Skocz do zawartości

Postac3d: Spacewrinkle


General Straw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Model świetny jak zawsze, naprawdę robi wrażenie!

 

Może to subiektywny wyraz gustu, ale widziałbym nieco bardziej wyostrzone texturowanie, jest trochę wyblakły, wyblurowany jakby?

 

Jeśli nie renderowałeś z filtrem catmull-rom to spróbuj.

Nawet sam render możesz sharpenować delikatnie, zobacz jak wyjdzie, ja nie zamieszczę bo mi i tak już głupio..

 

I pytanko: co to jest mapa decoy?

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

No taki model to jakis miesiac. Niestety ale wiadomo, szkic potem base mesh, modelowanie highpoly, potem trzeba zrobic wersje low poly, bawic sie w generowanie normal map i likwidowanie bledow. No i cala zabawa z teksturowaniem 5 kanalow - kupa roboty. Bida, stare dobre czasy sie przypominaja kiedy mozna bylo machnac postac low poly w kilka dni.

 

Normal mapy wygenerowalem w xnormal.

 

Spec decay to w maxie bodajze glossines (szerokosc speculara).

 

Tekstury sa ostre jak zyleta (kolor w pelnej skali jest na mojej stronie, nie chce tu 2k x 2k zamieszczac). Zapewne rozdzielczosc rendera (1280x960) jest juz na pograniczu ostrosci tesktur. To jest masywny koles, glowna zbroja i glowa nie ma mirrora i na dodatek moglem to lepiej poupychac. Chociaz ja osobiscie nic wyblurowanego nie widze :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi sie bardzo, dawno nie widzialem tak dobrego kawalka poligona ;). Napisze swoja opinie ale, ze model juz skonczony to raczej tak bardziej moze ogolna krytyka.

Przypomina mi troche jastrzeba ze zmutowana twarza w stylu starcraft :O

Bardzo fajnie przedstawiles ciezkosc modelu, az mnie korci aby zobaczyc to zanimowane :) Z jednej strony zrobiles oldschoolowego marines w ciezkiej zbroi ( starcraft, warhammer, etc.etc. (nie mam glowy do myslenia juz dzisiaj)) przez co otrzymalismy zbita bryle, a z drugiej nadales postaci unkatowy wyglad przez "twarz" oraz "dlonie". Cos w rodzaju hybrydy marinesa z humanoidalnym ptakiem.

Mam drobne obiekcje co do samego pyska. Z jednej strony masz te wyrostki od wewnetrznej strony co sugerowaloby raczej miekkos tkanki ( slimaki, matwy etc.) a z drugiej zewnetrze i sama textura raczej wyglada na kosciec ( szpon, dziob?). Samej texturze imho brakuje troche detalu ( tylko dziobowi i szponom) aby pokazac ze to kosciec, sadze ze jakies zadrapania, otarcia wyblaklosc przy samym ostrzu dodaly by akcentu. Z pyska sciekajaca slina moglaby dodac wiecej dzikosci, alienowatosci, mutagennosci do modelu. Tak jezeli to miekka tkanka, nie jezeli kosciec. Taki tylko pomysl.

Efekt finalny bardzo fajny, aczkolwiek mam wrazenie ze troche przekolorwales.

Swiatlo i tlo odwracaja uwage od modelu, gdybys je bardziej wyblakle zrobil trzymaly by klimat pracy ale nie odwracaly uwagi od modelu, wrecz skupili na nim uwage odbiorcy. Tyle co do prezentacji.

Przegladalem dzisiaj z kumplami twoja stronke. Musze przyznac ze masz kilka calkiem fajnych designow. Pkr jest moim faworytem :) Strasznie mi sie podoba design.

Pozdrawiam i powodzenia zycze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Grievous

Rany boskie... Czy ktos mi może kurde powiedziec, jak wy to KURDE robicie wszyscy?? (siatka źródłowa) Zmarszczki, żyły, zadrapania, włókna ubrań, drobiazgi... Jak wy to wszystko modelujecie??!!?? Ma ktoś jakiś tutorial albo wskazówki?? próbowałem takich rzeczy modelując siatke przy kopii reference z narzuconym mesh-lub-turbo smooth, grzebalem, dlubalem, poprawialem, ale zawsze efekt koncowy wygladal jak kupa... nie wiem nawet jak sie za to zabrać... jakieś wskazówki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Grievous

to jak bez mesh smooth czy turbo smooth dlubac w takich milionotrojkatowych potworach?? vartex po vertexie?? o rany... to ja odpadam. hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak bez mesh smooth czy turbo smooth dlubac w takich milionotrojkatowych potworach?? vartex po vertexie?? o rany... to ja odpadam. hehe

Zbrush? Mudbox? Ze szczególnym wskazaniem na tego pierwszego. Stosowne informacje o tych aplikacjach znajdziesz na tym forum, choć lepiej zdaj się na google.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Grievous

Hmm wlasciwie nigdy nie stosowałem tych narzędzi... może w tym leży mój błąd... serdeczne dzięki, pozdrawiam:) A co do tej pracy (bo o niej w koncu temat), nie mam słów... Piękna robota, choć faktycznie zgadzam sie z Bro troche przekolorowane, ale zdaje mi sie że było to zamierzone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności