Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, wrzucam to co robię w wolnej chwili.

Pomyślałem, ze niewiele mam niskopoligonowych postaci na koncie, wiec chciałbym się do tego wziąć. Wrzucam high'a. Narazie meczę się z pancerzem.

Aha i pociąg tez się robi. Żeby ktoś nie pomyślał, ze lubię nie kończyć prac. :)

 

women03kw4.jpg

Edytowane przez Jonasz_Real
  • Odpowiedzi 178
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
jadę z głowy, hehe. W sumie to trochę niedobrze.

 

W sumie po doświadczeniu z DW III powiem, że jak masz konkretny kocept w głowie to jeszcze w miarę ok ale ogólnie polecam poświęcić na niego trochę czasu... potem się to zwróci

Napisano

będziesz mial spooooro problemów z wypalaniem normalki. dużo odstaje, dużo lata w przestrzeni. Jakbyś bez siatki to wyrenderował z jakimiś cieniami to byłbym wdzięczny. Geometria sie w jedno zlewa i za dużo nie widać. Widze też parę dziwnie wygiętych elementów, Mam nadzieje ze poprawisz to poźniej :) pozdro.

Gość Marioza
Napisano

wygląda gut ale tez sie przyłaczam do prosby o skrina bez siaty, i rowniez jestem za tym ze jak nie masz konceptu jasnego przynajmniej w głowie to mozesz sobie narobic duzo zbędnej roboty lub stracic duzo czasu

Napisano

łał, tyle mogę powiedzieć :)

Przestrasznie mi się podoba ten design, chociaż nogi chyba trochę za ciężkie jak na kobiecy armor.

Napisano

nieładnie z mojej strony ze przeoczyłem coś takiego- rewela!

Napisano

Naprawdę ładny wizualnie koncept ale nie czuć funkcji tego kombinezonu. Najbardziej przypomina mi służby chemiczne, ale z tym wrażeniem gryzie się mnogość metalowych dodatków. Więc osobiście doradzam go porzucić... I wesprzeć "polską akcję DW4"! :P Twój udział jest bardziej niż mile widziany.

 

Pozdrawiam,

Napisano

Taaak wspieraj polske w DW :D:D A mi się komibnezon podoba, a kojarzy bardziej z jakąs milicją czy inną ochroną elektrowni termojądrowych xD

Gość Marioza
Napisano

tak patrząc na luzie to według mnie ma postawe jakby ramiona miala cofnięte do tylu i wysuniętą głowe i wogle ramiona w stosunku do głowy chiba za wysoko lub tez tjw bylo brak szyji, w kazdym razie cos tu nie siedzi bo rzuca sie to w oczy, bryla jako taka nie wiem czy jednak nie zbyt masywna u dołu mam na mysli nogi od kolan w doł, ale poczekamy zobaczmy co tam jeszcze dostrugasz ;)

Napisano

Witam, naprawde wielkie dzieki *wszystkim* za miłe słowa i konstruktywnę krytykę.

 

Ex3 To nie moja brocha. To ona będzie dzwigała ciężar ;)

 

Gotham wiesz... chciałbym, ale nie bardzo mam ochotę wspierać polską akcję DW4, ani brać udział w konkursach.

Przez ostatnie 5 miesięcy nie mogę znaleść pracy.

Chyba najwyższy czas wyprowadzić się z tej Warszawy, bo została mi ostatnia kromka chleba...

 

donMario byc może jest błąd w anatomii, ale skupialem sie na samym designie. :) dzieki

 

międzyczasie Updejt...

 

sundae13.jpg

Napisano

Mi się bardzo podoba! :)

Może kask za ciasno do głowy przylega taki troszkę klaustrofobiczny, zresztą sam nie wiem jak kaski są zbudowane :P ale prawie noskiem szybkę dotyka ;)

ale pozatym git majonez!

Napisano

Swietny concepcik .

Powiedz mi tylko czy nie zamocno jej nery odryles - jeszcze sie dziewczyna przeziebi.

Te laczenie cos nie bardzo lezy... paski mocujace pancerz z pasem?

I cos z butkami bym pokombinkowal ale ogolnie wyszlo swietnie :)

Napisano

kurde zacne toto, naprawde fajnie porysowane, co do samego designu to ja bym jej trochę bardziej do anatomi nawiązał tym skafandrem, przynajmniej w proporcjach (biodra i cycki wieksze trochę, wcięcie w talji mocniejsze) może staracić na funkcjonalnosci ale zyska na wyrazie. Nad hełmem byś mógł pomyślec bo taki niby HALO/astronauta (szyba i tyle) no ale pewnie kwestia gustu ;P Technicznie jaknajbardziej PRO.

Napisano

Dzieki wszystkim za komentarze. :)

Odświeżam wątek, modelowałem w XSI, nawet całkiem przyjemnie ;)

Naramiennik wymaga jeszcze dopieszczenia. Na hełmie postanowiłem dodać małe śmieszne lampki.

 

cover01w.jpg

 

 

cover02.jpg

Napisano

No ostro dajesz :) Bardzo fajnie... XSI daje radę ostro - jasna sprawa. Co do samego modelu - ciekaw jestem czy masz to jakoś przemyślane, w sensie do czego ten strój służy, przed czym chroni, jakie zastosowanie mają te przełączniczki, kabelki, wgłębienia... ciekaw jestem z jakich materiałów będzie wykonany strój. Wizualnie prezentuje się nieźle - ale trzeba poczekać jeszcze żeby wypowiedzieć się pełniej z racji braku konceptu. Pozdrawiam!

Napisano (edytowane)

::kuba:: pomyśle nad uwypukleniem detalu, i pod koniec na pewno pójdzie do Muda albo Zbrush'a

 

::Oleksiak:: szybka jak najbardziej sie otwiera :)

 

::Kruku:: Projekt się kurzył, z powodu zleceń które się namnożyło. Byłoby głupio z mojej strony, gdybym tego nie skończył. Dzieki za pamięć ;)

 

::Ania:: Oczywiscie, pasek jest juz poprawiony :)

 

::Kris_R:: Owszem XSI daje rade, kto nie wie o tym, ten pupa. :) hehe

Co do konceptu, jest na 3 stronie. Kto nie widzi z przyczyn technicznych, załączam tu.

 

Click!

Edytowane przez Jonasz_Real
  • Like 1
Napisano

Nie chciałbym być teraz w skórze Jonasza jakby miał poprawiajac te wszystkie champfery na mniej ostre manualnie :D. Podejrzewam jednak ze owy etap zbrushowania odpicuje wszystko jak należy :) Denerwujecie mnie w ogóle panowie, za dożo fajnych Sci-Fi tutaj ostatnio. Ahh mi szczerze to by się przydał tutorial jak modelować elementy z takimi wcięciami co idą sobie w poprzek pierwotnej topologii :)

Napisano

Zbrushowanie tego nie zastąpi. Człowiek uczy sie na błędach, czasem boleśnie. Jonek jeśli tego nie poprawisz to na normalu cały detal pójdzie sie chrzanić.

 

Ahh mi szczerze to by się przydał tutorial jak modelować elementy z takimi wcięciami co idą sobie w poprzek pierwotnej topologii :)

 

Takie tutoriale istniały już kilka lat temu jak ja zaczynałem się uczyć. Problem w tym że teraz ludzie chcą gotowca w formie video i to za darmo. Wystarczy zobaczyć metodę i kombinować. Jakość takich kombinacji dla twojego doświadczenia jest nieoceniona.

Robisz ogólną siatkę z dobra topologią a gdy chcesz zrobić szpanerskie wcięcia zagęszczasz ją wokół tego miejsca gdzie bedziesz ciąć żeby się nie odkształciła. Możesz też zagęścic całą siatkę zamiast lokalnie.

Napisano

A mnie nie zrozumiałeś Jonasz :) napiszę zatem raz jeszcze. Pytałem nie o wygląd i o szkic, ale o sam pomysł na postać i ten strój. Do czego służy, jakie ma zastosowanie, itp. Pozdrawiam

Napisano

fajna postać ale to Ci juz mówilem , fakt wymaga jeszcze pracy, Kubi dobrze prawi z tym zbyt płaskim detalem ktory na normalce moze byc słabo widoczny choc zawsze jest opcja zeby podkręcic normala w cb czy innym

Napisano (edytowane)

::Gomez:: Troszku zróżnicowałem bryły, powinno być już oki. Dzieki za motywacje.

 

::Konras:: Niestraszne mi modelowanie, poprawiłem wsio :D Szczerze mówiąc, nabrałem wprawy, robiąc sprzęt AGD, zwłaszcza zmywarkę ze wszystkimi jej drutami, drucikami etc. wewnątrz. :)

 

A tu coś dla Ciebie :)

Click!

 

::Kris_R:: To pani naukowiec, drogi Krisie, specjalistka do zadań biologiczno-chemicznych ;P

 

::donMario:: Dzieki, Mario, za nieodzowna pomoc.

 

No to wrzucam dziś updeit.

 

P.S. Włosy się robią. Nie ma co się czepiać ;P

 

render07b.jpg

 

render09.jpg

Edytowane przez Jonasz_Real
  • Like 1
Napisano

serwus :)

Jonasz - super ze z tym ruszyles. Poginaj do przodu :)

Trzymam kciuki i bede zagladac tu :)

 

 

 

 

pozdrawiam i zycze podwozenia :)

Gość Marioza
Napisano

idze gut dajesz dalej duzo juz chiba nie zostało :)

Napisano

Cześć Jonek!

Widzę, że sukcesywnie do przodu krok po kroczku:)

 

Pokaż pełną figurę jak możesz przy następnej okazji, coś mi jakoś tak się wydaje,

że jest bardzo prosta w korpusie, od klatki piersiowej aż poniżej bioder, mało kobieco to wygląda trochę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności