kubi Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 No wiesiek w sumie gowniano sie sprzedaje wiec cala nadzieja w wersji na xbox . Czego mozna bylo się spodziewać po sprzedaży tylko na blaszaki. Bulletstormowi juz stuknal ponadmilion kopi według vgchartz. Miejmy nadzieje żeci co mieli kupic dukea, jednak wybiora bulletstorma.
Monio Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 No wiesiek w sumie gowniano sie sprzedaje wiec cala nadzieja w wersji na xbox .Masz jakieś dane na potwierdzenie tego?
DeC Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 IMHO pierwsza czesc dobrze sie sprzedala mimo ze byla na tylko naPC. Sam Cdred mial duze nadzieje z wersja pc .W sumie szkoda bo gra dostala bardzo dobre oceny . Cala nadzieja w batlefieldzie moze ta produkcja uratuje rynek gier na PC . A co do Buleta to te milion to chyba zamalo i teraz juz sprzedarz bedzie znacznie wolniej rosnac .Wiec pewnie czesci drugiej nie bedzie .A szkoda bo gra bardzo dobra ale miala pare glupich rozwiazan ktore sie nie przyjely. Pozatem panowie za bardzo sie opier...liscie wprzez te 4 latka :P bylo wiecej gameplaya zrobic:P
DeC Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 (edytowane) Monio vgchartz i brak konferencji prasowej cdreda w ktorej sie chwala milionowymi zyskami netto i pare artykulow w ktorym cdred tlumaczy sie ze to tylko wersja na pc... Edytowane 18 Czerwiec 2011 przez DeC
Monio Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 (edytowane) Według ciebie pół miliona kopi (tylko na pc) w miesiąc to gówniana sprzedaż? :D Ciekawe dlaczego w takim razie EA zrobiło dragonage2 sporo pierwsza część w niecałe 2 lata sprzedała "tylko" 400 tysięcy kopi. Edytowane 18 Czerwiec 2011 przez Monio
mirach Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 czytajac wypoeidzi o Wiedzminie tutaj mam wrazenie ze ludzie lubują sie w wiesciach "jak to z Wiedzminem sie zle dzieje" Swego czasu zagrywalem sie w Duke`a w multi, singla przeszedlem milion razy. Mialem lat nascie. Teraz mam 30 i grajac w DNF odczuwam zazenowanie. moge sie pod tym podpisac, chociaz w multi w tamtych czasach to nie mialem okazji za bardzo pograc.
DeC Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 (edytowane) Mirach a nie pomyslales moze ze poprostu ktos jest tylko ciekaw ile i co jak sie sprzedaje? a zapomnialem dodac Battlefield 3 ostatnia nadzieja białych Edytowane 18 Czerwiec 2011 przez DeC
mirach Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 hym.... moze jestem jakis dziwny, ale jakby mnie ciekawilo jak Wiesiek sie sprzedaje, to bym napisal "czy ktos ma dane jak sie sprzedaje Wiedzmin 2?" a nie pisal "No wiesiek w sumie gowniano sie sprzedaje", ale moze to tylko ja :) 1
DeC Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 no bo jak mam napisac ze dobrze skoro niedobrze?
plasti Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 te DeC, daje sobie uciac rece, ze chyba wiem cos ty za jeden, ale nie powiem, zaczyna mi sie podobac, bede sledzic twoje wypowiedzi a co do wieska, to ja tylko tyle napisze ze w tydzien po premierze, jak do wszystkich dotarlo ze wiesiek 2 juz wyszedl, na polkach sklepowych mozna bylo ujrzec pustke albo 3 marne sztuki, wiec o czyms to swiadczy
DeC Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 Plasti uwazaj zebys sie we mnie nie zakochal czasem ;)
Monio Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 Dec- Popatrz na źródło które sam tutaj podałeś i rozkmiń jak sprzedają się inne tytuły. Jeśli uważasz że wiesiek się "gówniano" sprzedaje to znaczy że mamy jakiś kompletny kryzys w branży bo większość gier sprzedaje się gorzej niż gówno. W sumie po co to pisze. Już któryś raz pokazujesz że jesteś hejterem. 1
Nezumi Napisano 19 Czerwiec 2011 Napisano 19 Czerwiec 2011 (edytowane) Ja tylko mam nadzieje ze na max3d nie trafia jakas - nomen omen gowniana - moda na "prowokacje". "Ty, pa, napisze im, ze sie Wiesiek zle sprzedaje i zobaczysz jaka bedzie jazda zaraz! Aaaaale jestem...! Pa, pa ziomal jak sie juz jarajOM hue hue!". Negowanie sukcesu Wiedzmina 2 przypomina mi zachowanie mojego czteroletniego synka, ktory spogladajac na ulewe za oknem uparcie twierdzi ze nie pada, bo chcialby wyjsc pobawic sie na zewnatrz. Przy okazji - Witcher2: 400.000 kopii sprzedanych W PIERWSZYM TYGODNIU :O. Niezle chlopaki! Edytowane 19 Czerwiec 2011 przez Nezumi
tr3buh Napisano 19 Czerwiec 2011 Napisano 19 Czerwiec 2011 jezeli porownac sprzedaz do Call of Duty to kazda gra sprzedaje sie kiepsko (niestety ) Mysle ze jak Wiesiek wyjdzie na xboxa to spokojnie dobije do banki
olaf Napisano 19 Czerwiec 2011 Napisano 19 Czerwiec 2011 geografia zobowiązuje. Jezeli CDP w wiekszości był własnym dystrybutorem, to mysle ze gra zarobiła na siebie i na wersje xbox, wersja xbox zarobi na czesc trzecią i mam nadzieje z wielką górką. Jeszcze długo na steamie będą kopie sprzedawane, przed portem na xboxa moze wyjdzie jakiś dodatek, by podgrzać atmosferę i będzie ok. Jedyny minus jaki moze spotkać port to uśmiech w strone graczy casualowych, ale to tylko podniesie sprzedaż.
Nezumi Napisano 19 Czerwiec 2011 Napisano 19 Czerwiec 2011 Jedynka dobila do miliona po jakims roku - tylko na PC. Spokojnie, nie wszycy rzucaja sie na gre tuz po premierze. Jeszcze na luzie sprzedadza przynajmniej jedna kopie bo mi splonela karta graficzna i przerzucilem zakup na blizej nieokreslone kiedys ;)
DeC Napisano 19 Czerwiec 2011 Napisano 19 Czerwiec 2011 Monio daruj sobie te osobiste wycieczki . Ja Ciebie nie znam i nie chce analizowac twoich wypowiedzi bo mnie w zupelnie nie interesujesz jak wielu podobnych tobie .Ale widze ze tutaj panuje swoisty jakby to powiedziec pewien kult firm ktore cokolwiek robia w Polsce.Wiadomo nie chce sie pluc do zupy z ktorej sie je albo bedzie sie jadlo . Ale czy to cos zmieni jesli w dosc zamknietym srodowisku jakim jest to forum skusimy sie na chlodna i rzeczowa analize? Czy te 500 k to duzo po miesiacu sprzedarzy ? W pierwszym miesiacu gry sie sprzedaja najlepiej potem jest juz znacznie gorzej. I nie chce mi sie szukac artykulu w ktorym CDred ostro nakrecal potencjalnych inwestrow i mowil o ok 2 bankach z PC . Miesiac sprzedarzy to wystarczajacy okres do podsumowan i przewidywan dalszej sprzedarzy .Osobiscie wydaje mi sie ze Wiesiek 2 moze sprzedac sie 2 milionach egzemplarzy ale na konsolach . Jesli gra wyjdzie w tym roku jeszcze i mimo ogromnej konkurencji ludzie beda pamietac o niej .
plasti Napisano 19 Czerwiec 2011 Napisano 19 Czerwiec 2011 takie male comparison>>>> http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,9734482,Pol_miliona_Wiedzminow_2___gra_sprzedala_sie_lepiej.html
Monio Napisano 19 Czerwiec 2011 Napisano 19 Czerwiec 2011 Dec- Jak nie znasz realiów rynku to może ci się wydawać że wiesiek 2 się gówniano sprzedał. Jeśli porównujesz go do wydanego na 4 platformy casualowego COD który na sam marketing ma budżet taki jak cała produkcja wieśka to gratuluje racjonalnych wniosków.
Loki Napisano 19 Czerwiec 2011 Napisano 19 Czerwiec 2011 (edytowane) DeC, przytocz proszę ten artykuł w którym ktoś z CD Project RED naganiał inwestorów? Z tego co ja pamiętam, zarówno zarząd spółki jak i pracownicy zawsze bronili się jak mogli przed podawaniem jakichkolwiek prognoz - bo taką mają politykę firmy. Dzięki temu między innymi, polityka informacyjna firmy CD Project jest na bardzo dobrym poziomie - jeśli patrzeć i porównywać z innymi firmami notowanymi na GPW ( nie koniecznie z grami związanymi, ale z tego podwórka też kilka kwiatków można wytypować o dość "nonszalanckim" i "marketingowym" podejściu do informacji ) Informacje z CD Project śledzę dość na bieżąco. 500k kopii o których piszesz, sprzedanych w miesiąc - w niszowym bądź co bądź gatunku, przy konkurencyjnych tytułach wychodzących w tym samym okresie - moim zdaniem to jest sukces, i to taki którego wiele firm mogło by pozazdrościć - nie tylko z kraju nad Wisłą. Jedyne czego się obawiam, to portowanie na Xbox360. Tzn czy się wyrobią w czasie chłopaki - bo termin premiery jest rewelacyjny (końcówka roku 2011, czyli... tuż przed świętami - które robią 20-30% rocznych obrotów w sklepach wielkopowierzchniowych i marketach). Jak na razie, pamiętam że CD project podał 3 informacje na temat sprzedaży W2. 1) Ilość kopii przygotowanych w dniu premiery (1mln sztuk, w tym 100k w dystrybucji cyfrowej zdaje się) 2) Ilość preorderów sprzedanych 3) Ilość kopii sprzedanych po 2 tygodniach (i to dane mocno szacunkowe - pełne dane będą pewnie w raporcie za 2Q) Ja tam za W2 trzymam mocno kciuki, tak samo jak za produkcje np. Techlandu, CIA, czy jakiejkolwiek innej "naszej" firmy. Im lepsze osiągnięcia - tym lepszy rynek pracy dla grafików :) ---- edit ---- odpowiadając sobie samemu na pytanie zadane wyżej: http://www.gamezilla.pl/content/tomasz-gop-odchodzi-z-cd-projekt-red Edytowane 19 Czerwiec 2011 przez Loki
tr3buh Napisano 19 Czerwiec 2011 Napisano 19 Czerwiec 2011 :( wielka szkoda... Tomasz zawsze nieodlacznie kojarzyl mi sie z Wieskiem i CD project tak samo jak John Carmack z Doomem i ID software
Creator Napisano 20 Czerwiec 2011 Napisano 20 Czerwiec 2011 http://www.gog.com/en/promo/interplay na GoGu spore promo Interplay'a, jak kogoś interesują stare gry :)
OmeN2501 Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,9849636,Bloober_Team__kolejny_polski_deweloper_wchodzi_na.html Juz dzwonie do swojego brokera ;]
olaf Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 czy na new connect też trzeba mieć 50mln obrotu rocznego czy są niższe pułapy?
Dr Judym Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 Myślę, że Blooper Team byłoby jednak lepszą nazwą ;)
olaf Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 pewnie kupią licencję wizerunkową do chopin vs bieber rock star
Monio Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 Przełom w polskiej branży. Obstawiacie że wyjdzie w końcu Sadness? Lol.
Loki Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 czy na new connect też trzeba mieć 50mln obrotu rocznego czy są niższe pułapy? nie trzeba, są spółki (na NC i na GPW) które w ogóle z działalności operacyjnej nie mają obrotów (vide np. Atlantis czy inne ze "stajni" Mariusza Patrowicza) NC to takie "domowe przedszkole" dla GPW - dużo luźniejsza polityka informacyjna, mniejsza dyscyplina.
Reanimator Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 Jakby kogos interesowalo to na ZBC jest pare sculptow-conceptow glowek z W2: http://www.pixologic.com/blog/2011/06/the-witcher-2-assassins-of-kings-characters-by-artist-bartek-gawel/
Bruneq Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 http://www.crytek.com/news/the-crysis-2-mod-sdk-is-here - niestety, w magiczny sposob, stronki podane tam przestaly dzialac :P
pmcomposer Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 http://www.crytek.com/news/the-crysis-2-mod-sdk-is-here - niestety, w magiczny sposob, stronki podane tam przestaly dzialac :P Włączono maskowanie :P - Piotr
Lucek Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 Kupiłem sobie właśnie wiedźmina 2. Wyobraźcie sobie jaką zrobiłem minę na widok składanej z papieru figurki jakiegoś zgnilca. Leżę na podłodze z żalu.
Bruneq Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 Włączono maskowanie :P - Piotr Udalo mi sie sciagnac, instaluje , a tam eroor ze trzeba miec oryginalna gre crysis 2 z patchem 1.9 wiec ja nie macie, to nie oplaca sie sciagac...ja nie doczytalem, na szczescie gre mam w domu.
plutko Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 Udalo mi sie sciagnac, instaluje , a tam eroor ze trzeba miec oryginalna gre crysis 2 z patchem 1.9 wiec ja nie macie, to nie oplaca sie sciagac...ja nie doczytalem, na szczescie gre mam w domu. Opisz wrazenia jak uda Ci sie odpalic i pobawic.
AdiJager Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 Bo do tych toolsów trzeba mieć grę... wystarczy się wczytać: Crysis 2 MOD SDK CryEngine SDK będzie dostępny na jesieni(jeżeli mnie pamięć nie myli)
Bruneq Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 Plutko - odpalilem, pobawilem sie, jest jak AdiJager mowi, tylko do modowania, nie ma kilku narzedzi z tej wersji ktora wyszla przed premiera Crysisa ;) Edytor sam w sobie dla mnie jest troche dziwny i nieintuicyjny..ale kwestia przyzwyczajenia i nauczenia sie go. Chociaz jak go otworzysz to w sumie szybko mozna podstawy zalapac. W kazdym badz razie, napewno warto.
mara Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,9876478,Cyberpunkowa_strzelanina_rodem_z_polski_jednak_nie.html jeden obrazek od Latających Świń :P czekam na więcej bom ciekaw
_michal Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 http://www.gamasutra.com/view/news/35618/Valves_Source_SDK_To_Go_Free.php
Reanimator Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 dlaczego? Nie sadze, zeby mieli potrzebe konkurowac z Unrealem i CryEnginem.
Monio Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 dlaczego? Nie sadze, żeby mieli potencjał konkurowac z Unrealem i CryEnginem. fixed ;) Porównując to ich silnik jest trochę biedny w funkcjonalności.
Reanimator Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 Hah, to mialem na mysli troche;) Aczkolwiek Source ma kilka fajnych bajerow, niekoniecznie wizualnych:) Komus moze sie po prostu dobrze w tym pracowac:)
Dr Judym Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 Co do funkcji to nie wiem, ale coś mi się kojarzy, że np. materiały trzeba było w nim definiować w notatniku, tak jak w przypadku ID Tech 4 :) Rozpuszczony przez narzędzia UE 3.0 nie chciałbym wracać do czegoś takiego :)
_michal Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 Sam workflow eksportu assetów jest mocno do bani. To nie UDK, czy Unity niestety. Ale z drugiej strony mapki się całkiem fajnie robi jak się przyzwyczaić do archaicznego edytora. No i potrafi coś takiego: http://dear-esther.com/?page_id=37
Dr Judym Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 Dear Esther to raczej wyjątek niż reguła, ale wygląda świetnie :) Przeszedłem kiedyś starą wersję i jak na grę w której nic nie robisz to mi się podobało :)
Monio Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 To dlatego UDK jest najpopularniejszy. Twórcy innych silników chyba dopiero 2 lata temu zaczęli myśleć o tym że nie każda osoba robiąca gry zna dogłębnie programowanie i czyta dokumentacje directXa wieczorkiem do snu. Proste w obsłudze i userfriendly nie musi oznaczać słabych możliwości.
Reanimator Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 Ja bym sie Sourcem zainteresowal dla samego renderera Team Fortressowego i edytora "cutscenek" :)
_michal Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 Ja bym sie Sourcem zainteresowal dla samego renderera Team Fortressowego i edytora "cutscenek" :) Na polycouncie widziałem swego czasu podobny shader dla UDK, całkowicie zrobiony na custom lighting. Dear Esther to raczej wyjątek niż reguła, ale wygląda świetnie :) Przeszedłem kiedyś starą wersję i jak na grę w której nic nie robisz to mi się podobało :) Też grałem we wcześniejszą wersję. Ten mod pokazuje czy naprawdę znasz angielski :D
pmcomposer Napisano 4 Lipiec 2011 Napisano 4 Lipiec 2011 W razie czego, przenieście do innego działu ;): Mod do GTA IV. Myślę, że warto zerknąć. - Piotr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się