Napisano 19 Styczeń 201114 l Post w blogu PCF'owym o customizacji jednego typu postaci w BS'ie, zawierajacy ciekawy filmik zrobiony przez Bieloona: http://www.peoplecanfly.com/blog/2011/01/how-to-make-an-army-out-of-one-bald-dude/
Napisano 19 Styczeń 201114 l dead space 2 oczami mam http://www.youtube.com/watch?v=jri8LFci4xQ&feature=player_embedded
Napisano 21 Styczeń 201114 l Skillshoty Bulletstorm po polsku, a jednak. http://www.ps3site.pl/bulletstorm-i-glebokie-gardlo/62476/
Napisano 21 Styczeń 201114 l Strasznie zwalili ten trailer, błąd w sztuce. Przerwy które chłodzą, może i są zabawne ale psują cały odbiór trailera. Napięcie powinno rosnąć równo liniowo i zakończyć jakimś jebnięciem. Natomiast a zabawną rzecz powinno się pokazać na końcu a nie podzielić nią trailer. Tak czy siak na gre czekam.
Napisano 22 Styczeń 201114 l Cenzura jest śmieszna. Niedługo ocenzurują cenzurę, bo może powodować niemoralne domysły co do tego, co cenzurowane. Pierwszy raz widziałem cenzurę sików. Póki co idę do kibla się demoralizować... za dużo mleka.
Napisano 22 Styczeń 201114 l Pierwszy raz widziałem cenzurę sików Generalnie masz racje z tym ze - choc byloby to bez precedensu - byc moze tym razem widac tam cos wiecej niz tylko siki..? Rozwala mnie za kazdym razem to haslo na koncu :D Spelnieniem marzen by byla dla mnie zrobiona z klasa, kolejna czesc Shadow Warriora :D You no mess with Lo Wang!
Napisano 22 Styczeń 201114 l widać tylko siki, ale ocenzurowali by pewnie inni myśleli inaczej. Wizualnie trochę stare ale dopóki nie każą mi sterować pojazdami będę chętny do gry. Podobało mi się "rest in pieces"
Napisano 22 Styczeń 201114 l Podobało mi się "rest in pieces" To już było w starym filmie 'Dark Angel' z Dolphem Lundgrenem. Nie wiem czego Ty olaf po grafie oczekujesz, dopóki konsole tej generacji będą na rynku to grać można już tylko stylistyką, co w przypadku grafiki poniekąd realistycznej jest bardzo trudne. Drepczemy w kółeczko, ot co.
Napisano 22 Styczeń 201114 l ech, z djukiem to jest tak, ze i tak sie sprzeda:P mnei ten trailer nie zachecil, polowa obrazkow jest spoko graficznie, druga wyglada jak mod do 1go duke nukem...ale i tak gre kupie i tak:P Licze na sporo głupich zartow...nie tylko te w trailerze
Napisano 22 Styczeń 201114 l Między 3 a 15 lutego beta Killzone 3 będzie otwarta. Mapka będzie ta z filmiku KZ2 średnio mi podszedł jeśli chodzi o multi, w dodatku wychodzi w najbliższym sąsiedztwie premiery Bulletstorm, a preorder już złożony. Szkoda tylko że się pospieszyłem i wziąłem wersję anglojęzyczną.
Napisano 22 Styczeń 201114 l szczerze mówiąc to nie wiem skąd ta fascynacja dukiem, to chyba już tak jest, że nawet słaba graficznie strzelanina jeśli opiera się na cyckach i bluzganiu znajdzie swoje grono fanów :D
Napisano 22 Styczeń 201114 l szczerze mówiąc to nie wiem skąd ta fascynacja dukiem, to chyba już tak jest, że nawet słaba graficznie strzelanina jeśli opiera się na cyckach i bluzganiu znajdzie swoje grono fanów :D Za młody jesteś ;)
Napisano 22 Styczeń 201114 l empek - ale ja nie narzekam, kilka ekranów wygladało trochę ubogo. Sam nie jestem wizualnym hedonistą, rzuciło się w oczy kilka słabszych fragmentów - jak ogladałem gameplaya z konferencji mialem lepsze wrażenia. Mi do grania wystarczy grafika z Colina1 ;)
Napisano 24 Styczeń 201114 l drugi trailer z LA noire !!! http://www.gamersyde.com/stream_l_a_noire_trailer_2-18754_en.html
Napisano 24 Styczeń 201114 l drugi trailer z LA noire !!! http://www.gamersyde.com/stream_l_a_noire_trailer_2-18754_en.html Kozacki klimat, piękne to jest.
Napisano 24 Styczeń 201114 l A ja tam standardowo promuję produkcję PCF - No a z racji że tyle tych nowych trailerów wyszło to zaproponuję jeszcze jeden - :) Może się uda zdążyć z premierą przed Dukiem... bo później to już koniec świata :D
Napisano 24 Styczeń 201114 l Bardziej raczej jako ciekawostka. Mirror tekstury na autku bo: a: malo pamieci na tekstury? b: lepsza jakosc? d: Nie mozna nie mirrorowanej robic? f: konsole?
Napisano 24 Styczeń 201114 l ech, niepodobaja mi sie troche postacie ingame w tym L.A Noire, takie troche jak z mafi 1... Owca, z jakiej gry?
Napisano 24 Styczeń 201114 l Bardziej raczej jako ciekawostka. Mirror tekstury na autku bo: a: malo pamieci na tekstury? b: lepsza jakosc? d: Nie mozna nie mirrorowanej robic? f: konsole? Wszystkie odpowiedzi sa dobre. Bo nie ma sie co przejmować mirrorem jak tylko zboczeńcy z gamedev'u dosterzegają takie pierdoły jak właśnie mirror tekstury na samochodzie, brak jednego face czy od dwa poligony za duzo w obiekcie który docelowo ma być widac przez co najwyzej kilka sekund
Napisano 24 Styczeń 201114 l no wiec, model zrobiony w taki sposob specjalnie do folio mialby komentarze typu "szkoda ze mirror" mimo ze z zalozenia robiony jest jako 'ten do gry'... A gdyby go sie robilo zawodowo to by do gry przeszedl bez mrugniecia okiem, bo czas goni, bo nikt nie zauwazy... Tak jak wyzej na skrinie... shit
Napisano 24 Styczeń 201114 l ja, jako zwykły lajkonik zauważyłem dopiero jak spytałeś. Moze mają limit poly i tekstur na obiekty poboczne a chcą by w scenerii było ich jak najwięcej.
Napisano 25 Styczeń 201114 l mi sie to jakos w oczy nie rzucilo i nie rzuca / zreszta to nawet nie jest bug chyba tylko ktos ztwierdzil ze tak bedzie albo tak zrobil... w kazdej grze sa duzo wieksze klocki jak jakies niezmapowane poligony i dziewnie polaczone tekstury z dupy ;) poza tym polowa ludzi w wiekszych firmach to nic nie umie wiec co sie dziwic ;) spoko ten silent hill wyglada / przypomina Alan wake
Napisano 25 Styczeń 201114 l Czemu takich rzeczy nie robią proceduralnie? Taka tekstura zajmowałaby jeden kilobajt.
Napisano 25 Styczeń 201114 l Autor no ale co musial bys przygotować maski na poszczególne miejsca i te by ci juz pozajmowaly wiecej zdaje sie :D chyba ze bedziesz przypisywal rozne materialy, a to juz zalezne jak lyka engine. jak dla mnie MIrror WOGOLE sie nie rzuca w oczy nawet jak wiem gdzie patrzyc, dobrze zrobiona texa!
Napisano 25 Styczeń 201114 l Autor Czesc dalsza ogloszen parafialnych DEMO Xbox juz jest, dzis/jutro powinno byc tez ps3 zaciagac i pisac o wrazeniach graficznych :D http://marketplace.xbox.com/en-US/Product/Bulletstorm/66acd000-77fe-1000-9115-d802454108ef
Napisano 25 Styczeń 201114 l Bo i tak 80% pctowców ściągnie pełną wersję twierdząc że to w ramach testów :) Oby demko dzisiaj wskoczyło na PSN, się zobaczy co kupiłem lol.
Napisano 25 Styczeń 201114 l Właśnie przeszedłem to demko i wrażeni mieszane .Grafa fajna ale tak naprawde oświetlenie mi sie podoba .Asety na dobrym poziomie ale żaden majstersztyk. Co do gamepleja coż niby fajnie sie grało ale AI dość toporne i w sumie samo się to demko przechodzilo.A i nie znalazlem frajdy w specjalnym zabijaniu wrogów. No nic czekam na fulla. Acha musialem 2 razy przechodzić bo za pierwszym razem postać mi sie zaklinowala.
Napisano 25 Styczeń 201114 l ja dzisiaj sciagne na ps3 bo w US bedzie demko dzisiaj / ale przegladajac Neogafy moge tylko napisac ze wasze demko jest lepiej odbierane niz demo multi Crysisa2 wiekszosc ludzi pisze ze gra wyglada swietnie na xie i chodzi plynnie w przeciwienstwie do c2 ;) mam nadzieje ze wersja na ps3 tez trzyma poziom
Napisano 25 Styczeń 201114 l Oby gra sprzedawała/oceniana była jak najlepiej. Jakby nie patrzeć to rzutuje ona później pośrednio na obraz każdego z nas polskich grafików/programistów/designerów itd pozytywnie :)
Napisano 25 Styczeń 201114 l Demko Dead Space 2, hell yes! Więcej tego samego, ale straszy równie skutecznie co pierwowzór. Czas odświeżyć jedynkę przed premierą :)
Napisano 25 Styczeń 201114 l wrazenia z dema Bulletstorm ;) http://www.ripten.com/2011/01/25/bulletstorm-demo-first-impressions/ "If you haven’t downloaded it yet, you should because its fucking brilliant."
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto