Napisano 12 Luty 200916 l Witam, wrzucam to co robię w wolnej chwili. Pomyślałem, ze niewiele mam niskopoligonowych postaci na koncie, wiec chciałbym się do tego wziąć. Wrzucam high'a. Narazie meczę się z pancerzem. Aha i pociąg tez się robi. Żeby ktoś nie pomyślał, ze lubię nie kończyć prac. :) Edytowane 10 Luty 201015 l przez Jonasz_Real
Napisano 12 Luty 200916 l Fajnie się zapowiada, masz jakiś koncept czy jedizesz z głowy?? Jedizesz dalej :D
Napisano 12 Luty 200916 l wedlug mnie coool a lot the best for You ;) a na powaznie fajowy modeling! bede wpadal,
Napisano 12 Luty 200916 l Zapowiada się ciekawie :) widzę że się na dobre w maykę wkręciłeś :D Powodzenia, obyś skończył.
Napisano 12 Luty 200916 l Cytat jadę z głowy, hehe. W sumie to trochę niedobrze. W sumie po doświadczeniu z DW III powiem, że jak masz konkretny kocept w głowie to jeszcze w miarę ok ale ogólnie polecam poświęcić na niego trochę czasu... potem się to zwróci
Napisano 13 Luty 200916 l będziesz mial spooooro problemów z wypalaniem normalki. dużo odstaje, dużo lata w przestrzeni. Jakbyś bez siatki to wyrenderował z jakimiś cieniami to byłbym wdzięczny. Geometria sie w jedno zlewa i za dużo nie widać. Widze też parę dziwnie wygiętych elementów, Mam nadzieje ze poprawisz to poźniej :) pozdro.
Napisano 13 Luty 200916 l wygląda gut ale tez sie przyłaczam do prosby o skrina bez siaty, i rowniez jestem za tym ze jak nie masz konceptu jasnego przynajmniej w głowie to mozesz sobie narobic duzo zbędnej roboty lub stracic duzo czasu
Napisano 25 Marzec 200916 l Autor zabrałem się za koncept, tak jak mi radziliście. Tyl postaci jeszcze pomaluje. Wiec wrzucam co mam. Pozdrawiam
Napisano 25 Marzec 200916 l łał, tyle mogę powiedzieć :) Przestrasznie mi się podoba ten design, chociaż nogi chyba trochę za ciężkie jak na kobiecy armor.
Napisano 25 Marzec 200916 l fajnie, Jonku, rysujesz detal, ale w proporcjach coś jeszcze nie gra, od pasa dół musi być bardziej kobieca IMO
Napisano 25 Marzec 200916 l Naprawdę ładny wizualnie koncept ale nie czuć funkcji tego kombinezonu. Najbardziej przypomina mi służby chemiczne, ale z tym wrażeniem gryzie się mnogość metalowych dodatków. Więc osobiście doradzam go porzucić... I wesprzeć "polską akcję DW4"! :P Twój udział jest bardziej niż mile widziany. Pozdrawiam,
Napisano 25 Marzec 200916 l Taaak wspieraj polske w DW :D:D A mi się komibnezon podoba, a kojarzy bardziej z jakąs milicją czy inną ochroną elektrowni termojądrowych xD
Napisano 26 Marzec 200916 l Niby wszystko super, ale mam wrażenie, że kobitka wyglada jakby sie garbila... Moze przez zbyt duze zabudowanie karku i ramion.
Napisano 26 Marzec 200916 l Czesc Jonasz ! Kawal dobrej roboty ! Masz duzy talent do tego :) Pozdrawiam !
Napisano 26 Marzec 200916 l ramiona trochę za wysoko -wygląda jakby szyji nie miała, ale rozumiem , że to taki szkic na szybko.
Napisano 26 Marzec 200916 l Super koncepcik. Mi sie podobaja szersze nogi, przynajmiej nie wyglada jakby miala sie wywalic pod naciskiem gornej parti zbroii.
Napisano 26 Marzec 200916 l A Ty co się nie chwalisz??? Obraziłżeś się? Pięknie idzie i super koncepcik!!!
Napisano 26 Marzec 200916 l tak patrząc na luzie to według mnie ma postawe jakby ramiona miala cofnięte do tylu i wysuniętą głowe i wogle ramiona w stosunku do głowy chiba za wysoko lub tez tjw bylo brak szyji, w kazdym razie cos tu nie siedzi bo rzuca sie to w oczy, bryla jako taka nie wiem czy jednak nie zbyt masywna u dołu mam na mysli nogi od kolan w doł, ale poczekamy zobaczmy co tam jeszcze dostrugasz ;)
Napisano 3 Kwiecień 200915 l Autor Witam, naprawde wielkie dzieki *wszystkim* za miłe słowa i konstruktywnę krytykę. Ex3 To nie moja brocha. To ona będzie dzwigała ciężar ;) Gotham wiesz... chciałbym, ale nie bardzo mam ochotę wspierać polską akcję DW4, ani brać udział w konkursach. Przez ostatnie 5 miesięcy nie mogę znaleść pracy. Chyba najwyższy czas wyprowadzić się z tej Warszawy, bo została mi ostatnia kromka chleba... donMario byc może jest błąd w anatomii, ale skupialem sie na samym designie. :) dzieki międzyczasie Updejt...
Napisano 5 Kwiecień 200915 l Mi się bardzo podoba! :) Może kask za ciasno do głowy przylega taki troszkę klaustrofobiczny, zresztą sam nie wiem jak kaski są zbudowane :P ale prawie noskiem szybkę dotyka ;) ale pozatym git majonez!
Napisano 10 Kwiecień 200915 l Swietny concepcik . Powiedz mi tylko czy nie zamocno jej nery odryles - jeszcze sie dziewczyna przeziebi. Te laczenie cos nie bardzo lezy... paski mocujace pancerz z pasem? I cos z butkami bym pokombinkowal ale ogolnie wyszlo swietnie :)
Napisano 10 Kwiecień 200915 l szkoda że tak mocno naubierana, zapowiadała się fajna babeczka :) poza tym bez zarzutu.
Napisano 15 Kwiecień 200915 l kurde zacne toto, naprawde fajnie porysowane, co do samego designu to ja bym jej trochę bardziej do anatomi nawiązał tym skafandrem, przynajmniej w proporcjach (biodra i cycki wieksze trochę, wcięcie w talji mocniejsze) może staracić na funkcjonalnosci ale zyska na wyrazie. Nad hełmem byś mógł pomyślec bo taki niby HALO/astronauta (szyba i tyle) no ale pewnie kwestia gustu ;P Technicznie jaknajbardziej PRO.
Napisano 29 Sierpień 200915 l Autor Dzieki wszystkim za komentarze. :) Odświeżam wątek, modelowałem w XSI, nawet całkiem przyjemnie ;) Naramiennik wymaga jeszcze dopieszczenia. Na hełmie postanowiłem dodać małe śmieszne lampki.
Napisano 29 Sierpień 200915 l Jeżeli chcesz potem z tego mormala palić, to detal wydaje się za płaski. A niektóre rzeczy za mikre.
Napisano 29 Sierpień 200915 l O biedna kobitka wyda się jakby jej się ta szybka nie miała otwierać ? Koncept fajny i model zresztą też ;)
Napisano 29 Sierpień 200915 l No, a ja już myślałem że porzuciłeś ten projekcik, dobre wiedzieć że kontynuujesz ;].
Napisano 29 Sierpień 200915 l Ładnie, nawet wgłębienia na kabelki są. Tylko w pierwszym renderze pas jest przecięty kawałkiem pancerza.
Napisano 29 Sierpień 200915 l No ostro dajesz :) Bardzo fajnie... XSI daje radę ostro - jasna sprawa. Co do samego modelu - ciekaw jestem czy masz to jakoś przemyślane, w sensie do czego ten strój służy, przed czym chroni, jakie zastosowanie mają te przełączniczki, kabelki, wgłębienia... ciekaw jestem z jakich materiałów będzie wykonany strój. Wizualnie prezentuje się nieźle - ale trzeba poczekać jeszcze żeby wypowiedzieć się pełniej z racji braku konceptu. Pozdrawiam!
Napisano 29 Sierpień 200915 l Autor ::kuba:: pomyśle nad uwypukleniem detalu, i pod koniec na pewno pójdzie do Muda albo Zbrush'a ::Oleksiak:: szybka jak najbardziej sie otwiera :) ::Kruku:: Projekt się kurzył, z powodu zleceń które się namnożyło. Byłoby głupio z mojej strony, gdybym tego nie skończył. Dzieki za pamięć ;) ::Ania:: Oczywiscie, pasek jest juz poprawiony :) ::Kris_R:: Owszem XSI daje rade, kto nie wie o tym, ten pupa. :) hehe Co do konceptu, jest na 3 stronie. Kto nie widzi z przyczyn technicznych, załączam tu. Click! Edytowane 29 Sierpień 200915 l przez Jonasz_Real
Napisano 29 Sierpień 200915 l Kubi ma racje, ścianki w zagłębieniach są zbyt równoległe względem siebie, powinny byc nachylone żeby normal sie ładnie wypalił.
Napisano 29 Sierpień 200915 l Nie chciałbym być teraz w skórze Jonasza jakby miał poprawiajac te wszystkie champfery na mniej ostre manualnie :D. Podejrzewam jednak ze owy etap zbrushowania odpicuje wszystko jak należy :) Denerwujecie mnie w ogóle panowie, za dożo fajnych Sci-Fi tutaj ostatnio. Ahh mi szczerze to by się przydał tutorial jak modelować elementy z takimi wcięciami co idą sobie w poprzek pierwotnej topologii :)
Napisano 29 Sierpień 200915 l Zbrushowanie tego nie zastąpi. Człowiek uczy sie na błędach, czasem boleśnie. Jonek jeśli tego nie poprawisz to na normalu cały detal pójdzie sie chrzanić. Konras napisał: Ahh mi szczerze to by się przydał tutorial jak modelować elementy z takimi wcięciami co idą sobie w poprzek pierwotnej topologii :) Takie tutoriale istniały już kilka lat temu jak ja zaczynałem się uczyć. Problem w tym że teraz ludzie chcą gotowca w formie video i to za darmo. Wystarczy zobaczyć metodę i kombinować. Jakość takich kombinacji dla twojego doświadczenia jest nieoceniona. Robisz ogólną siatkę z dobra topologią a gdy chcesz zrobić szpanerskie wcięcia zagęszczasz ją wokół tego miejsca gdzie bedziesz ciąć żeby się nie odkształciła. Możesz też zagęścic całą siatkę zamiast lokalnie.
Napisano 29 Sierpień 200915 l A mnie nie zrozumiałeś Jonasz :) napiszę zatem raz jeszcze. Pytałem nie o wygląd i o szkic, ale o sam pomysł na postać i ten strój. Do czego służy, jakie ma zastosowanie, itp. Pozdrawiam
Napisano 30 Sierpień 200915 l fajna postać ale to Ci juz mówilem , fakt wymaga jeszcze pracy, Kubi dobrze prawi z tym zbyt płaskim detalem ktory na normalce moze byc słabo widoczny choc zawsze jest opcja zeby podkręcic normala w cb czy innym
Napisano 2 Wrzesień 200915 l Autor ::Gomez:: Troszku zróżnicowałem bryły, powinno być już oki. Dzieki za motywacje. ::Konras:: Niestraszne mi modelowanie, poprawiłem wsio :D Szczerze mówiąc, nabrałem wprawy, robiąc sprzęt AGD, zwłaszcza zmywarkę ze wszystkimi jej drutami, drucikami etc. wewnątrz. :) A tu coś dla Ciebie :) Click! ::Kris_R:: To pani naukowiec, drogi Krisie, specjalistka do zadań biologiczno-chemicznych ;P ::donMario:: Dzieki, Mario, za nieodzowna pomoc. No to wrzucam dziś updeit. P.S. Włosy się robią. Nie ma co się czepiać ;P Edytowane 2 Wrzesień 200915 l przez Jonasz_Real
Napisano 2 Wrzesień 200915 l serwus :) Jonasz - super ze z tym ruszyles. Poginaj do przodu :) Trzymam kciuki i bede zagladac tu :) pozdrawiam i zycze podwozenia :)
Napisano 3 Wrzesień 200915 l Cześć Jonek! Widzę, że sukcesywnie do przodu krok po kroczku:) Pokaż pełną figurę jak możesz przy następnej okazji, coś mi jakoś tak się wydaje, że jest bardzo prosta w korpusie, od klatki piersiowej aż poniżej bioder, mało kobieco to wygląda trochę.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto