 tys poly. Faldy są modelowane mogłem je wypalić w sumie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 świetny model i render. to do jakiejś kolekcji? mozna prosic siatke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 model do kolekcji - zabawki, place zabaw, ogolnie wyposarzenie pokoju dzieciecego i takie tam podobne. siatka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowi Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 Kub@ -> wow super model zazdroszczę umiejętności, a dzidziuś też będzie? No i oczywiście Mamusia też musi być :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 Kub@ - świetny model, shaderki i studio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 dzięki za pochlebne komenty :) w sumie sie troche namęczyłem ale sam też jestem w miare zadowolony :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeMS Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 Renderek jest pierwyj sort, model bardzo często przydatny. Wersja trójkołowa z wielozadaniową gondolą też będzie (joke)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kepic Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 kurcze, zarąbisty wózek, co tu więcej napisać:) mój pierwszy post na forum, jednocześnie pierwsza pracka, którą chciałbym pokazać:) dałem wcześniej do działu architektura, ale pomyślałem że tu się bardziej nadaje, bo to w sumie taki testowy render sypialnia, prosiłbym o komentarze, co robię źle itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 a ja dzisiaj takie coś poczyniłem. Będzie z tego bardzo prosta animacja budowania się budynku od zera. Powinienem do speeda wrzucić, bo szybko poszło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 koniecznie pokaz pozniej anime:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 i na tą kometę, a potem "padabuum" :) Naprawdę było by, co podziwiać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neiraa Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 Kub@ podziwiam! Naprawdę kawał dobrej roboty, budzisz mój coraz większy szacunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 hcpiter: staralem sie uratowac tego klocka ;) ... mam nadzieje ze uratowalem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 7 Maj 2009 Share Napisano 7 Maj 2009 Bonifatz –zdecydowanie lepiej niż poprzednie, chodź jeszcze bym zdjął bardziej kolor..Ale to już mój taki fetysz:) Kub@- szacun, postarałeś się:) nie przeciętnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 8 Maj 2009 Share Napisano 8 Maj 2009 Renderek jest pierwyj sort, model bardzo często przydatny. Wersja trójkołowa z wielozadaniową gondolą też będzie (joke)? i podwieszanym zasobnikiem bomb kasetonowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 8 Maj 2009 Share Napisano 8 Maj 2009 hcpiter: staralem sie uratowac tego klocka ;) ... mam nadzieje ze uratowalem :) No BA ! :) Teraz wyszlo naprawde o wiele ladniej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 8 Maj 2009 Share Napisano 8 Maj 2009 Bonifatz- teraz wyszło bardzo ładnie. z mojej strony test podłogi i ilości zbędnego detalu. shading beznadziejny, możne kiedyś będzie czas aby to poprawić ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 8 Maj 2009 Share Napisano 8 Maj 2009 urozmaić scenę bo jest nudna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfaniak Napisano 8 Maj 2009 Share Napisano 8 Maj 2009 Teścik - fragment większej całości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 8 Maj 2009 Share Napisano 8 Maj 2009 Junior- ziom ziom jak ja lubię patrzeć na te twoje testy:p , podłoga wyszła super.. Okap za wysoko;) ale krzesełka bardzo sexy;) dajesz więcej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphe Napisano 9 Maj 2009 Share Napisano 9 Maj 2009 (edytowane) test klimatu typu "mataroskie ujecie z przyczajki" ;) - kora do d. ale konczy sie nowa texturka... chcialem takie cus... zrobic, pytanie czy odbiur jest taki "naturalny" Edytowane 10 Maj 2009 przez Morphe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 9 Maj 2009 Share Napisano 9 Maj 2009 Odbi'Ó'r całkiem, tylko lakier samochodu straszny, i te romby zamiast liści też dość mocno, przynajmniej mnie straszą. Hdr+direct? . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphe Napisano 9 Maj 2009 Share Napisano 9 Maj 2009 (edytowane) lakier... skoro dziala przy jednych ujeciach a przy innych jzu nie to nie wiem czy to wina lakieru czy poporstu takie ujecie daje takie dobicia ... aliscie no coz zorbic - albo onyx + opacity, albo everowe, albor obci samemu? ble.... a co do swiecenia - sun+sky;0 + some taste in ps Edytowane 9 Maj 2009 przez Morphe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 9 Maj 2009 Share Napisano 9 Maj 2009 a ja tam twojego obrazka Morphe nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 9 Maj 2009 Share Napisano 9 Maj 2009 Morphe - ładne ujęcie. Kora po prawej ładniejsza. Zrób taką jaka w rzeczywistości jest od dołu i będzie git. pressenter - dzienny ładny ale nocny przy tylu źródłach światła i lustrze jakoś mi nie siedzi bo za ciemno. Co ci się ciągnie na podłodze przez całą jej długość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 9 Maj 2009 Share Napisano 9 Maj 2009 Morphe - dla mnie bardzo fajne ujecie można by doparcować detale typu kora od dołu ciemniejsza, liście na pierwszym planie a nie romby itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vision3d Napisano 9 Maj 2009 Share Napisano 9 Maj 2009 taki tam mclaren;) nie jest up-to-date bo byl robiony tydzien po oficjalnym 'launchu' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 9 Maj 2009 Share Napisano 9 Maj 2009 vision3d znam Cię, bardzo interesujące pojazdy zawsze rąbałeś, kiedyś zrobiles Skyline GTR na kiepskim sprzęcie :) Fajny pojazd, jakie ma właściwości materiałów i ile czasu zajęło Ci jego modelowanie? Opony przypadkiem za mocno nie odbijają?? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphe Napisano 9 Maj 2009 Share Napisano 9 Maj 2009 no tak - romby musza isc w odstawke jak sie che robic takie ujecia, mszua tez listki miec galazki etc. szkoda barzo ze onyx nie ma opcji importu wlasnego liscia, albo cos. bo opacity jak chce zrobic depth mape, albo jaksi kanal wyrenderowac to mi opacity nie chwyta:(. tez liscie robie na lekkim refraction, a jak daje opacity to mi jakies paszczaki wychodza. brzoza jest ogolnie bardoz stara, i do zblizen sie nie andaje - kanciaty pien, wogole jakso tak wyszly jak 2d.. plaskie i zpodlozem sie nie wiazaly :D. pomijajac fakt ze ani nie zapetlona kora i powtarza sie x razy ... ale moze zrobie test nowej kory na tym ujeciu inowej brzozy moze wyjdzie ciekawiej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 10 Maj 2009 Share Napisano 10 Maj 2009 Może ktoś doradzi jak przyciemnić samą podłogę. Wyszła bardzo kontrastowa a rzeczywista mapa jest bardziej stonowana. . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goat91 Napisano 10 Maj 2009 Share Napisano 10 Maj 2009 sprobuj moze nałożyc polprzezroczysta maske ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 10 Maj 2009 Share Napisano 10 Maj 2009 Podobno biel jest zawsze w modzie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Arti_ Napisano 10 Maj 2009 Share Napisano 10 Maj 2009 (edytowane) Tu moja wersja jednej z postaci z jednego z moich ulubionych seriali animowanych. Kiedyś pokazywałem głowę ^^ A tutaj mamy komercyjny oryginał: http://img.codelyoko.fr/s4/ae_pret_moyen.png Edytowane 10 Maj 2009 przez _Arti_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demigod Napisano 10 Maj 2009 Share Napisano 10 Maj 2009 Kuba super wozeczek :] ja juz mam :] real model ale towj tez jak rela czyzby :] cos tam sie powiekszlao bo Pionix pisze ze u niego to na czasie ;] a tak to model wypassss ';] wypas masz umietnosci pozazdroscic :] Arti jak wczesnij tlyko wprowadzlaes tyklko chaos tak ta prack bardzo ladnie sie prezentuke taki cartoon network:] teraz to Duna .. cos tam taki choas wprowadza :] dawaj dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 11 Maj 2009 Share Napisano 11 Maj 2009 Test oświetlenia, trawy i kostki. Prosto z maxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 11 Maj 2009 Share Napisano 11 Maj 2009 kostka fajna, trawka ok a światło dziwne. i to drzewo zasłania dom, niefajne jest. może to światło nie byłoby złe gdyby tło dać inne p.s. ale żeś foto dał w avatar. :) groźna mina nie ma co, budzi respekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 11 Maj 2009 Share Napisano 11 Maj 2009 Ale dlaczego światło dziwne? drzewo tak tylko dałem bo to test, tak samo jak świecące kule. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi