Skocz do zawartości

Silver Award: Stary piernik.


Rekomendowane odpowiedzi

2_2009-09-02-001311_g.jpg

 

 

Witam.

Nowe konto, bo poprzednie mi piesl zjadl.

 

Tak wiec poniewaz generowanie normal map powoduje u mnie bol fizyczny, na dodatek rendery lowpoly z phongiem wygladaja jak by nie wygladaly, postanowilem sie rzucic na gleboka wode i podszkolic sie w renderowaniu.

 

Wybor padl na pomarszczona twarz oczywiscie. To chyba juz norma przy modelach z Zbrusha. Poczatkowo byly proby z mental fail, ktory nie dosc, ze sie slimaczy to po dodaniu wlosow stwierdzil, ze mnie nie lubi i nie wyrenderuje.

 

Po lekkim skoku cisnienia przerzucilem sie na 3delight (i od nowa sie uczylem) i tu efekt koncowy.

 

Swiatla + AO. GI ze skora nie dziala a nie chcialem czekac na bugfixa.

 

Silo+Zbrush+Photoshop+XSI+3delight

 

 

piernik2.jpg

Edytowane przez KLICEK
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Heh ładny pierwszy post (przynajmniej na tym koncie ) ;] Naprawdę świetna robota. Chciałbym się tylko dowiedzieć ile poly ma dziadzio na największym subd w zb i jak osiągnąłeś taki detal skóry (pory etc.)? Poprostu dobra alpha ? czy może mask przez intensity mapy diffuse i potem inflate ?? (sry za to noobowate pytanko ale detal twarzy robi wrażenie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do pytanie khatake i po przecinku dodaję: ile wyniósł czas renderingu?

 

PS: Najważniejsze - Świetna praca ;) Szkoda, że kapelusz zasłonił czoło, ale bez tego może i by tak ładnie nie wyglądało, za to na drugim obrazku ładnie wyeksponowane ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nawet nie czytając komentarze od razu wskoczyłem na stronkę domową i takie pytanie od razu ciśnie mi się na usta. W jaki sposób uzyskujesz te pory na twarzy ? Może mały tutek ? Dosłownie kilka zdjęć z opisem by wystarczyło.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietny model ! choc wydaje mi sie ze z renderingu moglbys jeszcze duzooo wyciagnac, chociazby wyeksponowac ten detal z ubrania bo fajny.

 

Nie, nie! Jest genialnie, ten render jest taki wyciszony, skromny. Cała uwaga skupiona na oczach, twarzy. Stworzyłeś genialny detal, Piotr i przykryłeś go blurem - podziwiam, nie tylko za to, ale i za techniczną doskonałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko 1 powód, który tłumaczy brak fronta. Moderatorzy siedzą w photoshopie i obczajają 2D ;p

 

mhmm, brakuje moderatorow z 3D, bo faktycznie fronty powinny byc pol na pol, nie same 2d, biorac pod uwage nazwe strony.

pracka wypas, przez duze W! pozdro

 

 

juz chyba wiem co sie swieci, http://www.max2d.pl :X

Edytowane przez Leleń
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestancie histeryzowac jak nastolatki.

 

Czy front jest do czegos potrzebny tej pracy? Ten bedzie pewnie niedlugo, a poki co moze skupcie sie na obrazku;)

 

Dla mnie model i render jest mega, chociaz skora strasznie martwa. Brakuje jej ciepla.

 

Ale poza tym top-shelf!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fronta nie ma, ponieważ żaden mod nie obczaił że nareszcie coś ciekawego w 3D zawitało, a dawno to było, oj dawno. Sam tu zaglądam od wielkiego święta, wielkiego ruchu i tak tutaj nie ma.

 

Wracając do topicu, WYPAS STARY!

Edytowane przez n-pigeon
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też uważam że praca zasługuje na fronta ale to już moderator doda jeśli uzna za stosowne a robienie zamieszania w wątku nic nie zmieni. No a praca extra ale to juz pisałem. Więcej takich prac w tym dziale bo ostatnio nie ma nic interesującego i z polotem (bo wizki sa popularne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności