Napisano 12 Luty 200916 l Witam, wrzucam to co robię w wolnej chwili. Pomyślałem, ze niewiele mam niskopoligonowych postaci na koncie, wiec chciałbym się do tego wziąć. Wrzucam high'a. Narazie meczę się z pancerzem. Aha i pociąg tez się robi. Żeby ktoś nie pomyślał, ze lubię nie kończyć prac. :) Edytowane 10 Luty 201015 l przez Jonasz_Real
Napisano 12 Luty 200916 l Fajnie się zapowiada, masz jakiś koncept czy jedizesz z głowy?? Jedizesz dalej :D
Napisano 12 Luty 200916 l wedlug mnie coool a lot the best for You ;) a na powaznie fajowy modeling! bede wpadal,
Napisano 12 Luty 200916 l Zapowiada się ciekawie :) widzę że się na dobre w maykę wkręciłeś :D Powodzenia, obyś skończył.
Napisano 12 Luty 200916 l jadę z głowy, hehe. W sumie to trochę niedobrze. W sumie po doświadczeniu z DW III powiem, że jak masz konkretny kocept w głowie to jeszcze w miarę ok ale ogólnie polecam poświęcić na niego trochę czasu... potem się to zwróci
Napisano 13 Luty 200916 l będziesz mial spooooro problemów z wypalaniem normalki. dużo odstaje, dużo lata w przestrzeni. Jakbyś bez siatki to wyrenderował z jakimiś cieniami to byłbym wdzięczny. Geometria sie w jedno zlewa i za dużo nie widać. Widze też parę dziwnie wygiętych elementów, Mam nadzieje ze poprawisz to poźniej :) pozdro.
Napisano 13 Luty 200916 l wygląda gut ale tez sie przyłaczam do prosby o skrina bez siaty, i rowniez jestem za tym ze jak nie masz konceptu jasnego przynajmniej w głowie to mozesz sobie narobic duzo zbędnej roboty lub stracic duzo czasu
Napisano 25 Marzec 200915 l Autor zabrałem się za koncept, tak jak mi radziliście. Tyl postaci jeszcze pomaluje. Wiec wrzucam co mam. Pozdrawiam
Napisano 25 Marzec 200915 l łał, tyle mogę powiedzieć :) Przestrasznie mi się podoba ten design, chociaż nogi chyba trochę za ciężkie jak na kobiecy armor.
Napisano 25 Marzec 200915 l fajnie, Jonku, rysujesz detal, ale w proporcjach coś jeszcze nie gra, od pasa dół musi być bardziej kobieca IMO
Napisano 25 Marzec 200915 l Naprawdę ładny wizualnie koncept ale nie czuć funkcji tego kombinezonu. Najbardziej przypomina mi służby chemiczne, ale z tym wrażeniem gryzie się mnogość metalowych dodatków. Więc osobiście doradzam go porzucić... I wesprzeć "polską akcję DW4"! :P Twój udział jest bardziej niż mile widziany. Pozdrawiam,
Napisano 25 Marzec 200915 l Taaak wspieraj polske w DW :D:D A mi się komibnezon podoba, a kojarzy bardziej z jakąs milicją czy inną ochroną elektrowni termojądrowych xD
Napisano 26 Marzec 200915 l Niby wszystko super, ale mam wrażenie, że kobitka wyglada jakby sie garbila... Moze przez zbyt duze zabudowanie karku i ramion.
Napisano 26 Marzec 200915 l Czesc Jonasz ! Kawal dobrej roboty ! Masz duzy talent do tego :) Pozdrawiam !
Napisano 26 Marzec 200915 l ramiona trochę za wysoko -wygląda jakby szyji nie miała, ale rozumiem , że to taki szkic na szybko.
Napisano 26 Marzec 200915 l Super koncepcik. Mi sie podobaja szersze nogi, przynajmiej nie wyglada jakby miala sie wywalic pod naciskiem gornej parti zbroii.
Napisano 26 Marzec 200915 l A Ty co się nie chwalisz??? Obraziłżeś się? Pięknie idzie i super koncepcik!!!
Napisano 26 Marzec 200915 l tak patrząc na luzie to według mnie ma postawe jakby ramiona miala cofnięte do tylu i wysuniętą głowe i wogle ramiona w stosunku do głowy chiba za wysoko lub tez tjw bylo brak szyji, w kazdym razie cos tu nie siedzi bo rzuca sie to w oczy, bryla jako taka nie wiem czy jednak nie zbyt masywna u dołu mam na mysli nogi od kolan w doł, ale poczekamy zobaczmy co tam jeszcze dostrugasz ;)
Napisano 3 Kwiecień 200915 l Autor Witam, naprawde wielkie dzieki *wszystkim* za miłe słowa i konstruktywnę krytykę. Ex3 To nie moja brocha. To ona będzie dzwigała ciężar ;) Gotham wiesz... chciałbym, ale nie bardzo mam ochotę wspierać polską akcję DW4, ani brać udział w konkursach. Przez ostatnie 5 miesięcy nie mogę znaleść pracy. Chyba najwyższy czas wyprowadzić się z tej Warszawy, bo została mi ostatnia kromka chleba... donMario byc może jest błąd w anatomii, ale skupialem sie na samym designie. :) dzieki międzyczasie Updejt...
Napisano 5 Kwiecień 200915 l Mi się bardzo podoba! :) Może kask za ciasno do głowy przylega taki troszkę klaustrofobiczny, zresztą sam nie wiem jak kaski są zbudowane :P ale prawie noskiem szybkę dotyka ;) ale pozatym git majonez!
Napisano 10 Kwiecień 200915 l Swietny concepcik . Powiedz mi tylko czy nie zamocno jej nery odryles - jeszcze sie dziewczyna przeziebi. Te laczenie cos nie bardzo lezy... paski mocujace pancerz z pasem? I cos z butkami bym pokombinkowal ale ogolnie wyszlo swietnie :)
Napisano 10 Kwiecień 200915 l szkoda że tak mocno naubierana, zapowiadała się fajna babeczka :) poza tym bez zarzutu.
Napisano 15 Kwiecień 200915 l kurde zacne toto, naprawde fajnie porysowane, co do samego designu to ja bym jej trochę bardziej do anatomi nawiązał tym skafandrem, przynajmniej w proporcjach (biodra i cycki wieksze trochę, wcięcie w talji mocniejsze) może staracić na funkcjonalnosci ale zyska na wyrazie. Nad hełmem byś mógł pomyślec bo taki niby HALO/astronauta (szyba i tyle) no ale pewnie kwestia gustu ;P Technicznie jaknajbardziej PRO.
Napisano 29 Sierpień 200915 l Autor Dzieki wszystkim za komentarze. :) Odświeżam wątek, modelowałem w XSI, nawet całkiem przyjemnie ;) Naramiennik wymaga jeszcze dopieszczenia. Na hełmie postanowiłem dodać małe śmieszne lampki.
Napisano 29 Sierpień 200915 l Jeżeli chcesz potem z tego mormala palić, to detal wydaje się za płaski. A niektóre rzeczy za mikre.
Napisano 29 Sierpień 200915 l O biedna kobitka wyda się jakby jej się ta szybka nie miała otwierać ? Koncept fajny i model zresztą też ;)
Napisano 29 Sierpień 200915 l No, a ja już myślałem że porzuciłeś ten projekcik, dobre wiedzieć że kontynuujesz ;].
Napisano 29 Sierpień 200915 l Ładnie, nawet wgłębienia na kabelki są. Tylko w pierwszym renderze pas jest przecięty kawałkiem pancerza.
Napisano 29 Sierpień 200915 l No ostro dajesz :) Bardzo fajnie... XSI daje radę ostro - jasna sprawa. Co do samego modelu - ciekaw jestem czy masz to jakoś przemyślane, w sensie do czego ten strój służy, przed czym chroni, jakie zastosowanie mają te przełączniczki, kabelki, wgłębienia... ciekaw jestem z jakich materiałów będzie wykonany strój. Wizualnie prezentuje się nieźle - ale trzeba poczekać jeszcze żeby wypowiedzieć się pełniej z racji braku konceptu. Pozdrawiam!
Napisano 29 Sierpień 200915 l Autor ::kuba:: pomyśle nad uwypukleniem detalu, i pod koniec na pewno pójdzie do Muda albo Zbrush'a ::Oleksiak:: szybka jak najbardziej sie otwiera :) ::Kruku:: Projekt się kurzył, z powodu zleceń które się namnożyło. Byłoby głupio z mojej strony, gdybym tego nie skończył. Dzieki za pamięć ;) ::Ania:: Oczywiscie, pasek jest juz poprawiony :) ::Kris_R:: Owszem XSI daje rade, kto nie wie o tym, ten pupa. :) hehe Co do konceptu, jest na 3 stronie. Kto nie widzi z przyczyn technicznych, załączam tu. Click! Edytowane 29 Sierpień 200915 l przez Jonasz_Real
Napisano 29 Sierpień 200915 l Kubi ma racje, ścianki w zagłębieniach są zbyt równoległe względem siebie, powinny byc nachylone żeby normal sie ładnie wypalił.
Napisano 29 Sierpień 200915 l Nie chciałbym być teraz w skórze Jonasza jakby miał poprawiajac te wszystkie champfery na mniej ostre manualnie :D. Podejrzewam jednak ze owy etap zbrushowania odpicuje wszystko jak należy :) Denerwujecie mnie w ogóle panowie, za dożo fajnych Sci-Fi tutaj ostatnio. Ahh mi szczerze to by się przydał tutorial jak modelować elementy z takimi wcięciami co idą sobie w poprzek pierwotnej topologii :)
Napisano 29 Sierpień 200915 l Zbrushowanie tego nie zastąpi. Człowiek uczy sie na błędach, czasem boleśnie. Jonek jeśli tego nie poprawisz to na normalu cały detal pójdzie sie chrzanić. Ahh mi szczerze to by się przydał tutorial jak modelować elementy z takimi wcięciami co idą sobie w poprzek pierwotnej topologii :) Takie tutoriale istniały już kilka lat temu jak ja zaczynałem się uczyć. Problem w tym że teraz ludzie chcą gotowca w formie video i to za darmo. Wystarczy zobaczyć metodę i kombinować. Jakość takich kombinacji dla twojego doświadczenia jest nieoceniona. Robisz ogólną siatkę z dobra topologią a gdy chcesz zrobić szpanerskie wcięcia zagęszczasz ją wokół tego miejsca gdzie bedziesz ciąć żeby się nie odkształciła. Możesz też zagęścic całą siatkę zamiast lokalnie.
Napisano 29 Sierpień 200915 l A mnie nie zrozumiałeś Jonasz :) napiszę zatem raz jeszcze. Pytałem nie o wygląd i o szkic, ale o sam pomysł na postać i ten strój. Do czego służy, jakie ma zastosowanie, itp. Pozdrawiam
Napisano 30 Sierpień 200915 l fajna postać ale to Ci juz mówilem , fakt wymaga jeszcze pracy, Kubi dobrze prawi z tym zbyt płaskim detalem ktory na normalce moze byc słabo widoczny choc zawsze jest opcja zeby podkręcic normala w cb czy innym
Napisano 2 Wrzesień 200915 l Autor ::Gomez:: Troszku zróżnicowałem bryły, powinno być już oki. Dzieki za motywacje. ::Konras:: Niestraszne mi modelowanie, poprawiłem wsio :D Szczerze mówiąc, nabrałem wprawy, robiąc sprzęt AGD, zwłaszcza zmywarkę ze wszystkimi jej drutami, drucikami etc. wewnątrz. :) A tu coś dla Ciebie :) Click! ::Kris_R:: To pani naukowiec, drogi Krisie, specjalistka do zadań biologiczno-chemicznych ;P ::donMario:: Dzieki, Mario, za nieodzowna pomoc. No to wrzucam dziś updeit. P.S. Włosy się robią. Nie ma co się czepiać ;P Edytowane 2 Wrzesień 200915 l przez Jonasz_Real
Napisano 2 Wrzesień 200915 l serwus :) Jonasz - super ze z tym ruszyles. Poginaj do przodu :) Trzymam kciuki i bede zagladac tu :) pozdrawiam i zycze podwozenia :)
Napisano 3 Wrzesień 200915 l Cześć Jonek! Widzę, że sukcesywnie do przodu krok po kroczku:) Pokaż pełną figurę jak możesz przy następnej okazji, coś mi jakoś tak się wydaje, że jest bardzo prosta w korpusie, od klatki piersiowej aż poniżej bioder, mało kobieco to wygląda trochę.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto